قیمت ریکو mp3003
نوشته شده توسط : جعفری

قیمت ریکو mp3003

قیمت ریکو mp3003 همواره به عنوان یکی از نقاط مثبت خرید این دستگاه محسوب می شود. خرید یک دستگاه با کیفیت در این کلاس کاری و با امکانات متعددی که ارائه می دهد معمولا مستلزم پرداخت هزینه بالایی می باشد. اما قیمت این دستگاه بسیار مناسب بوده و از این رو از دستگاه های اقتصادی به شمار می رود.

مدل mp3003 یک پرینتر چندکاره ساخت ریکو می باشد که کارهای چاپ، کپی، اسکن و فکس را انجام می دهد. دستگاه های چندکاره به علت جمع و جور بودن و ارائه همه خدمات به صورت یکجا، طرفداران بسیاری پیدا کرده اند. این دستگاه ماهیت چندکاره بودن را با قابلیت های متعددی آمیخته است و درنهایت نیز مهندسی ماهرانه و طراحی هنرمندانه ریکو را چاشنی کار کرده است.

ریکو mp3003 در عین چندکاره بودن، در کارهای تخصصی کیفیت خود را حفظ کرده است. این دستگاه سریع، قدرتمند و حرفه ای می باشد و از یکپارچگی قابل توجهی برخوردار است. سرعت خروجی چاپ و کپی دستگاه به 30 برگ بر هر دقیقه می رسد که برای انجام بسیاری از امور کافیست. این سرعت در ترکیب با کیفیت راضی کننده 600*600 dpi و امکان تنظیم گردش کارهای دلخواه، پاسخگوی طیف گسترده ای از نیاز های یک دفتر انتشارات و امور اداری می باشد.

ریکو mp3003 در مدل های مختلفی ساخته و به بازار عرضه می شود. این دستگاه در مدل های سیاه و سفید و رنگی تولید می شود. مدل های رنگی با پسوند c و به شکل 3003c متمایز می شوند. مدل های رنگی به علت چندکاره و همچنین جمع و جور بودن طرفداران بسیاری پیدا کرده اند.

همچنین همه این مدل ها در انواع مختلف آکبند، استوک و بازسازی شده به فروش می رسند. مدل های استوک و بازسازی شده برخلاف دستگاه های آکبند برای مدتی کار کرده اند ولی از همان کیفیت و سلامت برخوردار می باشند. با این تفاوت که قیمت بسیار کمتری دارند. مدل های بازسازی شده تحت تعمیرات و اصلاحاتی قرار گرفته تا سازگاری بالاتری داشته باشند و از این رو ممکن است ویژگی های آنها دسخوش تغییر شده باشد...ادامه مطلب درکپی ایران...جهت مشاوره 09148659399





:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 9 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: