نوشته شده توسط : جعفری

دستگاه کپی کانن مدل imagerunner 2202

دستگاه کپی کانن مدل imagerunner 2202 یک دستگاه کپی رومیزی می باشد .سرعت خروجی  این دستگاه کپی 22 برگ بر هر دقیقه می باشد که سرعت خوب و قابل قبولی است اما بهترین سرعت در این کلاس کاری نیست.

زمانی که این دستگاه کپی صرف آماده سازی اولین کپی می کند برابر با 7.9 ثانیه می باشد. باید توجه داشت که برای بسیاری از کسب و کار ها، سرعت آماده کردن اولین کپی از سرعت کلی خروجی دستگاه اهمیت بیشتری دارد. چراکه بسیاری از سفارشات به صورت جزئی بوده و لازم است که سریعا حاضر شوند.

کیفیت خروجی این دستگاه بالا می باشد و ارائه دهنده رزولوشن 600*600 dpi برای کپی گرفتن است. این رزولوشن برای این کلاس کاری کاملا راضی کننده بوده و کیفیت کاملا خوبی را در اوراق کپی گرفته شده توسط این دستگاه مشاهده خواهید کرد.

قیمت دستگاه کپی مدل کانن مدل imagerunner 2202 در کنار هزینه های نگهداری و استفاده از این ماشین اداری، معنای کامل پیدا می کند. کارکرد کارتریج این دستگاه با توجه به قرار گیری به صورت تونر یا درام به ترتیب تا 10200و 61700 برگ نیز می رسد. این اعداد نشان دهنده مقرون به صرفه و کم مصرف بودن این دستگاه کپی می باشند.

همچنین این دستگاه کپی می تواند به عنوان یک منبع اشتراکی به کار رود. استفاده از منابع اشتراکی امروزه برای ادارات بزرگ و کارگروه های شلوغ اهمیت ویژه ای یافته است. همه کاربران می توانند از میز کار خود فرآیند های دستگاه را راه اندازی کنند و کمترین زمان را صرف کپی گرفتن کنند. همچنین شما می توانید صرفا به کمک یک تلفن همراه اسناد خود را برای کپی گرفتن به دستگاه ارسال کنید.

از جمله مواردی که تاثیر بسزایی در قیمت دستگاه فتوکپی کانن مدل imagerunner 2202 دارد، امکان استوک خریدن دستگاه می باشد. شما می توانید استوک این مدل دستگاه فتوکپی را با بهترین کیفیت از فروشگاه کپی ایران خریداری کنید. دریافت بهترین کیفیت استوک در عین پرداخت هزینه ای به مراتب کمتر از ویژگی های خرید یک ماشین اداری از کپی ایران می باشد...ادامه مطلب درکپی ایران...جهت مشاوره 09148659399



:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

آشنایی با مشخصات فنی دستگاه کپی کیوسرا 1635

این مدل دستگاه کپی با مصرف پایین انرژی از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه است. همچنین دستگاه کپی کیوسرا 1635 با قابلیت انتخاب کاغذ به صورت خودکار و مرتب سازی الکترونیکی مانع از اتلاف وقت کاربر خواهد شد.

یکی از ویژگی مهم هر دستگاه کپی که باعث افزایش عملکرد آن می شود راه های ارتباطی آن با دستگاه های مجاور است. این دستگاه کپی با استفاده از پورت USB.2 می تواند به کامپیوتر و لپ تاپ متصل شود. بنابراین کاربر به راحتی و در مدت زمان کوتاهی قادر است فایل های مورد نظر خود را چاپ کند.

از مشخصات دستگاه کپی کیوسرا 1635 وزن و ابعاد مناسب آن است. به طوری که ابعاد این مدل دستگاه کپی 502*552*574 میلی متر و وزن آن 39 کیلوگرم می باشد. این دستگاه کپی فضای کمی از محیط اداری یا منزل را اشغال خواهد کرد. بنابراین با خرید یک دستگاه کپی جمع و جور می توانید نیازهای خود را برطرف سازید.

یکی از مولفه های مهم هر دستگاه کپی که برای اکثر کاربران اهمیت دارد کیفیت چاپ آن می باشد. رزولوشن این مدل دستگاه کپی 600*600 DPI است.

منظور از کپی متوالی تعداد برگه هایی است که دستگاه با برنامه ریزی و بدون دخالت کاربر چاپ می کند. میزان کپی متوالی در دستگاه های اداری و ایستاده 999 یا 9999 می باشد. در دستگاه کپی کیوسرا 1635 میزان تعداد کپی متوالی 999 است.

یکی از مشخصات دستگاه کپی کیوسرا 1635 قابلیت بزرگنمایی آن است. با این مدل دستگاه می توانید بخشی از نسخه اصلی را بزرگ یا کوچک کنید. این مدل دستگاه کپی از قابلیت بزرگنمایی 25 تا 400 درصد برخوردار می باشد.

زمانیکه دستگاه را به برق متصل می کنید برای گرم شدن و شروع به کار به یک زمان مشخصی نیاز دارد. بهتر است بدانید که هر چه این مدت زمان کوتاه تر باشد کارایی و عملکرد دستگاه بیشتر خواهد شد. دستگاه کپی کیوسرا 1635 برای شروع به کار فقط به 20 ثانیه زمان نیاز دارد. بنابراین دستگاه در یک چشم به هم زدن آماده به کار می شود...ادامه مطلب درکپی ایران...جهت مشاوره 09148659399



:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

 

ویژگی های دستگاه کپی کیوسرا 1800

وضوح چاپ در این دستگاه 600 DPI می باشد. این مقدار برای فناوری لیزری و کاربری خانگی بسیار مناسب و استاندارد می باشد.

این دستگاه چاپ می تواند در هر دقیقه 18 برگه را برای شما چاپ کند که برای یک دستگاه خانگی بسیار مناسب و استاندارد می باشد.

همانند دیگر دستگاه های خانگی، تنوع در پورت های ارتباطی دستگاه کپی کیوسرا 1800 کم تر از دستگاه های اداری است. کابل شبکه و یا اتصال به وای فای در این دستگاه طراحی نشده است و شما برای اتصال با دستگاه های جانبی می توانید از پورت USB استفاده کنید.

جالب است بدانید بیشتر دستگاه های خانگی به صورت تک کاربرده مورد استفاده قرار می گیرند و قابلیت اسکن و یا پرینت ندارند. اما در این دستگاه می توانید در کنار چاپ از قابلیت اسکنر نیز استفاده کنید. کیفیت اسکن در این دستگاه نیز مشابه کیفیت چاپ 600 DPI است. این مقدار برای اسکنرها بسیار ایده آل و استاندارد می باشد.

کارترج هر دستگاه چاپ می تواند تا تعداد مشخصی برگه را چاپ کرده و بعد از آن نیاز به شارژ مجدد پیدا می کند. در این دستگاه چاپ می توانید تا 15 هزار برگه را چاپ کنید و تا مدت ها نیازی به شارژ و یا تعویض کارتریج پیدا نکنید.

همانطور که می دانید هر دستگاه چاپ می تواند در هر ماه تعداد حداکثری مشخص برگه را چاپ کند. هرچه این مقدار بیشتر باشد، کارایی دستگاه بالاتر است. دستگاه کپی کیوسرا 1800 می تواند در هر ماه 30 هزار برگه را چاپ کرده و نیازهای کاری شما را برطرف کند.

یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد در این دستگاه به عنوان یک دستگاه چاپ خانگی، توانایی چاپ دو طرفه فایل ها است. شما می توانید بدون نیاز به جابجایی دستی برگه ها از هر دو طرف آن ها به صورت همزمان کپی بگیرید.

کپی متوالی در این دستگاه چاپ خانگی نیز مشابه دستگاه های اداری است. شما می توانید در این دستگاه تا 999 برگ را به صورت متوالی چاپ کنید.برای خریدکیوسرا1800به کپی ایران مراجعه فرمایید...ادامه مطلب درکپی ایران...جهت مشاوره 09148659399



:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

عوامل موثر در انتخاب دستگاه فتوکپی ارزان قیمت

جهت انتخاب دستگاه کپی ارزان علاوه بر در نظر داشتن قیمت دستگاه کپی باید به نیازهای خود جهت استفاده از دستگاه کپی نیز دقت داشته باشید. برای مثال در طول روز به چه تعداد کپی نیاز خواهید داشت و اینکه به کپی رنگی یا سفید و سیاه نیاز دارید. از طرف دیگر نیاز به ویژگی های اضافی مانند پرینت، فکس یا اسکن در انتخاب دستگاه کپی و تعیین نوع و مدل آن کمک بسیاری می کند. همچنین یکی دیگر از مواردی که باید در هنگام انتخاب دستگاه فتوکپی ارزان قیمت مورد توجه قرار گیرد تعداد کپی هایی است که محل کار شما به صورت ماهانه، هفتگی و روزانه به آن نیاز دارد. اگر فقط برای مصارف خانگی نیاز به خرید دستگاه فتوکپی دارید، دلیلی نیست بیش از اندازه به فکر قابلیت های متفاوت و پیچیده در دستگاه باشید و می توانید با قیمتی مناسب محصول مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید.

بهتر است بدانید پایین بودن قیمت این دستگاه های فتوکپی دلیل بر کیفیتی آنها نیست. دستگاه فتوکپی ارزان ممکن است در هر فروشگاهی یافت شود، اما مهم این است که دستگاه در عین ارزانی از کیفیت مناسبی نیز برخوردار باشد. بنابراین مناسب‌ترین دستگاه فتوکپی دستگاهی است که علاوه بر قیمت پایین، طول عمر مفید بالایی داشته باشد. در واقع خرید دستگاه های استوک و بازسازی شده بهترین گزینه برای تهیه و خرید یک دستگاه با کیفیت و با یک قیمت مناسب می باشد.  همچنین با یگ نگاه منطقی به نیازهای خود به راحتی می توانید دایره کاربری را که از یک دستگاه فتوکپی انتظار دارید کوچک تر نمایید. در حالت کلی یک دستگاه کپی مناسب باید علاوه بر قیمت پایین کیفیت لازم را نیز داشته باشد و بتواند نیازهای کاربر را به خوبی برطرف کند. در واقع امروزه در بازار دستگاه های میان رده بسیاری موجود هستند که قادرند نیازهای کاربران را به بهترین شکل ممکن برطرف نمایند. با خرید این مدل دستگاه فتوکپی ارزان قیمت می توانید کارهای خود را با پرداخت هزینه ی کمتری انجام دهید...ادامه مطلب درکپی ایران...جهت مشاوره 09148659399



:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

مشخصات فنی دستگاه فتوکپی سیاه وسفید کیوسرا ۱۸۰۰

این مدل دستگاه کپی یک دستگاه کپی سیاه و سفید با  تکنولوژی چاپ لیزری‎ می باشد. همچنین استفاده از این نوع دستگاه به دلیل داشتن ظرفیت سینی مناسب باعث صرفه جویی در زمان و هزینه ها خواهد شد.

بهتر است بدانید که سرعت خروجی کپی در دستگاه کپی کیوسرا ۱۸۰۰ در هر ماه برابر با ۳۰۰۰۰ برگ می باشد. ظرفیت فیدر خروجی این دستگاه ۱۳۰۰ برگ و ظرفیت فیدر ورودی آن ۲۵۰ برگ است. همچنین بیشترین کپی در هر بار فشردن کلید این نوع دستگاه کپی برابر با ۹۹۹ برگ می باشد.

کیفیت پرینت و کپی این مدل دستگاه 600 DPI و کیفیت اسکن دستگاه 600 DPI است. از اینرو این نوع دستگاه کپی قادر است اسناد مختلف را به بهترین شکل به نمایش بگذارد.

دستگاه فتوکپی کیوسرا ۱۸۰۰ از وزن و ابعاد مناسبی برخوردار می باشد. به طوری که ابعاد این دستگاه  ۵۶۵×۴۸۵×۵۲۷ میلی متر و وزن آن ۲۶ کیلوگرم است. از اینرو این مدل دستگاه فضای کمی از محیط کاری و فضای خانه را اشغال می کند.

این مدل دستگاه کپی قادر است اسناد و تصاویر مختلف را به صورت سیاه و سفید چاپ و کپی کند. همچنین از قابلیت کپی دو طرفه همزمان برخوردار است. از اینرو این ویژگی سرعت کار شما را تا دو برابر افزایش می دهد. همچنین بزرگترین اندازه کاغذ قابل قبول در این مدل دستگاه به اندازه A3 می باشد.

یکی از کارکردهای این دستگاه کپی قابلیت اسکن آن می باشد که باعث افزایش کارایی آن شده است. لازم به ذکر است که سیستم اسکنر این دستگاه کپی CCD می باشد. همچنین قادر است اسناد را با وضوح 600 DPI اسکن نماید. این دستگاه کپی با انجام اسکن پشت و رو مانع از اتلاف وقت کاربر خواهد شد.

