نوشته شده توسط : جعفری

ویژگیهای فنی فتوکپی سیاه وسفید ریکو 8002

کپی این دستگاه یکی از پر کاربردترین بخش های آن است که می تواند به صورت سیاه و سفید اسناد مورد نظر شما را با سرعت بالای 80 برگ در دقیقه کپی کند. این میزان سرعت یکی از بالاترین سرعت در میان دستگاه های کپی به شمار می رود. کیفیت چاپ در این بخش از فتوکپی ریکو 8002 نزدیک 600 DPI بوده و با داشتن قابلیت زوم و یا کوچک نمایی می تواند جزئیات مورد نظر شما را به وضوح نمایش دهد.

ماکسیمم توانی که دستگاه حین کار مصرف می کند 2.4 کیلو ولت برآورد شده است که مقداری ناچیز برای حجم کاری بالای دستگاه به شمار می رود. این دستگاه کپی می تواند در حالت حداکثری در هر ماه برای شما 8100 برگه را کپی گرفته و می توانید متنوع ترین سایز های کاغذ را از جمله A3 تا A6، B4، B6 را در دستگاه قرار داده و کپی بگیرید.

پرینتر فتوکپی ریکو 8002 از دیگر بخش های کارآمد است که دارای کیفیت چاپ بالای 4800*1200 بوده و می تواند در هر دقیقه 80 برگه را پرینت بگیرد. شما می توانید به شکل برنامه ریزی شده یا با استفاده از ویژگی ADF از دستگاه برای مدت طولانی به صورت خودکار استفاده کنید.

یکی از قابلیت های دستگاه فتوکپی ریکو 8002 بخش اسکنر آن است که ویژگی ها و کیفیت بالای آن شما را شگفت زده خواهد کرد. اسکنر این فتوکپی می تواند اسناد، فایل های متنی و تصاویر مختلف را شناسایی کرده و آن ها را با وضوح و کیفیت 200 DPI اسکن کند.

سیستم فکس فتوکپی سیاه سفید ریکو 8002 شما را از خرید دستگاه های ارتباطی دیگر بی نیاز می کند. سرعت ارسال فکس این دستگاه بالا است. فکس تنها در یک ثانیه اطلاعات را خوانده و شناسایی کرده و با سرعت 33.6 کیلو بایت آن ها را ارسال می کند.

در این دستگاه فتوکپی شما می توانید با استفاده از پورت های USB و همچنین کابل شبکه به لوازم جانبی دیگر وصل شده و با سرعت بالا به تبادل اطلاعات بپردازید... ادامه مطلب در کپی ایران...جهت مشاوره 09148659399



:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

ویژگی های فنی فتوکپی سیاه و سفید ریکو 7502

سرعت اسکن این دستگاه فتوکپی بسیاربالاست و می توانید در هر دقیقه 130 برگه را به وسیله آن با کیفیت عالی اسکن کنید.

از ویژگی های فتوکپی ریکو 7502 داشتن سرعت چاپ استاندارد و بسیار مناسب است به طوری که دستگاه می تواند در هر دقیقه 75 برگه را به صورت سیاه و سفید پرینت گرفته و یا کپی کند.

علاوه بر سرعت بالای اسکنر دستگاه، اسکنر این دستگاه دارای قابلیت اسکن همزمان دو طرفه از اسناد است. یکی دیگر از مهم ترین ویژگی های یک دستگاه چاپ داشتن حافظه مناسب با حجم کاری است. فتوکپی ریکو 7502 دارای ظرفیت هارد 160 گیگا بایت و حافظه RAM 1.5 گیگا بایت است. بنابراین در حجم های کاری بالا با اطلاعات سنگین می توانید روی این دستگاه کپی حساب کنید!

اگر شما از دستگاه های چاپ به عنوان دستگاه اصلی کسب و کار خود استفاده می کنید، توان مصرفی دستگاه باید کم باشد تا شما مجبور نشوید پایان ماه هزینه زیادی بابت برق مصرفیتان پرداخت کنید. توان مصرفی این دستگاه چاپ در بیشترین حالت خود نیز کم تر از 2 کیلو وات انرژی مصرف کرده و هزینه برق مصرفی شما را بسیار کاهش می دهد.

یکی دیگر از بارزترین ویژگی های این دستگاه چاپ ظرفیت تونر بسیار بالای آن با 43 هزار برگ است که شما می توانید تا مدت ها از دستگاه استفاده کرده و نیازی به شارژ و یا تعویض آن نداشته باشید.

در کنار سرعت بالا، کیفیت چاپ مولفه تاثیر گذار و مهم دیگر در دستگاه های چاپ به شمار می رود. کیفیت چاپ در دستگاه های لیزری معمولا 2400 یا 1200 دی پی آی است و می تواند جزئیات تصاویر به خصوص متون را به نمایش بگذارد. کیفیت چاپ در فتوکپی سیاه سفیدریکو 7502 نیز مقدار استاندارد 1200 DPI بوده و جزئیات را به خوبی نمایش می دهد.

برای ارتباط با این دستگاه کپی می توانید از پورت های USB و یا پورت شبکه استفاده کرده و اطلاعات مورد نیازتان را از راه دور و یا به صورت مستقیم به دستگاه انتقال دهید...ادامه مطلب در کپی ایران...جهت مشاوره 09148659399



:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

مشخصات فنی فتوکپی سیاه وسفید ریکو 9001

این دستگاه فتوکپی سیاه و سفید بوده اما می تواند از مدارک و فایل ها به صورت رنگی اسکن بگیرد. این دستگاه دارای 217 کیلوگرم وزن و ابعاد بسیار مناسب 690*790*1165 میلی متر می باشد.

سرعت چاپ این دستگاه فتوکپی طوری است که می تواند در هر دقیقه 90 برگه را کپی گرفته و یا پرینت کند. از طرف دیگر سرعت بالای چاپ این دستگاه باعث می شود که ظرفیت کاری آن در هر روز و به نسبت در هر ماه بسیار بالا بوده و بتواند نیازهای کاری شما را به صورت تمام و کمال برطرف کند. فتوکپی سیاه و سفید ریکو 9001 در هر ماه می تواند حدود 80 هزار برگه را چاپ کرده و در حالت ماکسیمم این مقدار را به 150 هزار برگه در ماه نیز می تواند ارتقا دهد.

این دستگاه تنها ظرف 30 ثانیه گرم شده و در کم تر از 5 ثانیه می تواند اولین کپی را برای شما انجام دهد. بنابراین در ابتدای روز و آغاز کار لازم نیست زمان زیادی را شروع به کار صبر کنید. کیفیت فاکتور دیگر مهم و قابل توجه در فتوکپی ریکو 9001 و هر دستگاه کپی دیگر است. دقت و رزولوشن کپی در این دستگاه چاپ 1200 DPI در سیستم پرینت 400 DPI و در سیستم اسکن آن 600 DPI می باشد. در واقع می توان گفت کیفیت کپی و اسکن دستگاه بسیار ایده آل بوده و سیستم پرینت آن کیفیتی متوسط دارد.

این دستگاه دارای دو پورت USB.2 و USB.1 و یک پورت شبکه می باشد که می توانید با دستگاه های جانبی مانند فلش مموری، هارد اکسترنال و یا کامپیوتری در اتاق دیگر که به شبکه وصل است ارتباط برقرار کرده و به تبادل اطلاعات بپردازید. همچنین کاغذ هایی که می توانید در دستگاه قرار دهید نیز می تواند شامل کاغذ های A3 تا A6 با وزن بین 53 تا 128 گرم باشد.

دارای قابلیت کپی خودکار دو طرفه،قابلیت زوم عرضی و طولی در مقیاس 25 تا 400 درصد، قابلیت ذخیره خودکار ADF، وضعیت صرفه جویی در مصرف تونرمی باشد... ادامه مطلب در کپی ایران...جهت مشاوره 09148659399



:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

مشخصات فنی کپی سیاه وسفید ریکو 7500

کپی ریکو 7500 یک دستگاه کپی حرفه ای است که کاربری وسیعی را ارائه می دهد. اگر شما نیز کسب و کار کوچکی دارید یا دفتر چاپ و تکثیراتی را اداره می کنید که در کارهای روزانه خود بیشتر به کپی های متعدد و در لحظه نیاز دارید تا پروژه های حجیم و معدود، حتما با یک مسئله اساسی سر و کار دارید، آن زمانی است که یک دستگاه کپی صرف آماده سازی اولین کپی از سند شما می کند. زمانی که دستگاه کپی ریکو 7500 صرف آماده کردن اولین کپی می کند چیزی در حدود 3.5 ثانیه خواهد بود. این سرعت به نوبه خود در بین دستگاه های فتوکپی مشابه واقعا بی نظیر است. علاوه بر این سرعت خروجی کپی دستگاه نیز تا سقف 75 برگ بر هر دقیقه است که سرعت بالایی می باشد. سرعت این دستگاه کپی کاملا راضی کننده است و هیچ حرفی برای گفتن باقی نمی گذارد.

کیفیت خروجی دستگاه نیز بسیار عالی می باشد و از سنسوری با رزولوشن 1200 در 1200 dpi بهره می برد. این رزولوشن کیفیت خروجی های کپی شما را کاملا به سطح جدیدی می برد. مهندسی خارق العاده ریکو در دستگاه کپی ریکو 7500 را می توان یک شاهکار به تمام معنا دانست. کیفیت و سرعت این دستگاه، کارایی بسیار حرفه ای را برای شما به ارمغان می آورند.

کپی سیاه وسفید ریکو 7500 آمیزه ای از سرعت و کیفیت را در کنار بهترین الگوریتم های اسکن و پرینت دارد. سیستم پرینت این دستگاه کپی بر اساس تابش الکتروفوتوگرافیک همزمان چهار لیزر صورت می گیرد. برخلاف دستگاه های کپی مشابه که فقط از یک لیزر و سنسور CIS یا CCD استفاده میکند. این دستگاه چهار لیزر و اشعه به منظور پراش اسکن دارد که سبب چندین برابر بهتر شدن کیفیت خروجی خواهد شد.

گرادیان های رنگ طبیعی تر، خط ها صاف تر و کنتراست ها ملایم تر نمایان خواهند شد. با مقایسه ساده خروجی های کپی دستگاه می توان دریافت که کیفیت کپی ها در دستگاه کپی ریکو 7500 کاملا شبیه به سند اصلی می باشند...ادامه مطلب در کپی ایران...جهت مشاوره 09148659399



:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

مشخصات فنی فتوکپی سیاه سفید ریکو 1600

فتوکپی ریکو 1600 یکی از دستگاه های چاپ از خانواده و برند ریکو است که به صورت رومیزی، با وزن و ابعاد بسیار مناسب مورد استفاده قرار می گیرد. سال ساخت این دستگاه به سال 2010 و در کشورهای چین و مالزی بر می گردد.

این دستگاه چاپ از اسناد و فایل های مختلف به صورت سیاه و سفید پرینت یا کپی گرفته و تنها 10 ثانیه زمان برای آغاز کار نیاز دارد. کاغذ هایی که در دستگاه می توانید قرار دهید از A3 تا A6 متنوع بوده و سینی آن را تا 100 برگ و کاست را تا 250 برگ می توانید پر کنید. حافظه دستگاه نیز نسبت به حجم کاری چاپگر بسیار مناسب است و می تواند تا 16 مگا بایت اطلاعات را در خود ذخیره کرده و سپس اقدام به چاپ کند. فتوکپی ریکو 1600 دارای امکانات اختیاری اتصال به کامپیوتر و ذخیره خودکار ADF است که در صورت نیاز می توانید آن ها را نیز همراه دستگاه خریداری و نصب کنید.

فتوکپی ریکو 1600 تنها 35 کیلوگرم وزن داشته و دارای ابعاد 550*568*420 میلی متر می باشد. این ابعاد برای قرار گرفتن روی میز اداری بسیار مناسب می باشد.

فتوکپی سیاه سفید ریکو 1600 تنها 1.28 وات توان مصرفی داشته و مصرف آن حتی از بسیاری از لامپ های روشنایی نیز کم تر است!

همانطور که می دانید دستگاه های چاپ از دو روش مختلف لیزری و یا جوهر افشان برای چاپ روی کاغذ استفاده می کنند. در صورتی که دستگاه را برای ادارات، مراکز آموزشی و غیره می خواهید تکنولوژی لیزری انتخاب منطقی تری به شمار می رود. این دستگاه ها از طرفی هزینه های نگه داری کم تری داشته و اگر ماه ها نیز مورد استفاده قرار نگیرند تونر آن ها خشک نمی شود. سرعت کپی دستگاه نسبت به دیگر دستگاه های چاپ رومیزی بالا بوده و می تواند در هر دقیقه 17 برگه را برای شما چاپ کند. کیفیت چاپ دستگاه نیز بسیار بالا بوده و تصاویر و فایل های مختلف را با کیفیت 600 DPI چاپ می کند... ادامه مطلب در کپی ایران...جهت مشاوره 09148659399



:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

مشخصات فنی فتوکپی سیاه سفید ریکو 7500

.یکی از ویژگی های بارز و مهم درباره این دستگاه چند منظوره کیفیت کپی بالا و 1200 DPI آن است. این کیفیت برای دستگاه های چاپ لیزری کیفیتی استاندارد و بالا محسوب شده و می توانید برای چاپ اسناد مهم از آن استفاده کنید.

