نوشته شده توسط : جعفری

خرید شارپ 354


 

برای خرید شارپ 354 یا هر دستگاه چاپ دیگر مانند وسایل دیگر می توانید به هر دو روش حضوری و یا آنلاین اقدام کنید. خرید آنلاین در حال حاضر دارای مزایای بسیاری است که می توانید از آن ها هنگام خرید بهره مند شوید. برای مثال شما هنگام خرید آنلاین شما محدودیت مکانی برای انتخاب فروشگاه ندارید. در صورتی که در شهر محل زندگیتان فروشگاه مناسبی نباشد، شما می توانید از شهرهای دیگر نیز به راحتی خرید خود را انجام دهید.

مزیت دیگر خرید شارپ 354 یا دیگر دستگاه های چاپ به روش آنلاین عدم محدودیت زمانی است. شما می توانید در هر زمان حتی ساعات پس از نیمه شب نیز به فروشگاه های آنلاین و اینترنتی مراجعه کرده و دستگاه های مورد نظرتان را انتخاب کنید.

مساله دیگر درباره خرید آنلاین آن است که می توانید در در زمان خود صرفه جویی کرده و در یک ساعت به چندین فروشگاه سر بزنید. شما هنگام خرید حضوری در یک ساعت در حالت حداکثر می توانید چند فروشگاهی که در یک محدوده قرار دارند را سر بزنید. اما در خرید آنلاین می توانید در هر ساعت به تعداد زیادی فروشگاه سر زده و ویژگی و مشخصات مختلف دستگاه ها را با یکدیگر مقایسه کنید.

قبل از آن که تصمیم به خرید شارپ 354 کنید، بهتر است با ویژگی های این دستگاه چاپ بیشتر آشنا شوید. این دستگاه چاپ از نوع اداری و ایستاده بوده و می توانید آن را در ادارات مختلف استفاده کنید. این دستگاه چاپ سه منظوره بوده و می توانید برای اسکن، پرینت و کپی استفاده کنید. ظرفیت سینی این دستگاه را می توانید در حالت حداکثر تا 2100 برگه پر کنید....ادامه مطلب در کپی ایران...جهت مشاوره 0914865939



:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

خرید شارپ 550

به نظر می رسد خرید شارپ 550 برای ادارات، مراکز، شرکت های بزرگ و کوچک، مدارس، دانشگاه ها و ... امری واجب و ضروری است.

خرید شارپ 550 یک خرید اقتصادی و به صرفه است. زیرا با یک تیر چند نشان را می زنید. شارپ 550 یک دستگاه چند منظوره است و با خرید آن شما صاحب یک فتوکپی، اسکنر، پرینتر و دستگاه فکس خواهید شد. ضمن آنکه از امتیازات مثبت این دستگاه نیز برخوردار می شوید.

اگر به فکر خرید دستگاه کپی هستید که سرعت کاری شما را بالا ببرد و امکان اتصال به شبکه یا اتصال دو سیستم به صورت همزمان را داشته باشد شارپ 550 یک پیشنهاد عالی برای شماست. این دستگاه قادر است در هر دقیقه 55 برگه تک رو یا دورو و به صورت متوالی 999 برگه را چاپ یا کپی کند. می تواند در هر دقیقه 76 برگه دو رو را با وضوح تصویر بالا اسکن کند. سینی های شارپ 550 قابلیت نگهداری حداکثر 6600 برگه را دارند و در مواقع لازم سوییچ تعویض خودکار سینی این مخازن را جا به جا می کند.

خرید شارپ 550 یک خرید حرفه ای است. زیرا این دستگاه 40 گیگابایت هارد و 128 مگابایت حافظه ی داخلی دارد. همچنین یک پورت USB نیز در این دستگاه در نظر گرفته شده است. وجود این آپشن ها به کاربر امکان می دهد اسناد را در هارد ذخیره کرده و بعدا از آن کپی بگیرد. یا اینکه اطلاعات و اسناد موجود بر یک فلش مموری را چاپ کند. البته در تمامی این موارد قابلیت رمز گذاری وجود داشته و با توجه به تکنولوژی SSL امنیت اطلاعات دستگاه تضمین شده است.

این دستگاه مجهز به سورتر است. قابلیت نصب فینیشر را دارد. برای اسکن چندین برگه از تکنولوژی ADF یا تغذیه خودکار استفاده کرده و نیازی نیست برای هر بار اسکن فایل را در اختیار دستگاه گذاشت. از بسیاری از فرمت ها پشتیبانی می کند. با سیستم عامل ویندوز سازگاری دارد اگر به دنبال خرید شارپ 550 از یک فروشگاه معتبر و خوش نام هستید کپی ایران انتخاب مناسبی برای شماست...ادامه مطلب در کپی ایران ...جهت مشاوره 09148659



:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

خرید توشیبا 3100

خرید توشیبا 3100 در پس خود سوال های بسیاری دارد. از کجا خریداری کنیم؟ محصول را در چه پیکربندی و به انضمام چه آپشن های تهیه کنیم؟ کدام مدل از بین آکبند، استوک و بازسازی بهتر است؟ پاسخ درست و منطقی به این سوالت که حین خرید هر دستگاه اداری به فکر شما خواهند رسید، می تواند شما را به یک خرید ایده آل و به صرفه رهنمون شود.

توشیبا 3100 یک پرینترچندکاره مخصوص بار کاری متوسط است. دفاتر اداری معمولی، انتشارات و دفاتر ارائه دهنده خدمات چاپ و کپی، کافی نت ها و کسب و کارهای این چنینی نیاز بسیاری به حضور یک دستگاه چندکاره مثل 3100 دارند.

به کمک یک پرینتر چندکاره شما می توانید تقریبا همه امور اداری اعم از چاپ، کپی، اسکن و فکس را انجام دهید. افزونه های نرم افزاری و آپشن های اختیاری دستگاه نیز شما را از هزینه های اضافی توزیع، صحافی و به اشتراک گذاشتن اسناد بی نیاز خواهد کرد.

پیکربندی یک دستگاه چندکاره در قیمت آن تاثیر بسیاری دارد. شما می توانید آپشن های اختیاری را با توجه به نیاز خود بر روی دستگاه بارگذاری کرده یا بالعکس، حذف کنید. از این رو با سبک و سنگین کردن نیاز های اداری خود و درنتیجه انتخاب یک ترکیب خوب از آپشن های اختیاری می توانید در هزینه ها نیز صرفه جویی کنید.

آپشن های اختیاری دستگاه توشیبا 3100 شامل سورتر، فینیشر، لارج باکس و سیستم تغذیه خودکار اسناد یا ADF می باشد. سورتر اوراق و اسناد پرینت شده شما را در قالب های دلخواه مرتب و دسته بندی می کند. فینیشر 1000 صفحه ای دستگاه نیز، که یک فینیشر قدرتمند می باشد، صحافی اوراق پرینت شده را بر عهده دارد. شما می توانید این اوراق را در ابعاد از پیش تعیین شده و به شکل های مختلفی مثل کتاب، منو و بروشور صحافی کنید.

لارج باکس حجم سینی های ورودی و فضای در دسترس برای اوراق خام را افزایش می دهد. سیستم تغذیه خودکار اسناد یا ADF نیز وظیفه قرار دادن اوراق خام در دستگاه به صورت تمام اتوماتیک را بر عهده دارد...ادامه مطلب در کپی ایران...جهت مشاوره 0914865939



:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

خرید شارپ 3100

راهنمای خرید دستگاه کپی به کاربران کمک می کند تا بتوانند بهترین انتخاب را داشته باشند. از اینرو با برخی نکات جهت خرید شارپ 3100 به صورت مختصر آشنا خواهیم شد.

با توجه به نیاز کاری خود و براساس چندکاره و تک کاره بودن دستگاه کپی مورد نظر را انتخاب نمایید. در واقع  شارپ 3100 یکی از دستگاه های فتوکپی چند منظوره موجود در بازار است. این مدل دستگاه کپی دارای قابلیت های مختلفی همچون کپی، پرینت، فکس و اسکن بوده و از کیفیت و کارایی مناسبی برخوردار می باشد.

سرعت یکی دیگر از فاکتورهایی است که در صورت نیاز باید قبل از خرید و انتخاب دستگاه مورد توجه کاربران قرار گیرد. از اینرو باید با توجه به تعداد برگه های چاپ شده در هر ماه و همچنین سرعت تکثیر در دقیقه دستگاه مورد نظر را انتخاب کنید. لازم به ذکر است که این مدل دستگاه کپی قادر است در هر دقیقه ۳۰ برگ را  به صورت سیاه و سفید چاپ کند. همچنین تعداد ۲۰ برگ را به صورت رنگی در هر دقیقه چاپ و کپی می گیرد. از اینرو از سرعت مناسبی جهت چاپ اسناد و متون مختلف با  کیفیت مناسب  برخوردار می باشد.

از دیگر نکات مهم جهت خرید فتوکپی شارپ 3100 قابلیت کپی گرفتن دو طرفه می باشد. بهتر است بدانید که این قابلیت به طور قابل توجهی هزینه کاغذ مصرفی را نصف می کند. از اینرو از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به است. همچنین این ویژگی به نوعی مانع از اتلاف وقت کاربر خواهد شد. از طرفی باعث افزایش کارایی دستگاه به طور چشمگیری می شود.

این فاکتور به طور چشمگیری در انتخاب و خرید دستگاه کپی دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد. داشتن این ویژگی انتقال داده ها را به بهترین شکل برای کاربران فراهم می کنند. در این مدل دستگاه کپی کاربران به راحتی قادر هستند که به همه دستگاه های دیجیتال مانند لپ تاپ با سیستم های عامل ویندوز و تبلت از طریق USB و LAN وصل شده و داده های آن را بخوانند.کپی ایران نمایندگی معتبر جهت فروش  دستگاه های کپی... ادامه مطلب در کپی ایران ...جهت مشاوره 091486593



:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

خرید شارپ MX363N

خرید شارپ MX 363N پیشنهاد ویژه ای برای ادارات، شرکت های بزرگ و کوپک، مدارس، دانشگاه ها و ... است. این دستگاه با سرعت و آپشن های قابل توجهی که دارد می تواند بسیار موثر واقع شود. با شارپ MX 363N می توانید عملیات های پرینت، کپی و اسکن را انجام دهید. همچنین در صورت تمایل می توانید آن را به یک دستگاه فکس تبدیل کنید.

شارپ یک برند خوش نام و پر طرفدار در زمینه تجهیزات الکترونیک و به ویژه ماشین های کپی می باشد. بنابراین خرید شارپ MX 363N در واقع همسو شدن با موجی است که به دنبال یک دستگاه چاپ با کلاس کاری بالا هستند. این دستگاه به خوبی می تواند نیاز ادارات و کاربرانی که حجم کاری خیلی زیادی ندارند و یا حتی بیشتر از آن را نیز برآورده کند. تکنولوژی چاپ آن لیزری و سیاه و سفید است. از تونر خشک استفاده کرده و می تواند در هر دقیقه 36 برگه A4 را به صورت دورو یا تک رو چاپ کند.

وجود یک صفحه نمایش لمسی LCD با سایز 8.5 اینچ کار با این دستگاه را راحت نموده است. این دستگاه از نظر مصرف برق جز دستگاه های کم مصرف است. زمان گرم شدن آن بسیار کوتاه و تنها 20 ثانیه به طول می انجامد. تصاویر اسکن شده و متون چاپ شده ی این دستگاه رزولوشن بالایی دارند و کنتراست آنها متعادل است. بنابراین به نظر می رسد خرید شارپ MX 363N از هر نظر مناسب است.

خرید شارپ MX 363N به خاطر آپشن های کم نظیر این دستگاه نیز پیشنهاد می شود. این دستگاه دارای نرم افزار شارپ دسک می باشد. با استفاده از شارپ دسک امکان مدیریت بهتر اسناد فراهم شده است. کارهایی همچون حاشیه نویسی، ویرایش متون، ایجاد فایل های ترکیبی در اسکن و ... با شارپ دسک امکان پذیر می باشد.

همچنین فتوکپی شارپ MX 363N دارایADF است. قابلیت دریافت فکس G3 و فکس های اینترنتی را دارد. همچنین از این دستگاه می توانید فایل های ارسالی از ایمیل، پوشه های شبکه، FTP و ... را نیز اسکن کنید.... ادامه مطلب در کپی ایران ...جهت مشاوره 0914865939



:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

خرید شارپ 4100

خرید شارپ 4100 را می توان با قیمت مناسب و کیفیت بالایی از فروشگاه معتبر و با سابقه کپی ایران انجام داد. استفاده از این مدل دستگاه کپی به دلیل داشتن قابلیت های مختلف در بین کاربران بسیار پرکاربرد و رایج شده است. در واقع این مدل دستگاه یکی از دستگاه‌ های کپی رنگی چند منظوره و محصولی از برند معتبر و با سابقه شارپ می باشد.