یکی از ویژگی های دستگاه های فتوکپی که بر کارایی آن ها تاثیر مستقیمی دارد، تعداد و تنوع راه های ارتباطی است که برای دستگاه در نظر گرفته شده است. در دستگاه فتوکپی سیاه وسفید کیوسرا ۱۸۰۰  مانند بسیاری از دستگاه های فتوکپی دیگر درگاه های USB برای انتقال اطلاعات وجود دارند...ادامه مطلب درکپی ایران...جهت مشاوره 09148659399



:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

فروش قطعات دستگاه فتوکپی کیوسرا

فروش قطعات دستگاه کپی کیوسرا در بسیاری از فروشگاه های آنلاین و حضوری انجام می شود. شاید یکی از مهم ترین قطعات داخلی دستگاه های چاپ که بارها نام آن را شنیده باشید، تونر باشد. تونر یا همان جوهر وظیفه چاپ تصاویر مختلف روی برگه های کاغذ را برعهده دارد. در دستگاه های جوهر افشان شما مدتی نیاز دارید منتظر خشک شدن جوهر نسخه چاپی شوید، اما در دستگاه های لیزری این مشکل برطرف شده است.

درام را می توان آچار فرانسه دستگاه های چاپ دانست که نقش بسیار مهمی در چاپ اسناد و تصاویر بر عهده دارد. درام به وسیله روش های مختلفی و بر اساس سفید و روشن بودن سند اصلی به شکل خاصی باردار می شود. درام باردار شده سپس می تواند ذرات تونر را به خود جذب کرده و سپس آن ها را به وسیله یک غلتک روی کاغذ ایجاد کند. در صورتی که درام دستگاه مشکل داشته باشد ممکن است به خوبی و به شکل مناسب باردار نشود. این مشکل باعث می شود نسخه چاپی در نقاطی کم رنگ شده و یا اصلا مشابه تصویر اصلی نشود.

کارتریج عضو دیگری در دستگاه های چاپ است که می تواند تعدا دمشخصی برگه را چاپ کرده و بعد از آن نیاز به شارژ مجدد پیدا می کند. هر چه میزان کارکرد کارتریج دستگاه بالا باشد شما تا مدت بیشتری می توانید از دستگاه برای چاپ کار بکشید. فروش قطعات دستگاه کپی کیوسرا در فروشگاه های مختلف می تواند تا حد زیادی پاسخگوی بسیاری ازنیازهای شما باشد.

همانطور اشاره شد، متاسفانه قطعات جانبی غیر اصل و فیک بسیاری از دستگاه های خارجی در بازار موجود است. استفاده از این قطعات در دستگاه  می تواند تا حد بسیار زیادی کارایی آن را کاهش دهد. سعی کنید قطعات مورد نیازتان را از فروشگاه های بزرگی که انواع دستگاه های چاپ را به فروش می رسانند خریداری کنید. این مساله نشان می دهد که فروشگاه وارد کننده دستگاه های استوک و قطعات آن ها است و می توانید با اطمینان از اصل بودن آن ها اقدام به خرید کنید...ادامه مطلب درکپی ایران...جهت مشاوره 09148659399



:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

ویژگی های دستگاه های چاپ کیوسرا

قبل از اطلاع از قیمت دستگاه فتوکپی کیوسرا بهتر است ویژگی های مدل های مختلف این برند ژاپنی را بدانید. مدل های مختلف این برند کیفیت های چاپ بسیار بالایی داشته و می توانید در صورت نیاز به دقت بالا یکی از مدل های آن را انتخاب کنید. سرعت چاپ نیز در این برند از دستگاه های چاپ همانند برندهای دیگر از مقادیر متوسط تا عالی است. به طوری که می توان در میان دستگاه های مختلف آن سرعت 14 تا 80 برگ در دقیقه را پیدا کرد. در تمامی مدل های دستگاه های چاپ این برند راه های ارتباطی متنوع و مختلفی برای انتقال دیتا قرار داده شده است. ارتباط غیر مستقیم به وسیله بلوتوث و یا وای فای، اتصال به شبکه و یا اتصال به وسیله پورت های USB راه های مختلفی است که در انواع مختلف این برند از دستگاه های چاپ قرار داده شده است. امکانات جانبی مانند قابلیت اتصال ADF، قابلیت اتصال سورتر استفاده از منگنه و غیره نیز بر قیمت دستگاه فتوکپی کیوسرا و دیگر برندهای موجود تاثیر مستقیم می گذارند. دستگاه های فتوکپی این برند همانند دیگر دستگاه های چاپ استاندارد جهانی حافظه مناسبی داشته و می توانید فایل های سنگین کاری را در آن ها ذخیره کنید. سایز کاغذهای مورد استفاده در این دستگاه های چاپ نیز متنوع بوده و می توانید در سطح و سایز مورد نظرتان اقدام به چاپ فایل های مختلف کنید.

قیمت دستگاه فتوکپی کیوسرا همانند تمامی دستگاه های چاپ دیگر با توجه به استوک و یا آکبند بودن دستگاه متفاوت است. شما می توانید دستگاه های استوک این برند را با قیمتی بسیار کم تر از مقدار آکبند آن حتی تا نصف قیمت نیز تهیه کنید. در کنار مزیت قیمت پایین تر دستگاه های استوک، شما می توانید با خرید مدل استوک این دستگاه ها از گارانتی و خدمات پس از فروش نیز بهره مند شوید. البته در صورتی که خرید خود را از فروشگاه های معتبر انجام دهید. دستگاه های چاپ معمولا قیمت بالایی دارند، بنابراین قبل از خرید حتما تحقیق لازم را انجام دهید...ادامه مطلب درکپی ایران...جهت مشاوره 09148659399



:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

 

قیمت دستگاه کپی ریکوآفیشیوmp2000

قیمت دستگاه فتوکپی ریکو mp2000 با توجه به اینکه دستگاه استوک یا آکبند است متفاوت می باشد.قیمت دستگاه فتوکپی ریکو mp2000با توجه به چند منظوره بودن آن بسیار مناسب است. با این مدل دستگاه کپی می توانید کارهای کپی، پرینت، اسکن و فکس خود را یک جا انجام دهید. بنابراین خرید این دستگاه کپی برای افرادی که از فضای کافی در محیط اداری خود برخوردار نیستند بسیار مناسب می باشد.

با این دستگاه می توانید فضای کوچکی از محیط را به آن اختصاص دهید در عین حال تمام نیازهای خود را برطرف سازید. با این مدل دستگاه کپی قادر خواهید بود از کاغذهای با سایز مختلف اعم از A4, A3, A5 استفاده کنید. این دستگاه از قابلیت کپی دو رو برخوردار می باشد. از این نظر مانع از اتلاف وقت کاربر خواهد شد.

علاوه بر آگاهی از قیمت دستگاه فتوکپی ریکو mp2000 بهتر است با ویژگی های فنی آن هم آشنا شوید. آماده سازی نخستین کپی یکی از مهم ترین ویژگی های هر دستگاه کپی به شمار می آید. زیرا این ویژگی کلید اصلی کارآمد بودن یک دستگاه نسبت به سفارش های کپی متعدد و جزیی می باشد.

دستگاه فتوکپی ریکو mp2000 قادر است در مدت زمان 6.5 ثانیه اولین کپی را آماده کند. سرعت این مدل دستگاه کپی 20 برگ در دقیقه است. اگرچه این سرعت برای انجام پروژهای کلی و تعداد بالا معمولی می باشد اما در کل سرعت دستگاه راضی کننده است. کاربر با این سرعت دستگاه می تواند نیازهای کاری متوسط خود را برطرف سازد. این دستگاه کپی از کیفیت خروجی پرینت 600 dpiبرخوردار است. بهتر است بدانید که کیفیت دستگاه مطابق با استاندارد های این کلاس کاری قرار دارد.

یکی از مزایای خاص دستگاه فتوکپی ریکو mp2000 قابلیت متصل شدن به شبکه های محلی و اینترنت است. بنابراین کاربر می تواند بدون اتلاف وقت پشت میز بنشیند و از فایل های مورد نظر خود کپی یا پرینت بگیرد. همچنین اقدامات امنیتی بر روی این مدل دستگاه کپی تعبیه شده است. به این صورت است که هر کاربر کد شناسایی مربوط به خود را دارد...ادامه مطلب درکپی ایران...جهت مشاوره 09148659399



:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

قیمت دستگاه کپی کانن 7095

قیمت دستگاه کپی کانن 7095 استاندارد ها و حد و مرزهای کپی گرفتن شما را به چالش می کشد. آمیزه ای از سرعت خارق العاده تکنولوژی ImageRUNNER توامان با دقت 1200 dpi ویژه کارهای حجیم، یک دستگاه فتوکپی همه فن حریف را به شما معرفی می کند.

طراحی این دستگاه به نحوی بوده که بتواند همه نیازهای محیط کاری مثل محیط یک شرکت را تامین کند. شرکتهایی حتی با بیشترین بار کاری و نیاز به بالاترین سطح دوام و ماندگاری دستگاه کپی. فتوکپی کانن مدل 7095 هم به لحاظ عملکردی و هم به لحاظ سخت افزاری با هر شرایطی خود را تطبیق می دهد.

امکان استوک خریدن یا اضافه کردن بسیاری از آپشن ها به صورت اختیاری نیز از نکات مثبت خرید این دستگاه است که به لحاظ صرفه جویی در هزینه ها به شما کمک قابل توجهی خواهد کرد. این موارد قیمت دستگاه کپی کانن 7095 را به مراتب مقرون به صرفه تر خواهند کرد.

این دستگاه برای شرکت هایی که به عنوان واحد مرکزی تکثیرات یا انتشارات فعالیت می کنند انتخاب بسیار خوبی است. بخش های چاپ و تکثیر، عرضه عمومی کتب و مقالات و حتی شعب مختلف ادارات بزرگی که همگی یک مجموعه حقوقی هستند. به طور کلی همه شرکتهایی که نیاز به کپی و تکثیرات سریع و در تیراژهای بالا دارند.

کانن 7095 مجهز شده به همه قدرت و توان کافی برای فعالیت بی عیب و نقص در یک محیط صنعتی و با بار کاری زیاد می باشد. بدنه تنومند و تقویت شده دستگاه در کنار سنسور تشخیص گیر کردن کاغذ، استحکام مثال زدنی را به دستگاه بخشیده است. استحکامی که آن را از هر جهت برای محیط کاری که ماهیانه اسناد فراوانی را مورد تکثیر قرار می دهد، قابل اطمینان کرده است.

مهم ترین پوئن مثبت این دستگاه و هم خانواده های مشابه آن، دسترسی آن ها به اینترنت است. این قابلیت به این معناست که شما می توانید در بین شبکه اداری خود یکپارچگی کم نظیری را مشاهده کنید. این یکپارچگی در کنترل فعالیت ها و گردش کار ها به شما کمک خواهد کرد...ادامه مطلب درکپی ایران...جهت مشاوره 09148659399



:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

قیمت دستگاه کپی رنگی کانن

سیستم رمزگذاری و تعیین رنگی که در صفحه نمایش کامپیوتر خود مشاهده می کنید بر اساس تداخل فیزیک نوری می باشد. این سیستم نوری ابتدا تعیین می کند که تصاویر با چه رزولوشنی نمایانده شوند. مثلا رزولوشن 300dpi به معنای قرار گرفتن 300 نقطه در هر اینچ می باشد. این سیستم نوری سپس تعیین می کند که به یکی از این نقاط یا پیکسل ها، سه عدد که هر یک به ترتیب بیانگر شدت نور قرمز، سبز و آبی هستند، به چه نسبتی اختصاص یابد.

به این ترتیب صفحه نمایش کامپیوتر شما تصاویر مختلف را با این ساز و کار به صورت رنگی نشان می دهد. اما کانن، از مکانیسم دیگری بهره می برد. مکانیسم این پلاتر در این مورد متفاوت و ویژه است که اساس کار آن رنگی می باشد. یعنی به هر نقطه حین چاپ به جای نسبت دادن شدت سه نور، شدت پنج رنگ فیروزه ای، زرد، سیاه مات، سرخ آبی و طوسی را نسبت می دهد.

این ساز و کار تعیین رنگ سبب می شود تا خروجی های پرینت رنگی چندین برابر زنده تر به نظر برسند. گردایان های رنگی طبیعی تر، خطوط صاف تر و دامنه رنگی وسیع تر. هر چه از نهایت کیفیت پردازش تصویر انتظار دارید همگی در فتوکپی رنگی کانن حاضر می باشند.

گذشته از قیمت دستگاه کپی رنگی کانن، قیمت موادمصرفی نیز فاکتور مهمی می باشد. چرا که بسیاری از ماشین های اداری مواد مصرفی خود را دارند و بهتر است دستگاهی را انتخاب کنید که مواد مصرفی ارزان تری دارد. به این ترتیب هزینه های شما در دراز مدت کاهش چشم گیری خواهد داشت.

کارتریج ها، جوهر ها و مواد مصرفی کپی های رنگی کانن همگی یونیورسال و جهانی می باشند. بهره وری کپی های رنگی کانن از کارتریج های یونیورسال دو نتیجه مهم دارد. اولا سبب در دسترس بودن این کارتریج ها می شود. ثانیا قیمت کارتریج های یونیورسال مصوبه معلوم دارند و به طور کلی ارزان نیز می باشند. همچنین این کارتریج ها از تنوع بی نظیری در رنگ و جنس(متالیک، مات یا براق بودن...) برخوردار هستند.

...ادامه مطلب درکپی ایران...جهت مشاوره 09148659399



:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

قیمت دستگاه فتوکپی کانن 7105

قیمت دستگاه کپی کانن 7105 با توجه به بالا رده بودن و کارایی بسیار عالی این دستگاه، سبب جلب شدن توجه بسیاری از مشتریان شده است.