قبل از خرید دستگاه چاپ به زمان گرم شدن اولیه حتما توجه کنید. دستگاه های چاپ قدیمی بعد از وصل شدن به برق چندین دقیقه زمان نیاز داشتند تا آماده به کار شده واولین کپی را انجام دهند. اما دستگاه های چاپ جدید این زمان را تا حد بسیار زیادی کاهش داده اند. به طوری که شما برای گرم شدن اولیه این دستگاه تنها به 60 ثانیه زمان نیاز دارید. این زمان هم میزان زمان تلف شده را کاهش می دهد هم نشان دهنده سرعت عملکرد بالای دستگاه است.

اگر دنبال خرید یک دستگاه چاپ چند منظوره با سرعت کپی بالا هستید، فتوکپی ریکو 7500 می تواند یک انتخاب مناسب برای شما به شمار رود. زیرا شما می توانید در هر دقیقه 75 برگه را با آن کپی گرفته و حجم کاری بالایی را با آن انجام دهید.

مانند تمامی دستگاه های چاپ جدید این دستگاه فتوکپی نیز می تواند کاغذ های مختلف در سایزهای مختلف را به عنوان ورودی پذیرفته و چاپ را روی آن ها انجام دهد. برای مثال می توانید از برگه های A3 تا 6 A و B4 در دستگاه استفاده کرده و تصاویر، اسناد و نقشه های فنی مهندسی را روی اندازه های مورد نظرتان چاپ کنید.

جالب است بدانید سیستم اسکن در قوی ترین تجهیزات چند منظوره معمولا 600 DPI است که می تواند تمامی جزئیات را در فایل اسکن شده به نمایش گذارد. دقت اسکن در فتوکپی ریکو 7500 نیز کاملا استاندارد و معادل 300 DPI می باشد که مقداری قابل قبول و استاندارد است.

سیستم پرینت فتوکپی ریکو 7500 نیز عملکردی متوسط اما استاندارد دارد که می توانید انجام کارهای خود را به آن بسپارید. این دستگاه می تواند در هر دقیقه 5 برگ با دقت 400 DPI به صورت سیاه و سفید پرینت بگیرد…ادامه مطلب در کپی ایران...جهت مشاوره 09148659399



:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

فتوکپی ریکو 2014d

فتوکپی ریکو 2014d  از دستگاه کپی‌های چندکاره مخصوص کلاس خانگی محسوب می‌شود. این مدل دستگاه کپی بالاترین سطح از قابلیت‌ها را با قیمت مناسب به شما ارائه می‌دهد. به طوری که سرعت، کارایی و ویژگی‌های متعدد این مدل دستگاه کپی مطابق با بالاترین استانداردهای این کلاس قرار دارد.

این مدل دستگاه کپی در ابعاد 587*581*461 میلی متر وزنی حدود 29 کیلوگرم ساخته شده است. این دستگاه کپی از طراحی بی نظیری برخوردار می‌باشد. به طوری که با این ابعاد جمع و جور فضای کوچکی را اشغال می‌کند ولی در عین حال کارایی بی نظیر دارد. طراحی منحصر به فرد و شکیل این مدل دستگاه کپی باعث شده است در بین مشتریان محبوبیت خاصی داشته باشد.

از نظر هزینه‌های اولیه خرید نسبت به سایر دستگاه‌های کپی بسیار مقرون به صرفه است. همچنین مواد مصرفی این مدل دستگاه کپی طول عمر بالایی دارند. بنابراین به دلیل دوام و کیفیت بالای قطعات دستگاه هزینه نگهداری دستگاه نسبت به موارد مشابه بسیار کمتر خواهد بود. خرید این مدل دستگاه کپی به دلیل طول عمر بالا بسیار مقرون به صرفه است.

این مدل دستگاه کپی قادر است اولین کپی را در زمان 8.8 ثانیه حاضر کند. زمان نخستین کپی برای افرادی که به کپی و پرینت متععد در لحظه احتیاج دارند بسیار اهمیت دارد. سرعت خروجی پرینت دستگاه 20 برگ در هر دقیقه می‌باشد. با اینکه سرعت دستگاه بسیار بالا نیست اما از نظر سرعت کلی فرآیندهای دستگاه و انجام کاری متوسط راضی کننده می‌باشد.

از ویژگی‌های فتوکپی ریکو 2014d  این است که کاربر می‌تواند با استفاده از اتصالات دستگاه اسکن‌هایی را که تهیه کرده است ذخیره کند. یا از طریق پروتکل ‌های شبکه (IP/TCP) آنها را مستقیما در رایانش ابری دستگاه بارگذاری و از طریق ایمیل آنها را ارسال کند.

کیفیت خروجی این دستگاه کپی 600 DPI است. این کیفیت مطابق با استانداردهای کلاس کاری متوسط قرار دارد. همچنین کاربر می‌تواند از طریق اسکنر دستگاه در صورت لزوم از اسکن تمام رنگی بهره مند شود. با دارا بودن این ویژگی‌ها این مدل دستگاه کپی یک دستگاه حرفه‌ای و همه فن حریف محسوب می‌شود... ادامه مطلب در کپی ایران...جهت مشاوره 09148659399



:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 27 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

فتوکپی ریکو 2014

فتوکپی ریکو 2014 با قابلیت‌هایی که دارد در مدارس، دانشگاه‌ها و ادارات قابل استفاده می‌باشد. نوع کارتریج دستگاه لیزری است. همچنین دستگاه از قابلیت چاپ دو رو با قیمت مناسب برخوردار می‌باشد. وزن دستگاه کپی 28.5 کیلوگرم است. نوع پورت اتصالی دستگاه 2  USB می‌باشد. این دستگاه کپی ورودی شبکه ندارد اما ورودی USB دارد.

این دستگاه برای ارائه اولین کپی به 8.8 ثانیه زمان نیاز دارد. حداکثر تعدادی که این دستگاه می‌تواند کپی بگیرد 99 برگ است. می‌توان با این دستگاه از برگه‌های با سایز  A3, A4, A5, B5, Letter, Excutive کپی گرفت. دستگاه از قابلیت بزرگنمایی 50 تا 400 درصد برخوردار است. همچنین دستگاه ADF دارد.

فتوکپی ریکو 2014 به دلیل کاربری لیزری از دقت بالایی برخوردار است. به طوری که رزولوشن چاپ این مدل دستگاه کپی 600*600dpi می‌باشد. این مدل دستگاه کپی در ابعاد 587 *581*461  میلی‌متر ساخته شده است. لازم به ذکر است که خرید این نوع دستگاه کپی برای خریدار بسیار مقرون به صرفه خواهد بود. زیرا مواد مصرفی دستگاه کپی و تونر مورد استفاده دستگاه نسبت به سایر دستگاه‌های کپی بسیار ارزان‌تر است.

از مشخصات پرینتر این دستگاه کپی این است که نوع چاپ آن سیاه و سفید می‌باشد. همچنین از قابلیت چاپ دو رو اتوماتیک برخوردار است. حافظه پرینتر این مدل دستگاه کپی 256 مگابایت می‌باشد. پرینتر دستگاه از پورت اتصال پرینتر USB2 برخوردار است. می‌توان  از برگه‌های با سایز A3, A4,  A5, B5, Letter, Legal ,Excutive استفاده کرد.

پرینتر فتوکپی ریکو از رزولوشن چاپ 600*600dpi برخوردار است. سرعت چاپ پرینتر دستگاه 20 برگ در دقیقه است. پرینتر این مدل دستگاه کپی فکس و wifi شبکه بی سیم ندارد.

نوع اسکنر این دستگاه کپی حرفه‌ای مدارک و اداری است. حداکثر سایز اسکن این دستگاه A3 می‌باشد. دسته بندی اسکنر به صورت مسطح است. همچنین عمق اسکن یا بیت دستگاه 24 می‌باشد. اسکن فتوکپی ریکو 2014 از روزولوشن 600   dpi برخوردار است.

پورت اتصالی اسکنر دستگاه USB 2 می‌باشد. بهتر است بدانید که در این مدل دستگاه سرعت اسکن رنگی 6 برگ در دقیقه است. حداقل و حداکثر دقت دستگاه 100 تا 600 dpi می‌باشد…ادامه مطلب در کپی ایران...جهت مشاوره 09148659399



:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 27 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

مشخصات فنی فتوکپی ریکو آفیشیو mp7502

فتوکپی ریکو آفیشیو mp7502 یکی از بهترین دستگاه‌های کپی سیاه و سفید می‌باشد. بهتر است بدانید که این مدل دستگاه کپی جزء به روز‌ترین دستگاه‌های سری جدید آفیشیو است و در کلاس کاری حرفه‌ای قرار دارد. استفاده از این مدل دستگاه کپی در دفاتر فنی با حجم کاری کمتر از 1000000 برگ بسیار مناسب خواهد بود.

برند ریکو برند ژاپنی محسوب می‌شود و از سال 1936کار خود را در زمینه تولید قطعات الکترونیکی و تصویر برداری شروع کرده است. بهتر است بدانید که تخصص اصلی این برند تولید پرینتر، دوربین عکاسی، دستگاه فتوکپی و فکس می‌باشد.

دستگاه‌های فتوکپی این برند قادر هستند نیازهای شما را با کیفیت بالا برطرف کنند. به طوری که بعضی از دستگاه‌های فتوکپی ریکو از کیفیت چاپ 2400 dpi برخوردار می‌باشند.

فتوکپی ریکو آفیشیو mp7502 در وزن 203 کیلوگرم ساخته شده است. سرعت کپی و پرینت این مدل دستگاه کپی 75 برگ در دقیقه می‌باشد. همچنین اسکنر سیاه و سفید این مدل دستگاه کپی از سرعت 80 برگ در دقیقه برخوردار است.

کیفیت چاپ این دستگاه 1200*1200 dpiمی‌باشد. این دستگاه می‌تواند به طور مستقیم به فلش مموری و مموری کارت متصل شود. این دستگاه از قابلیت دابلکس پیشرفته بدون گیر کاغذ برخوردار است. همچنین قابلیت فکس با استاندارد 14400 bps دارد.

این دستگاه برای گرم شدن اولیه به 25 ثانیه زمان نیاز دارد. این مدل دستگاه کپی از قابلیت نصب فینیشر برخوردار است. بنابراین کاربر در صورت نیاز می‌تواند فینیشر بر روی دستگاه نصب کند. حداکثر سایز کاغذ مورد استفاده در این مدل دستگاه کپی A3+ می‌باشد.

همچنین دستگاه از دو اسکنر جهت اسکن همزمان زیر و روی کاغذ برخوردار است. بهتر است بدانید که با فتوکپی ریکو آفیشیو mp7502   می‌توانید عمل فکس را هم انجام دهید. با استفاده از این دستگاه می‌توانید فایل‌های حجیم مورد نیاز خود را با سرعت بسیار بالا لود کنید و از آنها پرینت بگیرید.این دستگاه از حافظه 1.5 گیگابایت برخوردار است. همچنین ظرفیت هارد دستگاه 160 گیگابایت می‌باشد. اتصالات ورودی فتوکپی ریکو آفیشیو mp7502 فلش مموری و USB است. توان مصرفی این دستگاه کپی 1950 وات می‌باشد.

...ادامه مطلب در کپی ایران... جهت مشاوره09148659399



:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

ویژگی‌ های کپی ریکو mp2000

کپی ریکو mp2000 از جمله دستگاه‌های کپی مناسب جهت انجام کسب و کارهای در اندازه متوسط می‌باشد. منظور از کسب و کار در اندازه متوسط انجام کپی ‌های متعدد در لحظه است نه انجام دادن پروژه‌های سنگین و طولانی.

قیمت و هزینه نگهداری این مدل دستگاه کپی بسیار مقرون به صرفه است و برای کار در مراکز تکثیر و انتشارات بسیار کارآمد خواهد بود. بهتر است بدانید که آماده سازی نخستین کپی از مهم‌ترین ویژگی‌های دستگاه کپی به شمار می‌رود. زیرا این ویژگی کلید اصلی کارآمد بودن یک دستگاه نسبت به سفارش‌های کپی متعدد و جزیی می‌باشد.

کپی ریکو mp2000 قادر است اولین کپی را در زمان 6.5 ثانیه حاضر کند. همچنین سرعت این مدل دستگاه کپی 20 برگ در هر دقیقه است. اگرچه سرعت کلی دستگاه برای انجام پروژه‌های کلی و تعداد بالا معمولی می‌باشد اما به طور همه جانبه سرعت دستگاه خوب و راضی کننده است. با این سرعت کاربر می‌تواند نیازهای کاری متوسط خود را رفع و رجوع کند.

از آنجاییکه این مدل دستگاه کپی در کلاس کاری متوسط قرار دارد کیفیت خروجی پرینت این دستگاه 600dpi می‌باشد. این کیفیت کاملا مطابق با استانداردهای این کلاس کاری قرار دارد. رزولوشن این دستگاه کپی با بسیاری از تکنیک‌های مهندسی شده پردازش تصویر آمیخته شده است که در نهایت باعث افزایش کیفیت خروجی دستگاه می‌شود. بنابراین تفکیک، تمایز و کنتراسنت مطلوب‌تری در تصویر خروجی مشاهده خواهید کرد.

از مزایای قابل توجه کپی ریکو mp2000 قابلیت متصل شدن به شبکه‌های محلی و حتی اینترنت می‌باشد. با این قابلیت هر کاربر می‌تواند پشت میز کاری خود بنشیند و بدون اتلاف وقت از فایل‌های خود کپی یا پرینت بگیرد. این مزایا باعث شده است رفت‌ و آمدهای موجود در یک اداره کاهش پیدا کند.