قبل از خرید دستگاه های کپی بهتر است با یکسری نکات مهم و ضروری دستگاه آشنا شوید تا به راحتی بتوانید یک دستگاه مناسب را برای محیط کاری خود انتخاب کنید.  یکی از نکات مهم و قابل توجه در خرید دستگاه کپی انتخاب آن براساس تکنولوژی چاپ می باشد. زیرا دستگاه های کپی از دو روش جوهر افشان و  لیزری جهت چاپ اسناد و متون مختلف استفاده می کنند.

لازم به ذکر است که دستگاه های لیزری از کیفیت و دقت بالایی جهت چاپ برخوردار هستند. از اینرو در صورتی که کیفیت بالای چاپ برای شما اهمیت دارد بهتر است دستگاه کپی  شارپ 4100 را انتخاب و خریداری نمایید که از تکنولوژی چاپ لیزری بهره می برد. نکته مهم و ضروری  دیگر در انتخاب دستگاه های کپی این است که باید یک دستگاه را براساس نیازهای خود انتخاب و خریداری نمایید.

همچنین از دیگر موارد مهم که باید مورد توجه کاربران قرار گیرد چند منظوره بودن دستگاه می باشد. خرید این نوع دستگا های کپی چند منظوره بهترین گزینه برای کسانی است که از توان مالی زیادی برخوردار نیستند. از اینرو باید با توجه به محیط کاری خود این دستگاه ها را انتخاب نمایید. در واقع خرید شارپ 4100  بهترین گزینه برای کاربران به شمار می آید.  زیرا علاوه بر اینکه  فضای کمی از محیط مورد نظر را  اشغال می کند، از لحاظ اقتصادی نیز مقرون به صرفه است. همچنین کاربران را از خرید دستگاه های دیگر بی نیاز می سازد.

ظرفیت سینی و تعداد برگه ‌هایی که در دستگاه قرار می‌گیرد یکی از ویژگی‌های مهم دستگاه‌های فتوکپی می باشد که باید در انتخاب و خرید دستگاه های کپی مورد توجه کاربران قرار گیرد....ادامه مطلب در کپی ایران...جهت مشاوره 09148659399



:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

خرید شارپ MX 453

خرید شارپ MX 453 یک پیشنهاد ویژه برای مراکز و اداراتی که به یک دستگاه کپی چند منظوره نیاز دارند. این دستگاه با توجه به قابلیت های کم نظیری که دارد می تواند تمامی نیازهای کاربران را بر طرف کند. این دستگاه نام معتبر برند شارپ را به یدک می کشد بنابراین به خوبی تمامی عملکردهای یک دستگاه کپی را با بالاترین تکنولوژی های روز دنیا انجام می دهد

خرید شارپ MX 453 از همه لحاظ برای کاربران مناسب می باشد. ابعاد و وزن این دستگاه کاملا متناسب و استاندارد بوده و همین امر حمل و نقل آن را در ادارات راحت می کند. می تواند به شبکه های اداری متصل شود. مصرف برق بسیار پایینی دارد.

این دستگاه کپی ظرفیت نگهداری 1100 برگه را در سه سینی مجزا دارد. در صورت اتمام یک سینی یا نیاز به سایز دیگری از کاغذ سوییچ خودکار سینی ها را به صورت اتوماتیک عوض می کند. چاپ دورو اتوماتیک، سورتر الکترونیک و سیستم تغذیه خودکار اسکن از دیگر ویژگی های این دستگاه است که باعث شده انسان کمترین دخالت را پروسه  کاری شارپ MX 453 داشته باشد.

خرید شارپ MX 453 امتیازات دیگری نیز دارد. از جمله یک هارد 80 گیگابایتی در این دستگاه است. با استفاده از این هارد می توانید همزمان دو کار را در چاپگر مدیریت کرده و یا اینکه اسناد را بایگانی کنید. ( البته با حفظ امنیت کامل اسناد ). همچنین یک حافظه موقت 640 مگابایتی برای کپی و 1 گیگابایت برای پرینت دارد که به محض اتمام عملیات مورد نظر به صورت خودکار پاک می شوند. به علاوه این دستگاه مجهز به نرم افزار شارپ دسک است. این نرم افزار امکان مدیریت بهینه اسناد و انجام اموراتی همچون ویرایش اسناد، تغییر و ترکیب فایل های اسکن شده و ... را فراهم می کند

خرید شارپ MX 453 یک خرید مقرون به صرفه می باشد. چه دستگاه آکبند، استوک یا بازسازی شده آن را بخرید در هر صورت در مقابل دریافت یک دستگاه صاحب چهار دستگاه کپی، پرینتر، اسکنر و فکس خواهید شد.... ادامه مطلب در کپی ایران ...جهت مشاوره 0914865939



:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

خرید شارپ MX 4501

خرید شارپ MX 4501 را می توانید به صورت استوک، آکبند و یا بازسازی شده انجام دهید. خرید هر کدام از این دستگاه های کپی از مزایا و معایب خاص خود برخوردار است. برای مثال دستگاه کپی آکبند دستگاهی کاملا نو و کار نکرده است. بنابراین شما تا مدت ها می توانید از تونر کارتریج اورجینال دستگاه آکبند برای چاپ استفاده کنید.

از مزایای خاص دستگاه های استوک و بازسازی شده می توان به قیمت ارزان تر آن ها نسبت به دستگاه های آکبند اشاره کرد. بنابراین خرید دستگاه استوک و بازسازی شده که کیفیت لازم را داشته باشند بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.

شما برای خرید شارپ MX 4501 یا خرید هر دستگاه کپی دیگری می توانید به دو صورت اینترنتی و حضوری اقدام کنید. از مزایای خرید اینترنتی این است که هیچگونه محدودیت زمانی و مکانی نخواهید داشت. بنابراین در هر زمان و در هر شهری که هستید می توانید نسبت به خرید دستگاه مورد نظر خود اقدام کنید. از طرفی در خرید اینترنتی گستره انتخاب وسیع تر می باشد به طوری که در یک زمان کوتاه می توانید فروشگاه های مختلف همراه با دستگاه های مختلف را مشاهده و با یکدیگر مقایسه کنید

بهتر است بدانید که برای خرید دستگاه کپی باید هزینه زیادی را متقبل شوید. حتی الامکان سعی کنید که فروشگاهی را انتخاب کنید که از سلامت و کیفیت دستگاه های آن اطمینان داشته باشید. فروشگاهی را انتخاب کنید که به همراه دستگاه های کپی خود شناسامه، گارانتی و ضمانت نامه به شما تحویل دهد. وجود ضمانت نامه و گارانتی باعث افزایش اطمینان خاطر شما خواهد شد.

نکته دوم موقع خرید فتوکپی شارپ MX 4501 یا هر دستگاه چاپ دیگری به صورت آنلاین این است که فروشگاهی را انتخاب کنید که تعداد قابل قبولی دستگاه چاپ متنوع داشته باشد. بنابراین فروشگاهی را برای خرید انتخاب کنید که خود وارد کننده دستگاه های چاپ به صورت های مختلف آکبند، استوک و یا بازسازی شده باشد.

زیرا ممکن است افراد سودجو دستگاه های خراب و بی کیفیت را به عنوان دستگاه های استوک جا بزنند...ادامه مطلب در کپی ایران...جهت مشاوره 09148659399



:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

خرید شارپ MX 7000

خرید شارپ MX 7000 به عنوان یک دستگاه چاپ اداری می تواند تمامی نیازهای شما در مراکز چاپ و نشر، ادارات، مدارس و مراکز مختلف دیگر را برطرف کند. با این مدل دستگاه کپی می توانید کارهای پرینت، کپی و اسکن را با کیفیت و سرعت مناسبی انجام دهید. همچنین اجزای داخلی و عملکرد این دستگاه تا حد بسیار زیادی با محیط زیست سازگاری دارد.

برای خرید شارپ MX 7000 یا دستگاه های چاپ دیگر می توانید از انواع مختلف استوک، بازسازی شده و یا آکبند خریداری کنید. دستگاه های آکبند همانطور که از نامشان پیدا است دستگاهی نو و کارنکرده هستند، که در برندها و مدل های مختلف در بازار موجود می باشند. این دستگاه ها از قیمت بسیار بالایی و بیش از صد میلیون برخوردار هستند.

دستگاه های استوک دستگاه های دست دومی هستند که چند سال در کشورهای دیگر معمولا کشورهای اروپایی کار کرده و با آمدن مدل های جدیدتر به سایر کشورها صادر می شوند. این دستگاه ها از کیفیت دستگاه های آکبند برخوردار هستند. همچنین می توانید این مدل دستگاه ها را با قیمت بسیار کم تر تا حدود 50 درصد ارزان تر خریداری کنید.

دستگاه های بازسازی شده نیز دستگاه های کار کرده ای هستند که برخی از قطعات و تجهیزات اصلی آن ها تعویض و یا تعمیر شده است. این دستگاه ها از قیمت کم تری نسبت به دستگاه های آکبند برخوردار هستند. لازم به ذکر است که تجهیزات اصلی این دستگاه ها با اجزا جدید تعویض شده اند بنابراین کیفیت کار بسیار بالایی همانند دستگاه های آکبند دارند.

در فتوکپی شارپ MX7000 دقت کپی 600 DPI می باشد. همچنین وضوحیت در بخش های مختلف پرینت، اسکن و کپی در این دستگاه به میزان یکسان و 600*600  DPI است. بنابراین با این مدل دستگاه کپی می توانید جزئیات مورد نظر را به صورت کامل در نسخه چاپ یا اسکن شده مشاهده بفرمایید. کپی متوالی یکی دیگر از ویژگی های مورد استفاده در تمامی دستگاه های چاپ اداری است. این مقدار در دستگاه های اداری معمولا 999 برگ یا 9999 می باشد...ادامه مطلب در کپی ایران...جهت مشاوره 09148659399



:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

خرید شارپ MX 5001

هر مرکزی که به یک دستگاه کپی رنگی احتیاج دارد بی شک می تواند با خرید شارپ MX 5001 به خوبی تمام کارهای روزمره ای که نیازمند دستگاه کپی است را انجام دهد.

این دستگاه چاپ و کپی رنگی را انجام می دهد، اسکن فایل های مختلف را بالاترین وضوح تصویر انجام می دهد و قابلیت تبدیل به دستگاه فکس نیز دارد. شارپ MX 5001 در بسیاری از جهات می تواند امورات شرکت شما را سرعت ببخشد.

این دستگاه می تواند در هر دقیقه 50 برگه A4 و 20 برگه A3 را کپی یا پرینت کند. این اندازه درباره چاپ رنگی نیز صادق است. وضوح تصویر برای کپی و پرینت 1200 در 1200 دی پی آی و برای اسکن 600 در 600 دی پی آی می باشد. بنابراین در خروجی این دستگاه همه چیز واضح و شفاف است و ریزترین جزییات نیز از چشم ها پنهان نمی ماند.

یکی دیگر از ویژگی های مثبت شارپ MX 5001 هارد 80 گیگابایتی آن است. بیش از 120 هزار برگه و سند را می توانید در این هارد بایگانی کنید. این ویژگی برای اسنادی مناسب است که باید به کرات پرینت گرفته شوند. همچنین این امکان را فراهم می کند که مدیریت بهتری بر کارها داشته باشید. به عنوان مثال زمانی که سندی را برای کپی آماده کرده و منتظر دریافت آن هستید سند دیگری را برای پرینت آماده کنید. بعد از اتمام کپی دستگاه اتوماتیک پرینت می گیرد. پس می بینید که خرید شارپ MX 5001 از این حیث نیز به صرفه است

خرید شارپ MX 5001 علاوه بر آنکه کارهای شما را سرعت می بخشد، از نظر اقتصادی نیز به صرفه است. زیرا این دستگاه با بالاترین تکنولوژی روز ساخته شده و مجهز به نرم افزارها و تجهیزات متنوعی همچون ADF، سورتر، سوییچ خودکار سینی، پاور اتوماتیک و ...  می باشد.

یک پورت USB در قسمت جلو دستگاه برای اطلاعات فلش مموری وجود دارد و با بیشتر سیستم های عامل سازگاری دارد. با این وجود از نظر مصرف انرژی برق نیز در ردیف دستگاه های کم مصرف قرار دارد.... ادامه مطلب در کپی ایران ...جهت مشاوره 0914865939



:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

خرید شارپ MX-M283

خرید شارپ MX-M283 و هر دستگاه چاپ دیگری را می توانید به صورت استوک، آکبند و یا بازسازی شده انجام دهید. مساله مهم هنگام خرید دستگاه های استوک و بازسازی شده، خرید از فروشگاه های معتبر است. حتما سعی کنید برای خرید فروشگاهی را انتخاب کنید که دارای تنوع و تعداد بالایی در دستگاه های چاپ بوده و دستگاه های چاپ را همراه با گارانتی و ضمانت نامه به شما تحویل می دهند.

دستگاه چاپ چند منظوره شارپ MX-M283 یک دستگاه سه منظوره اداری است که می تواند تمامی کارهای کپی، پرینت و اسکن شما در محل کار را با سرعت و دقت کافی انجام دهد. این دستگاه چاپ دارای یک کنترلر مرکزی 8 هسته ای است که باعث می شود دستگاه کارهای خود حتی کارهای سنگین و پیشرفته را با سرعت و دقت بسیار بالایی انجام دهد.

یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد این دستگاه که بدون شک شما را به خرید شارپ MX-M283 راغب می کند، گزینه های امنیتی قوی آن است. در این دستگاه چاپ می توانید فایل های شخصی و محرمانه را ذخیره کرده و دسترسی به آن را فقط به تعداد خاصی از افراد محدود کنید.

اگر علاوه بر کیفیت و کارایی حفظ سلامت و بهداشت محیط زیست نیز برایتان مهم است، این دستگاه چاپ با داشتن تونر میکرو فاین کاملا با محیط زیست سازگار بوده  و به آن آسیبی نمی رساند. همچنین طول عمر این تونر بسیار بالا بوده و شما تا مدت ها می توانید بدون نیاز به شارژ از آن برای چاپ استفاده کنید.

فاکتورهای مهم دیگر از جمله کیفیت و سرعت چاپ در این دستگاه در مقدار متوسط و مناسبی است. می توانید با خرید فتوکپی شارپ MX-M283 در هر دقیقه 28 برگه را با کیفیت 1200 DPI چاپ کنید. سرعت چاپ این دستگاه در رده متوسط قرار دارد اما کیفیت 1200 برای دستگاه های اداری بسیار عالی بوده و می تواند تمامی جزئیات را برای شما به تصویر بکشد.

برای خرید دستگاه حضوری و آنلاین اقدام کنید. هر کدام از این روش ها مزایای خاص خود را دارد ...ادامه مطلب در کپی ایران...جهت مشاوره 09148659399



:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

خرید شارپ MX-C311

خرید شارپ MX-C311 را می توانید به صورت استوک، آکبند و یا بازسازی شده انجام دهید.  خرید هر کدام از دستگاه های فوق مزایای خاص خود را داشته و دارای ویژگی های مخصوص به خود است. برای مثال دستگاه آکبند دستگاهی کاملا نو و کار نکرده است که شما تا مدت ها می توانید از تونر کارتریج اورجینال آن برای چاپ استفاده کنید. مزیت دستگاه های استوک و بازسازی شده نیز قیمت نهایی بسیار کم تر نسبت به مدل آکبند است که باعث صرفه جویی بسیار در هزینه های شما خواهد شد.

برای خرید شارپ MX-C311 یا خرید هر دستگاه چاپ دیگر می توانید به دو صورت اینترنتی و حضوری اقدام کنید. در خرید حضوری شما هیج محدودیت زمانی و مکانی نداشته و می توانید در هر زمان و در هر شهری اقدام به سفارش و خرید دستگاه مورد نظرتان کنید. همچنین گستره انتخاب برای شما وسیع تر بوده و می توانید در یک زمان کوتاه فروشگاه های مختلفی همراه با دستگاه های مختلف را مشاهده و با یکدیگر مقایسه کنید.

از آن جا که برای خرید دستگاه های چاپ شما هزینه نسبتا زیادی پرداخت می کنید، باید حتما فروشگاهی را انتخاب کنید که از سلامت و کیفیت دستگاه های آن اطمینان دارید. در گام نخست حتما فروشگاهی را انتخاب کنید که دستگاه های کپی خود را همراه با شناسنامه، گارانتی و ضمانت نامه به شما تحویل می دهد. این قضیه باعث اطمینان خاطر زیادی در خرید خواهد شد.

در گام دوم برای خرید فتوکپی شارپ MX-C311 یا هر دستگاه چاپ دیگر به صورت آنلاین حتما فروشگاهی را انتخاب کنید که دارای دستگاه های چاپ متنوع در تعداد قابل قبول باشد. این مساله نشان می دهد که فروشگاه واقعا وارد کننده دستگاه های چاپ به صورت های مختلف آکبند، استوک و یا بازسازی شده است. زیرا افراد سودجو زیادی ممکن است  به عنوان دستگاه استوک اقدام به فروش دستگاه های خراب و بی کیفیت کنند.

برای خرید فتوکپی شارپ MX-C311 فروشگاه آنلاین کپی ایران می تواند یک انتخاب اصولی برای شما باشد کپی ایران یک فروشگاه بزرگ اینترنتی است... ادامه مطلب در کپی ایران ...جهت مشاوره 09148659399



:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

خرید شارپ MX-M464N

قبل از خرید دستگاه های کپی بهتر است با یکسری نکات مهم و ضروری دستگاه آشنا شوید تا به راحتی بتوانید یک دستگاه مناسب را برای محیط کاری خود انتخاب کنید.  یکی از نکات مهم و قابل توجه در خرید دستگاه کپی انتخاب آن براساس تکنولوژی چاپ می باشد. زیرا دستگاه های کپی از دو روش جوهر افشان و  لیزری جهت چاپ اسناد و متون مختلف استفاده می کنند.

خرید شارپ MX-M464N به دلیل اینکه از تکنولوژی چاپ لیزری بهره برده است یک انتخاب مناسب می باشد. زیرا کیفیت و دقت دستگاه های لیزری بیشتر از دستگاه های جوهر افشان است. از دیگر نکات مهم دستگاه های کپی انتخاب دستگاه براساس نیازهای خود می باشد.

همچنین از دیگر موارد مهم که باید مورد توجه کاربران قرار گیرد چند منظوره بودن دستگاه می باشد. خرید دستگاه های کپی چند منظوره از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه است. از اینرو افرادی که توان مالی خرید چند دستگاه به صورت مجزا را ندارند بهتر است دستگاه کپی چند منظوره را انتخاب کنند.

خرید شارپ MX-M464N بهترین گزینه برای کاربران به شمار می آید. زیرا علاوه بر اینکه  فضای کمی از محیط مورد نظر را  اشغال می کند، از لحاظ اقتصادی نیز مقرون به صرفه است. همچنین کاربران را از خرید دستگاه های دیگر بی نیاز می سازد.

ظرفیت سینی و تعداد برگه ‌هایی که در دستگاه قرار می‌گیرد از ویژگی‌های مهم دستگاه‌های فتوکپی می باشد که موقع خرید باید به آن توجه کنید. زیرا به هر اندازه که ظرفیت سینی دستگاه بالاتر باشد سرعت عملکرد دستگاه هم به نسبت بیشتر خواهد شد.

سرعت دستگاه کپی از دیگر عوامل مهم است. شارپ MX-M464N به دلیل چند منظوره بودن از سرعت های مختلفی برخوردار است. سرعت کپی این مدل کپی 46 صفحه در هر دقیقه برای A4 و 24 صفحه در هر دقیقه برای A3 می باشد.

سرعت پرینت درفتوکپی شارپ MX-M464N، صفحه در دقیقه برای A4 و 24 صفحه در دقیقه برای A3 است. سرعت این دستگاه کپی در رده متوسط قرار داردودر هر روز کاری بیش از هزار برگه را چاپ کنید...ادامه مطلب در کپی ایران...جهت مشاوره  09148659399



:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 22 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

خرید شارپ MX-M350

خرید فتوکپی شارپ MX-M350 به عنوان یک دستگاه چاپ اداری می تواند تمامی نیازهای شما در مراکز چاپ و نشر، ادارات، مدارس و مراکز مختلف دیگر را برطرف کند. این دستگاه چاپ می تواند کارهای پرینت، کپی و اسکن را با کیفیت و سرعت مناسبی انجام داده و دارای امکانات جانبی مختلف قابل ارتقا می باشد.

برای خرید فتوکپی  شارپ MX-M350 یا دستگاه های چاپ دیگر می توانید از دستگاه های استوک، بازسازی شده و یا آکبند خریداری کنید. دستگاه های آکبند همانطور که می دانیم دستگاه هایی نو هستند که در برندها و مدل های مختلف در بازار موجود هستند. این دستگاه ها معمولا قیمت بسیار بالایی و بیش از صد میلیون قیمت دارند.

دستگاه های استوک دستگاه های دست دومی هستند که چند سال در کشورهای دیگر معمولا کشورهای اروپایی کار کرده و با آمدن مدل های جدیدتر به کشورهای دیگر فروخته می شوند. این دستگاه ها کیفیت دستگاه های آکبند را تا حد بسیار زیادی داشته و می توانید آن ها را با قیمت بسیار کم تر تا حدود 50 درصد ارزان تر خریداری کنید.

دستگاه های فتوکپی بازسازی شده نیز دستگاه های کار کرده ای هستند که برخی از قطعات و تجهیزات اصلی آن را تعویض و یا تعمیر می کنند. این دستگاه ها نیز با قیمت کم تری نسبت به دستگاه های آکبند بوده و از ان جا که تجهیزات اصلی آن ها با اجزا جدید تعویض می شوند کیفیت کار بسیار بالایی همانند دستگاه های آکبند دارند.

این دستگاه چاپ دارای قابلیت کپی دو طرفه و کپی متوالی تا تعداد 999 برگ است. این ویژگی ها سرعت کاری شما را تا حد زیادی افزایش داده و به شما این امکان را می دهد که در تیراژهای بالا کپی بگیرید. حافظه داخلی بالا، مصرف انرژی پایین، راه های ارتباطی متنوع از جمله کابل USB و پورت شبکه، سازگاری با سیستم های عامل، سایز کاغذهای مختلف مورد استفاده، بزرگ نمایی و کوچک نمایی در چاپ مختلف از دیگر ویژگی های کاربردی این دستگاه است که شما را به خرید فتوکپی شارپ MX-M350 راغب می کند... ادامه مطلب در کپی ایران...جهت مشاوره  0914865939



:: بازدید از این مطلب : 270
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 22 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

خرید شارپ MX2301N

قبل از خرید دستگاه های کپی بهتر است با نکاتی آشنا شوید تا به راحتی بتوانید یک دستگاه مناسب و ایده آل را برای محل کار خود انتخاب نمایید. همچنین باید یک دستگاه را براساس نیازهای خود انتخاب و خریداری کنید. از طرفی با توجه به اینکه این مدل دستگاه ها بیشتر در سه مدل استوک، آکبند و بازسازی شده در بازار موجود می باشند بهتر است از طریق مراکز معتبری مانند کپی ایران اقدام به خرید نمایید.

از دیگر نکات مهم جهت خرید شارپ MX2301N سرعت کپی دستگاه می باشد. لازم به ذکر است که بهترین معیار برای سنجش سرعت یک دستگاه کپی تعداد برگه های چاپ شده در هر دقیقه می باشد. از اینرو این مدل دستگاه کپی به دلیل اینکه در هر دقیقه ۲۳ برگ را چاپ می کند دارای سرعت مناسبی جهت چاپ اسناد می باشد. این مدل دستگاه کپی در مدت 8.9 ثانیه می تواند از اولین برگه  به صورت رنگی کپی گرفته و تنها به 60 ثانیه برای گرم شدن و آغاز به کار نیاز دارد. همچنین شارپ MX2301N در کمتر از ۶ ثانیه قادر است از اولین برگه  به  صورت سیاه و سفید کپی بگیرد.

از دیگر نکات قابل توجه و مهم در خرید دستگاه کپی انتخاب آن براساس تکنولوژی چاپ می باشد. دستگاه های کپی از دو روش لیزری و جوهر افشان جهت چاپ استفاده می کنند. دستگاه های لیزری از کیفیت و دقت بالایی جهت چاپ بهره می برند. از اینرو در صورتیکه کیفیت بالای چاپ برای شما اهمیت دارد بهتر است شارپ MX2301N را انتخاب و خریداری نمایید.

از دیگر نکات مهم جهت خرید دستگاه فتوکپی شارپ MX2301N ظرفیت سینی و تعداد برگه‌ هایی است که در دستگاه قرار می‌گیرد. از اینرو هرچه ظرفیت سینی دستگاه بالاتر باشد سرعت عملکرد دستگاه هم به نسبت بیشتر خواهد شد. این مدل دستگاه برای کارهای انبوه مناسب می باشد زیرا می تواند وزن نسبتا زیادی برگه را درون خود نگه دارد. به طوری که دستگاه قادر است ۲۱۰۰ برگه را درون خود قرار دهد. همچنین سیستم عامل این مدل دستگاه کپی ویندوز می باشد...ادامه مطلب در کپی ایران...جهت مشاوره  09148659399



:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

خرید شارپ MX1800N

دستگاه های کپی یکی از دستگاه های لازم و پر مصرف در هر سازمانی محسوب می شود. از آنجا که روند کاری ادارات مختلف به دستگاه های کپی جهت چاپ بستگی دارد، به همین دلیل پیش از خرید شارپ MX1800N لازم است با اطلاعات کافی اقدام به دستگاه نمایید.

یکی از نکات لازم در انتخاب دستگاه کپی ظرفیت سینی کاغذ می باشد. این فاکتور یکی از ویژگی های مهم و قابل توجه دستگاه های چاپ به شمار می آید. شاید این ویژگی برای کاربران از اهمیت بسیار زیادی برخوردار نباشد، اما در صورت کافی نبودن ظرفیت و عدم تناسب آن با حجم کاری بدون شک با مشکل مواجه خواهید شد. این مدل دستگاه کپی دارای حد اکثر ظرفیت مخازن کاغذ تا ۱۰۰ برگ می باشد.