دستگاه فتوکپی کانون مدل 7105 پا را فراتر از صرفا یک ماشین کپی بودن گذاشته است. تکنولوژی MEAP کانون یا به طور دقیق تر، سکوی جاسازی شده برنامه چندمنظوره، یک مهندسی کم نظیر است. این برنامه که مبتنی بر جاوا می باشد با فراهم آوردن یک محیط کاربرپسند و منحصر به فرد، به اپراتور دستگاه اجازه می دهد تا بدون نیاز به رایانه جداگانه، بسیاری از برنامه های جاسازی شده (Embedded) را اجرا کند.

اجرا کردن برخی برنامه ها از روی کنترل پنل خود دستگاه و بدون نیاز به اتصال به هیچ وسیله دیگری، گام بسیار بزرگی در اتصال ماشین های شبکه شما به یکدیگر است. پس از شکل گیری چنین اتصالاتی شما به راحتی متوجه رنگ گرفتن مفهوم اتحاد را بین اجزا سیستم شبکه خود خواهید دید. اتحادی که نقش در زیربنای شبکه شما دارد و تنها هدف آن افزایش کارایی است.

فتوکپی کانن مدل 7105 یکی از گزینه هایی است که برای کارهای مقیاس صنعتی بسیار استفاده می شود. مراکز اصلی تکثیرات شرکت های بزرگ، مراکز توزیع کتب و جزوات، اداراتی با جریان کاری بدون استراحت و... همگی حداقل یک دستگاه فتوکپی صنعتی دارند. این موضوع را می توان از اندازه و پیکری بندی 7105 نیز متوجه شد.

سینی های دستگاه قابلیت نگهداری 7850 برگ کاغذ را دارند. حتی برای مدت طولانی تری نسبت به دستگاه های مشابه. سرعت بسیار بالای کپی و اسکن 105 برگ بر دقیقه و همچنین توان کار کردن به اندازه یکصد هزار برگ کاغذ در هر ماه نیز اعدادی هستند که همگی نشان دهنده پتانسیل بالای این فتوکپی می باشند.

همچنین امکان اضافه کردن آپشن هایی همچون سیستم تغذیه خودکار اسناد (ADF)، یا فینیشر و سورتر، دست شما را برای انتخاب مناسب ترین پیکر بندی بازتر می گذارد. بعلاوه شما می توانید قیمت دستگاه فتوکپی مدل کانن 7105 را به قیمت استوک نیز خریداری کنید و در هزینه پرداختی دستگاه خود نیز صرفه جویی کنید...ادامه مطلب درکپی ایران...جهت مشاوره 09148659399



:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

قیمت دستگاه فتوکپی کیوسرا

دستگاه های چاپ موجود در بازار به صورت تک کاربردی و چند منظوره می باشند. همانطور که از اسم آن ها پیدا است، دستگاه های تک منظوره تنها یک کار مثلا فتوکپی را برای شما انجام می دهند. در حالی که با استفاده از دستگاه های چتد منظوره می توانید به طور همزمان از چند قابلیت دستگاه مانند پرینت، کپی، اسکن و یا حتی فکس استفاده کنید. بدون شک قیمت دستگاه کپی کیوسرا یا هر برند دیگر در مدل چند منظوره بیشتر از نوع تک کاربرده می باشد.

دستگاه های چاپ را بر اساس تکنولوژی چاپ می توان به انواع لیزری و جوهر افشان تقسیم بندی کرد. قیمت دستگاه های جوهر افشان در حالت کلی کم تر از دستگاه های لیزری است. اما هزینه های جانبی دستگاه های لیزری بعد از خرید به مراتب کم تر از دستگاه های جوهر افشان است. در صورتی که نمی دانید برای شما کدام تکنولوژی مناسب تر است، بهتر است بدانید دستگاه های جوهر افشان برای چاپ تصاویر و تکنولوژی لیزری برای چاپ اسناد مناسب تر می باشند.

مساله دیگر که بر قیمت دستگاه کپی کیوسرا یا هر برند دیگری تاثیر می گذارد، نوع دستگاه چاپ بر اساس استفاده و کاربری است. دستگاه های چاپ در این دسته بندی به دو نوع ایستاده یا اداری و رومیزی و خانگی تقسیم بندی می شوند. دستگاه های اداری دارای سایز بسیار بزرگ تر بوده و حجم و توان کاری بالاتری نیز دارند. در حالی که شما به راحتی می توانید دستگاه های رومیزی را روی میز اتاقتان قرار دهید.

دستگاه های چاپ بر اساس نو و یا کارکرده بودن به انواع استوک و  آکبند تقسیم بندی می شوند. مدل های استوک دستگاه های کارکرده ای هستند که تنها چند سال از طول عمر آن ها می گذارد. قیمت دستگاه کپی کیوسرا در مدل استوک بسیار کم تر از آکبند می باشد.

برای خرید خود به فروشگاه کپی ایران سر زده و مدل های مختلف را با یکدیگر بررسی کنید و مدل مورد نیاز خود را با قیمت مناسب استوک و با کیفیت عالی انتخاب کنید...ادامه مطلب درکپی ایران...جهت مشاوره 09148659399



:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

مزایای خرید اینترنتی دستگاه فتوکپی

اگر قصد خرید فتوکپی را دارید و نمی توانید در شهر خود یک فروشگاه مطمئن با دستگاه های استوک پیدا کنید، می توانید از فروشگاه های آنلاین تنها با چند کلیک ساده خرید کنید. شما در خرید اینترنتی تا حد زیادی در زمان و هزینه های خود صرفه جویی می کنید. در واقع نیازی ندارید ساعت ها در ترافیک منتظر بمانید، فروشگاه های مختلف که از هم فاصله دارند را پیدا کرده و کالاهای آن ها را بررسی کنید، نیازی ندارید هزینه اضافی بابت جابجایی خود پرداخت کنید! می توانید با خیال راحت در منزل نشسته تمامی فروشگاه های آنلاین را بررسی و از بهترین آن ها اقدام به خرید کنید. از طرف دیگر شما برای خرید اینترنتی محدودیت زمان و مکان ندارید.

مزیت دیگر خرید اینترنتی آن است که تنوع کالاهای پیش روی شما در برندهای مختلف و مدل های مختلف بالا بوده و شما می توانید مدل مورد نظر خود را به راحتی انتخاب کنید. شما می توانید در مورد هر دستگاه ویژگی های آن را به راحتی مطالعه کرده، با نیازهای خود مقایسه و سپس بهترین مدل را برای خود انتخاب کنید.

اگر از جمله افرادی هستید که هنوز به خرید های اینترنتی چندان اعتماد ندارید، در صورت توجه به نکات خاصی این نوع از خرید ها کاملا مطمئن و مفید هستند. از آن جا که دستگاه های فتوکپی استوک دستگاه هایی کار کرده هستند، باید مطمئن شوید که دستگاه ها با کیفیت هستند. تعداد زیاد دستگاه های فتوکپی در برندها و مدل های مختلف در یک فروشگاه اینترنتی به شما ثابت می کند که شرکت وارد کننده دستگاه های استوک می باشد.

راجع به گارانتی و ضمانت نامه فروش از فروشگاه سوال بپرسید. دستگاه های استوک با وجود کار کرده بودن، شناسنامه داشته و با گارانتی به شما تحویل داده می شوند. فروشگاه کپی ایران یکی از معتبرترین فروشگاه های اینترنتی لوازم اداری است که می توانید با مراجعه به سایت آن ها مدل های مختلف دستگاه های فتوکپی در برندهای مختلف را دیده و مناسب ترین آن ها را با کیفیت عالی خریداری کنید...ادامه مطلب درکپی ایران...جهت مشاوره 09148659399



:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

فتوکپی خوب، لازمه هر کسب و کار چاپخانه ای

بدون شک یافتن دفتر تکثیرات، یا چاپخانه یا به طور کلی واحد انتشاراتی که با چاپ و تکثیرات سر و کار داشته باشد ولی دستگاه فتوکپی نداشته باشد غیر ممکن شده است. دستگاه های فتوکپی انواع و مدل های مختلفی دارند که توسط سازنده های متنوعی ساخته می شوند.

برخی سرعت بهتری دارند و برخی در کیفیت بی نظیر هستند. برخی دیگر نیز قیمت مقرون به صرفه ای دارند. اگر شما نیز قصد خرید یک دستگاه فتوکپی را برای مجموعه خود دارید خواندن نکات زیر به شما توصیه می شود.

حتما به سرعت مورد انتظار خود از دستگاه توجه داشته باشید. زمان آماده سازی اولین کپی برای بسیاری از افراد مکیت مهمی می باشد، این نکته را نیز در نظر داشته باشید. ابعاد و وزن دستگاه می تواند در انتخاب شما تاثیر بسزایی بگذارید. دستگاه های استوک و بازسازی شده را به هچی عنوان از لیست انتخاب های خود حذف نکنید.

فتوکپی ارزان مفهومی است که جستجو کنندگان بسیاری به دنبال آن هستند. به این منظور سازندگان دستگاه ها و ماشین های اداری اقدام به ساخت دستگاه های هر چه بهینه تر و مقرون به صرفه تر کرده اند.اگر شما هم قصد خرید یک دستگاه فتوکپی را برای کسب و کار خود داشته باشید، حتما مقوله قیمت از مواردی است که شما را نیز درگیر خود کرده است. شما می توانید با محدود کردن بخشی از کاربری های کم استفاده خود به طور کلی دستگاه ارزان قیمت تری را انتخاب کنید. چرا که باید توجه داشت که نیاز بسیاری از کسب و کار ها و دفاتر اداری با یک دستگاه کپی میان رده و در کلاس کاری متوسط نیز کاملا پاسخ داده میشود.

مورد دیگری که می تواند خریدفتوکپی ارزان را برای شما به دنبال داشته باشد امکان استوک خریدن برخی دستگاه های کپی است. با این کار شما با حفظ کیفیت و کارایی، قیمت به مراتب کمتری خواهید پرداخت. همچنین می توانید بسیاری از آپشن های دستگاه های استوک را مطابق میل خود تغییر دهید و نیز در هزینه های خود صرفه جویی بیشتری کنید...ادامه مطلب درکپی ایران...جهت مشاوره 09148659399



:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

نمایندگی کپی کیوسرا

نمایندگی کپی کیوسرا با ارائه پیشرفته ترین امکانات در حوزه تعمیر و فروش از محبوبیت خاصی برخوردار می باشد. بنابراین موفق به کسب رضایت بیش از پیش مشتریان خود شده است. بهتر است بدانید که نمایندگی کیوسرا در دو حوزه تعمیر و فروش محصولات کیوسرا فعالیت دارد. اما عمده فعالیت این نمایندگی تعمیر و خدمات پس از فروش محصولات می باشد.

همچنین این نمایندگی جهت تامین، ارتقا و کسب رضایت مندی مصرف کنندگان اصول مشتری مداری را سرلوحه کار خود قرار داده است. بنابراین تمامی خدمات و سرویس هایی که توسط نمایندگی کیوسرا ارائه می شود هم جهت با حفظ حقوق مراجعه کنندگان و رضایت مندی مشتریان می باشد.

بهتر است بدانید که کادر مجرب و با سابقه نمایندگی دستگاه کپی کیوسرا در بخش تعمیرات با به کارگیری به روزترین ابزارآلات تعمیر و ترمیم قادر  هستند تمامی مشکلات دستگاه ها را رفع و رجوع کنند. زیرا تمامی سرویس های ارائه شده توسط این نمایندگی از طرف شرکت معتبر کیوسرا و مطابق با اصول و استاندارد های جهانی قرار دارد.

یکی از مزایای خاص این نمایندگی این است که قبل از خرید هر کدام از مدل های دستگاه کپی کیوسرا می توانید از تجربه و تخصص کادر فروش نمایندگی بهره مند شوید. بدین گونه که کادر فروش نمایندگی دستگاه کپی کیوسرا با صبر و شکیبایی به تمام سوالات شما پاسخ خواهند داد. همچنین در صورت نیاز جهت افزایش آگاهی بروشور مربوط به دستگاه کپی را در اختیار شما قرار می دهند.

علاوه بر پاسخگویی کادر فروش توسط این نمایندگی در صورت نیاز می توانید با کارشناسان تعمیرات هم تماس بگیرید. این کار باعث افزایش محبوبیت نمایندگی کیوسرا در بین مشتریان شده است. از طرفی مدیریت این نمایندگی با تاکید بر مدیریت گارانتی و خدمات پس از فروش پرسنل متخصص خود را مسلتزم به اجرای اصول مشتری مداری کرده است. کیوسرا در 1959 به نام شرکت سرامیک کیوتو تاسیس شد سپس در سال 1982 به نام کیوسرا تغییر نام پیدا کرد. در سال 1974 به دلیل گسترش فن آوری ورق سرامیک توسط مدیرکل آژانس علوم و فناوری در مدارهای اکترونیکی مورد تجلیل قرار گرفت.....ادامه مطلب درکپی ایران...جهت مشاوره 09148659399



:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

فتوکپی ریکو 9002

ابعاد این دستگاه فتوکپی 690*799*1171 میلی متر و وزن آن چیزی در حدود 214 کیلوگرم است.  ابعاد این دستگاه با توجه به کارایی آن جمع و جور محسوب می شود،علت این سنگینی نیز به کار رفته شدن سیستم های مکانیکی متعددی است که دامنه وسیعی از قابلیت ها را برای کاربران به ارمغان می آورد.

