نوشته شده توسط : جعفری

فتوکپی کونیکا مینولتا رنگی

فتوکپی کونیکا مینولتا رنگی از دستگاه های ساخت این شرکت ژاپنی می باشد که در بین خریداران دستگاه های اداری و فتوکپی های رنگی طرفداران بسیاری دارد. شرکت konika minolta عرضه کننده مدل های مختلفی از ماشین های اداری از جمله فتوکپی های رنگی می باشد. دستگاه های این شرکت مطابق با بالاترین استانداردهای روز دنیا بوده و از کیفیت بالای ساخت ژاپن بهره می برند.

فتوکپی کونیکا مینولتا رنگی و همچنین چندکاره های کونیکا مینولتا رانگی، در مدل های مختلف به بازار عرضه می شوند و پاسخگوی بسیاری از نیازهای اداری می باشند. به کارآمد بودن این دستگاه ها طراحی هنرمندانه و مهندسی ماهرانه کونیکا مینولتا ژاپنی را نیز اضافه کنید. همچنین این دستگاه ها امکانات نرم افزاری متعددی دارند تا به شما در طراحی و انجام گردش کارهای پیچیده نیز کمک کنند.

فتوکپی کونیکا مینولتا رنگی در مدل های مختلفی که هر کدام ویژگی های مخصوص به خود را دارند طراحی شده و به فروش می رسد. به این ترتیب این دستگاه ها پاسخگوی هر طیفی از امور می باشند. مدل های رنگی معمولا با یک پسوند c به نشانه color مشخص می شوند. لذا شما می توانید پس از انتخاب دستگاهی با ویژگی های متناسب با کاربری خود، با انتخاب مدل با پسوند c، از قابلیت چاپ و کپی رنگی نیز بهره مند شوید.

فتوکپی های رنگی با آمیختن دو یا چند رنگ دیگر می توانند جلوه قابل توجه و چشمگیری به اسناد و اوراق شما ببخشند. حضور رنگ ها می تواند تاثیرگذاری اسناد شما را تا چندین برابر افزایش دهد. همچنین استفاده اصولی و با رزولوشن بالا از رنگ ها می تواند موجب بهبود خوانایی اوراق چاپ شده نیز بشوند. دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا رنگی، در هر مدلی و از هر سری ساختی، کیفیت پرینت رنگی را به عنوان یک اصل دنبال می کند و صرفا یک اضافه کننده رنگ نمی باشد.

در دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا، فرآیند افزودن رنگ به اسناد شما عمدتا بر پایه تکنولوژی لیزری صورت می گیرد. شدت و مختصات هر رنگ از طریق برنامه های کامپیوتری مشخص می شود سپس قسمت ... …ادامه مطلب درکپی ایران...جهت مشاوره 09148659399



:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

فتوکپی رنگی

فتوکپی رنگی یکی از مهم ترین دستگاه های چاپ در ادارات، دفاتر مهندسی، مراکز چاپ و نشر و غیره است که برای چاپ اسناد و فایل های مختلف به صورت رنگی و با وضوح و کیفیت قابل قبول مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع از دستگاه های چاپ می تواند با توجه به نوع و کیفیت چاپ رنگ های موجود در تصاویر را به خوبی و به صورت زنده به نمایش بگذارد.

دستگاه فتوکپی رنگی در مقایسه با فتوکپی سیاه و سفید کاربردهای بسیار بیشتری دارد. در کپی های سیاه و سفید شما تمامی تصاویر را بدون رنگ های اصلی و واقعی دیده که این مساله باعث می شود نتوانید واقعیت و کیفیت تصویر را به خوبی لمس کنید.

دستگاه کپی رنگی به خصوص برای چاپ تصاویر، نقشه ها و نمودارهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. در دفاتر فنی و مهندسی شما نیاز دارید برای چاپ نقشه های مختلف از رنگ برای نشان دادن تغییر سطح یا ارتفاع و یا نشان دادن علائم ویژه استفاده کنید. در آتلیه ها شما برای چاپ تصاویر با کیفیت بالا نیاز به دستگاه فتوکپی رنگی دارید، تا تصاویر حرفه ای خود را به صورت زنده و طبیعی چاپ کنید.

همچنین در بسیاری از نمودارها، تصاویر علمی و آزمایشگاهی شما باید از رنگ های مختلف برای نشان دادن فاکتورها و عوامل موثر در نتایج نیاز دارید که کپی رنگی می تواند انتخاب مناسبی برای شما به شمار رود. کپی رنگی برای چاپ متون نیز انرژی مثبتی در خواننده ایجاد کرده و حس خوبی به او منتقل می کند.

خرید دستگاه فتوکپی رنگی را می توانید به صورت آنلاین و یا حضوری انجام دهید. این دستگاه ها دستگاه های وارداتی بوده و باید آن ها را از فروشگاه هایی که وارد کننده دستگاه های چاپ هستند خریداری کنید. خرید آنلاین یا حضوری در هر حالت حتما از اصل و اورجینال بودن دستگاه هنگام خرید دستگاه کپی رنگی اطمینان حاصل کنید.