از دیگر  نکات مهم جهت خرید شارپ MX1800N قابلیت کپی گرفتن آن می باشد. از اینرو با استفاده از این دستگاه به راحتی می توانید از برگه ها با سایز و جنس های مختلف کپی بگیرید. همچنین سرعت عملکرد این مدل دستگاه کپی 35 برگ در دقیقه است. این مدل دستگاه کپی قادر است اسناد و تصاویر مختلف را به صورت رنگی چاپ و کپی کند.

از دیگر فاکتورهای مهم جهت خرید دستگاه کپی انتخاب دستگاه با توجه به نیاز کاربری خود می باشد. از اینرو در صورتی که برای محل کار خود نیاز دارید که از اسناد کپی، اسکن، پرینت بگیرد و در صورت نیاز فاکس نمایید، بهتر است یک دستگاه چند منظوره را انتخاب نمایید. از دیگر ویژگی های بارز شارپ MX1800N چند منظوره بودن آن می باشد. بنابراین کاربر با استفاده از این دستگاه می تواند کارهای مختلفی را انجام دهد. به طوری که علاوه بر کپی می تواند از اسناد و مدارک خود اسکن یا پرینت هم بگیرد.

از دیگر عوامل مهم بر روی خرید شارپ MX1800N استوک، آکبند بودن  و یا بازسازی بودن آن ها می باشد. در واقع دستگاه های استوک و بازسازی شده به مراتب دارای قیمت پایین تری نسبت به مدل های نو و آکبند هستند. از اینرو در صورتی که از توان مالی زیادی برخوردار نیستید... ادامه مطلب در کپی ایران...جهت مشاوره  0914865939



:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

خرید شارپ mx3500

خرید شارپ mx3500 به فاکتورها و عوامل مختلفی بستگی دارد. یکی از عوامل مهم جهت خرید شارپ mx3500 نوع دستگاه انتخابی می باشد. با توجه به اینکه این مدل دستگاه کپی رنگی در سه مدل استوک، آکبند و بازسازی شده در بازار موجود می باشند. از اینرو از قیمت های متفاوتی برخوردار هستند. در واقع دستگاه های استوک و بازسازی شده دارای قیمت پایین تری نسبت به مدل های نو و آکبند هستند. از اینرو کاربرانی که از لحاظ اقتصادی از نیاز مالی زیادی برخوردار نیستند بهتر است مدل های استوک و بازسازی شده را انتخاب  و خرید کنند.

یکی دیگر از فاکتورهای مهم در انتخاب و خرید دستگاه کپی سرعت آن می باشد  که در صورت نیاز باید قبل از خرید و انتخاب دستگاه مورد توجه کاربران قرار گیرد. از اینرو باید با توجه به سرعت تکثیر در دقیقه و همچنین تعداد برگه های چاپ شده در هر ماه  می توان سرعت دستگاه مورد نظر را بررسی کرد. دستگاه کپی شارپ mx3500 قادر است در هر دقیقه ۳۵ برگ را  به صورت رنگی چاپ کند. از اینرو از سرعت مناسبی جهت چاپ اسناد مناسب  برخوردار می باشد.

از دیگر نکات مهم جهت خرید فتوکپی  شارپ mx3500 قابلیت کپی گرفتن دو طرفه آن می باشد. بهتر است بدانید که این قابلیت به طور قابل توجهی هزینه کاغذ مصرفی را کاهش می دهد. از اینرو از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به است. همچنین این ویژگی به نوعی مانع از اتلاف وقت کاربر خواهد شد. از طرفی باعث افزایش کارایی دستگاه به طور چشمگیری می شود.

از دیگر نکات مهم و قابل توجه دیگر در انتخاب دستگاه کپی کیفیت و رزولوشن چاپ دستگاه است. از آنجا که معیار کیفیت با واحدی به نام DPI سنجیده می شود بهتر است دستگاه کپی را انتخاب کنید که از میزان DPI بالایی برخوردار باشد. هرچه کیفیت دستگاه بالا باشد به همان اندازه میزان عملکرد بالایی را خواهد داشت. لازم به ذکر است که این مدل دستگاه کپی رنگی قادر است اسناد و متون مختل را با کیفیت ۶۰۰ دی پی آی کپی، پرینت و اسکن نمایید…ادامه مطلب در کپی ایران...جهت مشاوره  09148659399



:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

خرید شارپ MX6240

خرید شارپ MX6240 را می توانید برای مراکز مختلف اداری، مدارس، آموزشگاه ها و غیره انجام دهید. این دستگاه چاپ در خانواده دستگاه های اداری بوده و دارای 4 قابلیت اسکن، پرینت، فکس و کپی است. این دستگاه چاپ دارای وزن 222 کیلوگرم و ابعاد 1222*844*845 میلی متر است و به صورت ایستاده مورد استفاده قرار می گیرد.

قبل از خرید شارپ MX6240 بهتر است با مشخصات فنی آن آشنا شوید. کاغذهای مورد استفاده در این دستگاه از نظر سایز و تعداد متنوع بوده و شما می توانید برگه هایی تا تعداد 3100 عدد در سینی آن قرار دهید. در صورتی که توان مصرفی پایین دستگاه نیز برایتان مهم است، خرید دستگاه فتوکپی شارپ MX6240 نیز می تواند یک انتخاب مناسب برای شما باشد زیرا این دستگاه تنها دارای توان مصرفی 3.84 کیلو وات بوده که برای یک دستگاه اداری مقداری کاملا مناسب و ایده آل است.

فرکانس و ولتاژ کاری این دستگاه چاپ نیز کاملا با شبکه برق ایران سازگار بوده و شما می توانید بدون هیچ نگرانی و مشکلی از این دستگاه در تمامی شهرهای ایران استفاده کنید. این دستگاه چاپ دارای ولتاژ کاری 200-240 ولت و فرکانس کاری 50-60 گیگا هرتز بوده و کاملا با شبکه برق ایران تناسب دارد.

کپی متوالی تا تعداد 9999 برگ از دیگر ویژگی های این دستگاه چاپ است که به شما این امکان را می دهد که برای کپی در تیراژهای بالا از آن استفاده کنید. کیفیت چاپ این دستگاه نیز در رده متوسط قرار گرفته و اسناد و تصاویر را با کیفیت 600 DPI کپی کرده و با کیفیت 1200 DPI پرینت می گیرد.

چاپ دو طرفه، زمان گرم شدن و زمان اولین کپی کوتاه از دیگر ویژگی های این دستگاه چاپ است که نشان دهنده سرعت کاری بالای آن است. در واقع شما می توانید با استفاده از این دستگاه در زمان کوتاهی حجم کاری بالای خود را با کیفیت مناسب انجام دهید.کپی ایران یک فروشگاه آنلاین تجیهیزات اداری است که می توانید دستگاه چاپ مورد نظر خود را با قیمت مناسب و کیفیت عالی از آن تهیه کنید.... ادامه مطلب در کپی ایران...جهت مشاوره  09148659399



:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

قیمت ریکو آفیشیو 4001

قیمت ریکو آفیشیو 4001 تحت عوامل مختلفی می تواند نوسان داشته باشد. توجه داشته باشید که تفاوت قیمت تنها مربوط به مدل های مختلف نمی شود. بلکه عواملی مثل پیکربندی دستگاه یا سری ساخت می تواند سبب اختلاف قیمتی حتی بین دو دستگاه مختلف از یک مدل شود. در ادامه به بررسی مواردی که قیمت پرینتر چندکاره ریکو آفیشیو را دستخوش تغییر می کنند خواهیم پرداخت.

ریکو آفیشیو 4001 یکی از دستگاه هایی می باشد که قابلیت کارکردن با افزونه ها و آپشن های اختیاری بسیاری را دارد. این افزونه ها کارایی دستگاه را چندین برابر بیشتر می کنند. همچنین توان تولید و توزیع شما را نیز افزایش می دهند. اما در کنار مزایای عملکردی و بالا بردن راندمان، این آپشن های اختیاری هزینه های جدایی برای خریداری دارند. یعنی در برخی مواقع شما را از یک خرید اقتصادی دور می کنند.

توجه داشته باشید که انتخاب درست افزونه ها و آپشن های اختیاری بسیار حائز اهمیت می باشد. این کار نه تنها هزینه های غیرضروری را حذف می کند، بلکه کارایی دستگاه شما را صرفا مطابق نیاز های اداری شما بالاتر می برد. همچنین باید توجه داشت که این آپشن های اختیاری، اندازه پرینتر شما را نیز بزرگتر می کنند. در واقع فضای بیشتری را اشغال خواهند کرد.

از جمله آپشن های اختیاری که بر روی قیمت ریکو آفیشیو 4001 اثر می گذارند سورتر، فینیشر، لارج باکس و ARDF می باشند. هر یک از این آپشن ها بر روی عملکرد بخش خاصی تاثیر می گذارد.

سورتر و فینیشر مربوط به فعالیت های توزیع هستند. این دو آپشن بر بالاتر رفتن راندمان کاری شما پس از آماده شدن اوراق پرینت یا کپی شده تاثیر می گذارند. در حالی که لارج باکس و سیستم تغذیه خودکار برعکس اسناد یا به اختصار ARDF ورودی دستگاه شما رو بهینه تر می کنند.

سورتر به بخشی از دستگاه گفته می شود که اوراق پرینت یا کپی شده را مرتبط کرده و در دسته بندی های دلخواه قرار می دهد. فینیشر نیز یک آپشن است که اوراق و اسناد خروجی را صحافی می کند... ادامه مطلب در کپی ایران...جهت مشاوره  09148659399



:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

قیمت ریکو آفیشیو 4002

قیمت ریکو آفیشیو 4002 تحت تاثیر فاکتورهای مختلفی دستخوش تغییر می شود. حین خرید یک دستگاه اداری باید به عوامل گوناگونی که می توانند در صرفه جویی کمک کنند توجه داشت. عواملی مثل خرید از یک فروشنده معتبر، امکان استوک خریدن و حذف آپشن های اختیاری غیرضروری در قیمت تاثیر بسیاری می گذارند.

ریکو آفیشیو 4002 یک پرینتر سیاه و سفید چندکاره ساخت شرکت ریکو می باشد. این دستگاه از قطعات با کیفیتی ساخته شده است و همچنین امکانات و قابلیت های نرم افزاری بسیار کاملی را یدک می کشد. سازنده این محصول، ریکو، در ساخت این پرینترچندکاره به مقرون به صرفه بودن و حذف هزینه های غیرضروری توجه بسیاری کرده است. از این رو به طور کلی ریکو آفیشیو 4002 یک دستگاه اقتصادی محسوب می شود.

اگر با توجه داشتن به چند نکته ساده و داشتن نگاه منطقی به نیاز های اداری کسب و کار خود، هزینه های خریداری دستگاه را نیز تعدیل کنید، می توانید یک خرید موفق داشته باشید. در ادامه به عوامل تاثیر گذار بر قیمت ریکو آفیشیو 4002 نگاهی خواهیم انداخت.

از جمله آپشن های اختیاری این رینتر چندکاره می توان به سورتر، فینیشر، لارج باکس و سیستم تغذیه خودکار اسناد یا ADF اشاره کرد. سورتر و فینیشر فضای نسبتا بزرگتری را اشغال می کنند و قیمت بیشتری نیز دارند. این دو بخش اوراق و اسناد کپی یا پرینت گرفته شده را مرتب و دسته بندی خواهند کرد. این اسناد می توانند  به کمک سورتر در دسته بندی های دلخواه شما مرتب شوند.

فینیشر دستگاه نیز وظیفه صحافی اسناد خروجی را بر عهده دارد. به کمک فینیشر قدرتمند هزار برگه ای دستگاه، شما از خدمات صحافی بی نیاز خواهید شد. اسناد خروجی می توانند به شکل کتاب، کتابچه، منو و بروشور در ابعاد از پیش تعیین شده صحافی شوند، طلق و شیرازه شده یا حتی سیمی شوند.

لارج باکس وظیفه اش بیشتر کردن فضای در دسترس برای اوراق خام می باشد. سیستم تغذیه خودکار اسناد یا ADF می باشد که وظیفه آن قرار دادن اوراق خام در ورودی دستگاه به صورت کاملا اتوماتیک می باشد…ادامه مطلب در کپی ایران...جهت مشاوره  09148659399



:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

قیمت شارپ MX-7000

قیمت شارپ MX-7000 با توجه به امکانات و آپشن های اختیاری متفاوت خواهد بود. بنابراین موقع خرید دستگاه کپی می توانید با توجه به نیازهای کاری خود از بعضی از آپشن های اختیاری دستگاه استفاده و برخی از آن ها را حذف کنید. بنابراین انتخاب یا حذف آپشن های اختیاری دستگاه بر قیمت شارپ MX-7000 موثر خواهد بود. به این ترتیب میتوانید در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

امکانات جانبی مختلفی از قبیل فینیشر، سورتر، ذخیره خودکار ADF و لارج باکسر بر قیمت دستگاه کپی مانند قیمت شارپ MX-7000 تاثیرگذار می باشند. بهتر است بدانید که این امکانات جانبی جزء اصلی دستگاه به حساب نمی آیند. بنابراین شما قادر هستید این امکانات را به طور دلخواه بر روی دستگاه نصب کنید.