سرعت خروجی کپی در این دستگاه برابر 90 برگ بر هر دقیقه می باشد. این سرعت، فتوکپی ریکو 9002 را به یکی از پرچمداران فتوکپی تبدیل کرده است. عددی که برای خروجی کپی این دستگاه گزارش شده و برابر 90 برگ در هر دقیقه می باشد بیانگر این حقیقت است که ریکو 9002 می تواند از عهده سنگین ترین سفارش های کلاس کاری به خوبی بر آید.

برای بسیاری از دارندگان کسب و کارهایی که مرتبط با صنایع چاپ و کپی است، سرعت آماده به کار شدن و همچنین زمانی که دستگاه صرف آماده سازی اولین کپی می کند بسیار حائز اهمیت است. چرا که تعداد زیادی از سفارشات بصورت جزئی می باشند و لازم است که سریع حاضر شوند. زمان خارق العاده 2.9 ثانیه برای آماده سازی اولین کپی در فتوکپی ریکو 9002 بی نظیر بوده و حاکی از بی نقص بودن سیستم تامین سرعت کپی این فتوکپی می باشد.

معمولا برای کنترل و فرمان دهی به یک دستگاه فتوکپی و به طور کلی یک ماشین اداری، شما نیاز به یک کامپیوتر شخصی جداگانه نیز دارید. اما فتوکپی ریکو 9002 به سبب دارا بودن یکی از بهترین و کاربرپسند ترین رابط های کاربری، راحتی شما را به سطح کاملا جدیدی می برد.

هیچ کامپیوتر جداگانه ای نیاز نیست و شما به وسیله تنها یک حافظه USB می توانید همه اطلاعات و اسنادی را که برای آغاز و راه اندازی فرآیندهای کپی دستگاه نیاز دارید را به راحتی به دستگاه منتقل کنید. با اتصال حافظه USB (حتی یک فلش درایور ساده)، دستگاه همه کار ها را انجام خواهد داد. همچنین شما می توانید با بهره گرفتن از ارتباط بصری که صفحه کنترل لمسی و رنگی دستگاه به شما ارائه می دهد، کنترل خود را به حداکثر برسانید...ادامه مطلب درکپی ایران...جهت مشاوره 09148659399



:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

مشکلات رایج دستگاه های کپی کیوسرا

بهتر است بدانید که بیشتر دستگاه های کپی در موارد مشابهی دچار اختلال و مشکل می شوند.  از اینرو یکی از مشکلاتی که معمولا برای دستگاه های کپی کیوسرا به وجود می آید گیر کردن کاغذ در دستگاه می باشد. این مشکل به دلایل متفاوتی چون متناسب نبودن اندازه کاغذ با دستگاه، بارگذاری نادرست کاغذ و ... به وجود می آید.

همچنین یکی دیگر از مشکلات شایع که برای این مدل دستگاه های کپی ممکن است روی دهد کم شدن یا تمام شدن تونر می باشد. در مواقعی که تونر کم یا تمام شود، به‌ سادگی می توان دوباره آن را پر یا تعویض نمود. اما اگر خود این قطعه دچار آسیب دیدگی شود باید قطعه معیوب شده را با یک قطعه اصلی و اورجینال تعویض کرد.

از دیگر مشکلات به وجود آمده برای دستگاه کپی چاپ خطوط بد شکل بر روی کاغذ کپی شده است. این مشکل نشان دهنده وجود اشکال در عملکرد قطعه توسعه‌دهنده، سوء کارکرد درام ( صرفاً در دستگاه‌های کپی چند کاره) و وجود مواد خارجی روی آیینه‌ها یا شیشه‌ اسکنر می باشد.

از آنجا که استفاده از دستگاه های کپی کیوسرا  به دلیل کارایی زیادی که دارند به طور چشمگیری در بین کاربران افزایش پیدا کرده است. از اینرو ممکن است در اثر استفاده ی بیش از حد در کارایی آن ها اختلالاتی ایجاد شود. اما نکته ی شایان ذکر در خصوص تعمیر این مدل دستگاه های کپی استفاده از نیروی متخصص و کارآزموده است. بنابراین در هنگام بروز مشکل نمی توان برای تعمیر آنها از طریق هر مرکزی اقدام نمود.

از دیگر مزایای استفاده از این مرکز برای تعمیر کپی کیوسرا این است که از قطعات اورجینال و اصلی جهت ترمیم و تعویض قطعات استفاده می کند.  همچنین نمایندگی کپی کیوسرا تمامی خدمات تعمیر نقص های دستگاه ، تعویض قطعات ، ترمیم و تعمیر اختلالات را به بهترین شکل به مشتریان خود ارائه می دهد. به جرات می توان گفت با استفاده از این مرکز می توانید تمامی عیوب دستگاه های کپی کیوسرا را به خوبی برطرف نمایید...ادامه مطلب درکپی ایران...جهت مشاوره 09148659399



:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

مزایای استفاده از دستگاه کپی کیوسرا

دستگاه های کپی کیوسرا در مدل های تک کاره و چند کاره به بازار عرضه و در دست کاربران قرار می گیرند. دستگاه کپی چند کاره همان طور که از نام آن مشخص است قادر است علاوه بر چاپ اسناد کارهایی مانند  پرینت، اسکن و… را  به بهترین شکل انجام دهد. اما دستگاه های کپی تک کاره تنها قادر به چاپ برگه و اسناد می باشد. همچنین تفاوت دیگر میان این دستگاه ها در خصوص کپی رنگی و سیاه و سفید است. به این صورت برخی از آن ها اسناد را تنها به صورت سیاه وسفید چاپ کرده و برخی دیگر قادر هستند اسناد را با کیفیت بالایی به صورت رنگی چاپ کنند.

همچنین یکی از مزیت های اصلی و قابل توجه این دستگاه های کپی این است که کاربران در دستگاه کپی کیوسرا به نوعی شاهد کاهش اثرات بد زیست محیطی و بهینه سازی سخت افزار هستند. بنابراین با خرید این دستگاه های کپی به طور چشمگیری می توان به حفظ زیست کمک کرد.  همچنین دستگاه کپی چند منظوره ی کیوسرا با قابلیت اسکن و چاپ  نقشه های معماری و مهندسی با رزولوشن ۶۰۰ دی پی آی و هزینه ای بسیار کم به بازار عرضه شده است. این ویژگی دستگاه به دلیل بهینه سازی سخت افزار دستگاه کپی می باشد.

همچنین همراه با دستگاه کپی کیوسرا مجموعه کاملی از مشخصات، دستورالعمل ها، مراحل استفاده در کاتالوگ و ویژگی های آن قرار داده شده است. از طرفی شرکت معتبر و با سابقه کیوسرا یکسری فیلم های آموزشی مفید را در اختیار مشتریان و کاربران خود قرار می دهد. بنابراین کاربران و مشتریان بدون هیچ گونه نگرانی  و با خیالی راحت می توانند به آسانی با این دستگاه های کپی کار کنند و از مزایای آن بهره مند شوند.

 دستگاه کپی کیوسرا یک دستگاه بسیار مناسب و پرکاربرد جهت چاپ اسناد برای سازمان ها و ادارات مختلف به شمار می آید. این دستگاه مناسب و پرکاربرد محصولی از شرکت ژاپنی کیوسرا است. این دستگاه را می توانید از فروشگاه معتبر و با سابقه کپی ایران تهیه و خریداری نمایید...ادامه مطلب درکپی ایران...جهت مشاوره 09148659399



:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

بررسی دستگاه فتوکپی کانن 2202

با استفاده از دستگاه فتوکپی کانن 2202 می توانیداز تصاویر، اسناد و مکتوبات مورد نظرتان رونوشت با تعداد مورد نیازتان تهیه نمایید.وزن این دستگاه تقریبا 30 کیلوگرم بوده و در ابعاد 62.2*58.9*50.2 سانتی متر ساخته شده است. چاپ این دستگاه تک رنگ می باشد و در سایز های آ4، آ3، آ5 و.... می توان استفاده نمود. مصرف انرژی دستگاه فتوکپی کانن 2202 به میزان 1500 وات  که میزان بسیار مناسبی می باشد سرعت کپی دستگاه کانن 2202 برابر با 11 برگ در دقیقه می باشد و 13 ثانیه نیاز است تا دستگاه گرم شده و کار را شروع نمایید. این ویژگی ها به شما در انتخاب دستگاه فتوکپی کمک کرده تا با توجه به نیازهای کاری تان بهترین انتخاب را انجام دهید.

فتوکپی کانن2202 دارای امتیاز رزولوشن کپی 600*600 dpi می باشد. همجنین شما می توانید با استفاده از این دستگاه اسناد و مدارک و یا نقشه هایی را که نیاز دارید بزرگ نموده و استفاده کنید را تهیه نمایید. میزان بزرگنمایی فتوکپی کانن 2202 از 25 تا400% بوده که نیازهای کاری شما به این طریق برطرف خواهد شد. درضمن حافظه فتوکپی کانن128 مگا بایت است. با استفاده از این دستگاه شما قادر خواهید بود تا 99 برگ کپی متوالی را تهیه نمایید سینی این دستگاه تا 250+80 برگ  ظرفیت دارد. همه این ویژگی ها باعث می شود تا با توجه به نیازهای محل کارتان بتوانید مناسب ترین دستگاه را تهیه و از سرعت و کیفیت مطلوبی بهره مند شوید.

فرایند فتوکپی به این ترتیب است که: بارالکتریکی ساکن600 تا700 ولت به درام استوانه ای توزیع شده و نور باریکی عبور داده می شود، قسمت های سفید کاغذ نور را انعکاس و در اثر برخورد  به سطح درام، دستگاه کپی را خنثیمی نمایند. سطوح تیره و متن با جذب بار منفی و پودر تونر موجود که شارژ شده بر درام الکتریسته ایجاد شده به  بارهای منفی چسبیده و درنتیجه تصویر شکل می گیرد. تونر باردار مثبت از سطح درام به کاغذ جذب شده ودر نتیجه فتوکپی صورت می گیرد. فتوکپی کانن2202 را می توانید از شرکت کپی ایران تهیه کنید.ادامه مطلب درکپی ایران...جهت مشاوره 09148659399



:: بازدید از این مطلب : 205
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

خدمات ارائه شده توسط مرکز تعمیر دستگاه کپی کیوسرا

این مرکز با به کارگیری متخصصین مجرب و با تجربه قادر است تمامی امور مربوط به تعمیر دستگاه کپی کیوسرا را ارائه دهد. هر نوع مشکلی توسط این مرکز قابل حل می باشد. خدماتی که توسط این مرکز ارائه می شوند عبارتند از: تعویض قطعات، تعمیر و ترمیم اختلالات و تعمیر نقص های موجود در دستگاه.

با استفاده از این مرکز می توانید عیب دستگاه های کپی کیوسرا را رفع و رجوع کنید. به طوری که دستگاه کپی به کارایی روز اول خود برگردد. از طرفی دستگاه های کپی به دلیل کارایی و افزایش سرعت کار در ادارات و سازمان ها محبوبیت خاصی دارند. بهتر است بدانید که کیوسرا جزء برندهای شناخته شده در زمینه تولید دستگاه های کپی می باشد.

استفاده طولانی مدت از دستگاه های کپی باعث کاهش کارایی و کیفیت آن ها خواهد شد. بنابراین استفاده ی مداوم دستگاه ممکن است سبب آسیب به آن شود. در اینصورت تعمیر دستگاه کپی امری مهم و ضروری به شمار می آید.

اگر دستگاه کپی خراب شود باعث اختلال در روند انجام امور اداری می شود. بنابراین تعمیر دستگاه کپی کیوسرا اهمیت بسیار بالایی دارد. اما نکته ای که اهمیت دارد این است که تعمیر دستگاه کپی باید توسط نیروی متخصص انجام شود. دستگاه های کپی کیوسرا در انواع مختلفی اعم از تک کاره و چند کاره ساخته و به بازار عرضه می شوند.

دستگاه های تک کاره فقط می توانند برگه را چاپ کنند. اما در مقابل دستگاه های چند کاره توانایی انجام اسکن، فکس و پرینت را هم دارند. همچنین این دستگاه ها در مدل های رنگی و سیاه و سفید در بازار موجود می باشند. از اینرو با توجه به مدل دستگاه تعمیر دستگاه کپی کیوسرا انجام می شود.بعضی از دستگاه های کپی در موارد مشابهی دچار مشکل می شوند. از رایج ترین مشکلات این دستگاه ها می توان به تمام شدن شارژ کارتریج اشاره کرد. در صورتیکه شارژ کارتریج تمام شود با شارژ مجدد می توان آن را اصلاح کرد. اما اگر خود قطعه دچار مشکل شود باید قطعه تعویض شود...ادامه مطلب درکپی ایران...جهت مشاوره 09148659399



:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

بارزترین ویژگی های دستگاه کپی کیوسرا 1635

دستگاه کپی کیوسرا 1635 یکی دیگر از دستگاه های فتوکپی از این برند ژاپنی است که با کیفیت و کارایی بسیار بالا در بسیاری از کشورهای اروپایی و آمریکایی مورد استفاده قرار گرفته است. این دستگاه چاپ سرعت و کیفیت استانداردی داشته و می تواند نیازهای کاری شما در ادارات مختلف را برطرف کند. کیفیت چاپ در این دستگاه 600 DPI بوده که مقداری متوسط و استاندارد است.در این دستگاه می توانید کاغذهای مختلف A3 تا A5، Legal، Letter و غیره را قرار داده و در سطح های مورد نیازتان اقدام به چاپ کنید.