یکی از مزایای این مدل دستگاه کپی اقدامات امنیتی تعبیه شده بر روی دستگاه می‌باشد. با این قابلیت اطلاعات مهم شما در وضعیت امنی قرار خواهند گرفت. به این صورت است که برای هر کاربر یک کد شناسایی تعیین می‌شود. این کد تغییر ناپذیر می‌باشد بنابراین ورود هر کاربر بدون کد و هویت مشکل ساز خواهد بود...ادامه مطلب در کپی ایران... جهت مشاوره09148659399



:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

خرید دستگاه فتوکپی استوک ارزان

در خرید یک ماشین اداری مناسب، گذشته از کیفیت، سرعت، دقت و کارایی، قیمت نیز یک فاکتور بسیار مهم است که در بسیاری از موارد کاملا تعیین کننده بوده و به نوعی حرف آخر را می زند.  برای داشتن گزینه های متفاوت قیمتی در هر رنج و بازه ای، چه جایی بهتر از کپی ایران؟

توجه داشته باشید که لزوما کم بودن قیمت به معنای بد یا بی کیفیت بودن محصول نمی باشد و می تواند دلایل مختلفی داشته باشد. همچنین در بسیاری از مواقع نیاز شما به یک دستگاه در محدوده قیمتی کم می باشد و هزینه های بیشتر، اضافه و بیهوده خواهند بود.

از میان همه مدل ها و دستگاه های موجود، فتوکپی ارزان در بیشتر مواقع اشاره به دستگاه های استوک خواهد داشت. سالیانه دستگاه و ماشین های بسیاری در اروپا یا انگلستان به علت از رده خارج شدن، به کارخانه تولیدکننده بازگردانده میشوند. در بین این دستگاه ها، بعضا مواردی هم پیدا می شود که دستگاه مذبور کاملا سالم بوده و حتی از مدل های نسل جدید نیز بهتر کارمی کند.

علت ماجرا، سودجویی سازمان های تولیدکننده است. این سازمان ها با پایین آوردن زمان خدمات و عدم ارائه سرویس بعد از مدت معین کوتاهی ، مشتریان را وادار به خرید مدل های جدید میکنند. لذا بسیاری از دستگاه های بازگردانده شده، براساس میزان سلامت دستگاه درجه بندی A،B،C،D دریافت کرده و با نام استوک مجددا به فروش می رسند.

به همین علت شما دستگاهی با کیفیت بسیار بالا و مشابه دستگاه آکبند و با قیمتی پایینتر می باشد دریافت خواهید کرد. با خرید یک دستگاه استوک از یک فروشنده مطمئن شما می توانید یک فتوکپی ارزان ، آن هم با بالاترین کیفیت و مطابق با برترین استاندارد ها داشته باشید.

اگر شما هم قصد خرید یک دستگاه فتوکپی را برای کسب و کار خود داشته باشید، حتما مقوله قیمت از مواردی است که شما را نیز درگیر خود کرده است. شما می توانید با محدود کردن بخشی از کاربری های کم استفاده خود به طور کلی دستگاه ارزان قیمت تری را انتخاب کنید...ادامه مطلب در کپی ایران... جهت مشاوره09148659399



:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

دستگاه فتوکپی ریکو MP2000

 دستگاه فتوکپی ریکو MP2000 اولین کپی را در زمان بسیار عالی 6.5 ثانیه حاضر می کند. اگرچه سرعت کلی دستگاه برای انجام پروژه های کلی و تعداد بالا معمولی بوده و چیزی در حدود 20 برگ بر هر دقیقه است. اما به طور همه جانبه، سرعت دستگاه خوب و راضی کننده است. این سرعت بسیاری از نیاز های کلاس کاری متوسط را رفع و رجوع می کند.

کیفیت خروجی پرینت این دستگاه نیز 600 dpi می باشد که کاملا مطابق استاندارد های این کلاس کاری است. رزولوشنی که آمیخته شده با بسیاری از تکنیک های مهندسی شده پردازش تصویر و نرم افزاری است تا کیفیت خروجی بیشتر نیز ارتقا دهند. این تکنیک ها به شما کمک می کند تفکیک، تمایز و کنتراسنت به مراتب مطلوب تری را در خروجی مشاهده کنید.

دستگاه فتوکپی ریکو MP2000 قابلیت متصل شدن به شبکه های محلی و حتی اینترنت را نیز دارد. به کمک این قابلیت همه کاربران حاضر در شبکه می توانند از مزایا و کارایی این دستگاه استفاده ببرند. هر کارمند از پشت میز کار خود و بدون اتلاف وقت فایل های خود را در جریان فرآیندهای کپی یا پرینت قرار می دهد. تصور کنید با این تفاسیر، بار کاری و رفت و آمد یک اداره شلوغ چقدر سبک تر خواهد شد.

علاوه بر این در نرم افزار دستگاه اقدامات امنیتی تعبیه شده است تا اطلاعات شما کاملا امن به دستگاه برسد و در آن باقی بماند. به این ترتیب که به هر کاربر یک کد شناسایی توسط دستگاه نسبت داده می شود. کد تغییر ناپذیر و مطمئنی که ورود هر کاربر بودن هویت و بدون کد را با مشکل مواجه می کند.

دستگاه فتوکپی ریکو MP2000 یک انتخاب حرفه ای برای دفاتر آموزشی، ارائه دهندگان خدمات کپی و همچنین اداراتی است که تمایل دارند از منابع اشتراکی استفاده کنند. سرعت خوب آماده به کار شدن و از سوی دیگر سهولت استفاده و مقرون به صرفه بودن از دلایلی هستند که این دستگاه کپی به یکی از انتخاب های محبوب این دسته از کاربران تبدیل شده است...ادمه مطلب در کپی ایران...جهت مشاوره 09148659399تماس بگیرید.



:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

بارزترین ویژگی های فتوکپی ریکو 2075

یکی از بارزترین ویژگی های این مدل از دستگاه های چاپ سر و صدای بسیار کم آن هنگام کار کردن است. علت آن است که در این مدل از دستگاه استفاده از استپ موتور است که به جای انتقال نیرو با دنده و یا تسمه تعبیه شده اند. بنابراین هنگام استفاده از این دستگاه صدای مزاحم را تا حد زیادی کاهش می دهید. سرعت چاپ در فتوکپی ریکو 2075 نیز بسیار بالا بوده و می تواند در هر دقیقه 70 برگه را کپی یا پرینت بگیرد. سیستم عامل این دستگاه کپی ویندوز بوده و به راحتی می تواند فایل های مختلف را از دستگاه های جانبی مختلف بخواند.

یکی دیگراز ویژگی های این دستگاه تنوع در سایز کاغذ های ورودی دستگاه است، به طوری که می توانید کاغذ های مختلف در سایزهای A3 تا A6 و B4 را در دستگاه قرار داده و از فایل های مورد نظرتان در ابعاد مختلف کپی یا پرینت بگیرید. قابلیت برنامه ریزی این دستگاه نیز باعث می شود بتوانید برای ساعت ها عملکرد دستگاه را تعیین کرده تا دستگاه به طور اتوماتیک کار سپرده شده را یا دقت و کیفیت بالا انجام دهد.

کیفیت چاپ در پرینت، اسکن و کپی یکی از مهم ترین ویژگی های هر دستگاه چاپ است. کیفیت چاپ و اسکن در این دستگاه 600 DPI و کیفیت اسکن نیز 300 DPI است. همچنین در صورتی که بخواهید با دستگاه های جانبی دیگر نیز ارتباط برقرار کنید، راه های مختلف پورت USB و کابل شبکه نیز در دستگاه تعیبه شده اند. در صورتی که نیاز به کپی متوالی نیز داشته باشید می توانید تا تعداد 999 برگ را به طور پشت سر به وسیله فتوکپی ریکو 2075 چاپ کنید. وزن کاغذ هایی که در دستگاه چاپ قرار می دهید نیز متنوع بوده و دستگاه می تواند تا 158 گرم برگه را در خود نگه دارد.

حافظه داخلی دستگاه نیز با توجه به حجم عملکرد آن قابل قبول بوده و می تواند فایل های سنگین را نیز در خود نگه داشته تا چاپ کند. این دستگاه را هم اکنون ازکپی ایران  تهیه کنید...ادامه مطلب درکپی ایران



:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

بارزترین ویژگی های فتوکپی ریکو 6001

یکی از بارزترین ویژگی های این دستگاه چند منظوره چاپ داشتن قابلیت استفاده از کاغذ های مختلف در سایز ها، جنس و وزن های مختلف است. برای مثال می توانید در این دستگاه کاغذهایی تا بین وزن 60 تا 169 گرم و در سایز های مختلف A3 تا A6 قرار دهید. قابلیت بزرگ نمایی و کوچک نمایی در این دستگاه چاپ نیز بسیار بالا بوده و می تواند اسناد مختلف را بین 25 تا 400 درصد تغییر سایز دهد. کیفیت چاپ نیز در این دستگاه بسیار بالا است و شما می توانید تصاویر و فایل های مختلف را با کیفیت 1200 DPI چاپ کنید. یکی از دستگاه های چاپ با حجم و توان کاری بسیار بالا است به طوری که می توانید به طور میانگین ماهانه برای چاپ 80 هزار برگه استفاده کنید! شاید تعجبتان نیز بیشتر شود وقتی بدانید در حالت ماکسیمم نیز دستگاه می تواند تا 150 هزار برگه را در هر ماه پرینت یا کپی کند.

در واقع این دستگاه می تواند تمامی نیاز های کاری یک مرکز شلوغ و پر کار را برطرف کند. اسکن فتوکپی ریکو 6001 نیز کیفیت استاندارد و بسیار بالایی دارد و می تواند اسناد مختلف را با رزولوشن 600 DPI اسکن کند. سرعت چاپ در این دستگاه نیز بسیار بالا است .در کنار داشتن کیفیت بالا این دستگاه می تواند در هر دقیقه 70 برگه را چاپ کند، شما در هر ساعت می توانید 420 برگه را کپی کرده یا پرینت بگیرید. می توانید بیش از چندین هزار برگه را چاپ کنید!

به طور همزمان از پشت و روی اسناد و فایل ها کپی یا پرینت گرفته و یا با استفاده از ویژگی دخیره خودکار ADF سرعت عمل خود را بالا ببرید. همچنین با استفاده از این دستگاه چاپ فایل های مورد نظرتان را به صورت سیاه و سفید چاپ کنید. سینی دستگاه می تواند تا 3100 برگه را در خود جای دهد.فتوکپی ریکو 6001 این امکان را می دهد که تا 999 برگه را به طور متوالی کپی بگیرید. حافظه داخلی دستگاه چاپ نیز 1.5 گیگ میباشد...ادامه مطلب درکپی ایران



:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

ویژگی های فنی فتوکپی ریکو 7002

این فتوکپی دارای حافظه 512 مگابایتی بوده و می تواند حجم قابل قبولی اطلاعات و فایل ها را قبل از چاپ در خود ذخیره کند.

از ویژگی های مهم این دستگاه سرعت چاپ بالای 70 برگ در هر دقیقه است. حداکثر سرعت چاپ در دستگاه های فتوکپی اداری معمولا بین 70 تا 90 برگ در دقیقه است بنابراین می توان گفت این دستگاه فتوکپی یکی از سریع ترین دستگاه های چاپ موجود در بازار به شمار می رود.

تکنولوژی چاپ در فتوکپی ریکو 7002 از نوع لیزری بوده و با کیفیت 600 DPI می تواند رضایت خاطر شما از چاپ را به دست آورد. همانطور که می دانید تکنولوژی چاپ لیزری نسبت به چاپ جوهر افشان دارای دقت بالاتری به خصوص برای فایل ها و اسناد متنی بوده و می تواند با دقت مناسب جزئیات کوچک مورد نظرتان را نیز به نمایش بگذارد.

شما هنگام کار با دستگاه های کپی نیاز پیدا می کنید که از برگه های مختلف در سایز های مختلف برای چاپ استفاده کنید. برای مثال اگر بخواهید یک نقشه معماری را روی یک برگه A4 چاپ کنید شاید تمامی جزئیات مورد نظرتان روی کاغذ دیده نشود. سایز کاغذ هایی که در دستگاه فتوکپی ریکو 7002 می توانید قرار دهید بین A3،A4 و A5 متغیر بوده و دست شما برای قرار دادن کاغذهای ورودی بازتر است.

شاید در زمان های خاصی شما نیاز داشته باشید در یک تصویر و نقشه بزرگ تنها روی بخش کوچکی زوم کرده و بخش کوچکی از آن را چاپ کنید. یا شما ممکن است بخواهید نقشه با سایز بزرگ را در یک سایز کوچک تر پرینت گرفته و یا کپی کنید. قابلیت بزرگ نمایی 25 تا 400 درصد در فتوکپی ریکو 7002 این امکان را به شما می دهد که به راحتی در متن و تصویر بزرگ نمایی یا کوچک نمایی کرده و از فایل مورد نظرتان کپی یا پرینت بگیرید.