سورت یکی از قابلیت های جانبی تاثیرگذار بر قیمت دستگاه چاپ می باشد. با این قابلیت می توانید فایل های مختلف را دسته بندی کرده و سرعت و دقت کار خود را افزایش دهید.

ذخیره خودکار ADF از امکانات جانبی می باشد که بر سرعت کار دستگاه بسیار تاثیرگذار است. زیرا دستگاه کپی که از قابلیت ذخیره خودکار ADF برخوردار نباشد برای هر کپی باید از نسخه اصلی استفاده کند.

زیرا این دستگاه قادر نیست فایل اصلی را به تعداد مشخصی برگه در حافظه خود ذخیره کند. در حالیکه ذخیره خودکار ADF این توانایی را به دستگاه می دهد بدون نیاز به نسخه اصلی از فایل اصلی به تعداد مشخصی کپی بگیرد.

فینیشر از دیگر امکانات جانبی دستگاه است که بعد از چاپ فایل های مختلف آن ها را به صورت کتاب، جزوه، بروشور و غیره در ابعاد استاندارد صحافی کنید. بنابراین با فینیشر نیازی به خرید دستگاه جانبی دیگر جهت صحافی نخواهید داشت. بنابراین امکانات جانبی مانند فینیشر بر قیمت شارپ MX-7000 و سایر دستگاه های کپی تاثیر گذار خواهد بود.

از دیگر امکانات جانبی دستگاه های کپی لارج باکس می باشد. لارج باکس این امکان را در اختیار شما قرار می دهد که فضای اوراق خام دستگاه را چند برابر کنید. بنابراین در حجم کاری بالا با نصب لارج باکس می توانید نیازهای خود را برطرف کنید…ادامه مطلب در کپی ایران...جهت مشاوره  09148659399



:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

قیمت ریکو آفیشیو 6503

دستگاه های چاپ با توجه فاکتورهای مختلفی قیمت متفاوتی دارند. یکی از عوامل تاثیرگذار بر قیمت ریکو آفیشیو 6503 و هر دستگاه چاپ دیگر چند منظوره بودن آن ها است. دستگاه های چاپ در انواع تک کاربرده و چند منظوره طراحی و ساخته می شوند. برای مثال شما از ریکو آفیشیو 6503 می توانید برای انجام کارهای فکس، پرینت، اسکن و کپی خود استفاده کنید. بدون شک هر چه کاربردها و قابلیت های دستگاه بیشتر باشد، قیمت آن نیز بیشتر است.

فاکتور دیگر تاثیرگذار بر قیمت ریکو آفیشیو 6503 و دیگر دستگاه های چاپ همانطور که در بالا نیز اشاره شد، استوک یا آکبند بودن دستگاه است. دستگاه های استوک دستگاه هایی هستند که چند سال از طول عمر آن ها گذشته اما به دلیل روی کار آمدن دستگاه های جدیدتر به کشورهای دیگر به خصوص کشورهای آسیایی فروخته می شوند. این دستگاه ها کیفیت و کارایی خود را در حد استاندارد نگه داشته اما شما می توانید آن را با قیمت بسیار پایین تر از دستگاه آکبند تهیه کنید.

فاکتور موثر دیگر در قیمت دستگاه های چاپ اداری یا رومیزی بودن دستگاه چاپ است. دستگاه های چاپ رومیزی دستگاه های خانگی با حجم و توان کاری پایینی هستند که شما می توانید از آن برای کارهای محدود در منزل استفاده کنید. دستگاه های اداری یا ایستاده دستگاه های چاپ بزرگ با توان کاری بالا هستند که در ادارات و مراکز چاپ و نشر مورد استفاده قرار می گیرد. بدون شک با توجه به توان کاری دستگاه چاپ اداری این مدل از دستگاه ها قیمت بالاتری نسبت به مدل رومیزی و خانگی دارند.

مساله مهم دیگردر قیمت فتوکپی ریکو آفیشیو 6503 و دستگاه های کپی دیگر، ویژگی ها و کاربردهای دستگاه چاپ است. فاکتورهای مهمی مانند سرعت و کیفیت چاپ بر قیمت دستگاه تاثیر بسیار زیادی می گذارد. معمولا سرعت چاپ در دستگاه های اداری بین 25 تا 85 برگ در هر دقیقه و کیفیت چاپ 600، 1200 و یا 2400 دی پی آی است. هر چه کیفیت و سرعت چاپ بالاتر باشد، قیمت دستگاه نیز بیشتر خواهد بود... ادامه مطلب در کپی ایران...جهت مشاوره  09148659399



:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

قیمت شارپ 550

قیمت شارپ 550 را می توان بر اساس عامل های متعددی تعیین نمود. یکی از این عوامل کارایی و کیفیت بالای این محصول از شرکت خوش نام شارپ می باشد. یکی دیگر از عوامل موثر بر قیمت آکبند بودن چاپگر است. چاپگرها را به صورت آکبند، استوک و یا بازسازی شده خریداری نمود. شارپ 550 آنقدر ویژگی های مثبت دارد که به آن ارزش می دهد. بیایید نگاهی به این ویژگی ها بیندازیم.

دستگاه چاپ و تکثیر شارپ 550 نوعی دستگاه ایستاده ادرای است. ابعاد و اندازه این دستگاه یعنی طول 82 سانتی متری، عرض 64 و ارتفاع 115 سانتی متری آن را در ردیف دستگاه های اداری قرار گرفته است. این دستگاه در زمینه کاری خود یعنی چاپ و نشر بالاترین کلاس کاری را ارائه می دهد.

قیمت شارپ 550 در واقع برای چند محصول پرداخت می شود. زیرا این دستگاه یک فتوکپی، پرینتر، اسکنر و فاکس می باشد. پس یک دستگاه چهار در یک می باشد که البته هر یک از این خدمات را با کیفیت و قابلیت های جذابی ارائه می دهد. دستگاه یک مخزن عالی برای کاغذ می باشد. ظرفیت سینی های آن تا 6600 برگه قابل ارتقاست یعنی اینکه تا مدت ها نیازی به گذاشتن کاغذ جدید در دستگاه نیست. 

قیمت شارپ 550 بر اساس آنکه نو ، استوک یا بازسازی شده باشد متفاوت است. اما به طور کلی در تمامی این انواع ویژگی های مشترک وجود دارد. از جمله اینکه این دستگاه برای گرم شدن و شروع به کار کمتر از 2 دقیقه زمان می خواهد. اولین کپی را بعد از 4 ثانیه به کاربر تحویل می دهد. چاپ، پرینت و اسکن دورو را به صورت اتوماتیک انجام می دهد.

قابلت برنامه ریزی دارد. سوییچ خودکار تعویض سینی، سورتر الکترونیک، چاپ و پرینت 55 برگه در هر دقیقه، حافظه داخلی مناسب، چاپ کتاب و ... از دیگر ویژگی های بارز این دستگاه به شمار می رود. همچنین یک هارد 40 گیگاباتی در فتوکپی شارپ 550 به کاربر امکان می دهد تا بیش از 60 هزار برگه را در دستگاه ذخیره کرده و در مواقع لازم کپی کند…ادامه مطلب درکپی ایران...جهت مشاوره09148659399



:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

قیمت شارپ mx3500

 قیمت شارپ mx3500 با توجه به کاربردهای مختلفی که دارد بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. این دستگاه کپی به دلیل چند منظوره  بودن برای دفاتر فنی، شرکت ها و ادارات یک وسیله مناسب و پرکاربرد به شمار می آید. با توجه به اینکه این دستگاه در سه مدل استوک، آکبند و بازسازی شده در بازار موجود است از اینرو از قیمت متفاوتی برخوردار می باشد.

قبل از آنکه  به دنبال اطلاع از قیمت  شارپ mx3500  باشید  بهتر است با ویژگی ها و قابلیت های مختلف آن شوید. این مدل دستگاه کپی قادر است در هر دقیقه ۳۵ برگ را  به صورت رنگی چاپ کند. از اینرو از سرعت مناسبی جهت چاپ اسناد و متون مختلف با  کیفیت مناسب  برخوردار می باشد.

یکی دیگر از قابلیت‌های مهم این مدل دستگاه کپی قابلیت چاپ دو طرفه خودکار آن می باشد. این مزیت به نوعی مانع از اتلاف وقت کاربر خواهد شد. از طرفی باعث افزایش کارایی دستگاه به طور قابل توجهی می شود.

از خصوصیات بارز که بر روی قیمت شارپ mx3500 تاثیرگذار بوده است عملکرد چند منظوره آن می باشد. کاربران با استفاده از این نوع دستگاه کپی به راحتی می توانند از اسناد و متون خود به بهترین شکل کپی، پرینت و اسکن بگیرند. انتخاب و خرید این  مدل دستگاه کپی رنگی شما را از خرید دستگاه های دیگر بی نیاز می کند. همچنین فضای کمی از محیط کاری شما را اشغال می کند.

قیمت شارپ mx3500 تحت تاثیر عوامل مختلفی می باشد. از اینرو بهتر است با این عوامل به خوبی آشنا شوید تا بتوانید یک دستگاه مناسب را برای محیط کاری خود انتخاب و خریداری نمایید. بهتر است بدانید که یکی از عوامل موثر و تاثیر گذار چند منظوره یا تک کاره بودن دستگاه می باشد.

ازفاکتورهای مهم بر روی قیمت شارپ mx3500 نوع مدل ارائه شده آن می باشد. این دستگاه در سه مدل استوک، آکبند و بازسازی شده به بازار عرضه می شود. در واقع دستگاه های استوک و بازسازی شده به مراتب از قیمت پایین تری نسبت به مدل های نو و آکبند برخوردار هستند... ادامه مطلب درکپی ایران...جهت مشاوره09148659399



:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

قیمت شارپ mx7001

قیمت شارپ mx7001 با توجه به مزایا و قابلیت های متعددی که دارد بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. لازم به ذکر است که عوامل مختلفی بر روی قیمت این مدل دستگاه کپی رنگی تاثیر گذار هستند. که برخی از این عوامل عبارتند از چند کاره بودن، خانگی و یا اداری بودن آن، سرعت چاپ، کیفیت و وضوح چاپ، حافظه دستگاه، راه های ارتباطی، آپشن های اختیاری و غیره.

همانطور که می دانید قیمت هر مدل دستگاه کپی با توجه به قابلیت ها و ویژگی های خاصی که دارد متفاوت می باشد. از اینرو بهتر است با برخی قابلیت های این مدل دستگاه کپی آشنا شوید.

یکی از خصوصیات و ویژگی های مهم و بارز که بر روی قیمت شارپ mx7001 تاثیرگذار بوده است عملکرد چند منظوره آن می باشد. کاربران با استفاده از این نوع دستگاه کپی به راحتی می توانند از اسناد و متون خود به بهترین شکل کپی، پرینت و اسکن بگیرند. در واقع انتخاب و خرید این  مدل دستگاه کپی رنگی شما را از خرید دستگاه های دیگر بی نیاز می کند.  این ویژگی از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه است و فضای کمی از محیط کاری شما را اشغال می کند.

از فاکتورهای مهم و تاثیرگذار بر روی قیمت شارپ mx7001 سرعت چاپ دستگاه می باشد. این مدل دستگاه کپی قادر است در هر دقیقه ۵۰ برگ را  به صورت سیاه و سفید  و رنگی چاپ کند. از اینرو از سرعت مناسبی جهت چاپ اسناد و متون مختلف با  کیفیت مناسب  برخوردار می باشد.

این دستگاه کپی دیجیتالی به دلیل اینکه اسناد را به صورت رنگی چاپ و کپی می کند قادر است به اسناد و تصاویر زیبایی خاصی را هدیه کند. در واقع استفاده از این دستگاه فتوکپی رنگی باعث جان بخشیدن به کارها شده و به نوعی توانسته است توجه مشتریان را به بهترین نحو به خود جلب کند.

قیمت شارپ mx7001 در بازه های زمانی مختلف و  همچنین در مراکز گوناگون دارای مقادیر متفاوتی می باشد. همچنین به فاکتورها و عوامل مختلفی بستگی دارد. این دستگاه از قیمت مناسبی برخوردار می باشد. …ادامه مطلب درکپی ایران...جهت مشاوره09148659399     



:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

خرید توشیبا 507

خرید توشیبا 507 خود چالش های مخصوصی دارد که در ادامه به شما برخی از این چالش ها را نشان خواهیم داد. شما باید یک نگاه همه منطقی و باز نسبت به همه جوانب خرید یک دستگه اداری داشته باشید. با داشتن چنین نگاهی و از سوی دیگر شناختن چالش های خرید، شما می توانید یک خرید ایده آل، مقرون به صرفه و مطمئن داشته باشید.