 ظرفیت کاری ماهیانه از دیگر فاکتورهای مهم دستگاه های چاپ است که میزان عملکرد کلی دستگاه را تعیین می کند.. دستگاه کپی کیوسرا 1635 می تواند در حالت ماکسیمم در هر ماه تا 20 هزار برگه را برای شما چاپ کند.

علاوه بر موارد ذکر شده این دستگاه کپی ویژگی های کاربردی بسیار دیگری نیز دارد. کیوسرا 1635 می تواند در هر دقیقه 16 برگه را به صورت سیاه و سفید چاپ کند. این مقدار برای ادارات مختلف با سرعت کاری متوسط کاملا مناسب است. برای ارتباط و انتقال داده نیز می توانید از پورت USB و یا پورت شبکه نیز استفاده کنید.

در واقع می توانید هم به صورت مستقیم و هم به صورت غیر مستقیم و از راه دور داده های مورد نظرتان را به دستگاه انتقال داده و اقدام به چاپ کنید. با استفاده از این دستگاه چاپ می توانید تا 999 برگ را به صورت متوالی کپی گرفته و سرعت کار خود را چند برابر کنید. در این مدل بعد از روشن شدن و گرم شدن دستگاه تنها به 6 ثانیه زمان نیاز دارید تا اولین نسخه کپی شده را از دستگاه تحویل بگیرید. دستگاه کپی کیوسرا 1635 مانند دیگر دستگاه ها به صورت استوک و آکبند به فروش می رسد. کپی ایران یکی از بزرگ ترین و معتبرترین فروشگاه های لوازم اداری آنلاین است که می توانید با مراجعه به آن دستگاه های چاپ مختلف را ببینید و سپس با قیمت مناسب دستگاه مورد نظرتان را خریداری کنید....ادامه مطلب درکپی ایران...جهت مشاوره 09148659399



:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

مشخصات کلی دستگاه کپی کانن 2202

 ابعاد دستگاه کپی کانن 2202برابر    میلی متر می باشد. وزن این دستگاه نیز 29.7 کیلوگرم است. با استفاده از دستگاه کپی کانن 2202 میتوانید برگههایی با سایز A5، A4، B4، B5، Legalو A3 را کپی یا پرینت کنید. در کانن 2202 یک محفظه ی 250 برگی و یک سینی 80 برگی برای کاغذ ورودی دستگاه تعبیه شده است.

میزان مصرف انرژی در کانن 2202، 1500 وات است که به نسبت یک وسیله کم مصرف به شمار می رود. کارتریج یا همان تونر مصرفی کانن 2202 مدل C – EXV 42 Black Toner می باشد. ظرفیت این کارتریج برای 10200 برگ کافی است و بعد از این تعداد باید کارتریج شارژ شود. و در نهایت اینکه دستگاه کپی کانن 2202 دارای 128 مگابایت حافظه ی داخلی است که یک امتیاز ویژه برای این دستگاه کپی به شمار می رود.

شرکت کانن در ساخت دستگاه کپی 2202 از پیشرفته ترین تکنولوژی روز دنیا بهره برده است. کیفیت در این دستگاه عالی و چندین کارایی مختلف دارد. درست است که کانن 2202 نام دستگاه فتوکپی را یدک می کشد اما در این دستگاه دیجیتال مدرن خبری از مشکلات کپی های آنالوگ نیست. با خرید دستگاه کپی کانن 2202 شما صاحب یک دستگاه کپی، یک پرینتر و یک اسکنر خواهید شد.

دستگاه کپی کانن 2202 برای انجام عملیات فتوکپی احتیاج به 13 ثانیه زمان برای گرم شدن دارد. و اولین کپی را بعد از 7.9 ثانیه می گیرد و بین 25 تا 400 درصد امکان بزرگنمایی کپی وجود دارد. همچنین سرعت کپی برای این دستگاه 22 برگ در دقیقه برای ورق A4 و 11 برگ در دقیقه برای ورق A3 میباشد. دستگاه کپی کانن 2202 در هر بار استفاده حداکثر تا 99 برگه می تواند کپی برداری کند.

این دستگاه دارای یک پورت ورودی USB برای اتصال به سیستم های کامپیوتری است. فتوکپی کانن 2202 از طریق همین پورت ورودی عملیات چاپ و اسکن را انجام می دهد. نوع چاپگر آن لیزری است. یعنی چاپ را به صورت سیاه و سفید انجام می دهد. البته دستگاه فتوکپی قابلیت چاپ اتوماتیک دورو را ندارد...ادامه مطلب درکپی ایران...جهت مشاوره 09148659399



:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

بررسی مشخصات فنی دستگاه فتوکپی ریکو MP2000

سرعت کپی این دستگاه متوسط است به طوری که می توانید در هر دقیقه 20 برگه را به وسیله آن به شکل سیاه و سفید کپی کنید.

این دستگاه چاپ برای گرم شدن و آغاز کار خود تنها به 30 ثانیه زمان نیاز داشته و می توانید بعد از روشن کردن دستگاه به سرعت از آن استفاده کنید.پورت های ورودی فتوکپی ریکو MP2000 به عنوان یک دستگاه چاپ رومیزی بسیار مناسب است و شما می توانید از پورت های USB و LAN برای تبادل اطلاعات استفاده کنید.

از دیگر مزیت ها و ویژگی های این دستگاه کپی قابلیت چاپ و اسکن دو طرفه اسناد هنگام کپی و اسکن می باشد. این مساله سرعت کار شما را تا حد بسیار زیادی افزایش می دهد.

این دستگاه چاپ رومیزی یکی از کم مصرف ترین دستگاه های چاپ در میان گونه های مشابه خود است به طوری که توان مصرفی آن تنها 120 وات و چیزی حدود توان مصرفی لامپ های خانگی صد واتی است!

برای دستگاه هایی با زمان کم تر از 10 ثانیه این عملکرد عملکردی سریع به حساب می آید. فتوکپی ریکو MP2000 برای چاپ اولیه خود تنها 6.5 ثانیه زمان داشته و یک دستگاه سریع به شمار می رود.

دستگاه های فتوکپی می توانند تا تعداد مشخصی برگه را به شکل متوالی کپی بگیرند. برای دستگاه های رومیزی این مقدار 99 و یا 999 برگه می باشد. باید به شما بگویم که این دستگاه چاپ در این زمینه نیز عالی بوده و می تواند 999 برگه را به شکل متوالی چاپ کند.

کیفیت چاپ این دستگاه به عنوان یک دستگاه رومیزی با چاپ سیاه و سفید نیز مقداری استاندارد و مناسب است. دستگاه فتوکپی ریکو MP2000 از اشغه لیزر دوبل و جوهر تونر خشک برای چاپ تصاویر و اسناد با کیفیت 600 DPI استفاده کرده و نسخه چاپ شده ای با کیفیت بالا به شما تحویل خواهد داد.

کاغذهایی که در دستگاه چاپ ذکر شده می توانید استفاده کنید نیز بسیار متنوع است. به طوری که این کاغذ ها می توانند شامل کاغذهای A3 تا A6 باشد…ادامه مطلب درکپی ایران...جهت مشاوره 09148659399



:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 18 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

بارزترین ویژگی های فتوکپی ریکو 4001

این دستگاه چاپ برای فتوکپی به صورت سیاه و سفید مورد استفاده قرار گرفته و کیفیت چاپ آن 600 DPI می باشد. سرعت چاپ دستگاه نیز قابل قبول و استاندارد است و می توانید در هر دقیقه 40 برگه را به وسیله آن کپی کنید. این مساله یعنی شما تنها ظرف مدت یک ساعت می توانید بیش از 4 هزار برگه را کپی بگیرید. بنابراین با خرید این دستگاه چاپ نگرانی بابت حجم زیاد کار و سفارش های خود نخواهید داشت.

اسکنر دستگاه دارای قابلیت اسکن سیاه و سفید و رنگی و دو طرفه دارد. بنابراین می توانید تمامی مدارک و اسناد را بدون نیاز به جابجایی نسخه اصلی به شکل دو طرفه اسکن کنید. سایز و جنس کاغذ های مورد استفاده در دستگاه فتوکپی ریکو 4001  نیز مانند دیگر دستگاه های چاپ پیشرفته متنوع است. حداکثر سایز کاغذ قابل قبول برای دستگاه A3 و حداقل آن A5 است و می توانید کاغذ های مقوایی و یا کاهی را نیز برای چاپ در دستگاه قرار دهید.

این دستگاه چاپ همپای دستگاه های چاپ پیشرفته از تکنولوژی ها و روش های جدیدی در عملکرد خود بهره برده است. زمان گرم شدن دستگاه برای شروع به کار تنها 15 ثانیه است! این زمان برای بسیاری از دستگاه های چاپ دیگر تا 60 ثانیه نیز می رسد. قابلیت اتصال به کامپیوتر از دیگر ویژگی های مثبت این دستگاه چاپ است که علاوه بر فلش مموری و هارد می توانید اطلاعات موجود روی تبلت، لپ تاپ و یا سیستم های اداری را نیز چاپ کنید.

ذخیره خودکار ADF نیز در فتوکپی ریکو 4001 به شما کمک می کند که برای کپی های متوالی نیاز نداشته باشید که هر نوبت نسخه اصلی را در دستگاه قرار دهید بلکه دستگاه به طور خودکار آن را در حافظه 40 گیگابیتی خود نگه داشته و به تعداد مورد نیاز از آن کپی می گیرد. سیستم کپی این دستگاه قابلیت برنامه ریزی داشته، می تواند بین 25 تا 400 درصد بزرگ نمایی و یا کوچک نمایی انجام داده و تا 999 برگ را به شکل متوالی چاپ کند...ادامه مطلب درکپی ایران...جهت مشاوره 09148659399



:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 18 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

فتوکپی، یک دستگاه لازم و ضروری

بدون شک یافتن دفتر تکثیرات، یا چاپخانه یا به طور کلی واحد انتشاراتی که با چاپ و تکثیرات سر و کار داشته باشد ولی دستگاه فتوکپی نداشته باشد غیر ممکن شده است. دستگاه های فتوکپی انواع و مدل های مختلفی دارند که توسط سازنده های متنوعی ساخته می شوند.

برخی سرعت بهتری دارند و برخی در کیفیت بی نظیر هستند. برخی دیگر نیز قیمت مقرون به صرفه ای دارند. اگر شما نیز قصد خرید یک دستگاه فتوکپی را برای مجموعه خود دارید خواندن نکات زیر به شما توصیه می شود.

حتما به سرعت مورد انتظار خود از دستگاه توجه داشته باشید. زمان آماده سازی اولین کپی برای بسیاری از افراد مکیت مهمی می باشد، این نکته را نیز در نظر داشته باشید. ابعاد و وزن دستگاه می تواند در انتخاب شما تاثیر بسزایی بگذارید. دستگاه های استوک و بازسازی شده را به هچی عنوان از لیست انتخاب های خود حذف نکنید.

صنعت غرب تهران

فروشگاه های مختلف پایتخت گزینه های متنوعی را جلوی دست شما می گذارند تا بتوانید بهینه ترین انتخاب را برای فتوکپی ارزان در غرب تهران از بین آن ها داشته باشید. توجه داشته باشید که لزوما کم بودن قیمت به معنای بی کیفیت بودن محصول نمی باشد و می تواند دلایل مختلفی داشته باشد. همچنین در بسیاری از مواقع نیاز شما به یک دستگاه در محدوده قیمتی کم می باشد و هزینه های بیشتر، اضافه و بیهوده خواهند بود.

غرب تهران امروزه به یکی از قطب های اساسی صنعت در کشورمان تبدیل شده است. این منطقه از پایتخت به سبب نزدیکی به اتوبان های کرج و فتح که بیشترین تراکم کارخانجات صنعتی را دارند، رونق ویژه ای گرفته است. به طوری که برای خرید انواع ماشین های صنعتی از جمله ماشین های اداری مخصوص صنعت چاپ و تکثیرات، شما در غرب تهران گزینه های بیشتری را پیش روی خود دارید و در انتخاب اصلا محدود نخواهید تنوع و تعدد فروشگاه های غرب تهران و همچنین صنعتی بودن این منطقه به شما کمک شایانی در انتخاب مناسب ترین فتوکپی ارزان در غرب تهران خواهد کرد.....ادامه مطلب درکپی ایران...جهت مشاوره 09148659399



:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

قیمت دستگاه فتوکپی ریکوآفیشیو MP2000

قیمت ریکو MP2000 یک فاکتور مهم است که ممکن است در انتخاب این دستگاه توسط شما تاثیر گذارد باشد. دستگاه های کپی با توجه به کارایی که ارائه می دهند قیمت های مختلفی دارند. ریکیو ،یشیو نیز کارایی های متفاوتی را در رنج های قیمتی مختلف ارائه می کند. MP2000 مدلی است که کارایی بسیار زیادی به عنوان یک ماشین اداری در صنایع چاپ و تکثیرات دارد و از این جهت بخش زیادی از قیمت آن قابل توجیه است.