بسیاری ازدستگاههای  قدیمی حدود یک دقیقه زمان نیاز داشتند تا اولین کپی خروجی را به شما تحویل دهند، اما زمان اولین کپی در این دستگاه تنها 4.2 ثانیه می باشد...ادامه مطلب درکپی ایران



:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

مشخصات فنی وقابلیت‌های مهم دستگاه کپی ریکو ۶۰۰۲

دستگاه کپی ریکو ۶۰۰۲ تولید برند ریکو از سری آفیشیو است که از طراحی منحصر به فردی برخوردار می‌باشد. این دستگاه کپی  قابلیت اتصال به کامپیوتر دارد. بنابراین کاربر می‌تواند به راحتی فایل و اطلاعات مورد نظر خود را از کامپیوتر به دستگاه انتقال دهد .

یکی از مزایای دستگاه کپی ریکو آفیشیو MP 6002 سرعت عملکرد مناسب آن می‌ باشد. به طوری که دستگاه  قادر است در هر دقیقه ۶۰  برگ  را به صورت سیاه و سفید کپی بگیرد. یکی دیگر از مزایای اصلی و قابل توجه این مدل دستگاه کپی این است که از قابلیت اتصال سورتر و فینیشر نیز برخوردار است.

با استفاده از این مدل دستگاه می توانیداسناد خود را با دقت dpi۱۲۰۰ چاپ و کپی نمایید. کاربری دستگاه‌ کپی ریکو ۶۰۰۲  از نوع لیزری است. بنابراین دستگاه نسبت به سایر دستگاه‌ های کپی از کیفیت و دقت بالاتری برخوردار می باشد.  

 از امکانات اختیاری این دستگاه کپی  می‌توان به تغذیه اتوماتیک اسناد (ADF) اشاره کرد. دستگاه با دارا بودن این قابلیت قادر است نسخه اصلی را ذخیره نموده و از آن به صورت خودکار کپی بگیرد. این قابلیت مانع از اتلاف وقت کاربر خواهد شد. همچنین کاربر با استفاده از این دستگاه می‌تواند در هر ماه ۳۰۰۰۰۰ برگ را چاپ و کپی کند.

بهتر است بدانید که این مدل دستگاه کپی از تکنولوژی چاپ لیزری بهره می‌برد. همچنین نوع پالت چاپ آن به صورت سیاه و سفید است. این دستگاه کپی از قابلیت چاپ دو طرفه خودکار نیز برخوردار می‌باشد که  مانع از اتلاف وقت کاربر خواهد شد.

این مدل دستگاه کپی  دارای سیستم اسکنر   CCD می‌ باشد. وضوح این سیستم اسکنر معادل ۶۰۰ ppi  است. یکی از خصوصیات   دستگاه کپی ریکو ۶۰۰۲  مجهز بودن به استپلر یا مرتب کننده همراه می ‌باشد. بزرگ‌ترین اندازه کاغذ قابل قبول در این مدل دستگاه کپی  برابر  A3  است.

از مشخصات درگاه‌های ارتباطی آن می ‌توان به قابلیت اتصال USB، Ethernet، قابلیت Bridge Print  و وای فای اشاره نمود. بهتر است بدانید که این دستگاه در ابعاد ۶۹۰×۷۹۹×۱۱۷۱ میلی ‌متر و وزن ۲۱۴ کیلوگرم ساخته شده است...ادامه در کپی ایران



:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

دستگاه کپی ریکو MP2000

 پس از قیمت و هزینه های نگهداری که این مدل کاملا در آن ها مقرون به صرفه است؛ برای کسب و کارهایی که همچون دفاتر تکثیرات که به کپی های در لحظه نیاز دارند یک پارامتر در خرید دستگاه کپی بسیار مهم است. پارامتری که کلید اصلی کارآمد بودن یک دستگاه نسبت به سفارش های کپی متعدد و جزیی را مشخص می کند. آن پارامتر نیز زمان آماده سازی نخسیتن کپی است.

دستگاه کپی ریکو MP2000 اولین کپی را در زمان بسیار عالی 6.5 ثانیه حاضر می کند. اگرچه سرعت کلی دستگاه برای انجام پروژه های کلی و تعداد بالا معمولی بوده و چیزی در حدود 20 برگ بر هر دقیقه است. اما به طور همه جانبه، سرعت دستگاه خوب و راضی کننده است. این سرعت بسیاری از نیاز های کلاس کاری متوسط را رفع و رجوع می کند.

کیفیت خروجی پرینت این دستگاه نیز 600 dpi می باشد که کاملا مطابق استاندارد های این کلاس کاری است. رزولوشنی که آمیخته شده با بسیاری از تکنیک های مهندسی شده پردازش تصویر و نرم افزاری است تا کیفیت خروجی بیشتر نیز ارتقا دهند. این تکنیک ها به شما کمک می کند تفکیک، تمایز و کنتراسنت به مراتب مطلوب تری را در خروجی مشاهده کنید.

دستگاه کپی ریکو MP2000 قابلیت متصل شدن به شبکه های محلی و حتی اینترنت را نیز دارد. به کمک این قابلیت همه کاربران حاضر در شبکه می توانند از مزایا و کارایی این دستگاه استفاده ببرند. هر کارمند از پشت میز کار خود و بدون اتلاف وقت فایل های خود را در جریان فرآیندهای کپی یا پرینت قرار می دهد. تصور کنید با این تفاسیر، بار کاری و رفت و آمد یک اداره شلوغ چقدر سبک تر خواهد شد.

علاوه بر این در نرم افزار دستگاه اقدامات امنیتی تعبیه شده است تا اطلاعات شما کاملا امن به دستگاه برسد و در آن باقی بماند. به این ترتیب که به هر کاربر یک کد شناسایی توسط دستگاه نسبت داده می شود. کد تغییر ناپذیر و مطمئنی که ورود هر کاربر بدون هویت و کد را با مشکل مواجه می کند...ادامه در کپی ایران



:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

مشخصات دستگاه فتوکپی ریکو 5000

امروزه سامان دهی یک اداره یا یک کسب و کار تکثیرات با بازدهی بالا به چیزی بیشتر از یک کپی کننده و اسکنر ساده و معمولی احتیاج دارد. این موضوع علت اصلی طراحی دستگاه کپی ریکو 5000 است که از یک سو کاربر پسند بودن و از سوی دیگر انجام دادن کاملا حرفه ای پروژه ها را در هم زمان در دستورکار خود قرار دهد.

شما می توانید اسکن هایی را که به کمک این دستگاه تهیه کرده اید مستقیما ذخیره کنید یا به اشتراک بگذارید. این قابلیت در تعداد کمی از دستگاه های کپی دیده می شود و دستگاه کپی ریکو 5000 نیز یکی از آن هاست. مستقیما اوراق خود را بعد از اسکن و پیش از اینکه در مسیر فرآیند پرینت مجدد و کپی قرار بگیرند به صورت فرمت های مختلف ذخیره کنید یا به فضای رایانش ابری و حتی ایمیل خود بفرستید.

سرعت خروجی پرینت دستگاه کپی ریکو 5000، برابر با پرینت 50 برگ بر هر دقیقه می باشد که در این کلاس کاری سرعت راضی کننده ای محسوب می شود. این سرعت می تواند بسیاری از نیاز های یک دفتر تکثیرات یا بخش اداری یک شرکت را پاسخگو باشد.

همچنین این دستگاه به شما اسکن هایی با رزولوشن 600 dpi تحویل می دهد که تقریبا از همه نظر می توان این رزولوشن را کافی دانست. همه عملکرد های پرسرعت و با کیفیت این دستگاه چند منظوره گره خورده با فضای کافی برای تغذیه کاغذ دستگاه می باشد. سینی دستگاه گنجایش 1000 برگ کاغذ را دارد. کافیست یک بار سینی را پر کنید و کیفیت و سرعت کم نظیر دستگاه بعد از آن را خواهید دید.

دستگاه کپی ریکو 5000 به سبب رابط کاربری هوشمندانه و استفاده از یک پنل 8.2 اینچی با قابلیت های فراوان، در بین اپراتور های دستگاه های کپی بسیار محبوب شده است. سرعت و کیفیت این دستگاه بسیاری از نیازهای شما را تامین خواهد کرد. همچنین قابلیت ذخیره مستقیم اسکن های تهیه شده توسط دستگاه نیز به شما اجازه نگهداری فایل اسناد و استفاده مجدد آن ها را نیز خواهد داد...ادامه مطلب در کپی ایران



:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

 

دستگاه های فتوکپی لیزری و جوهر افشان

قبل از آنکه اقدام به خرید دستگاه های فتوکپی کنید بهتر است با انواع این دستگاه و ویژگی های هر کدام آشناشوید. در نوع جوهر افشان چاپ تصویر با پاشیده شدن نقاط کوچک جوهر روی برگه کاغذ انجام می شود. انواع رنگی پرینتر جوهر افشان معمولا از سه رنگ آبی، قرمز و سبز برای ساخت رنگ های مختلف استفاده می کنند. در بعضی از مدل ها از همین رنگ ها برای تولید رنگ مشکی استفاده شده و در مدل های دیگر رنگ مشکی به صورت مجزا در دو کارتریج مورد استفاده قرار می گیرد. در دستگاه های فتوکپی لیزری از نور برای باردار شدن صفحات کاغذ و درام استفاده کرده تا جوهر ها بتوانند با توجه به نوع بار به کاغذ چسبیده و چاپ را انجام دهند. فروش فتوکپی استوک شارپ در مدل های مختلف لیزری و جوهر افشان انجام شده و می توانید با توجه به نیاز خود مدل مورد نظرتان را انتخاب کنید.

پرینتر های لیزری سرعت چاپ بسیار بالاتری نسبت به مدل های جوهر افشان آن را داشته و در صورتی که حجم کاری شما زیاد است خرید این مدل بسیار مناسب تر است. این دستگاه ها کیفیت و وضوح بالاتری در چاپ اسناد و فایل های متنی دارند. هزینه خرید دستگاه های لیزری نسبت به نوع جوهر افشان بیشتر بوده اما جالب است بدانید هزینه نگه داری و استفاده طولانی مدت آن کم تر است.

برای مثال ظرفیت کارتریج دستگاه های لیزری بالا تر بوده و شما تا مدت زیادی می توانید بدون نیاز به تعویض و شارژ از آن استفاده کنید. از طرف دیگر در صورتی که از دستگاه های جوهر افشان تا مدتی استفاده نکنید، دستگاه کیفیت چاپ خود را از دست می دهد، اما اگر از دستگاه های لیزری تا ماه ها نیز استفاده نشود، تغییری در کیفیت آن ها ایجاد نمی شود. کیفیت چاپ تصاویر در دستگاه های جوهر افشان بسیار بهتر از دستگاه های لیزری است. این دستگاه ها بر خلاف نوع لیزری به زمان گرم شدن اولیه نیاز نداشته و تنوع نوع و سایز کاغذ مصرفی بیشتری دارند...ادامه مطلب در کپی ایران



:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

دستگاه های فتوکپی استوک

خدمات پس از فروش و تعمیرات تجهیزات برقی در کشورهای اروپایی تنها و کشور های پیشرفته تنها به وسیله شرکت های سازنده برند ارائه می شود. بعد از چند سال شرکت ها و برندهای سازنده مدل های جدیدی از تجهیزات را طراحی کرده و به بازار ارائه می دهند. این شرکت ها بعد از ارائه مدل های جدید، خدمات پس از فروش مدل های قدیمی را محدود کرده تا صاحبان صنعت مجبور به تعویض مدل های قدیمی با مدل های جدید شوند. صاحبان دستگاه های قدیمی برای تعویض با مدل های جدیدتر مدل های قدیمی را با قیمت بسیار پایین تر به فروش می رسانند. این دستگاه ها برای فروش به کشورها دیگر از جمله کشورهای آسیایی فرستاده می شوند.

دستگاه های فتوکپی از جمله تجهیزات گران قیمت اداری محصوب می شوند که برای خرید ارزان ترین آن ها نیز باید بیش از 50 میلیون تومان و تا سقف چند صد میلیون تومان هزینه کنید. اما قیمت دستگاه های فتوکپی استوک تا نصف قیمت دستگاه های آکبند می باشد. برای مثال دستگاه فتوکپی آکبندی که 100 میلیون تومان قیمت دارد را می توانید تنها با 50 میلیون تومان هزینه کنید. این مساله برای شروع کسب و کار جدید به شما کمک می کند. شما بدون شک در ابتدای راه دوست دارید تا حد ممکن هزینه های خود را کاهش دهید. با خرید دستگاه های استوک می توانید در هزینه های خود صرفه جویی کنید. دستگاه های استوک از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند.

دستگاههای فتوکپی استوک معمولا از برندهای معروف و معتبری بوده که کیفیت آن ها بسیار بالا است. شما با خرید این دستگاه ها می توانید از این کیفیت بالا بهره مند شده و حجم کاری بالای خود را با کییفت استاندارد انجام دهید. مزیت دیگر این دستگاه ها علاوه بر قیمت دستگاه های فتوکپی استوک ضمانت نامه و گارانتی دستگاه ها می باشد. اکثر این دستگاه ها همراه با گارانتی و ضمانت نامه به فروش می رسند. با دریافت ضمانت نامه بعد از خرید اگر دستگاه در عملکرد خود دچار مشکلی شد می توانید از متخصصان کمک بگیرید...ادامه مطلب درکپی ایران



:: بازدید از این مطلب : 240
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

قیمت دستگاه فتوکپی شارپ استوک

قیمت دستگاه فتوکپی شارپ استوک نسبت به مدل های آکبند آن بسیار کم تر بوده و می توانید آن را با قیمت بسیار پایین تر برای دفاتر فنی، مدارس، دانشگاه هاو غیره خریداری کنید.