توشیبا 507 یک دستگاه چاپگر چندکاره سیاه و سفید می باشد. امروزه پرینترهای چندکاره جایگاه مهمی در ادارات، دفاتر، چاپخانه ها و بسیاری از مراکز دیگر پیدا کرده اند. این جایگاه مهم نیز علل مختلفی دارد. دستگاه های چندکاره قیمت نسبتا کمتری نسبت به مجموع دستگاه های یک کاره دارند. همچنین کارایی آن ها یکپارچه تر، بهینه تر و به لحاظ هزینه مصرفی مواد اولیه نیز مقرون به صرفه تر است.

این دستگاه نیز یکی از چندکاره های پرطرفدار است. توشیبا 507 سرعت امکانات و قابلیت های بسیار خوبی دارد. سرعت خروجی آن به 50 برگ بر هر دقیقه می رسد. همچنین از رزولوشن 600 * 600 dpi بهره می برد. اسکن و فکس قدرتمندی هم دارد. همچنین کنترل و ارتباط برقرار کردن با این دستگاه ساده و در عین ارائه امکانات متنوع می باشد. سهولت کاربری استفاده از دستگاه را برای همه طیف اپراتوری ممکن کرده است.

شما می توانید فتوکپی توشیبا 507 را در سه مدل مختلف خریداری نمایید. آکبند، استوک و مدل بازسازی شده. هر سه مدل یک دستگاه هستند و یک سطح کیفیت را ارائه می دهند. البته این سه مدل در قیمت تفاوت قابل توجهی دارند. خرید معقولانه و منطقی مدل مورد نیاز، می تواند شما در کنار دارا بودن کارایی مناسب، شما را در صرفه جویی و کاهش هزینه ها نیز کمک کند.

این دستگاه ها در کشورهای اروپایی یا آسیای شرقی، پس از استفاده شدن برای مدتی بسیار کوتاه، مثل فاصله عرضه دو مدل از سوی کارخانه سازنده، واگذار شده اند. علت واگذاری این دستگاه ها که کاملا سالم کار می کنند نیز خودداری کارخانه سازنده از ارائه خدمات به مدل های قدیمی پس از ارائه آخرین مدل می باشد…ادامه مطلب درکپی ایران...جهت مشاوره09148659399



:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

قیمت شارپ MX-X283

قیمت شارپ MX-X283 با توجه به چند منظوره بودن و ویژگی ها و کاربردهایش بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. با استفاده از این دستگاه می توانید تمامی کارهای پرینت، اسکن و کپی خود خود را انجام داده و از خرید چند دستگاه به صورت جداگانه خودداری کنید. قیمت این دستگاه به دو شکل استوک و آکبند متفاوت بوده و شما می توانید آن را با قیمت های متفاوتی تهیه کنید.

فاکتورهای مختلفی بر قیمت شارپ MX-X283 تاثیر می گذارند که مهم ترین آن ها چند منظوره بودن دستگاه است. شاید در نگاه اول قیمت دستگاه کمی به نظرتان گران بیاید، اما اگر سه دستگاه جداگانه پرینت، کپی و اسکن با ویژگی های مشابه را پبدا کرده و قیمت آن ها را با یکدیگر جمع بزنید، قطعا قیمت آن بسیار بیشتر از دستگاه چند منظوره شارپ MX-X283 خواهد شد.

ویژگی های دیگری مانند کیفیت چاپ بالای 1200 DPI، سرعت چاپ مناسب 28 برگ در دقیقه و سازگاری با سیستم های عامل مختلف باعث می شود که کاربری دستگاه بسیار بالا باشد.

امکانات جانبی به کار رفته در این دستگاه کپی از جمله سورتر، لارج باکس، فینیشر و ذخیره خودکار ADF سرعت و دقت کار شما را چندین برابر کرده و می توانید در مراکز شلوغ و پر کار روی سرعت بالای آن حساب کنید.

این دستگاه چاپ و اجزای به کار رفته در آن از جمله تونر با محیط زیست سازگار بوده و آسیبی به آن نمی رسانند. از طرفی مصرف انرژی آن بسیار پایین بوده و تونر آن قابلیت بازیافت دارد. این ویژگی ها باعث می شود که شما در کنار یک خرید استاندارد و مناسب در حفظ محیط زیست نیز نقشی هرچند کوچک داشته باشید.

کپی متوالی تا 999 برگ، بزرگ نمایی و کوچک نمایی، حافظه داخلی بالا، اسکنر دقیق از دیگر ویژگی های این دستگاه چاپ است که بر قیمت شارپ MX-X283 تاثیر مستقیم می گذارد.

قیمت شارپ MX-X283 در مدل استوک آن بین 20 تا 50 درصد با قیمت استوک آن متفاوت است. با خرید استوک از فروشگاه معتبر می توانید در هزینه های خود صرفه جویی کنید…ادامه مطلب درکپی ایران...جهت مشاوره09148659399



:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

خرید شارپ mx7001

خرید شارپ mx7001 به فاکتورها و عوامل مختلفی بستگی دارد.  از اینرو آشنایی با این فاکتورها بهترین راه کار برای انتخاب درست این مدل دستگاه کپی محسوب می شود. این دستگاه کپی با داشتن قابلیت اسکنر رنگی امکان دیجیتالی کردن سریع انواع اسناد کاغذی را در اختیار کاربران قرار می دهد. همچنین یک دستگاه چند منظوره می باشد که کاربران را از دستگاه های کپی دیگر بی نیاز می سازد.

بهتر است بدانید که راهنمای خرید دستگاه کپی به کاربران کمک می کند تا بتوانند بهترین انتخاب را داشته باشند. از اینرو با برخی نکات جهت خرید شارپ mx7001 به صورت مختصر آشنا خواهیم شد.

سرعت یکی از فاکتورهایی است که در صورت نیاز باید قبل از خرید و انتخاب دستگاه مورد توجه کاربران قرار گیرد. از اینرو باید با توجه به تعداد برگه های چاپ شده در هر ماه و همچنین سرعت تکثیر در دقیقه دستگاه مورد نظر را انتخاب کنید. لازم به ذکر است که این مدل دستگاه کپی رنگی قادر است در هر دقیقه ۵۰ برگ را   چاپ کند. از اینرو از سرعت مناسبی جهت چاپ اسناد و متون مختلف با  کیفیت مناسب  برخوردار می باشد.

همچنین باید با توجه به نیاز کاری خود و براساس چندکاره و تک کاره بودن دستگاه کپی مورد نظر را انتخاب نمایید. در واقع  شارپ mx7001 یکی از دستگاه های فتوکپی چند منظوره موجود در بازار است. این مدل دستگاه کپی دارای قابلیت های مختلفی همچون کپی، پرینت و اسکن بوده و از کیفیت و کارایی مناسبی برخوردار می باشد.

از دیگر فاکتورهای مهم جهت خرید شارپ mx7001 مدل  دستگاه است. این دستگاه در سه مدل آکبند، استوک و بازسازی شده در بازار موجود می باشد. در واقع دستگاه های استوک و بازسازی شده به مراتب دارای قیمت پایین تری نسبت به مدل های آکبند هستند. از اینرو کاربرانی که از لحاظ اقتصادی از نیاز مالی زیادی برخوردار نیستند بهتر است مدل های استوک و بازسازی شده را انتخاب کنند.

با توجه به اینکه این دستگاه در سه مدل استوک، آکبند و بازسازی شده در بازار موجود و قابل عرضه می باشد، …ادامه مطلب درکپی ایران...جهت مشاوره09148659399



:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

قیمت شارپ MX-C311

قیمت شارپ MX-C311 مانند هر دستگاه دیگر با توجه به استوک و آکبند بودن آن متفاوت است. دستگاه های استوک دستگاه های دست دومی هستند که با قیمتی کم تر از دستگاه آکبند به فروش می رسند. دستگاه شارپ MX-C311 دارای عملکرد 4 گانه فکس، اسکن، پرینت و کپی است که می توانید از آن برای انجام تمامی کارهای اداری خود استفاده کنید.

در صورتی که قصد خرید دستگاه های کپی را دارید، پیشنهاد ما به شما پرداخت قیمت شارپ MX-C311 و خرید این دستگاه کپی به صورت استوک است. از آن جا که دستگاه های استوک کار کرده هستند با قیمت بسیار مناسب تری نسبت به دستگاه های استوک به فروش می رسند. دستگاه های کپی در حالت کلی قیمت بسیار بالایی داشته و بیش از چند صد میلیون قیمت دارند. در صورتی که به دنبال خرید دستگاه استوک باشید، می توانید تا حدود 50 درصد در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

در صورت خرید دستگاه های استوک می توانید از تمامی امکانات و ویژگی های این دستگاه ها استفاده کنید. این دستگاه ها معمولا در برندهای معروف و معتبری بوده و دارای قابلیت های بالا و ویژگی های بسیار استانداردی هستند. خرید دستگاه های استوک در برندهای معروف بدون شک بسیار بهتر از خرید دستگاه های آکبند با برندهای سطح پایین تر است. دستگاه های استوک با برند معروف دارای طول عمر بالایی هستند و می توانید تا سال ها از آن ها استفاده کنید.

دستگاه های استوک معمولا دارای شناسنامه بوده و همراه با گارانتی به فروش می رسند. شما می توانید با خرید دستگاه های ضمانت دار از اصل بودن خرید خود مطمئن شوید. همچنین در صورت خرید همراه با ضمانت خیالتان بابت خدمات پس از فروش و تعمیرات احتمالی راحت باشد. قیمت شارپ MX-C311 در مدل استوک آن بسیار مناسب بوده و در صورتی که آن را از فروشگاه های معتبر خریداری کنید می توانید از تمامی مزایای خرید دستگاه های استوک بهره مند شوید.

قیمت شارپ MX-C311 مانند هر دستگاه دیگر با توجه به قابلیت ها و ویژگی هایی که دارد در نظر گرفته می شود.....ادامه مطلب درکپی ایران...جهت مشاوره0914865939



:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

قیمت شارپ MX-M464N

قیمت شارپ MX-M464N به دلیل اینکه یک دستگاه 4 کاره است بسیار مناسب می باشد. زیرا با خرید یک دستگاه می توانید تمام کارهای خود از قبیل کپی، پرینت، اسکن و فکس را انجام دهید. بنابراین خرید دستگاه کپی چند کاره از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه است. از طرفی خرید دستگاه چند منظوره برای افرادی که فضای کافی ندارند یک انتخاب ایده آل به شمار می آید.

بهتر است بدانید که قیمت ماشین های اداری از قبیل قیمت شارپ MX-M464N   تا حد زیادی به فروشنده و فروشگاهی که از آن خریداری می کنید بستگی دارد. زیرا فروشندگان و فروشگاه های معتبر قیمت های مناسب تری را به مشتریان ارائه می دهند. از دیگر عوامل موثر بر قیمت دستگاه های کپی استوک یا آکبند خریدن و انتخاب یا حذف آپشن های اختیاری دستگاه می باشد.

قبل از خرید فتوکپی شارپ MX-M464N بهتر است با ویژگی های آن آشنا شوید. زیرا ویژگی های دستگاه بر قیمت شارپ MX-M464N تاثیرگذار هستند. رزولوشن این مدل دستگاه کپی در حالت پرینت و کپی 600*600 dpi می باشد. بنابراین با خرید این دستگاه کپی می توانید از چاپ با کیفیت و وضوحیت بالا بهره مند شوید.

همچنین با این دستگاه کپی می توانید 999 برگه را به صورت متوالی کپی کنید. قابلیت زوم در این دستگاه 25 تا 400 درصد می باشد. حداکثر سایز کاغذ مورد استفاده این دستگاه A3 است. مدت زمان گرم شدن دستگاه 12 ثانیه می باشد. این دستگاه کپی قادر است اولین کپی را در مدت زمان 3.9 ثانیه آماده کند.

بنابراین از نظر گرم شدن و تهیه اولین کپی از سرعت و عملکرد بالایی برخوردار است. از دیگر ویژگی های مهم این دستگاه کپی ظرفیت ورودی کاغذ بالای آن است. ظرفیت حداکثر کاغذ در این مدل دستگاه کپی 3500 برگ می باشد. بنابراین تا مدت زمان طولانی احتیاجی به پر کردن سینی دستگاه نخواهید داشت.

فتوکپی شارپ MX-M464N به دلیل چند منظوره بودن از سرعت های مختلفی برخوردار است. سرعت کپی این مدل دستگاه کپی 46 صفحه در هر دقیقه برای A4 و 24 صفحه در هر دقیقه برای A3 می باشد…ادامه مطلب درکپی ایران...جهت مشاوره09148659399



:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

قیمت شارپ MX 4501

با خرید این دستگاه می توانید تمام کارهای خود را انجام دهید. خرید دستگاه چند منظوره بسیار مقرون به صرفه است.