دستگاه کپی ریکو MP2000 اولین کپی را در زمان بسیار عالی 6.5 ثانیه حاضر می کند. اگرچه سرعت کلی دستگاه برای انجام پروژه های کلی و تعداد بالا معمولی بوده و چیزی در حدود 20 برگ بر هر دقیقه است. اما به طور همه جانبه، سرعت دستگاه خوب و راضی کننده است. این سرعت بسیاری از نیاز های کلاس کاری متوسط را رفع و رجوع می کند.

کیفیت خروجی پرینت این دستگاه نیز 600 dpi می باشد که کاملا مطابق استاندارد های این کلاس کاری است. رزولوشنی که آمیخته شده با بسیاری از تکنیک های مهندسی شده پردازش تصویر و نرم افزاری است تا کیفیت خروجی بیشتر نیز ارتقا دهند. این تکنیک ها به شما کمک می کند تفکیک، تمایز و کنتراسنت به مراتب مطلوب تری را در خروجی مشاهده کنید.

دستگاه کپی ریکو MP2000 قابلیت متصل شدن به شبکه های محلی و حتی اینترنت را نیز دارد. به کمک این قابلیت همه کاربران حاضر در شبکه می توانند از مزایا و کارایی این دستگاه استفاده ببرند. هر کارمند از پشت میز کار خود فایل های خود را در جریان فرآیندهای کپی یا پرینت قرار می دهد. تصور کنید با این تفاسیر، بار کاری و رفت و آمد یک اداره شلوغ چقدر سبک تر خواهد شد.

علاوه بر این در نرم افزار دستگاه اقدامات امنیتی تعبیه شده است تا اطلاعات شما کاملا امن به دستگاه برسد و در آن باقی بماند. به این ترتیب که به هر کاربر یک کد شناسایی مطمءن وتغییر ناپذیرتوسط دستگاه نسبت داده می شود وورود هر کاربر بدون کد را با مشکل مواجه می کند.....ادامه مطلب درکپی ایران...جهت مشاوره 09148659399



:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

آشنایی با دستگاه های فتوکپی استوک،بازسازی شده وآکبند ریکوآفیشیو

درصورتیکه قصد خرید دستگاه فتوکپی داشته باشید متوجه خواهید شد انواع مختلفی از دستگاه های فتوکپی اعم از آکبند، استوک و بازسازی شده در بازار موجود هستند. هر کدام از این نوع دستگاه ها از مزایا و معایب خاص خود برخوردار می باشند.

منظور از دستگاه آکبند دستگاهی نو است که در تعداد بسیار محدود و با قیمت بالا در بازار موجود هستند. بهتر است بدانید که برای خرید لوازم اداری مانند دستگاه کپی باید چندین میلیون هزینه صرف کنید.  قیمت دستگاه های آکبند بسیار بالا می باشد به طوری که هر کسی توان خرید این دستگاه ها را ندارد. بنابراین برای فردی که کسب و کار جدیدی را تازه راه انداخته است و سرمایه آنچنانی ندارد خرید دستگاه آکبند توصیه نمی شود.

از دیگر دستگاه های کپی موجود در بازار می توان به دستگاه های کپی بازسازی شده اشاره کرد. این دستگاه های کپی کارکرده هستند و بعضی از قطعات آن ها تعویض شده است. بهتر است بدانید که این مدل دستگاه های کپی از لحاظ قیمت ارزان تر از دستگاه های استوک و آکبند می باشد.

دستگاه های استوک از دیگر دستگاه های کپی موجود در بازار هستند که علاوه بر قیمت مناسب از کیفیت لازم هم برخوردار می باشند. این دستگاه ها سالم  اما کارکرده هستند و از کشورهای اروپایی و آمریکایی صادر می شوند. بهتر است بدانید که تنها چند سال از طول عمر و مدت استفاده این نوع دستگاه های کپی گذشته است.

خرید دستگاه فتوکپی استوک از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه می باشد. توصیه می شود افرادی که توان مالی خرید دستگاه های نو را ندارند دستگاه استوک را انتخاب کنند. همچنین خریدار با خرید این نوع دستگاه ها می تواند از کیفیت بالای برندهای معروف اروپایی و آمریکایی بهره مند شود.

دستگاه های استوک اصل به دلیل اینکه شناسامه دار هستند و به همراه آن ها ضمانت نامه یا گارانتی وجود دارد از محبوبیت خاصی برخوردار می باشند. خریدار با اطمینان کامل از ضمانت و سلامت کالا می تواند نسبت به خرید دستگاه فتوکپی استوک اقدام کند...ادامه مطلب درکپی ایران...جهت مشاوره 09148659399



:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

عوامل تاثیر گذاربر قیمت فتوکپی

فتوکپی ارزان قیمت یکی از کلیدواژه هایی است که این روزها دارندگان صنایع چاپ و تکثیر و افرادی که به یک ماشین اداری در کسب و کار خود نیاز دارند بسیار آن را جست و جو می کنند. ویژگی های مختلفی از یک ماشین اداری می تواند بر روی قیمت آن تاثیر بگذارد. همچنین مواردی نیز وجود دارد که توجه داشتن به آن ها می تواند خرید یک ماشین اداری را به مراتب مقرون به صرفه تر کند.

فروشگاه های مختلف گزینه های متنوعی را جلوی دست شما می گذارند تا بتوانید بهینه ترین انتخاب را برای فتوکپی ارزان قیمت از بین آن ها داشته باشید. توجه داشته باشید که لزوما کم بودن قیمت به معنای بد یا بی کیفیت بودن محصول نمی باشد و می تواند دلایل مختلفی داشته باشد. همچنین در بسیاری از مواقع نیاز شما به یک دستگاه در محدوده قیمتی کم می باشد و هزینه های بیشتر خواهند بود.

در هر کسب و کار یا دفتر ارائه دهنده خدماتی که با صنعت چاپ و تکثیرات در ارتباط باشد بحث های مالی و کنترل هزینه ها یک اصل بسیار مهم است. از این جهت قیمت تمام شده هر برگ نیز اهمیت خاص خود را دارد. لذا حضور سیاست های کنترل قیمت در ماشین های اداری مزیتی است که برای حرفه ای ها بسیار اهمیت  دارد.

عوامل متعددی می توانند بر روی هزینه اولیه ای که قرار است برای خریداری دستگاه انجام دهید تاثیر بگذارند. خریداری دستگاه استوک، دستگاه بازسازی شده، انتخاب مدل های مخصوص کلاس کاری متوسط و... از جمله این موارد می باشند.

قیمت فتوکپی استوک، به عنوان مثال، با توجه به میزان سلامت دستگاه میتواند چندین برابر از قیمت دستگاه نو ارزان تر باشد. علت این تفاوت قیمت نیز در بسیاری از موارد فقط و فقط این است که شما خدمات پس از فروشی را مستقیما از تولیدکننده دریافت نخواهید کرد دستگاه های پایین رده و میان رده بسیاری در بازار وجود دارند که کاملا می توانند نیاز شما را برآورده کنند. به انجام شدن همه کارهای خود با پرداخت هزینه ای کمتر فکر کنید...ادامه مطلب درکپی ایران...جهت مشاوره 09148659399



:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

آشنایی با قابلیت های فتوکپی سیاه وسفید ریکو آفیشیو ۲۰۷۵

با استفاده از این دستگاه فتوکپی  قادر خواهید بود اسناد خود را با کیفیت و وضوح مناسبی چاپ نماییدو اسناد چاپ شده توسط این دستگاه فتوکپی از وضوح و کیفیت 600 DPI بهره می‌برند. با این دستگاه هیچگونه محدودیتی در سایز کاغذ نخواهید داشت. می توانید از کاغذهای با سایز B4 و A3 تا A6 استفاده کنید.

همچنین این  مدل دستگاه از سرعت عملکرد مناسبی و بالایی  برای چاپ اسناد برخوردار می باشد.  به گونه ایی که  سرعت کلی دستگاه ۷۰ برگ در هر دقیقه بوده که سرعت بالایی جهت چاپ اسناد به حساب می آید. یکی از مزیت‌های مهم و قابل توجه این نوع دستگاه فتوکپی این است که با استفاده از کابل USB   به کامپیوتر متصل می‌شود. از اینرو کاربر با خیالی آسوده قادر است اطلاعات موجود خود را به دستگاه کپی انتقال دهد. دستگاه فتوکپی ریکو ۲۰۷۵ از قابلیت برنامه‌ریزی نیز برخوردار می‌باشد. بنابراین با استفاده از این مزیت قادر خواهید بود با برنامه‌ریزی دستگاه به کارهای دیگر خود بپردازید‌. این مدل دستگاه به دلیل اینکه از استپ موتور به جای دنده یا تسمه استفاده می کند در حین کار بسیار بی سر و صدا می باشد.

یکی دیگر از قابلیت‌های مهم این مدل دستگاه کپی قابلیت چاپ دو طرفه خودکار دستگاه می باشد. این مزیت به نوعی مانع از اتلاف وقت کاربر خواهد شد. یکی از  ویژگی های پرطرفدار هر دستگاه کپی قابلیت برنامه ریزی آن می باشد. قابلیت برنامه ریزی دستگاه فتوکپی سیاه و سفید ریکو ۲۰۷۵ این امکان را برای کاربر فراهم کرده است تا بتواند برای ساعت ها عملکرد دستگاه را تعیین کند و به صورت اتوماتیک آن را به عهده خود دستگاه بگذارد.

همچنین سیستم عامل این مدل دستگاه کپی ویندوز می باشد بنابراین می تواند به راحتی فایل های مختلف را از دستگاه های جانبی کپی یا پرینت بگیرید. این مدل دستگاه برای کارهای انبوه مناسب می باشد زیرا می تواند وزن نسبتا زیادی برگه را درون خود نگه دارد. به طوری که دستگاه قادر است ۱۵۸ گرم برگه را درون خود قرار دهد....ادامه مطلب درکپی ایران...جهت مشاوره 09148659399



:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

ویژگی‌های مهم فتوکپی سیاه و سفید ریکو ۶۰۰۱

این مدل دستگاه کپی از سرعت بالایی برای تهیه نخستین کپی برخوردار می‌باشد. به طوری که برای تهیه نخستین کپی به مدت زمان کمتر از 4.2 ثانیه نیاز دارد. همچنین دستگاه می‌تواند در هر دقیقه 60 برگ را چاپ کند. لازم به ذکر است که این سرعت برای چاپ اسناد سرعت بالایی محسوب می‌شود.

حداکثر حجم کاری ماهیانه این مدل دستگاه کپی 150000 برگ است. همچنین حجم ایده آل ماهیانه دستگاه 80000 برگ می‌باشد. کپی ریکو 6001 قادر است چاپ را با کیفیت و وضوح بالا به شما ارائه دهد.

کپی ریکو ۶۰۰۱  اسناد چاپ شده را با وضوح و کیفیت 1200 DPI در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. یکی از مزایای قابل توجه این دستگاه کپی این است که قابلیت اسکن دارد. این دستگاه قادر است اسکن را با رزولوشن 600 در 600 نقطه در اینچ انجام دهد.

یکی از قابلیت‌های مهم این دستگاه کپی چاپ خودکار دو طرفه آن می‌باشد. با دارا بودن این قابلیت مانع از اتلاف وقت کاربر خواهد شد. این دستگاه کپی می‌تواند عمل زوم هم انجام دهد. این دستگاه کپی امکان بزرگنمایی در حد 25 تا 400 درصد را برای کاربر فراهم کرده است.

این مدل دستگاه کپی در ابعاد 690×790×1.165 میلی‌ متر و وزن  217 کیلوگرم ساخته شده است. صفحه کنترل و پنل فرمان دهی به دستگاه در قسمت فوقانی دستگاه و محل قرارگیری سینی‌ها و دسترسی به سیلندر کارتریج در قسمت‌های جانبی خروجی دستگاه تعبیه شده‌اند.

نوع کاربری کپی ریکو ۶۰۰۱ لیزری می‌باشد. بنابراین دستگاه از دقت بالایی برخوردار است. کارت حافظه دستگاه کپی 1.5 گیگابایت می‌باشد. بنابراین کاربر می‌تواند اطلاعات را ذخیره و در زمان مناسب دستور چاپ دهد. دراین نوع دستگاه قابلیت متصل شدن به کامپیوتر توسط کابل USB  وجود دارد.

بنابراین کاربر با این قابلیت می‌تواند از فایل‌های مورد نظر خود درون سیستم کپی یا پرینت بگیرد. همچنین کپی سیاه وسفید ریکو ۶۰۰۱ حاوی سورت الکترونیکی است و قابلیت برنامه ریزی دارد. کاربر می‌تواند دستور چاپ را با برنامه مشخص به دستگاه بدهد. بنابراین حین انجام چاپ توسط دستگاه کاربر می‌تواند کارهای دیگری را انجام دهد... ادامه مطلب درکپی ایران...جهت مشاوره 09148659399



:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

فتوکپی سیاه وسفید ریکوآفیشیو 4002

 فتوکپی ریکو 4002 یکی از دستگاه کپی های سری جدید برند ریکو می باشد.این دستگاه کپی در کلاس کاری متوسط قرار دارد. همچنین از قابلیت درگاه ورودی کارت شبکه بی سیم و بلوتوث برخوردار می باشد.