دستگاه های کپی با توجه به اندازه و ظرفیت کاری خود به دو گروه اداری و یا ایستاده و خانگی و یا رومیزی تقسیم بندی می شوند. نوع اداری دستگاه ها با توجه به کاربری خود حجم کاری بالا و ابعاد بزرگی داشته و شما می توانید گاهی تا 150 برگه در هر دقیقه را کپی بگیرید. اما فتوکپی های رومیزی اندازه کوچک تری داشته و حجم کاری آن ها نیز بسیار کم تر خواهد بود.

قبلز از آنکه اقدام به خرید و پرداخت قیمت دستگاه فتوکپی شارپ استوک یا مدل های دیگر کنید، بدانید این دستگاه ها بر اساس تکنولوژی چاپ به دو دسته لیزری و جوهر افشان تقسیم بندی می شوند. دستگاه های لیزری نسبت به دستگاه های جوهر افشان قیمت بالاتری داشته اما استفاده از آن در دراز مدت کم هزینه تر خواهد بود. زیرا عمر کارتریج در این دستگاه ها بیشتر بوده و در زمان بسیار طولانی تری نیاز به تعویض و یا شارژ مجدد پیدا می کند. دستگاه های جوهر افشان قیمت پایین تری داشته و بیشتر برای مصارف خانگی و دفاتر کوچک مورد استفاده قرار می گیرند.

این دستگاه ها در دو نوع چند منظوره و تک کاربرده طراحی و در بازار موجود هستند. دستگاه های تک کاربرده تنها توانایی انجام یک کار و کپی گرفتن از دستگاه ها را دارند. اما دستگاه های چند منظوره علاوه بر کپی قابلیت پرینت، اسکن و فکس را داشته و شما می توانید به جای خرید چند دستگاه یک تجهیز با قیمت پایین تر خریداری کنید.

قیمت شارپ استوک با توجه به تعداد رنگ های مورد استفاده تغییر می کند. دستگاه های تک رنگ در تونر خود تنها از رنگ مشکی استفاده کرده و توانایی چاپ رنگی را ندارند. اما دستگاه های رنگی معمولا از 4 رنگ در کارتریج خود استفاده کرده و علاوه بر پرینت سیاه و سفید قابلیت پرینت رنگی نیز دارند...ادامه مطلب در کپی ایران



:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

مشخصات دستگاه فتوکپی ریکو ۵۰۰۱

دستگاه کپی ریکو ۵۰۰۱ یک وسیله بسیار مناسب و پرکاربرد جهت استفاده در شرکت ‌ها، ادارات، مراکز آموزشی و منازل به شمار می‌ آید. این دستگاه چند کاره ساخت کشور ژاپن و محصول برند معتبر ریکو می‌ باشد.

این مدل دستگاه کپی دارای ۴۰ گیگ حافظه داخلی جهت ذخیره جزوات می‌ باشد.حداکثر سایز کاغذ در این مدل دستگاه کپی برابر A3 است. همچنین حداقل سایز کاغذ  مصرفی در آن برابر با A5 می ‌باشد.  این مدل دستگاه کپی از قابلیت اسکن و پرینت برخوردار بوده و از این رو یک دستگاه چند منظوره محسوب می شود. بنابراین کاربر را از وجود دستگاه‌ های دیگر بی ‌نیاز می ‌سازد. همچنین این دستگاه از قابلیت برنامه ‌ریزی برخوردار می باشد.

این مدل دستگاه کپی دارای سورت الکترونیکی بوده و نوع جوهر مصرفی در این مدل دستگاه تونر خشک می باشد. به طوری که قابلیت چاپ هر تونر در این دستگاه کپی تقریبا به ۳۰۰۰۰ برگ می رسد. از دیگر خصوصیات بارز دستگاه کپی ریکو  ۵۰۰۱ می ‌توان به دوبلکس پشت و رو زن آن اشاره داشت.

این  مدل دستگاه کپی حاوی چهار کاست ۵۰۰ برگی  می ‌باشد. نوع کپی این مدل دستگاه کپی به صورت سیاه وسفید می ‌باشد. دارای سینیBy pass است. از اینرو برای فید سریع و یکباره کاغذهای خاص مورد استفاده قرار می‌گیرد.  همچنین این دستگاه  کپی دارای قابلیت سورت الکترونیکی و قابلیت برنامه ریزی نیز می باشد.

دستگاهی بسیار مناسب برای اداراتی با حجم کاری روزانه تا ۲۰۰۰ برگ به شمار می‌آید. میتوانیددر هر دقیقه ۵۰ برگ را با کیفیت مناسبی چاپ نمایید. از قابلیتadf جهت اسکن اسناد به صورت اتوماتیک برخوردار می‌باشد.

دارای قابلیت اتصال usb می باشد. کاربر می ‌تواند  اطلاعات خود را از کامپیوتر به دستگاه انتقال دهد.

از قابلیت چاپ بر روی کاغذ ۷۰ تا ۲۰۰ گرم بهره می ‌برد. سرعت دستگاه برای تهیه نخستین کپی ۱۵ ثانیه است. دستگاه کپی ریکو ۵۰۰۱  اسناد را با رزولوشن ۶۰۰-۱۲۰۰dpi به خوبی چاپ و تکثیر می‌کند. هر کدام از قطعات این دستگاه کپی مانند بلید ترانسفر، درام، کاغذ کش و بلت و...تا ۵۰۰۰۰۰ برگ عمر مفید دارند...ادامه مطلب درکپی ایران



:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

دستگاه فتوکپی ریکو 2014

یکی از مزایای این مدل دستگاه کپی این است که در صورت لزوم می‌توانید از چاپ سیاه و سفید بهره‌مند شوید. این دستگاه قادر است در هر دقیقه 20 برگ را چاپ کند. یکی دیگر از مزایای این مدل دستگاه کپی ظرفیت بالای سینی کاغذ آن است. ظرفیت سینی کاغذ این مدل دستگاه کپی 350 برگ می‌باشد. همچنین این دستگاه کپی از قابلیت‌های دیگری اعم از ADF، ورودی USB و چاپ دو رو اتوماتیک برخوردار است.

نوع کاربری دستگاه فتوکپی ریکو 2014 لیزری می‌باشد. به همین دلیل این دستگاه دقت بالایی دارد. رزولوشن چاپ این دستگاه کپی 600*600dpi می‌باشد. مواد مصرفی دستگاه و تونر مورد استفاده آن بسیار ارزان است.

از این مدل دستگاه کپی در ادارات خصوصی، ادارات دولتی، سازمان‌ها، دانشگاه‌ها، مراکز آموزشی و انتشارات استفاده می‌شود. نوع کارتریج دستگاه لیزری است. این دستگاه از قابلیت چاپ دو رو برخوردار می‌باشد. به دلیل دارا بودن این قابلیت مانع از اتلاف وقت کاربر خواهد شد. همچنین دستگاه ADF دارد.

وزن این مدل دستگاه کپی 28.5 کیلوگرم است. نوع پورت اتصالی دستگاه 2  USB می‌باشد. حداکثر تعداد برگه‌هایی که این مدل دستگاه می‌تواند کپی بگیرد 99 برگ می‌باشد. این مدل دستگاه کپی برای ارائه نخستین کپی به زمان 8.8 ثانیه نیاز دارد. این دستگاه قابلیت کپی از برگه‌های با سایز  A3, A4, A5, B5, Letter, Excutive برخوردار است. این دستگاه کپی در صورت لزوم می‌تواند 50 تا 400 درصد زوم داشته باشد.

نوع چاپ پرینتر این مدل دستگاه کپی سیاه و سفید می‌باشد. پرینتر دستگاه می‌تواند از هر دو طرف برگه پرینت بگیرد. همچنین پرینتر این دستگاه کپی از حافظه 256 مگابایت برخوردار است. پورت اتصال پرینتر این دستگاه USB2 می‌باشد.

این دستگاه قادر است از برگه‌های با سایز A3, A4,  A5, B5, Letter, Legal ,Excutive  پرینت بگیرد. رزولوشون چاپ پرینتر این دستگاه کپی 600*600dpi   می‌باشد.

نوع اسکنر این مدل دستگاه کپی مدارک و اداری است. حداکثر سایز قابل استفاده در اسکن دستگاه A3 می‌باشد

حداقل و حداکثر دقت دستگاه 100 تا 600 dpi می‌باشد. عمق اسکن یا بیت دستگاه 24 می‌باشد. اسکن دستگاه فتوکپی ریکو 2014 از روزولوشن 600 dpi برخوردار است...ادامه مطلب در کپی ایران



:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

دستگاه فتوکپی ریکو ۵۰۰۲

دستگاه کپی ریکو ۵۰۰۲ محصولی از یک شرکت ژاپنی بوده که یکی از قدرتمندترین شرکت‌ ها در زمینه تجهیزات الکترونیکی به شمار می ‌آید. یک دستگاه مناسب برای استفاده در ادارات و شرکت ‌های کوچک و بزرگ محسوب می‌ شود. این مدل دستگاه  کپی از نظر کارایی و امکانات بسیار پیشرفته است. به گونه‌ای که دارای کاربرد بسیار زیادی در امور شخصی و دفتری می ‌باشد.

دستگاه کپی ریکو ۵۰۰۲ از سرعت عمل مناسبی برخوردار است؛ به طوری که سرعت کلی این نوع دستگاه کپی ۵۰ برگ در هر دقیقه می ‌باشد. همچنین وزن ۹۷ کیلوگرمی، این دستگاه کپی را به گزینه‌ای مناسب و ایده‌آل برای در استفاده در محیط‌های کاری تبدیل کرده است.  همچنین دستگاه دستگاه کپی ریکو ۵۰۰۲  از کیفیت اسکن و پرینت مناسبی برخوردار می‌ باشد. به گونه‌ای که دستگاه کپی پرینت‌ های سیاه و سفید را با رزولوشون ۱۲۰۰ dpi به کاربران تحویل می ‌دهد.

یکی از مزایای مهم این مدل دستگاه کپی این است که دارای یک پنل LCD تاچ اسکرین رنگی می ‌باشد. وجود این پنل باعث افزایش کارایی محصول شده و شرایط مناسب‌تری را برای کاربران فراهم می‌کند. همچنین کاربران به راحتی می توانند بر روی این مدل دستگاه فینیشر نصب کنند.

  این مدل دستگاه کپی  از قابلیت اتصال دستگاه فکس نیز برخوردار می ‌باشد. از طرفی این مدل دستگاه  کپی دارای ۷۶۸ مگابایت فضای ذخیره سازی اطلاعات می ‌باشد. از اینرو به راحتی می‌توانید فرامین و اطلاعات مورد نظر خود را به خوبی ذخیره نمایید. این مدل دستگاه کپی تنها چاپ سیاه و سفید را به کاربران خود ارائه می‌دهد.

یکی دیگر از قابلیت‌های مهم و قابل توجه دستگاه کپی ریکو ۵۰۰۲ این است که دارای دو اسکنر جهت اسکن هم زمان پشت و روی کاغذ است. سرعت اسکنر این دستگاه کاملا راضی کننده است درهر دقیقه ۶۵ برگ را  به خوبی اسکن می‌نماید. این دستگاه برای دفاتر فنی با حجم کار کمتر از ۲۰۰۰۰۰ برگ در هر ماه  گزینه‌ مناسبی به شمار می‌آید.دستگاه کپی ریکو ۵۰۰۲ دارای دوبلکس خودکار بوده که به هیچ وجه بر روی عملکرد تصویر تاثیری نخواهد داشت...ادامه مطلب در کپی ایران



:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

ویژگی‌ های دستگاه فتوکپی استوک شارپ

دستگاه کپی استوک شارپ با دارا بودن ویژگی‌ های خاص در بین مشتریان از محبوبیت خاصی برخوردار است.

دستگاه کپی که ظرفیت سینی بالایی داشته باشد سرعت عملکرد بالایی خواهد داشت.دستگاه های کپی‌ استوک شارپ از ظرفیت بالای سینی برخوردار هستند. همچنین علاوه بر ظرفیت بالای سینی این امکان را برای کاربران فراهم کرده‌اند تا در صورت نیاز ظرفیت سینی را به اندازه دلخواه افزایش دهند.

 دستگاه‌ های کپی شارپ چند منظوره اند.افرادی که در مراکز انتشاراتی کار می‌ کنند علاوه بر فتوکپی به اسکن و پرینت هم برای انجام کارهای روزانه خود نیاز دارند. بنابراین خرید دستگاه کپی استوک شارپ چند منظوره برای این افراد یک خرید بسیار مناسب خواهد بود.

از آنجایی که دستگاه‌ های کپی  جهت پرینت و اسکن با کامپیوتر زیاد سر و کار دارند، بسیاری از مدل‌ های دستگاه کپی استوک شارپ امکان اتصال بی سیم به کامپیوتر را برای کاربر فراهم کرده است تا کاربر بتواند بسیار راحت و آسان کارهای خود را انجام دهد.

دستگاه‌ های فتوکپی استوک شارپ در ابعاد و وزن مناسب تولید و ساخته می‌ شوند. این دستگاه‌ های کپی در ادارات، دفاتر مختلف، مدارس و مراکز انتشاراتی بسیار کاربرد دارند.

مدل‌ های مختلف شارپ تصاویر را با کیفیت بالا مانند 600dpi پرینت یا کپی می‌گیرند. این کیفیت چندان زیاد نیست اما به خوبی پاسخگوی نیاز های کاربران خواهد بود. نکته قابل توجه این است که این دستگاه‌ رنگ موجود در تصاویر را به صورت طبیعی و با کیفیت بالا چاپ می‌کند.