قیمت ماشین اداری مانند قیمت شارپ MX 4501 تا حد زیادی به فروشنده بستگی دارد. زیرا فروشندگان و فروشگاه های معتبر قیمت های مناسب تری را به مشتریان ارائه می دهند. از طرفی استوک خریدن دستگاه و انتخاب یا حذف آپشن های اختیاری آن از عوامل موثر بر قیمت دستگاه می باشد.

قبل از خرید شارپ MX 4501 بهتر است با ویژگی های آن آشنا شوید. زیرا ویژگی های دستگاه بر قیمت شارپ MX 4501 تاثیرگذار هستند. دقت کپی این مدل دستگاه کپی 600 DPI می باشد. با این دستگاه کپی می توانید 999 برگه را به صورت متوالی کپی کنید.

قابلیت زوم در این دستگاه 25 تا 400 درصد می باشد. حداکثر سایز کاغذ این مدل دستگاه کپی +A3 است. همچنین حداقل سایز کاغذ مورد استفاده در این دستگاه کپی A5 می باشد. مدت زمان گرم شدن دستگاه 240 ثانیه است. این دستگاه کپی قادر است اولین کپی را در مدت زمان 4.1 ثانیه آماده کند.

از ویژگی های این دستگاه ظرفیت ورودی کاغذ بالای آن است. ظرفیت حداکثر کاغذ در این مدل دستگاه کپی 5600 برگ می باشد. بنابراین تا مدت زمان طولانی احتیاجی به پر کردن سینی دستگاه نخواهید داشت. ظرفیت سینی بای پس این مدل دستگاه کپی 100 برگ است.

شارپ MX 4501 از نظر سرعت در رده متوسط قرار دارد. این مدل دستگاه کپی قادر است در هر دقیقه 35 برگ را کپی کند. تکنولوژی چاپ در شارپ MX 4501 از نوع لیزری است. بهتر است بدانید که تکنولوژی چاپ لیزری از سرعت، کیفیت و وضوح بالاتری نسبت به جوهر افشان برخوردار می باشد.

با استفاده از شارپ MX 4501 می توانید بدون هیچ نگرانی اسناد مهم را کپی یا اسکن کنید. وضوح تصویر در حالت کپی، اسکنر و پرینت 600 در 600 دی پی آی می باشد. بی شک نام و برند آشنا برای هر کالایی اعتبار و اطمینان به ارمغان می آورد. بنابراین شارپ بودن دستگاه بر قیمت شارپ MX 4501 تاثیرگذار خواهد بود…ادامه مطلب درکپی ایران...جهت مشاوره09148659399



:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

قیمت شارپ 351

شارپ 351 یک دستگاه چند منظوره است که با خرید آن می توانید نیازهای خود را برطرف کنید. با استفاده از این دستگاه می توانید از کیفیت چاپ 720 dpi بهره مند شوید. بنابراین این دستگاه کپی می تواند جزئیات و وضوح مورد نیاز را در فایل ها و اسناد مختلف به نمایش بگذارد.

دستگاه شارپ 351 در انجام عملیات های چاپ، کپی، اسکن از سرعت مناسب و قابل قبولی برخوردار می باشد. با این مدل دستگاه کپی می توانید در هر دقیقه 45 برگه را کپی و یا پرینت بگیرید. بنابراین می توانید نیازهای کاری روزانه خود را با این دستگاه برطرف کنید.

اگر دستگاه چاپ را برای مراکز چاپ و نشر خریداری کنید از بیشترین کارهایی که با دستگاه چاپ انجام خواهید داد کپی دو طرفه خواهد بود. بنابراین این دستگاه به شما این امکان را می دهد به صورت خودکار از دو طرف برگه کپی بگیرید و نیازی به جابجا کردن برگه اصلی نداشته باشید. قابلیت کپی دو طرفه باعث افزایش سرعت عملکرد دستگاه خواهد شد. شارپ 351 از کپی دوطرفه برخوردار است.

بهتر است بدانید که قیمت شارپ 351 در سایت های مختلف متفاوت است. زیرا درجه بندی و میزان کارکرد این دستگاه ها متفاوت می باشد. شارپ 351 با دارا بودن صفحه نمایشگر لمسی از کاربرد آسان و مدیریت راحت تری برخوردار است. از طریق این صفحه نمایشی می توانید تمامی اطلاعات موردنیازتان را مشاهده کنید. همچنین دستگاه شارپ 351 دارای 4 مخزن 500 برگی است. در مجموع این مدل دستگاه کپی می تواند 2000 برگه را در خود نگه دارد. بنابراین برای مدت زمان طولانی احتیاجی نیست دستگاه را پر کنید.

با توجه به ویژگی های منحصر به فرد می توان گفت پرداخت قیمت شارپ 351از نظر اقتصادی توجیه پذیر می باشد. زیرا این دستگاه از نظر عملکرد و کارایی در سطح خوبی قرار دارد. همچنین این دستگاه چند منظوره است و با خرید یک دستگاه می توانید تمامی نیازهای خود را برطرف سازید. حتی الامکان سعی کنید دستگاه استوک را از فروشگاه معتبر خریداری کنید. فروشگاهی معتبر است که خود وارد کننده دستگاه استوک باشد.

...ادامه مطلب درکپی ایران...جهت مشاوره09148659399



:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

قیمت دستگاه فتوکپی توشیبا استودیو 856

قیمت توشیبا استودیو 856 یکی از نکات اساسی می باشد که در خرید این دستگاه باید به آن توجه داشت. توجه داشته باشید که تفاوت قیمت تنها محصور به مدل های مختلف نمی شود. حتی دستگاه های مختلف از یک مدل نیز ممکن است تحت فاکتورهایی دچار اختلاف شوند. شناخت عوامل موثر بر قیمت توشیبا استودیو 856 می تواند شما را در خرید مناسبتر دستگاه یاری کند.

فروشنده های مختلف ممکن است قیمت گذاری های مختلفی را بر روی دستگاه های خود انجام دهند. این قیمت گذاری ها می تواند به علت سطح سلامت و کارایی دستگاه، سری ساخت و کشور سازنده یا حتی سلیقه شخصی قیمت گذار متفاوت باشند. از این رو خرید از یک فروشنده معتبر تاثیر بسیاری در یک خرید به صرفه دارد.

فروشنده هایی که به صورت عمده و در مقیاس صنعتی اقدام به فروش دستگاه های اداری می کنند معمولا قیمت های مناسبتری دارند. همچنین دستگاه هایی که سری ساخت و لایسنس کشورهای آمریکا یا انگلستان را دریافت می کنند ممکن است قیمت های گرانتری داشته باشند. هزینه حمل و نقل آنها به کشور نیز در قیمت تاثیرگذار است.

شما می توانید حین خریداری توشیبا استودیو 856 و به طور کلی ماشین های اداری، پیکربندی آنها را تغییر دهید. به عنوان مثال آپشن هایی را به صورت اختیاری و در صورت نیاز به آنها اضافه کنید. لازم به ذکر است که این آپشن ها هزینه های جداگانه دارند و فضای بیشتری را اشغال می کنند. اما توان تولیدی و راندمان کاری شما را به طرز قابل توجهی افزایش می دهند.

آپشن فینیشر می تواند اوراق و اسناد خروجی را به صورت دلخواه صحافی کند. این امکان وجود دارد که این اوراق را به شکل کتاب، منو بروشور یا مجله های در ابعاد مشخص صفحه بندی نیز کند.

به منظور انتخاب یک پیکربندی صحیح بهتر است دید همه جانبه داشته باشید.برای استفاده از مزایای آپشن های لازم و در عین حال پرهیز از هزینه های غیر ضروری برای آپشن های اضافی، یک نگاه منطقی به کسب و کار خود و نیاز های کسب و کارتان بیاندازید…ادامه مطلب درکپی ایران...جهت مشاوره09148659399



:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

قیمت دستگاه فتوکپی شارپ MX-M464N

قیمت شارپ MX-M464N به دلیل اینکه یک دستگاه 4 کاره است بسیار مناسب می باشد. با خرید یک دستگاه می توانید تمام کارهای کپی، پرینت، اسکن و فکس را انجام دهید. ویژگی های دستگاه بر قیمت شارپ MX-M464N تاثیرگذار هستند. رزولوشن این مدل دستگاه کپی در حالت پرینت و کپی 600*600 dpi می باشد. بنابراین با خرید این دستگاه کپی می توانید از چاپ با کیفیت و وضوحیت بالا بهره مند شوید.

همچنین با این دستگاه کپی می توانید 999 برگه را به صورت متوالی کپی کنید. قابلیت زوم در این دستگاه 25 تا 400 درصد می باشد. حداکثر سایز کاغذ مورد استفاده این دستگاه A3 است. مدت زمان گرم شدن دستگاه 12 ثانیه می باشد. این دستگاه کپی قادر است اولین کپی را در مدت زمان 3.9 ثانیه آماده کند.

بنابراین از نظر گرم شدن و تهیه اولین کپی از سرعت و عملکرد بالایی برخوردار است. از دیگر ویژگی های مهم این دستگاه کپی ظرفیت ورودی کاغذ بالای آن است. ظرفیت حداکثر کاغذ در این مدل دستگاه کپی 3500 برگ می باشد. بنابراین تا مدت زمان طولانی احتیاجی به پر کردن سینی دستگاه نخواهید داشت.

شارپ MX-M464N به دلیل چند منظوره بودن از سرعت های مختلفی برخوردار است. سرعت کپی این مدل دستگاه کپی 46 صفحه در هر دقیقه برای A4 و 24 صفحه در هر دقیقه برای A3 می باشد.

همچنین سرعت پرینت در شارپ MX-M464N، 46 صفحه در دقیقه برای A4 و 24 صفحه در دقیقه برای A3 است. سرعت این دستگاه کپی در رده متوسط قرار دارد. اما این میزان نیز سرعت قابل قبولی بوده و شما می توانید در هر روز کاری بیش از هزار برگه را چاپ کنید.

تکنولوژی چاپ در شارپ MX-M464N از نوع لیزری است. بهتر است بدانید که تکنولوژی چاپ لیزری از سرعت، کیفیت و وضوح بالاتری نسبت به جوهر افشان برخوردار می باشد.

از ویژگی های این مدل دستگاه کپی شارپ بودن آن است. بی شک نام و برند آشنا برای هر کالایی اعتبار و اطمینان به ارمغان می آورد. بنابراین شارپ بودن دستگاه بر قیمت شارپ MX-M464N تاثیرگذار خواهد بود...ادامه مطلب درکپی ایران...جهت مشاوره09148659399



:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

قیمت شارپ MX-C311 به چه فاکتورهایی وابسته است؟

قیمت شارپ MX-C311 مانند هر دستگاه دیگر با توجه به استوک و آکبند بودن آن متفاوت است. دستگاه های استوک دستگاه های دست دومی هستند که با قیمتی کم تر از دستگاه آکبند به فروش می رسند. دستگاه شارپ MX-C311 دارای عملکرد 4 گانه فکس، اسکن، پرینت و کپی است که می توانید از آن برای انجام تمامی کارهای اداری خود استفاده کنید…قیمت شارپ MX-C311 مانند هر دستگاه دیگر با توجه به قابلیت ها و ویژگی هایی که دارد در نظر گرفته می شود. این دستگاه چاپ یک دستگاه 4 منظوره است که با استفاده از آن می توانید تمامی کارهای پرینت، کپی، اسکن و فکس خود را انجام دهید. پرینتر و سیستم کپی دستگاه می تواند با سرعت 31 برگ در دقیقه و با کیفیت 600 DPI از فایل های شما پرینت بگیرد. با استفاده از این دستگاه همچنین می توانید تا 999 برگه را به صورت متوالی کپی بگیرید.

اسکنر دستگاه نیز دارای کیفیت و سرعت عمل بالایی است به طوری که شما می توانید به تمامی سیستم های عامل مختلف وصل شده و فایل های مختلف در فرمت های مختلف را با کیفیت 600 DPI پرینت بگیرید. امکان چاپ گسترده، حافظه بالا، قابلیت ذخیره و ایجاد سند دیجیتال، قابلیت بزرگ نمایی و کوچک نمایی، صفحه نمایش لمسی و غیره از دیگر ویژگی های کاربردی این دستگاه چاپ است که باعث می شود قیمت آن در مقابل کارایی بسیار مناسب و قابل قبول باشد. جهت خرید دستگاه می توانید به بخش فروشگاه سایت مراجعه نمایید.

در صورتی که قصد خرید دستگاه های کپی را دارید، پیشنهاد ما به شما پرداخت قیمت شارپ MX-C311 و خرید این دستگاه کپی به صورت استوک است. از آن جا که دستگاه های استوک کار کرده هستند با قیمت بسیار مناسب تری نسبت به دستگاه های استوک به فروش می رسند. دستگاه های کپی در حالت کلی قیمت بسیار بالایی داشته و بیش از چند صد میلیون قیمت دارند. در صورتی که به دنبال خرید دستگاه استوک باشید، می توانید تا حدود 50 درصد در هزینه های خود صرفه جویی کنید.ادامه مطلب درکپی ایران...جهت مشاوره09148659399



:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

عوامل موثر بر قیمت دستگاه فتوکپی شارپ MX-X283

قیمت شارپ MX-X283 با توجه به چند منظوره بودن و ویژگی ها و کاربردهایش بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. شما با استفاده از این دستگاه می توانید تمامی کارهای پرینت، اسکن و کپی خود خود را انجام داده و از خرید چند دستگاه به صورت جداگانه خودداری کنید. قیمت این دستگاه همانند دیگر دستگاه های چاپ دیگر به دو شکل استوک و آکبند متفاوت بوده و شما می توانید آن را با قیمت های متفاوتی تهیه کنید.