این مدل دستگاه کپی برای گرم شدن اولیه فقط به 15 ثانیه زمان نیاز دارد. این دستگاه چند منظوره است. کاربر می تواند با این دستگاه کپی تمام نیازهای خود را برطرف کند. این دستگاه علاوه بر کپی می تواند پرینت و اسکن بگیرد. همچنین از قابلیت نصب فکس هم برخوردار است.

سرعت اسکنر دستگاه 61 برگ در هر دقیقه و سرعت فتوکپی سیاه و سفید آن 40 برگ در دقیقه است. همچنین دستگاه می تواند به طور همزمان از پشت و روی برگه اسکن بگیرد. حداکثر سایز قابل استفاده دستگاه A3+ می باشد. این مدل دستگاه کپی از قابلیت نصب فینیشر برخوردار است. کاربر با استفاده از این دستگاه می تواند فایل های حجیم را در مدت زمان کوتاه لود و پرینت بگیرد. از ویژگی های بارز دستگاه فتوکپی ریکو 4002 این است که می تواند به صورت مستقیم و بدون نیاز به USB فلش و مموری فایل مورد نظر شما را چاپ کند.

این دستگاه کپی از اتصالات ورودی پورت ورودی کارت شبکه، کارت شبکه بی سیم و بلوتوث برخوردار می است. یکی از ویژگی های خاص دستگاه حافظه 512 مگابایتی آن می باشد. همچنین ظرفیت هارد دستگاه 120 گیگابایت است. وزن فتوکپی ریکو 4002 با این همه کارایی 97 کیلوگرم و توان مصرفی دستگاه 1500 وات می باشد.

این مدل دستگاه کپی علاوه بر کپی قادر است پرینت و اسکن هم بگیرد. اسکنر آن قابلیت همزمان پشت و روی برگه را دارد. مواد مصرفی دستگاه و هزینه نگهداری آن ارزان می باشد. این دستگاه کپی قطعات جانبی زیادی دارد. در صورت لزوم کاربر می تواند آن را به راحتی تهیه کند. همچنین این دستگاه در زیر مجموعه دستگاه های با سرعت بالا قرار دارد.

این مدل دستگاه کپی جزء دستگاه های کنسولی و ایستاده است. بنابراین در صورت نیاز به تعمیر حمل و جابه جایی آن مشکل می باشد... ادامه مطلب درکپی ایران...جهت مشاوره 09148659399



:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

دستگاه فتوکپی سیاه وسفید ریکوآفیشیو2075

 از ویژگی های بارز این مدل دستگاه کپی توان مصرفی پایین آن می باشد. به طوری که دستگاه تنها 1.75 کیلو وات انرژی مصرف می کند. همچنین زمان گرم شدن و راه اندازی دستگاه 20 ثانیه می باشد.

چند منظوره بودن دستگاه باعث شده است افرادی که فضای کافی در محیط کاری خود ندارند یا توان مالی خرید چند دستگاه را ندارند در اولین فرصت به سراغ این دستگاه کپی بروند. دستگاه با طراحی خاص خود و اشغال فضای کم می تواند تمام نیازهای کاربر را رفع و رجو کند.

در دستگاه کپی ریکو 2075 جهت انتقال نیرو به جای دنده یا تسمه از استپ موتور استفاده شده است به همین علت دستگاه بی سر و صداست. این دستگاه از سرعت عملکرد خوبی برخوردار است. به طوری که قادر است در هر دقیقه 70 برگه را کپی یا پرینت بگیرد. با این دستگاه هیچگونه محدودیتی در سایز کاغذ نخواهید داشت. می توانید از کاغذهای با سایز A3 تا A6 و B4 استفاده کنید.

قابلیت برنامه ریزی کپی ریکو 2075 این امکان را برای کاربر فراهم کرده است تا بتواند برای ساعت ها عملکرد دستگاه را تعیین کند و به طور اتوماتیک آن را به عهده خود دستگاه بگذارد. سیستم عامل این مدل دستگاه کپی ویندوز می باشد بنابراین می تواند به راحتی فایل های مختلف را از دستگاه های جانبی کپی یا پرینت بگیرد. این دستگاه کپی برای برقراری ارتباط با سیستم های جانبی از راه های مختلفی اعم از پورت USB و کابل شبکه استفاده می کند.

کیفیت پرینت و کپی این دستگاه 600 dpi و کیفیت اسکن دستگاه 300 dpi است. کپی ریکو 2075 با دارا بودن این کیفیت قادر به نمایش جزئیات و موارد ریز خواهد بود. یکی از ویژگی هایی که باعث شده است دستگاه برای کارهای انبوه مناسب باشد این است که دستگاه می تواند وزن نسبتا زیادی برگه را درون خود نگه دارد. به طوری که دستگاه قادر است 158 گرم برگه را درون خود قرار دهدو در صورت تکثیر انبوه می تواند 999 برگ را به طور متوالی و پشت سرهم چاپ کند....ادامه مطلب درکپی ایران...جهت مشاوره 09148659399



:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

دستگاه فتوکپی سیاه وسفید ریکوآفیشیو 8002

کپی این دستگاه یکی از پر کاربردترین بخش های آن است که می تواند به صورت سیاه و سفید اسناد مورد نظر شما را با سرعت بالای 80 برگ در دقیقه کپی کند. این میزان سرعت یکی از بالاترین سرعت در میان دستگاه های کپی به شمار می رود. کیفیت چاپ در این بخش از فتوکپی ریکو 8002 نیز 600 DPI بوده و با داشتن قابلیت زوم و یا کوچک نمایی می تواند جزئیات مورد نظر شما را به خوبی و وضوح نمایش دهد. ماکسیمم توانی که دستگاه حین کار مصرف می کند 2.4 کیلو ولت برآورد شده است که مقداری ناچیز برای حجم کاری بالای دستگاه به شمار می رود. این دستگاه کپی می تواند در حالت حداکثری در هر ماه برای شما 8100 برگه را کپی گرفته و می توانید متنوع ترین سایز های کاغذ را از جمله A3 تا A6، B4، B6 را در دستگاه برای کپی قرار داده و کپی متناسب با اندازه های مورد نیاز خود داشته باشید.

پرینتر فتوکپی ریکو 8002 از دیگر بخش های کارآمد دستگاه است که دارای کیفیت چاپ بالای 4800*1200 بوده و می تواند در هر دقیقه 80 برگه را پرینت بگیرد. شما با استفاده از این بخش می توانید به شکل برنامه ریزی شده یا با استفاده از ویژگی ADF از دستگاه برای مدت طولانی به صورت خودکار استفاده کنید.

اسکنرفتوکپی ریکو 8002 می تواند اسناد، فایل های متنی و تصاویر مختلف را شناسایی کرده و آن ها را با وضوح و کیفیت 200 DPI اسکن کند.

سیستم فکس فتوکپی ریکو 8002 شما را از خرید دستگاه های ارتباطی دیگر بی نیاز می کند. فکس تنها در یک ثانیه اطلاعات را خوانده و شناسایی کرده و با سرعت 33.6 کیلو بایت آن ها را ارسال می کند.

شما می توانید با استفاده از پورت های USB و همچنین کابل شبکه به لوازم جانبی دیگر وصل شده و با سرعت بالا به تبادل اطلاعات بپردازید.

اگر قصد خرید فتوکپی ریکو 8002 را دارید می توانید با مراجعه به بخش فروشگاه سایت آن را با قیمت مناسب تهیه کنید...ادامه مطلب درکپی ایران...جهت مشاوره 09148659399



:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

ویژگی های فنی فتوکپی سیاه وسفید ریکوآفیشیو 7502

از ویژگی های فتوکپی ریکو 7502 داشتن سرعت چاپ استاندارد و بسیار مناسب است به طوری که دستگاه می تواند در هر دقیقه 75 برگه را به صورت رنگی و یا سیاه و سفید پرینت گرفته و یا کپی کند.

علاوه بر سرعت بالای اسکنر دستگاه، اسکنر این دستگاه دارای قابلیت اسکن همزمان دو طرفه از اسناد است.

یکی دیگر از مهم ترین ویژگی های یک دستگاه چاپ داشتن حافظه مناسب با حجم کاری است تا بتواند اطلاعات مورد نیاز را در خود نگه داشته و سپس چاپ کند. فتوکپی ریکو 7502 دارای ظرفیت هارد 160 گیگا بایت و حافظه RAM 1.5 گیگا بایت است. بنابراین در حجم های کاری بالا با اطلاعات سنگین می توانید روی این دستگاه کپی حساب کنید!

در صورتی که شما از دستگاه های چاپ به عنوان دستگاه اصلی کسب و کار خود استفاده کرده و روزانه ساعات زیادی با آن کار می کنید، توان مصرفی دستگاه باید کم باشد تا شما مجبور نشوید پایان ماه هزینه زیادی بابت برق مصرفیتان پرداخت کنید. توان مصرفی این دستگاه چاپ در بیشترین حالت خود نیز کم تر از 2 کیلو وات انرژی مصرف کرده و هزینه برق مصرفی شما را بسیار کاهش می دهد.

یکی دیگر از بارزترین ویژگی های این دستگاه چاپ ظرفیت تونر بسیار بالای آن با 43 هزار برگ است که شما می توانید تا مدت ها از دستگاه استفاده کنید.

کیفیت چاپ در دستگاه های لیزری معمولا 2400 یا 1200 دی پی آی است و می تواند جزئیات تصاویر به خصوص متون را به نمایش بگذارد. کیفیت چاپ در  فتوکپی ریکو 7502 نیز مقدار استاندارد 1200 DPI بوده و جزئیات را به خوبی نمایش می دهد.

برای ارتباط با این دستگاه کپی می توانید از پورت های USB و یا پورت شبکه استفاده کرده و اطلاعات مورد نیازتان را از راه دور و یا به صورت مستقیم به دستگاه انتقال دهید.اگر می خواهید این دستگاه با کیفیت را به صورت استوک و با قیمت مناسب تهیه کنید، کافی است به بخش فروشگاه وب سایت کپی ایران مراجعه نمایید… ادامه مطلب درکپی ایران...جهت مشاوره 09148659399



:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

دستگاه کپی سیاه وسفید ریکو7500

 زمانی که دستگاه کپی ریکو 7500 صرف آماده کردن اولین کپی می کند چیزی در حدود 3.5 ثانیه خواهد بود. این سرعت به نوبه خود در بین دستگاه های فتوکپی مشابه واقعا بی نظیر است. علاوه بر این سرعت خروجی کپی دستگاه نیز تا سقف 75 برگ بر هر دقیقه است که سرعت بالایی می باشد. به جهت سرعت این دستگاه کپی کاملا راضی کننده می باشد و هیچ حرفی برای گفتن باقی نمی گذارد.

کیفیت خروجی دستگاه نیز بسیار عالی می باشد و از سنسوری با رزولوشن 1200 در 1200 dpi بهره می برد. این رزولوشن کیفیت خروجی های کپی شما را کاملا به سطح جدیدی می برد. مهندسی خارق العاده ریکو در دستگاه کپی ریکو 7500 را می توان یک شاهکار به تمام معنا دانست. کیفیت و سرعت این دستگاه، کارایی بسیار حرفه ای را برای شما به ارمغان می آورند.

کپی ریکو 7500 آمیزه ای از سرعت و کیفیت را در کنار بهترین الگوریتم های اسکن و پرینت دارد. سیستم پرینت این دستگاه کپی بر اساس تابش الکتروفوتوگرافیک همزمان چهار لیزر صورت می گیرد. برخلاف دستگاه های کپی مشابه که فقط از یک لیزر و سنسور CIS یا CCD استفاده میککند. این دستگاه چهار لیزر و اشعه به منظور پراش اسکن دارد.

گرادیان های رنگ طبیعی تر، خط ها صاف تر و کنتراست ها ملایم تر نمایان خواهند شد. علاوه بر این با مقایسه ساده خروجی های کپی دستگاه می توان دریافت که کیفیت کپی ها در دستگاه کپی ریکو 700 کاملا شبیه به سند اصلی می باشند.

کپی سیاه وسفید ریکو 7500 سطح جدیدی از کیفیت، دقت و سرعت را به شما پیشنهاد می کند. ویژگی هایی که این دستگاه به شما ارائه می دهد در کمتر دستگاه کپی دیگری دیده می شود. البته در کنار کارایی بسار عالی دستگاه باید به کلاس قیمتی نسبتا بالا و اندازه بزرگ دستگاه نیز توجه داشت. این دستگاه کپی کاملا نیازهای یک دفتر کاری در کلاس کاری سنگین را برآورده می کند. در صورت نیاز می توانید با مراجعه به بخش فروشگاه سایت، این دستگاه را تهیه بفرمایید...ادامه مطلب درکپی ایران...جهت مشاوره 09148659399



:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

 

دستگاه فتوکپی سیاه وسفید ریکو 9001

فتوکپی ریکو 9001 جز سری جدید دستگاه های فتوکپی استوک است که با داشتن ویژگی ها و قابلیت های بالا برای تکثیر در دفاتر فنی و مراکز آموزشی و ادارات با حجم کاری بالا مناسب است. این دستگاه فتوکپی سیاه و سفید بوده اما می تواند از مدارک و فایل ها به صورت رنگی اسکن بگیرد. این دستگاه دارای 217 کیلوگرم وزن و ابعاد بسیار مناسب 690*790*1165 میلی متر می باشد.