از دیگر ویژگی‌ های مدل‌ های مختلف دستگاه کپی استوک شارپ سرعت بالای آن‌ ها موقع چاپ است. این ویژگی مانع از اتلاف وقت کاربر خواهد شد. همچنین بسیاری از مدل‌ های شارپ توانایی استفاده از برگه‌ های A3  و  A4 را دارند. لازم به ذکر است که سرعت چاپ موقع استفاده از برگه‌ های A3 کمتر خواهد بود.این دستگاه‌ ها به دلیل استوک بودن علاوه بر قیمت مناسب از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

با مراجعه به بخش فروش وبسایت کپی ایران و مشاهده جزئیات و مشخصات دستگاه ها می‌ توانید نسبت به خرید آن ها اقدام نمایید...ادامه مطلب در کپی ایران



:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

عوامل موثر برقیمت فتوکپی استوک

قیمت فتوکپی استوک شاید هیجان انگیزترین بخش خرید یک دستگاه فتوکپی باشد. فرض کنید زمان زیادی را صرف مقایسه ویژگی ها و قابلیت های دستگاه های ریسوگراف کرده اید. در نهایت یک مدل را پسندیده و آن را کاملا جوابگوی نیازهای خود می بینید. حال که در لحظات آخر، بحث قیمت می شود و شما سرگرم محاسبات مالی هستید، قیمت کالا ناگهان یک سوم می شود. بله، همان کالا با یک سوم قیمت!

سالیانه دستگاه ها و ماشین های بسیاری در اروپا یا انگلستان به علت از رده خارج شدن، به کارخانه تولیدکننده بازگردانده می شوند. در بین این دستگاه ها، بعضا مواردی هم پیدا می شود که دستگاه مذبور کاملا سالم بوده و حتی از برخی مدل های نسل جدید نیز بهتر سرویس دهی می کند.

علت ماجرا، سودجویی سازمان های تولیدکننده است. این سازمان ها با پایین آوردن زمان خدمات و عدم ارائه سرویس بعد از مدت معین کوتاهی ، مشتریان را وادار به خرید مدل های جدید میکنند. لذا بسیاری از دستگاه های بازگردانده شده، براساس میزان سلامت دستگاه درجه بندی A،B،C،D دریافت کرده و با نام استوک مجددا به فروش می رسند.

قیمت فتوکپی استوک، به عنوان مثال، با توجه به میزان سلامت دستگاه میتواند چندین برابر از قیمت دستگاه نو ارزان تر باشد. علت این تفاوت قیمت نیز در بسیاری از موارد فقط و فقط این است که شما خدمات پس از فروشی را مستقیما از تولیدکننده دریافت نخواهید کرد.

هیچ چیز مثل اعتبار فروشنده یک دستگاه استوک نمی تواند سلامت محصولی که خریداری می کنید را تضمین کند. ودرصورت نیاز به قطعات یدکی یا جوهر مخصوص دستگاه، قطعا فروشنده دستگاه بهترین کمک را به شما خواهد کرد.

اگر چه بین قیمت ها تفاوت محسوسی وجود دارد، ولی سرعت هردو 18 برگ بر دقیقه محاسبه شده و تست گرادیان هر دو دستگاه استوک و نو، وضعیت یکسانی را نشان داد.

قیمت فتوکپی استوک، معمولا مهم ترین عامل دو به شک کردن خریداران، درست کمی قبل از نهایی کردن خرید خود است.انواع مختلف فتوکپی استوک را از کپی ایران وارد کننده ماشینهای اداری خریداری کنید...ادامه مطلب در کپی ایران



:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

قیمت دستگاه فتوکپی استوک شارپ

قیمت کپی استوک شارپ با توجه به ویژگی های مختلف دستگاه در مدل های مختلف متفاوت است. این برند یکی از قدیمی ترین و معروف ترین برند های لوازم برقی و تجهیزات اداری و خانگی است که در بسیاری از کشورهای جهان مورد استفاده قرار می گیرد. 

یکی از چندین شرکت صنایع الکترونیکی ژاپنی است که کالاهای برقی و الکترونیکی متنوع و بسیاری را ساخته و روانه بازار کرده است. سال تاسیس این برند به 1912 برمی گردد که این سابقه بسیار طولانی نشان دهنده کیفیت بسیار بالا و میزان رضایت جهانی تمام کالاهای آن است. این شرکت یکی از بزرگ ترین تولید کننده لوازم و تجهیزات الکترونیکی اداری است و با برندهای معروف دیگر مانند ال جی، سامسونگ، سونی و غیره رقابت می کند.همانطور که می دانید دستگاه های کپی در برند ها و مدل های مختلف به صورت آکبند و استوک در بازار موجود هستند. هر کدام از این دستگاه ها ویژگی ها و مزیت های خاص خود را دارند. یکی از مهم ترین ویژگی ها و مزیت خرید دستگاه های استوک صرفه جویی در هزینه پرداختی هنگام خرید است. اما قیمت دستگاه های کپی چه به صورت آکبند و چه به صورت استوک با توجه به قابلیت هایی که دارند متفاوت است. یکی از مهم ترین فاکتورهای موثر بر قیمت دستگاه های کپی چند منظوره بودن دستگاه ها است. این دستگاه ها علاوه بر کپی امکان پرینت، فکس و یا اسکن نیز در اختیار شما قرار می دهند. بدون شک این دستگاه ها با توجه به کاربری متفاوتی که دارند قیمت بیش تری نسبت به دستگاه های تک کاربرده دارند. شاید این دستگاه قیمت بیشتری نسبت به دستگاه های تک کاربرده داشته باشند اما مطمئن باشید یک دستگاه چند منظوره نسبت به خرید مجزا هر کدام از آن ها هزینه کم تری خواهد داشت.

فاکتور مهم دیگر در تعیین قیمت کپی استوک شارپ، میزان کیفیت و سرعت چاپ دستگاه است. دستگاههای شارپ در دو نوع ایستاده یا اداری و رومیزی و یا خانگی موجود می باشند. قیمت دستگاههای اداری بسیار بیشتر از مدل های رومیزی می باشد...ادامه مطلب در کپی ایران



:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 13 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

مشخصات دستگاه فتوکپی ریکو 2500

دستگاه کپی ریکو 2500 یک دستگاه فتوکپی مخصوص کلاس کاری متوسط می باشد. این محصول یکی از دستگاه های بسیار با کیفیت در این کلاس کاری محسوب می شود. سرعت بالا، کیفیت و رزولوشن رضایت بخش اسکن و همچنین سطح سازگاری بالای این دستگاه، آن هم همگی در کنار هم، تجلی شاهکار مهندسی ریکو در فتوکپی های خود می باشد.

کپی ریکو 2500 در ابعاد 650×659×740 میلی متر و وزن آن در حدود 120 کیلوگرم می باشد. در قسمت فوقانی صفحه کنترل و پنل فرمان دهی به دستگاه و در بخش های جانبی نیز محل قرار گیری سینی ها، خروجی دستگاه و دسترسی به سیلندر کارتریج (به منظور تعویض جوهر) به چشم می خورد. تهیه نخستین کپی رنگی فقط 9.7 ثانیه و تهیه نخستین کپی سیاه و سفید فقط 6.7 ثانیه زمان می برد. این سرعت عمل در راه اندازی فرآیند کپی سبب شده است که دستگاه کپی ریکو 2500 یک مدل دستگاه پراستفاده برای کسب و کارهایی باشد که به تهیه کپی در لحظه نیاز دارند.

اسکن های شما با رزولوشن 600 dpi و پرینت های سیاه و سفید شما به عنوان خروجی فرآیند کپی با رزولوشن کم نظیر 1200 dpi تحویل داده می شوند.

دستگاه کپی ریکو 2500 از یک رابط کاربری بسیار ساده و کاربر پسند بهره می برد. صفحه نمایش کنترل پنل دستگاه کاملا خوانا بوده و وظیفه نمایش منو ها، مواد مصرفی دستگاه و فرمان گرفتن پیرامون نحوه انجام فرآیند ها را بر عهده دارد.این دستگاه همچنین دارای 40 گیگابایت فضای ذخیره سازی اطلاعات می باشد که به شما اجازه ذخیره برخی فرامین یا فرآیند ها را می دهد. همچنین شما می توانید سربرگ ها یا فرم هایی را که متعددا با آن ها کار دارید به طور جداگانه طراحی کرده و داخل حافظه دستگاه ذخیره کنید.

کیفیت بالای دستگاه سبب شده است که دستگاه کپی ریکو2500انتخاب مناسبی برای دفاتر تکثیرات، کافی نت ها، دفتر مدارس و دانشگاه ها و به طور کلی کسب و کارهایی باشد که در لحظه به یک کپی با کیفیت احتیاج دارند.ریکو2500را از کپی ایران خریداری کنید ...ادامه مطلب در کپی ایران



:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 13 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

خرید اینترنتی دستگاه های فتوکپی 

برای خرید دستگاه های فتوکپی می توانید به صورت اینترنتی و یا حضوری اقدام کنید. خرید به صورت اینترنتی و یا حضوری هر کدام ویژگی های مخصوص به خود را دارد که با توجه به شرایط محل زندگی خود می توانید یکی از آن ها را انتخاب کنید

یکی از ویژگی های خرید اینترنتی و پرداخت قیمت دستگاه فتوکپی استوک آن است که معمولا دستگاه ها با قیمت بسیار پایین تر به فروش می رسند. در واقع این مساله نه تنها در مورد دستگاه های کپی بلکه درباره تمامی خرید های اینترنتی صادق است که معمولا کالاها در خرید اینترنتی قیمت پایین تری نسبت به خرید های حضوری دارند. مساله دیگر صرفه جویی در زمان و هزینه است.

اگر در شهر شما کالای مورد نظرتان موجود نیست و شما برای خرید آن باید به شهر دیگری بروید، این مساله بسیار زمان بر بوده و هزینه های شما را افزایش می دهد. اما می توانید به راحتی در منزل خود نشسته، به فروشگاه های اینترنتی مراجعه کرده، از قیمت دستگاه فتوکپی استوک مطلع شده و اقدام به خرید کنید. تنوع در خرید اینترنتی نیز بسیار بالا است. در خرید حضوری شما تنها می توانید چند فروشگاه محدودی را که در فاصله های نزدیک به یکدیگر هستند، بازدید کنید. اما در خرید اینترنتی می توانید کالاهای مختلف در شهرهای گوناگون را دیده، ویژگی های هر کالا را بررسی کرده و سپس اقدام به خرید کنید.

دستگاه های استوک دستگاه های کار کرده ای هستند که کاملا سالم بوده و کیفیت بالایی دارند. اول سعی کنید فروشگاه هایی را انتخاب کنید که تنوع در تعداد و مدل های دستگاه های آن بالا است. این مساله تا حد زیادی نشان می دهد که فروشگاه وارد کننده دستگاه های فتوکپی بوده و دستگاه های آن با کیفیت و اصل هستند. همچنین قبل از خرید و سفارش کالا و پرداخت قیمت دستگاه فتوکپی استوک از از فروشنده راجع به شناسنامه کالا و ضمانت نامه های آن پرس و جو کنید. اغلب دستگاه های فتوکپی استوک در برندهای معروف بوده و همراه با ضمانت نامه به فروش می رسند. ..ادامه مطلب در کپی ایران



:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 12 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

دستگاه فتوکپی ریکو MP4000

دستگاه کپی ریکو MP4000 یک دستگاه چندکاره با عملکرد بسیار عالی است. این دستگاه کپی قابلیت هایی را داراست که در این کلاس کاری واقعا کم نظیر می باشند. سرعت، دقت وکیفیت این مدل ها باعث شده است که بیشترین کارایی را از خود نشان دهند.

امروزه سامان دهی یک اداره یا یک کسب و کار تکثیرات با بازدهی بالا به چیزی بیشتر از یک کپی کننده و اسکنر ساده و معمولی احتیاج دارد. این موضوع علت اصلی طراحی دستگاه کپی ریکو MP4000 است که از یک سو کاربر پسند بودن و از سوی دیگر انجام دادن کاملا حرفه ای پروژه ها را در هم زمان در دستورکار خود قرار دهد. به لیست قابلیت های این دستگاه توزیع آسان اوراق و امنیت مثال زدنی را نیز اضافه کنید.

ابعاد این دستگاه کمی از مدل های مشابه و سایر دستگاه های فتوکپی این کلاس کاری، بزرگتر می باشد. دستگاه کپی ریکو MP4000 در ابعاد 650×659×740 میلی متر و وزن آن در حدود 120 کیلوگرم می باشد. در قسمت فوقانی صفحه کنترل و پنل فرمان دهی به دستگاه و در بخش های جانبی نیز محل قرار گیری سینی ها، خروجی دستگاه و دسترسی به سیلندر کارتریج (به منظور تعویض جوهر) به چشم می خورد.

سرعت خروجی پرینت دستگاه کپی ریکو MP4000، برابر با پرینت 40 برگ بر هر دقیقه می باشد که در این کلاس کاری سرعت راضی کننده ای محسوب می شود. این سرعت می تواند بسیاری از نیاز های یک دفتر تکثیرات یا بخش اداری یک شرکت را پاسخگو باشد.