فاکتورهای مختلفی بر قیمت فتوکپی شارپ MX-X283 تاثیر می گذارند که مهم ترین آن ها چند منظوره بودن دستگاه است. شاید در نگاه اول قیمت دستگاه کمی به نظرتان گران بیاید، اما اگر سه دستگاه جداگانه پرینت، کپی و اسکن با ویژگی های مشابه را پبدا کرده و قیمت آن ها را با یکدیگر جمع بزنید، قطعا قیمت آن بسیار بیشتر از دستگاه چند منظوره شارپ MX-X283 خواهد شد.

ویژگی های دیگری مانند کیفیت چاپ بالای 1200 DPI، سرعت چاپ مناسب 28 برگ در دقیقه و سازگاری با سیستم های عامل مختلف باعث می شود که کاربری دستگاه بسیار بالا باشد.

امکانات جانبی به کار رفته در این دستگاه کپی از جمله سورتر، لارج باکس، فینیشر و ذخیره خودکار ADF سرعت و دقت کار شما را چندین برابر کرده و می توانید در مراکز شلوغ و پر کار روی سرعت بالای آن حساب کنید.

این دستگاه چاپ و اجزای به کار رفته در آن از جمله تونر با محیط زیست سازگار بوده و آسیبی به آن نمی رسانند. از طرفی مصرف انرژی آن بسیار پایین بوده و تونر آن قابلیت بازیافت دارد. این ویژگی ها باعث می شود که شما در کنار یک خرید استاندارد و مناسب در حفظ محیط زیست نیز نقشی هرچند کوچک داشته باشید.

کپی متوالی تا 999 برگ، بزرگ نمایی و کوچک نمایی، حافظه داخلی بالا، اسکنر دقیق از دیگر ویژگی های این دستگاه چاپ است که بر قیمت فتوکپی شارپ MX-X283 تاثیر مستقیم می گذارد.

قیمت فتوکپی شارپ MX-X283 در مدل استوک آن بین 20 تا 50 درصد با قیمت استوک آن متفاوت است...ادامه مطلب درکپی ایران...جهت مشاوره09148659399



:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

آشنایی با فاکتورهای موثربر قیمت شارپ mx7001

همانطور که می دانید قیمت هر مدل دستگاه کپی با توجه به قابلیت ها و ویژگی های خاصی که دارد متفاوت می باشد. از اینرو بهتر است با برخی قابلیت های این مدل دستگاه کپی آشنا شوید.

یکی از خصوصیات و ویژگی های مهم و بارز که بر روی قیمت شارپ mx7001 تاثیرگذار بوده است عملکرد چند منظوره آن می باشد. کاربران با استفاده از این نوع دستگاه کپی به راحتی می توانند از اسناد و متون خود به بهترین شکل کپی، پرینت و اسکن بگیرند. در واقع انتخاب و خرید این  مدل دستگاه کپی رنگی شما را از خرید دستگاه های دیگر بی نیاز می کند.  این ویژگی از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه است و فضای کمی از محیط کاری شما را اشغال می کند.

از دیگر فاکتورهای مهم و تاثیرگذار بر روی قیمت شارپ mx7001 سرعت چاپ دستگاه می باشد. این مدل دستگاه کپی قادر است در هر دقیقه ۵۰ برگ را  به صورت سیاه و سفید  و رنگی چاپ کند. از اینرو از سرعت مناسبی جهت چاپ اسناد و متون مختلف با  کیفیت مناسب  برخوردار می باشد.

همچنین این مدل دستگاه کپی دیجیتالی به دلیل اینکه اسناد را به صورت رنگی چاپ و کپی می کند قادر است به اسناد و تصاویر زیبایی خاصی را هدیه کند. در واقع استفاده از این دستگاه فتوکپی رنگی باعث جان بخشیدن به کارها شده و به نوعی توانسته است توجه مشتریان را به بهترین نحو به خود جلب کند.

قیمت شارپ mx7001 در بازه های زمانی مختلف و  همچنین در مراکز گوناگون دارای مقادیر متفاوتی می باشد. همچنین به فاکتورها و عوامل مختلفی بستگی دارد. همچنین امروزه با توجه به شرایط نامناسب اقتصادی و همچنین تغییرات لحظه ای ارز و دلار قیمت این دستگاه های کپی در کنار دیگر کالا ها دچار تغییرات اساسی شده است. با این وجود این مدل دستگاه کپی رنگی از قیمت مناسبی برخوردار می باشدهمچنین این مدل دستگاه کپی به دلیل اینکه جند منظوره می باشد کاربران از خرید دستگاه های دیگر بی نیاز می سازد...ادامه مطلب درکپی ایران...جهت مشاوره09148659399



:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 8 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

آشنایی با نکات مهم جهت خرید شارپ mx7001

راهنمای خرید دستگاه کپی به کاربران کمک می کند تا بتوانند بهترین انتخاب را داشته باشند. از اینرو با برخی نکات جهت خرید شارپ mx7001 به صورت مختصر آشنا خواهیم شد.

سرعت یکی از فاکتورهایی است که در صورت نیاز باید قبل از خرید و انتخاب دستگاه مورد توجه کاربران قرار گیرد. از اینرو باید با توجه به تعداد برگه های چاپ شده در هر ماه و همچنین سرعت تکثیر در دقیقه دستگاه مورد نظر را انتخاب کنید. لازم به ذکر است که این مدل دستگاه کپی رنگی قادر است در هر دقیقه ۵۰ برگ را   چاپ کند. از اینرو از سرعت مناسبی جهت چاپ اسناد و متون مختلف با  کیفیت مناسب  برخوردار می باشد.

همچنین باید با توجه به نیاز کاری خود و براساس چندکاره و تک کاره بودن دستگاه کپی مورد نظر را انتخاب نمایید. در واقع  شارپ mx7001 یکی از دستگاه های فتوکپی چند منظوره موجود در بازار است. این مدل دستگاه کپی دارای قابلیت های مختلفی همچون کپی، پرینت و اسکن بوده و از کیفیت و کارایی مناسبی برخوردار می باشد.

از دیگر فاکتورهای مهم جهت خرید شارپ mx7001 مدل  دستگاه است. این دستگاه در سه مدل آکبند، استوک و بازسازی شده در بازار موجود می باشد. در واقع دستگاه های استوک و بازسازی شده به مراتب دارای قیمت پایین تری نسبت به مدل های نو و آکبند هستند. از اینرو کاربرانی که از لحاظ اقتصادی از نیاز مالی زیادی برخوردار نیستند بهتر است مدل های استوک و بازسازی شده را انتخاب کنند.

با توجه به اینکه این دستگاه در سه مدل استوک، آکبند و بازسازی شده در بازار موجود و قابل عرضه می باشد، از اینرو نمی توان از هر مرکزی اقدام به خرید دستگاه نمود. زیرا در صورت خرید دستگاه های نامرغوب و بی کیفیت کاربران دچار ضرر و زیان خواهند شد. با توجه به اینکه فروشگاه کپی ایران بسیار معتبر بوده و از سابقه طولانی در زمینه فروش لوازم و تجهیزات اداری برخوردار است، از اینرو توصیه می شود در صورتی که قصد خرید دستگاه کپی را دارید …ادامه مطلب درکپی ایران...جهت مشاوره09148659399



:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 8 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

 

قیمت دستگاه فتوکپی شارپ 550

قیمت شارپ 550 را می توان بر اساس عامل های متعددی تعیین نمود. یکی از این عوامل کارایی و کیفیت بالای این محصول از شرکت خوش نام شارپ می باشد. یکی دیگر از عوامل موثر بر قیمت آکبند بودن چاپگر است. امروزه در بازار می توان چاپگرها را به صورت آکبند، استوک و یا بازسازی شده خریداری نمود. بی شک قیمت محصول نو با انواع دیگر تفاوت های عمده دارد. اما به طور کل شارپ 550 آنقدر ویژگی های مثبت دارد که به آن ارزش می دهد. بیایید نگاهی به این ویژگی ها بیندازیم.

این دستگاه در زمینه کاری خود یعنی چاپ و نشر بالاترین کلاس کاری را ارائه می دهد. به لطف چند منظوره بودن این دستگاه می تواند به قلب تپنده شرکت یا ادارات و مراکز مختلف تبدیل شود بنابراین قیمت شارپ 550 باید متناسب با کارایی اش باشد.

قیمت شارپ 550 در واقع برای چند محصول پرداخت می شود. زیرا این دستگاه یک فتوکپی، پرینتر، اسکنر و فاکس می باشد. پس یک دستگاه چهار در یک می باشد که البته هر یک از این خدمات را با کیفیت و قابلیت های جذابی ارائه می دهد. همچنین این دستگاه یک مخزن عالی برای کاغذ می باشد. ظرفیت سینی های آن تا 6600 برگه قابل ارتقاست و این یعنی اینکه تا مدت ها نیازی به گذاشتن کاغذ جدید در دستگاه نیست. 

قیمت شارپ 550 بر اساس آنکه نو ، استوک یا بازسازی شده باشد متفاوت است. اما به طور کلی در تمامی این انواع ویژگی های مشترک وجود دارد. از جمله اینکه این دستگاه برای گرم شدن و شروع به کار کمتر از 2 دقیقه زمان می خواهد. اولین کپی را بعد از 4 ثانیه به کاربر تحویل می دهد. چاپ، پرینت و اسکن دورو را به صورت اتوماتیک انجام می دهد.

سوییچ خودکار تعویض سینی، سورتر الکترونیک، چاپ و پرینت 55 برگه در هر دقیقه، حافظه داخلی مناسب، چاپ کتاب و ... از دیگر ویژگی های بارز این دستگاه به شمار می رود. همچنین یک هارد 40 گیگاباتی در شارپ 550 به کاربر امکان می دهد تا. ..ادامه مطلب درکپی ایران...جهت مشاوره09148659399



:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

خریددستگاه فتوکپی توشیبا 507

توشیبا 507 یک دستگاه چاپگر چندکاره سیاه و سفید می باشد. امروزه پرینترهای چندکاره جایگاه مهمی در ادارات، دفاتر، چاپخانه ها و بسیاری از مراکز دیگر پیدا کرده اند. این جایگاه مهم نیز علل مختلفی دارد. دستگاه های چندکاره قیمت نسبتا کمتری نسبت به مجموع دستگاه های یک کاره دارند. همچنین کارایی آن ها یکپارچه تر، بهینه تر و به لحاظ هزینه مصرفی مواد اولیه نیز مقرون به صرفه تر است.

این دستگاه نیز یکی از چندکاره های پرطرفدار است. توشیبا 507 سرعت امکانات و قابلیت های بسیار خوبی دارد. سرعت خروجی آن به 50 برگ بر هر دقیقه می رسد. همچنین از رزولوشن 600 * 600 dpi بهره می برد. اسکن و فکس قدرتمندی هم دارد. همچنین کنترل و ارتباط برقرار کردن با این دستگاه ساده و در عین ارائه امکانات متنوع می باشد. سهولت کاربری استفاده از دستگاه را برای همه طیف اپراتوری ممکن کرده است.

توشیبا 507 در سه مدل آکبند، استوک و مدل بازسازی شده می باشد.هر سه مدل یک دستگاه هستند و یک سطح کیفیت را ارائه می دهند. البته این سه مدل در قیمت تفاوت قابل توجهی دارند. خرید معقولانه و منطقی مدل مورد نیاز، می تواند شما در کنار دارا بودن کارایی مناسب، شما را در صرفه جویی و کاهش هزینه ها نیز کمک کند.

دستگاه های استوک دستگاه هایی هستند که برای مدت کوتاهی استفاده شده اند. این دستگاه ها در کشورهای اروپایی یا آسیای شرقی، پس از استفاده شدن برای مدتی بسیار کوتاه، مثل فاصله عرضه دو مدل از سوی کارخانه سازنده، واگذار شده اند. علت واگذاری این دستگاه ها که کاملا سالم کار می کنند نیز خودداری کارخانه سازنده از ارائه خدمات به مدل های قدیمی پس از ارائه آخرین مدل می باشد.

به طور کلی می توان با بررسی نیازهای ادارای کسب و کار خود، دید روشنی از گستردگی دامنه کاری و توان و قدرت مورد نیاز برای کسب و کار خود داشته باشید. توجه داشته باشید که همه این دستگاه ها از سطح کارایی بسیار بالایی برخوردار هستند و شما با کاهش هزینه، هیچ چیزی را قربانی نخواهید کرد...ادامه مطلب درکپی ایران...جهت مشاوره09148659399



:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 فروردين 1399 | نظرات ()