این دستگاه فتوکپی می تواند در هر دقیقه 90 برگه را کپی گرفته و یا پرینت کند. در حالت استاندارد فتوکپی ریکو 9001 در هر ماه می تواند حدود 80 هزار برگه را چاپ کرده و در حالت ماکسیمم این مقدار را به 150 هزار برگه در ماه نیز می تواند ارتقا دهد.

زمان کارکرد اولیه این دستگاه نیز بسیار کوتاه است به طوری که دستگاه تنها ظرف 30 ثانیه گرم شده و در کم تر از 5 ثانیه می تواند اولین کپی را برای شما انجام دهد. کیفیت فاکتور دیگر مهم و قابل توجه در فتوکپی ریکو 9001 و هر دستگاه کپی دیگر است. دقت و رزولوشن کپی در این دستگاه چاپ 1200 DPI در سیستم پرینت 400 DPI و در سیستم اسکن آن 600 DPI می باشد. در واقع می توان گفت کیفیت کپی و اسکن دستگاه بسیار ایده آل بوده و سیستم پرینت آن کیفیتی متوسط دارد.

این دستگاه چاپ ویژگی های مهم دیگری از قبیل راه های ارتباطی متنوع و تنوع در سایز کاغذ های مورد استفاده دارد.این دستگاه دارای دو پورت USB.2 و USB.1 و یک پورت شبکه می باشد که می توانید با دستگاه های جانبی در اتاق دیگر که به شبکه وصل است ارتباط برقرار کرده و به تبادل اطلاعات بپردازید. میتوانید کاغذ های A3 تا A6 با وزن بین 53 تا 128 گرم را درون دستگاه قراردهید.

 دستگاه فتوکپی سیاه وسفید ریکو 9001 قابلیت کپی خودکار دو طرفه دارد. قابلیت زوم عرضی و طولی در مقیاس 25 تا 400 درصد، قابلیت ذخیره خودکار ADF، وضعیت صرفه جویی در مصرف تونر از دیگر ویژگی های این دستگاه فتوکپی است... ادامه مطلب درکپی ایران...جهت مشاوره 09148659399



:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

مشخصات کلی فتوکپی سیاه وسفید ریکو 1600

این دستگاه چاپ از اسناد و فایل های مختلف به صورت سیاه و سفید پرینت یا کپی گرفته و تنها 10 ثانیه زمان برای آغاز کار نیاز دارد. کاغذ هایی که در دستگاه می توانید قرار دهید از A3 تا A6 متنوع بوده و سینی آن را تا 100 برگ و کاست را تا 250 برگ می توانید پر کنید. حافظه دستگاه نیز نسبت به حجم کاری چاپگر بسیار مناسب است و می تواند تا 16 مگا بایت اطلاعات را در خود ذخیره کرده و سپس اقدام به چاپ کند. فتوکپی ریکو 1600 دارای امکانات اختیاری اتصال به کامپیوتر و ذخیره خودکار ADF است که در صورت نیاز می توانید آن ها را نیز همراه دستگاه خریداری و نصب کنید.

از آن جا که معمولا دستگاه های چاپ رومیزی را روی میز کاری خود قرار می دهید، این دستگاه ها باید سایز مناسبی داشته تا مزاحمتی برای کار شما به وجود نیاورد. فتوکپی ریکو 1600 تنها 35 کیلوگرم وزن داشته و دارای ابعاد 550*568*420 میلی متر می باشد. این ابعاد برای قرار گرفتن روی میز اداری بسیار مناسب می باشد.

یکی دیگر از فاکتورهای بسیار مهم در تمامی دستگاههای چاپ داشتن توان مصرفی پایین است. فتوکپی ریکو 1600 تنها 1.28 وات توان مصرفی داشته و مصرف آن حتی از بسیاری از لامپ های روشنایی نیز کم تر است!

در صورتی که دستگاه را برای ادارات، مراکز آموزشی و غیره می خواهید تکنولوژی لیزری انتخاب منطقی تری به شمار می رود. این دستگاه ها از طرفی هزینه های نگه داری کم تری داشته و اگر ماه ها نیز مورد استفاده قرار نگیرند تونر آن ها خشک نمی شود. همچنین طول عمر تونر آن ها بسیار بالا می باشد.

 فتوکپی ریکو 1600 یک دستگاه چاپ تک منظوره است که تنها می توانید از آن برای کپی سیاه و سفید استفاده کنید. سرعت کپی دستگاه نسبت به دیگر دستگاه های چاپ رومیزی بالا بوده و می تواند در هر دقیقه 17 برگه را برای شما چاپ کند. تصاویر و فایل های مختلف را با کیفیت 600 DPI چاپ می کند… ادامه مطلب درکپی ایران...جهت مشاوره 09148659399



:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

مشخصات فنی فتوکپی سیاه وسفید ریکو 7500

یکی از ویژگی های بارز و مهم درباره این دستگاه چند منظوره کیفیت کپی بالا و 1200 DPI آن است. این کیفیت برای دستگاه های چاپ لیزری کیفیتی استاندارد و بالا محسوب شده و می توانید برای چاپ اسناد مهم و ریز نیز از آن استفاده کنید.

دستگاه های چاپ قدیمی بعد از روشن شدن و وصل شدن به برق چندین دقیقه زمان نیاز داشتند تا آماده به کار شده و بتوانند اولین کپی را پرینت را انجام دهند. اما دستگاه های چاپ جدید این زمان را تا حد بسیار زیادی کاهش داده اند. به طوری که شما برای گرم شدن اولیه این دستگاه تنها به 60 ثانیه زمان نیاز دارید. این زمان هم میزان زمان تلف شده را کاهش می دهد هم نشان دهنده سرعت عملکرد بالای دستگاه است.

اگر دنبال خرید یک دستگاه چاپ چند منظوره با سرعت کپی بالا هستید، فتوکپی ریکو 7500 می تواند یک انتخاب مناسب برای شما به شمار رود. زیرا شما می توانید در هر دقیقه 75 برگه را با آن کپی گرفته و حجم کاری بالایی را با آن انجام دهید.

مانند تمامی دستگاه های چاپ جدید این دستگاه فتوکپی نیز می تواند کاغذ های مختلف در سایزهای مختلف را به عنوان ورودی پذیرفته و چاپ را روی آن ها انجام دهد. برای مثال می توانید از برگه های A3 تا 6 A و B4 در دستگاه استفاده کرده و تصاویر، اسناد و نقشه های فنی مهندسی را روی اندازه های مورد نظرتان چاپ کنید.

جالب است بدانید سیستم اسکن در قوی ترین تجهیزات چند منظوره معمولا 600 DPI است که می تواند تمامی جزئیات را در فایل اسکن شده به نمایش گذارد. دقت اسکن دردستگاه فتوکپی سیاه و سفید ریکو 7500 نیز کاملا استاندارد و معادل 300 DPI می باشد که مقداری قابل قبول و استاندارد است.

سیستم پرینت فتوکپی ریکو 7500 نیز عملکردی متوسط اما استاندارد دارد که می توانید انجام کارهای خود را به آن بسپارید. این دستگاه می تواند در هر دقیقه 5 برگ با دقت 400 DPI به صورت سیاه و سفید پرینت بگیرد.ادامه مطلب درکپی ایران...جهت مشاوره 09148659399



:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

ویژگی های کاربردی دستگاه فتوکپی ۲۰۱۴

این دستگاه فتوکپی می تواند علاوه بر فتوکپی کارهای پرینت و اسکن شما را نیز به راحتی انجام دهد. از نظر سایز برگه هایی که درون دستگاه قرار می دهید نیز محدودیت خاصی ندارید و می توانید برگه های A3, A4,  A5, B5, Letter, Legal ,Excutive را درون دستگاه قرار داده و اسناد مورد نظر خود را کپی یا پرینت بگیرید.

سرعت چاپ در این دستگاه مناسب بوده و می تواند ۲۰ برگه را در هر دقیقه برای شما چاپ کند. فتوکپی ریکو 2014 به دلیل کاربری لیزری از دقت بالایی برخوردار است.  از اینرو کیفیت و وضوح چاپ نیز در این دستگاه فتوکپی مناسب بوده و می تواند با کیفیت حداقل و حداکثر 100 تا 600 dpi مدارک شما را پرینت بگیرد. همچنین نوع اسکنر این دستگاه کپی حرفه‌ای مدارک و اداری است.  حداکثر سایز اسکن آن A3 می‌باشد.

ظرفیت هارد این دستگاه نیز قابل قبول و عالی بوده و با داشتن حافظه ۲۵۶ مگابایت می تواند تا مدت ها مدارک و اسناد مختلف را در حافظه خود نگه داشته و هر زمان که شما مایل بودید آن ها را چاپ کند یا پرینت بگیرد. فتوکپی ریکو 2014 با قابلیت‌هایی که دارد در مدارس، دانشگاه‌ها و ادارات قابل استفاده می‌باشد. نوع کارتریج دستگاه لیزری است. نوع پورت اتصالی دستگاه 2  USB می‌باشد. این دستگاه کپی ورودی شبکه ندارد اما ورودی USB دارد

این مدل دستگاه کپی قابلیت‌های دیگری مانند ADF، ورودی USB و چاپ دو رو اتوماتیک را دارد.ظرفیت سینی کاغذ این مدل دستگاه کپی 350 برگ می‌باشد.

خرید این نوع دستگاه کپی برای خریدار بسیار مقرون به صرفه خواهد بود. زیرا مواد مصرفی دستگاه کپی و تونر مورد استفاده دستگاه نسبت به سایر دستگاه‌های کپی بسیار ارزان‌تر است. از اینرو قیمت فتوکپی ریکو ۲۰۱۴ نسبت به انواع دیگر فتوکپی با توجه به کیفیتی که دارد بسیار مناسب می باشد.

قیمت فتوکپی ریکو ۲۰۱۴ ممکن است در بازه های زمانی مختلف و در مراکز مختلف مقادیر متفاوتی داشته باشد.خرید خود را از یک فروشگاه معتبر به انجام برسانید تا از مناسب بودن قیمت آن اطمینان داشته باشید... ادامه مطلب درکپی ایران...جهت مشاوره 09148659399



:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

فتوکپی ریکو 2014 ad

فتوکپی ریکو 2014 ad از سرعت نسبتا متوسطی برای چاپ اسناد برخوردار می باشد. به طوری که  اولین کپی شما را پس از ۳۱ ثانیه آماده می کند. از اینرو  قادر است در هر دقیقه ۲۰ برگه را  به صورت سیاه و سفید کپی یا پرینت بگیرد. همچنین با استفاده از این دستگاه هیچ محدودیتی در سایز کاغذ نخواهید داشت. می توانید از کاغذهای با سایز A3, A4, A5, B4, B5 استفاده نمایید. راحتی و سهولت در استفاده  برای مصرف کنندگان یکی دیگر از ویژگی های این نوع دستگاه فتوکپی  می باشد. این نوع دستگاه فتوکپی در عین داشتن یک کیفیت بالا از قیمت مناسبی  نیز برخوردار است. همچنین می تواند ۹۹ برگ را به صورت متوالی چاپ کند.

فتوکپی ریکو 2014 ad قابلیت اسکن اسناد را به دو روش دستی و اتوماتیک دارد. در قابلیت اسکن اتوماتیک کاربران می توانند تا 100 برگ کاغذ را بر روی فیدر تغذیه خودکار دستگاه قرار داده و با انتخاب گزینه ADF از اسکنر دستگاه به صورت اتوماتیک استفاده کنند.

صفحه نمایش این دستگاه فتو کپی تک رنگ و خطی بوده و می توان از طریق آن عملکرد دستگاه را  به خوبی کنترل کرد. نشانگر های موجود بر روی پنل صفحه کلید این دستگاه کپی، می توانند وضعیت عملکرد دستگاه را به اطلاع کاربر برسانند. همچنین کارت حافظه‌ ی  این نوع دستگاه کپی  برابر با 256 مگابایتی است که به شما اجازه‌ ی ذخیره‌ ی  فرامین را به بهترین شکل می‌دهد. دستگاه سه کاره است که از قابلیت پرینت، کپی و اسکن بهره می برد.

یکی دیگر از مزیت‌های مهم و قابل توجه فتوکپی سیاه وسفید ریکو 2014 ad این است که با استفاده از کابل USB   به کامپیوتر متصل می‌شود. ظرفیت سینی این دستگاه فتوکپی 1350 برگ کاغذ است که ظرفیت قابل قبولی در میان این نوع دستگاه های کپی به شمار می آید. این دستگاه از قابلیت تغذیه خودکار یا ADF برای چاپ بهره می برد. همچنین این مدل دستگاه فتوکپی دارای انتخاب خودکار زوم می‌باشد. از اینرو قابلیت بزرگ‌ نمایی و کوچک نمایی آن از ۵۰ درصد تا ۴۰۰ درصد است…ادامه مطلب درکپی ایران...جهت مشاوره 09148659399



:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 بهمن 1398 | نظرات ()