همچنین این دستگاه به شما اسکن هایی با رزولوشن 600 dpi تحویل می دهد که تقریبا از همه نظر می توان این رزولوشن را کافی دانست. همه عملکرد های پرسرعت و با کیفیت این دستگاه چند منظوره گره خورده با فضای کافی برای تغذیه کاغذ دستگاه می باشد. سینی دستگاه گنجایش 1000 برگ کاغذ را دارد. کافیست یک بار سینی را پر کنید و کیفیت و سرعت کم نظیر دستگاه بعد از آن انتظار این اوراق خام را خواهند کشید.

دستگاه کپی ریکو MP4000 را از کپی ایران خریداری کنید...ادامه مطلب درکپی ایران



:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 12 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

دستگاه کپی ریکو MP 2014d

 دستگاه کپی ریکو MP 2014d، یک چندکاره مخصوص کلاس خانگی می باشد. سرعت، کارایی و ویژگی های متعدد این دستگاه همگی مطابق با بالاترین استاندارد این کلاس می باشند. از این گذشته در برخی موارد نیز ریکو پا را فراتر گذاشته و سطح جدیدی از کیفیت و کارایی را به عرصه نمایش گذاشته است.

ابعاد این دستگاه 587*581*461 میلی متر و وزن آن چیزی در حدود 29 کیلوگرم است. طراحی هنرمندانه این دستگاه سبب شده است که کارایی کم نظیر آن در چنین فضای کوچک و جمع و جوری گنجانده شود. در نگاه اول به دست دستگاه نیز زیبایی و پیکربندی مهندسی شده آن توجه را جلب خود می کند.

قیمت این دستگاه نسبت به مدل های مشابه کمتر میباشد.علاوه بر این، کارکرد مواد مصرفی دستگاه بالا می باشند. دوام و کیفیت خوب قطعات نیز سبب شده است که هزینه نگهداری از دستگاه به مراتب پایین ترآمده و کارهای شما را با صرفه جویی بیشتری به جلو ببرد.

دستگاه کپی ریکو MP 2014d اولین کپی شما را پس از 8.8 ثانیه آماده می کند. این دستگاه در این سرعت واقعا خوب عمل می کند. اگرچه به طور کلی سرعت خروجی پرینت دستگاه 20 برگ بر هر دقیقه می باشد .اما سرعت کلی فرآیندهای دستگاه راضی کننده است و مشکلی برای سطوح کاری متوسط به وجود نمی آورد.

پس از آماده شدن اسکن ها، شما می تواند به جای ارجاع به پرینتر به منظور پرینت مجدد و طی کردن مسیر فرآیند کپی، کار دیگری را انجام دهید. به کمک اتصالات خوب دستگاه کپی ریکو MP 2014d شما می توانید اسکن هایی که تهیه کردید را ذخیره کنید یا از طریق پروتکل های شبکه (TCP/IP) آن ها را مستقیما در رایانش ابری خود بارگذاری کرده یا آن ها را ایمیل کنید.

کیفیت خروجی دستگاه و سنسور اسکنر 600dpi از طریق پرینت لیزری و از طریق سنسور CIS می باشد که کاملا برای این کلاس کاری مناسب می باشد. شما می توانید اسناد خود را از طریق همین اسکنر به صورت تمام رنگی اسکن کنید. ریکو MP 2014dرااز کپی ایران خریداری کنید...ادامه مطلب در کپی ایران



:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

دستگاه فتوکپی ریکو آفیشیو

 دستگاه کپی ریکو آفیشیو امروزه به یک وسیله ضروری در هر دفتری که با امور چاپ و تکثیرات و پرینت سر و کار دارد، تبدیل شده است. ریکو سازنده مدل های بسیار متنوعی از فتوکپی و پرینتر ها و به طور کلی ماشین های اداری می باشد. مهندسی به کار رفته در طراحی و ساخت دستگاه های کپی ریکو آفیشیو نیز دارای تجربه کم نظیری است که سبب شده این دستگاه ها اینقدر در سر تا سر جهان محبوب باشند.

کاربری شما به هر نحو و کسب و کار شما در هر کلاس کاری که قرار داشته باشد، ریکو آفیشیو برای شما یک دستگاه با کیفیت برای پیشنهاد کردن دارد. قابلیت های مختلفی که در هر مدل به کار رفته به شما اجازه انتخاب بین دنیایی از مدل های متنوع را می دهد.

اگر کاربری شما صنعتی است و نیاز به سرعت بالا دارید یا اگر کاربری سبک و خانگی داشته و فقط نیاز به رابط کاربری و کنترل پنلی دارید که به راحتی با آن ارتباط برقرار کنید دستگاه کپی ریکو آفیشیو پاسخگوی نیاز شماست. کافیست با مطالعه توضیحات و نقد های نوشته شده در خصوص هر مدل خاص و مقایسه ویژگی های ان ها مدل مناسب برای خود را پیدا کنید.

هر دستگاه کپی ریکو آفیشیو معمولا در یکی از این ریز گروه ها قرار می گیرد. کپی های رنگی، فتوکپی تکثیر، فتوکپی طولی، فتوکپی متوسط و فتوکپی رومیزی. هر از یک گروه ها پیشوند و فرمت نامگذاری مخصوص خود را دارند.

در این فرمت نامگذاری دو رقم سمت چپ نشان دهنده سرعت خروجی پرینت بر حسب برگ بر هر دقیقه است. یا پیشوند MP نشانگر چندکاره بودن دستگاه فتوکپی است که عمدتا در زیرگروه فتوکپی های متوسط طبقه بندی می شوند.

به طور کلی انتخاب یک مدل مناسب از بین دستگاه های کپی ریکو آفیشیو، نهایتا بر عهده خود شما می  باشد. سنجیدن نکات و جنبه های مختلف خرید می تواند به کمک تهیه یک لیستی از نیاز های شما صورت بگیرد.اما به طور کلی بین دستگاه های کپی ریکو آفیشیو، زیرگروه فتوکپی های رومیزی محبوب ترین زیرگروه می باشند...ادامه مطلب درکپی ایران



:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

دستگاه فتوکپی استوک رنگی کونیکا مینولتا C552

 یکی از اصلی ترین و مهم ترین ویژگی های دستگاه های چاپ، داشتن سرعت بالا یعنی تعداد برگه هایی که در هر دقیقه چاپ یا پرینت می شود، است. دستگاه استوک فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا C552 می تواند در هر دقیقه 55 برگه را برای شما کپی کرده و یا پرینت بگیرد.

 یکی دیگر از ویژگی های مهم دستگاه فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا C552 داشتن کیفیت بالای چاپ در پرینت، اسکن و کپی است که باعث می شود تصاویر و اسناد با دقت و کیفیت مناسب روی برگه ها چاپ شوند. این دستگاه چاپ دارای کیفیت 600 DPI در پرینت و کپی و 300 DPI در اسکن است. این مقادیر به شکل قابل قبولی نیاز های مصرف کنندگان را پاسخگو هستند.

 با استفاده از کونیکا مینولتا C552 می توانید به طور همزمان از هر دو سمت برگه کپی بگیرید و نیازی به جابجا کردن برگه نخواهید داشت. این ویژگی سرعت و دقت کپی را بالا می برد. این دستگاه استوک فتوکپی دارای دو پورت USB.1 و USB.2 بوده و قابلیت اتصال به شبکه را نیز دارد. با استفاده از این ویژگی می توانید به راحتی به تمامی سیستم های اداره که به شبکه وصل هستند دسترسی پیدا کرده و فایل های قرار داده شده در شبکه را به راحتی پرینت و یا کپی بگیرید.

دستگاه فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا C552  قابلیت بزرگ نمایی و کوچک نمایی با کیفیت مناسب دارد. با استفاده از این ویژگی می توانید اسناد و تصاویر بزرگ را کوچک کرده و همه آن را روی یک صفحه پرینت کنید و یا بخشی از تصاویر بزرگ را زوم کرده و فقط آن قسمت را مورد استفاده قرار دهید.

این دستگاه برای گرم شدن اولیه به کم تر از 60 ثانیه زمان نیاز داشته و در کم تر 4.8 ثانیه می تواند اولین برگه را کپی یا پرینت بگیرد.

 می توانید بدون هیچ محدودیتی در اندازه، کاغذهای A3 تا A6 را در آن قرار داده و از اسناد مورد نظر خود کپی و پرینت بگیرید.

فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا C552 را از کپی ایران خریداری کنید...ادامه مطلب در کپی ایران



:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

دلایل انتخاب دستگاه کپی استوک ریکو

اگر قصد خرید دستگاه های چاپ و فتوکپی را دارید، ممکن است افرادی به شما دستگاه های آکبند را پیشنهاد داده و عده ای دیگر دستگاه های استوک را به شما معرفی کنند. اما هر کدام از این دستگاه ها چه مزایایی برای خرید دارند؟ پیشنهاد ما به شما خرید دستگاه های فتوکپی استوک به دلایل مختلف است.

مهم ترین مزیت خرید دستگاه کپی استوک ریکو یا برندهای دیگر خرید با قیمت بسیار پایین است. دستگاه های فتوکپی جزء دستگاه های گران قیمت اداری بوده و برای خرید بسیاری از آن ها باید گاها تا چند صد میلیون هزینه کنید. دستگاه های استوک با قیمتی بسیار پایین تر گاهی تا نصف قیمت به فروش می رسند.

خرید دستگاه های استوک در برندهای معروف این مزیت را برای شما ایجاد می کند که از کیفیت بالای دستگاه استفاده کنید. در واقع بهتر است دستگاه های استوک با برند معروف را خریداری کنید تا دستگاه های بی نام و نشان اما آکبند! مزیت دیگر دستگاه فتوکپی استوک ضمانت نامه و گارانتی است که در صورت خرید از فروشگاه های معتبر می توانید از آن بهره مند شوید.

سرعت چاپ و کیفیت آن در مدل های مختلف متنوع بوده و در بسیاری از مدل ها می تواند تا 70 برگه را با کیفیت بالای 2400 DPI و بیشتر به چاپ برساند. دستگاه کپی استوک ریکو در مدل های مختلف ایستاده و رومیزی، جوهر افشان و یا لیزری در بازار موجود است. بسیاری از مدل های این برند به صورت چند منظوره طراحی شده و می توانید علاوه بر کپی برای پرینت، اسکن و فکس نیز از آن ها استفاده کنید. راه های ارتباطی در دستگاه های این برند نیز متنوع بوده و در بسیاری از آن ها می توانید از کابل شبکه، اتصال بی سیم و چند پورت USB استفاده کنید. کپی دو طرفه، کپی مستقیم، ذخیره خودکار ADF، قابلیت برنامه ریزی، کپی متوالی تا 9999 برگه در بسیاری از مدل ها، از دیگر ویژگی های این برند از دستگاه فتوکپی می باشد. برای خرید کپی استوک ریکو بهکپی ایران مراجعه کنید...ادامه مطلب در کپی ایران



:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

فروش دستگاه فتوکپی استوک

فروش فتوکپی استوک را بسیاری از افراد ادعا می کنند. اما آیا تمامی آنها می توانند محصولاتی با کیفیت به شما ارائه دهند؟ تجربه نشان می دهد که این موضوع اصولا به این شکل نیست. بسیاری از این افراد دستگاه هایی بی کیفیت را تنها برای سودآوری به مشتریان تحویل می دهد. در بسیاری مواقع حتی ایرادات اساسی و بسیاری در دستگاه وجود دارد که مشتری در زمان خرید از آنها بی اطلاع است.

زمانی که شما از یک فرونشده معتبر دستگاه فتوکپی استوک می خرید، دستگاه تست شده است، سلامت و وضعیت آن مشخص است و هزینه ای متناسب با وضعیت دستگاه پرداخت می کنید. این موضوع بسیار مهم است که در زمان تهیه دستگاه های فتوکپی استوک، هزینه متناسب با وضعیت دستگاه باشد.

بازار فروش دستگاه های استوک، با کالای نو متفاوت است. چرا که قیمت گذاری آن همگانی نیست. بلکه باید وضعیت و کارکرد دستگاه به درستی مورد بررسی قرار بگیرد تا بتوان قیمت آن را مشخص کرد. پس در زمان خرید حتما توجه فرمایید، صرف پایین بودن قیمت همواره نباید ملاک انتخاب باشد. قطعا دستگاهی که کارکرد بالاتری داشته و وضعیت سلامت نامطلوبی دارد از یک دستگاه سالم و با کارکرد پایین ارزانتر است.

گاهی هزینه بالاتر و خرید یک دستگاه با وضعیت و کیفیت مطلوب تر می تواند در طول مدت بسیار کوتاهی اثر خود را نشان دهد. پس ملاک شما هزینه نباید باشد بلکه کیفیت دستگاه از اهمیت بالاتری برخوردار است.

کپی ایران با فروش دستگاه های فتوکپی استوک با بالاترین کیفیت و متناسب ترین قیمت برای خدمات رسانی به شما مشغول به فعالیت است. می توانید با ما تماس گرفته و از اطلاعات لازم جهت خرید یک دستگاه متناسب با نیازتان را به دست آورید.

ما با فروش در سراسر ایران، نیاز تمامی هموطنان عزیز خود را برطرف ساخته ایم. تنوع بالای محصولات شما را مصحور خواهد کرد. اما مهم تر از آن سطح کیفیت دستگاه های به فروش رسانده می باشد. این دستگاه ها به صورت کامل مورد تست و بررسی قرار گرفته اند و با توجه به وضعیت آنها قیمت گذاری شده اند...فروش دستگاه استوک ریکو



:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

دستگاه استوک ریکو

یکی از مهم ترین موارد در انتخاب هر دستگاه و وسیله ای توجه به قدمت، کیفیت و رضایت از برند مورد نظرتان است. اما برای خرید دستگاه فتوکپی استوک ریکو می توانید با خیال راحت به این برند اعتماد کنید. این شرکت یک برند ژاپنی و چند ملیتی است که به طور اختصاصی در زمینه قطعات الکترونیکی و تصویربرداری از سال 1936 فعالیت می کند. تخصص اصلی این شرکت تولید محصولاتی از جمله پرینتر ها، دوربین های عکاسی، دستگاه های فتوکپی و فکس است و در حال حاضر یکی از ابرقدرت های جهان در زمینه تجهیزات الکترونیکی به شمار می رود.

طراحی و ساخت انواع دستگاه فتوکپی یکی ار اصلی ترین تخصص های این شرکت بوده که در نهایت کیفیت و دقت انجام می شود. انواع مختلف دستگاه فتوکپی استوک ریکو دارای کیفیت های چاپ بالا تا 2400 DPI است که می توانند جزئیات تصاویر مورد نظر شما را برای شما به نمایش بگذارند. این مدل از دستگاه های فتوکپی نیز در دو مدل ایستاده یا اداری، رومیزی یا خانگی موجود بوده و همچنین تک کاربرده و چند منظوره در بازار موجود بوده و شما می توانید با توجه به نیاز کاریتان مدل مورد نظر خود را انتخاب کنید. از طرف دیگر سرعت کاری و حجم کاری ماهانه این برند در مدل های مختلف بسیار مناسب بوده و در صورتی که مدل های اداری و ایستاده دستگاه را بخرید می توانید با استفاده از آن ها حتی تا 70 برگ در دقیقه نیز کپی یا پرینت بگیرید. قابیلیت چاپ دو رو، کپی های متوالی، قابلیت برنامه ریزی، ذخیره خودکار ADF، حافظه بالا، سایز کاغذهای متفاوت، ظرفیت سینی بالا، صفحه های نمایش لمسی و مناسب، طراحی بسیار مدرن و زیبا از دیگر ویژگی های این مدل از دستگاه های اداری است.در صورتی که از شرکت های مطمئن خرید کنید دستگاه های استوک دارای طول عمر و کارکرد پایین، کیفیت بالا، قطعات فرسوده تعویض شده، گارانتی، و البته قیمتی بسیار مناسب تر و کم تر هستند.با مراجعه به کپی ایران می توانید مدل های مختلف دستگاه های کپی را با نازلترین قیمت خریداری کنید...دستگاه فتوکپی استوک ریکو



:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

ویژگی‌های دستگاه فتوکپی استوک توشیبا

فتوکپی استوک توشیبا کارهارا با دقت و سرعت بالا انجام میدهد.دستگاه‌های فتوکپی توشیبا در انواع مختلفی در بازار موجود می‌باشند. بنابراین هر کاربر با توجه به نیاز و نوع کاری که دارد می‌تواند دستگاه مورد نظر خود را انتخاب کند. دستگاه فتوکپی استوک توشیبا از ویژگی‌های مثبتی اعم از کیفیت و وضوح چاپ و کپی بالا، قیمت مناسب، ظرفیت سینی بالا، چند منظوره بودن و غیره برخوردار است.

یکی از ویژگی‌های خاص دستگاه‌های فتوکپی توشیبا طرز کار راحت و آسان آنها می‌باشد. از نکات مهم موقع خرید دستگاه فتوکپی توشیبا این است که باید به قابلیت‌های دستگاه توجه داشته باشید. بنابراین دستگاهی که از کیفیت بالا برخوردار باشد و قیمت مناسبی داشته باشد یک انتخاب مناسب خواهد بود. دستگاه فتوکپی استوک توشیبا با کیفیت بالا و قیمت مناسب قادر است تمام نیازهای شما را برطرف کند.

یکی از ویژگی‌های مهم هر دستگاه کپی که برای اکثر کاربران اهمیت بسیار زیادی دارد وضوح و کیفیت عالی دستگاه می‌باشد. این دستگاه فتوکپی توشیبا جزء با کیفیت‌ترین دستگاه‌های فتوکپی هستند. به طوری که قادر است جزئیات، موارد ریز و رنگ‌ها را به طور واضح و دقیق بر روی کاغذ بیاورد.

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم دستگاه‌های فتوکپی ظرفیت و تعداد برگه‌هایی است که در دستگاه قرار می‌گیرد. هرچه ظرفیت سینی دستگاه بالاتر باشد سرعت عملکرد دستگاه هم بیشتر خواهد شد. دستگاه فتوکپی استوک توشیبا از ظرفیت سینی بالایی برخوردار است. بنابراین این دستگاه مناسب شلوغ‌ترین مراکز چاپ و تکثیر می‌باشد. نکته قابل توجه این است که علاوه بر ظرفیت بالای دستگاه می‌توان آن را به اندازه دلخواه افزایش داد.

یکی از نکات مهم موقع خرید دستگاه کپی سازگاری آن با سیستم‌های عامل مختلف است. زیرا هر دستگاه فتوکپی روزانه با سیستم‌های مختلفی اعم از تبلت، کامپیوتر و لپ تاپ سروکار دارد. بنابراین سازگای دستگاه فتوکپی با این سیستم‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است فتوکپی استوک توشیبا این قابلیت را دارد که به راحتی به سیستم‌های دیجیتالی مختلف وصل شود.

دستگاه‌های فتوکپی توشیبا به دلیل دارا بودن طراحی آرگونومیک خاص خود از ظاهر زیبایی برخوردار هستند. همچنین علاوه بر ظاهر زیبا کیفیت بالایی دارند…ادامه مطلب در کپی ایران



:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

قیمت فتوکپی استوک توشیبا

فرض کنید زمان زیادی را صرف مقایسه ویژگی ها و قابلیت های دستگاه های ریسوگراف کرده اید. در نهایت یک مدل را پسندیده و آن را کاملا جوابگوی نیازهای خود می بینید؛ مثلا دستگاه فتوکپی توشیبا. حال که در لحظات آخر، بحث قیمت می شود و شما سرگرم محاسبات مالی هستید، قیمت کالا ناگهان چندین برابر کم می شود.

سالیانه دستگاه و ماشین های بسیاری در اروپا یا انگلستان به علت از رده خارج شدن، به کارخانه تولید کننده بازگردانده می شوند. در بین این دستگاه ها، بعضا مواردی هم پیدا می شود که دستگاه مذبور کاملا سالم بوده و حتی از برخی مدل های نسل جدید نیز بهتر سرویس دهی می کند. به نظر شما علت این امر، آن هم برای اقشار اقتصادی اروپایی چیست؟

علت ماجرا، سودجویی سازمان های تولیدکننده است. این سازمان ها با پایین آوردن زمان خدمات و عدم ارائه سرویس بعد از مدت معین کوتاهی، مشتریان را وادار به خرید مدل های جدید می کنند. لذا بسیاری از دستگاه های بازگردانده شده، براساس میزان سلامت دستگاه درجه بندی A،B ،C ،D دریافت کرده و با نام استوک مجددا به فروش می رسند.

قیمت دستگاه فتوکپی استوک توشیبا، به عنوان مثال، با توجه به میزان سلامت دستگاه می تواند چندین برابر از قیمت دستگاه نو ارزان تر باشد. علت این تفاوت قیمت نیز در بسیاری از موارد فقط و فقط این است که شما خدمات پس از فروشی را مستقیما از تولید کننده دریافت نخواهید کرد.

از فروشگاه معتبر و مطمئن خرید کنید. هیچ چیز مثل اعتبار فروشنده یک دستگاه استوک نمی تواند سلامت محصولی که خریداری می کنید را تضمین کند. همچنین درصورت نیاز به قطعات یدکی یا جوهر مخصوص دستگاه، قطعا کپی ایران بهترین کمک را به شما خواهد کرد.

قیمت فتوکپی توشیبا استودیو 180، به عنوان یکی از محبوب ترین فتوکپی های استوک بازار، همواره مورد توجه خریداران بوده است.

اگر چه بین قیمت این دستگاه به صورت استوک و نو تفاوت محسوسی وجود دارد، ولی سرعت هر دو 18 برگ بر دقیقه محاسبه شده و تست هر دو دستگاه وضعیت یکسانی را نشان داد...ادامه مطلب در کپی ایران



:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

دستگاه فتوکپی استوک رومیزی

دستگاه فتوکپی استوک رومیزی یکی از محبوب ترین دستگاه ها در میان انواع مختلف ماشین های اداری به شمار می رود. دستگاه های فتوکپی رومیزی انتخابی ایده آل برای کسب و کار های کوچک می باشند؛ کسب و کارهایی که مایلند بسیاری از امکانات موردنیاز حرفه خود را در کمترین فضای اشغال شده داشته باشند. زیرا این کسب و کار ها بار کاری زیادی ندارند و قدرت کلاس رومیزی بسیاری از نیازهای آن ها را برآورده خواهد کرد.

برخی ماشین ها (عمدتا ماشین های اداری) هر ساله در اروپا، صرفا به علت ارائه نشدن خدمات برای آن ها از سوی سازنده، از رده خارج و به کارخانه بازگردانده می شوند. کارخانه نیز به علت کاملا سالم و کارآمد بودن، این دستگاه ها را مجددا به کشورهای غیر اروپایی می فروشد. به این دستگاه ها استوک گفته می شود.

دستگاه فتوکپی استوک رومیزی نیز آمیزه ای از دو مفهوم گفته شده است. از یک سو به علت جمع و جور و در عین حال پر کاربرد بودن پرفروش هستند. از سوی دیگر نیز به علت استوک بودن و قیمت به مراتب کمتر آن ها نسبت به دستگاه نو، از محبوبیت به خصوصی برخوردار می باشند.

دستگاه فتوکپی استوک رومیزی توسط شرکت های مختلفی ساخته می شود و به طور مشابه توسط شرکت های مختلفی نیز به شکل استوک مجددا به فروش می رسند. انتخاب یک فروشنده مطمئن می تواند خاطر شما را از سلامت و دوام محصولی که به طور استوک خریداری می کنید آسوده کند.

خرید یک دستگاه فتوکپی استوک رومیزی بسیار مقرون به صرفه می باشد. علاوه بر قیمت به مراتب ارزان تری که دستگاه های استوک دارند، دستگاه های رومیزی طول عمر و دوام بیشتری نیز داشته و استحکام آن ها مثال زدنی است. شما می توانید بسیاری از قابلیت ها و آپشن ها را به صورت اختیاری به یک دستگاه استوک اضافه کنید و بدین ترتیب با نخریدن بخش های مازاد، بیشتر هم صرفه جویی کنید.

بسیاری از کارها و پروژه های شما با کیفیت انجام خواهد شد و سرمایه کمتری را برای خرید دستگاهتان پرداخته اید. ...ادامه مطلب در کپی ایران



:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

دستگاه فتوکپی استوک تبریز

خرید دستگاه های استوک و دست دوم همیشه با یک نگرانی همراه است! زیرا پشت ذهن همه ما این مساله وجود دارد که دستگاه کار کرده بوده و احتمالا کیفیت اولیه خود را ندارد. باید به این مساله توجه کنید که افراد سودجویی که دستگاه های مستهلک کپی خود را دیگر مورد استفاده قرار نمی دهند، آن ها را تحت عنوان دستگاه های استوک به فروش می رسانند. اما هر دستگاه کار کرده ای استوک نمی باشد! قبل از خرید دستگاه فتوکپی استوک تبریز یا هر شهر دیگر هنگام انتخاب فروشگاه حتما به نکات مهمی توجه کنید.

1) نکته اول آنکه دستگاه های برقی در اروپا و آمریکا معمولا بعد از 5 سال با دستگاه های جدید تعویض شده و برای فروش به کشورهای آسیایی فرستاده می شوند. بنابراین این دستگاه ها معمولا طول عمر بالایی ندارند. بنابراین قبل از خرید دستگاه فتوکپی سال ساخت دستگاه را از فروشنده بپرسید. در صورتی که طول عمر آن زیاد است احتمالا سال های زیادی نیز مورد استفاده قرار گرفته است.

2) مساله مهم دیگر انتخاب صحیح فروشگاه است. حتما از فروشگاهی خرید کنید که تنوع قابل قبولی در برند و تعداد دستگاه های استوک دارد. در این صورت مطمئن خواهید شد که فروشگاه واقعا وارد کننده بوده و دستگاه ها با کیفیت هستند. زیرا ممکن است هر فرد تنها با داشتن یک یا چند دستگاه کار کرده و قدیمی اقدام به فروش دستگاه های فتوکپی شخصی خود تحت عنوان استوک کند.

3) بسیاری از دستگاه های استوک قبل از ورود به کشورهای آسیایی قطعات قدیمی خود را تعویض کرده و مدل های جدیدی را جایگزین آن می کنند. زیرا تجهیزات داخلی عمر محدود تری نسبت به عمر اصلی دستگاه دارند.

4) در نهایت قبل از خرید دستگاه فتوکپی استوک تبریز و یا شهرهای دیگر حتما راجع به گارانتی و ضمانت نامه دستگاه نیز صحبت کنید. این دستگاه ها با وجود دست دوم بودن معمولا شناسنامه داشته و با گارانتی به فروش می رسند. در این حالت خیالتان بابت اصل بودن دستگاه و مشکلات احتمالی بعد از خرید راحت خواهد بود...ادامه مطلب در کپی ایران



:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 دی 1398 | نظرات ()