برای اطمینان از خرید بهتر است فروشگاهی را انتخاب کنید که دارای دستگاه های چاپ مختلف در برندها و مدل های مختلف باشد و از خرید ....ادامه مطلب درکپی ایران...جهت مشاوره 09148659399



:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

فتوکپی ریکو آفیشیو

فتوکپی ریکو آفیشیو به دلیل اینکه محصولی از برند معتبر ریکو بوده از کیفیت و کارایی بسیار بالایی برخوردار می باشد. در واقع این مدل دستگاه کپی محصولی از یک شرکت ژاپنی بوده که یکی از قدرتمندترین شرکت‌ ها در زمینه تجهیزات الکترونیکی به شمار می‌آید. فتوکپی ریکو آفیشیو را در مدل های مختلف می توانید در بازار مشاهده کنید. بنابراین براساس نوع نیازی کاری خود می توانید یکی از انواع این مدل دستگاه فتوکپی را انتخاب و خریداری نمایید. به جرات می توان گفت که این دستگاه فتوکپی یک دستگاه مناسب برای استفاده در ادارات و شرکت ‌ها محسوب می‌شود زیرا از نظر کارایی و امکانات بسیار پیشرفته است.

دستگاه فتوکپی ریکو آفیشیو با کیفیت ترین و بهترین دستگاه های فتوکپی به شمار می آید. دستگاه کپی ریکو در انواع مختلف تک کاره و یا چند کاره در بازار موجود و قابل عرضه می باشد. شاید بد نباشد بدانید که دستگاه فتوکپی ریکو چندکاره عملکرد و کارایی بسیار بیشتری نسبت به دستگاه های تک کاره را دارد. در واقع با فتوکپی ریکو آفیشیو چند کاره می توانید به طور همزمان چندین کار را انجام دهید در این صورت دیگر نیازی به خرید چندین دستگاه به صورت جداگانه نخواهید داشت. همچنین دستگاه های چند کاره فضای کمی را از محیط مورد نظر اشغال می کند از اینرو برای کسانی که فضای زیادی در محیط کاری خود ندارند بهترین گزینه به شمار می آید.

همچنین دستگاه فتوکپی ریکو آفیشیو به صورت رنگی و یا سیاه و سفید و یا هر دو در بازار موجود و قابل عرضه می‌ باشد که با توجه به کاربری خود می توانید نوع دستگاه کپی ریکو را انتخاب نمایید. خارج از لطف نیست بدانید که قطعات دستگاه فتوکپی ریکو آفیشیو از محیط زیست بیگانه نیستند به نوعی که با خرید دستگاه کپی ریکو هیچ گونه صدمه ای به محیط زیست خود وارد نخواهید کرد. از طرفی این مدل دستگاه کپی هیچ گونه نشر شیمیایی و خطرناکی را نخواهد داشت بنابراین با خیال آسوده می توانید با دستگاه کپی ریکو کار کنید. در واقع شرکت ریکو توانسته است با. ...ادامه مطلب درکپی ایران...جهت مشاوره 09148659399



:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

فتوکپی شارپ رنگی

فتوکپی شارپ رنگی یکی از انتخاب های بسیارخوب برای خرید یک دستگاه فتوکپی رنگی کارآمد و با کیفیت است. sharp یکی از سازندگان بزرگ دستگاه های اداری می باشد که تا کنون مدل های متعدد و متنوعی از پرینترها، فتوکپی و دستگاه های چندکاره طراحی و به بازار عرضه کرده است. در میان انواع مختلف مدل های شارپ، برخی دستگاه ها قابلیت چاپ تمام رنگی را نیز دارند.

فتوکپی های رنگی، مدتهاست که به عنوان یکی از اصلی ترین دستگاه ها در بسیاری از کسب و کارها جا خوش کرده اند. فتوکپی های رنگی می توانند با افزودن رنگ و خلق کنتراست های چشم نواز، بسیار تاثیرگذارتر به نظر برسند. این فتوکپی های می توانند دو رنگ، چند رنگ یا تمام رنگی باشند. همچنین ممکن است از تکنولوژی ها چاپ و رنگ آمیزی گوناگونی نیز بهره ببرند.

فتوکپی شارپ رنگی در مدل های مختلف و ویژگی های متنوعی به بازارها عرضه می شود تا پاسخگوی هر طیف از نیازهای اداری باشند. به همین علت این دستگاه ها تا این حد محبوب بوده و در هر کسب و کاری، یکی از آن ها پیدا می شود. مدل های MX4110N, MX3110N, MX2614N, MX5001N و...، از جمله مدل های پرفروش فتوکپی شارپ رنگی می باشند.

مدل های رنگی فتوکپی های شارپ، معمولا از همان طراحی و ساختی بهره می برند که سایر مدل ها دارند. ولی با این تفاوت که به سیستم درام و کارتریج آن ها، چند جایگاه دیگر به منظور قرار گرفتن سایر رنگ ها اضافه شده است. دستگاه های رنگی معمولا پس از قرار گرفتن در یک گروه از نظر سری ساخت و نوع و همچنین مدل، یک پسوند N در انتهای خود دریافت می کنند که نشان دهنده رنگی بودن این مدل می باشد. در واقع به عنوان مثال دستگاه فتوکپی mx4100 در دو مدل سیاه و سفید4100 و رنگی 4100N تولید می شود.

دستگاه فتوکپی رنگی شارپ عمدتا به صورت تمام رنگی بوده و از سیستم رنگ آمیزی جوهرافشان استفاده می کند. به این ترتیب که نرم افزار دستگاه با تبدیل اطلاعات کامپیوتری به شدت و مختصات صحیح مربوط به.…ادامه مطلب درکپی ایران...جهت مشاوره 09148659399



:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

فتوکپی توشیبا

فتوکپی توشیبا یکی از آشناترین دستگاه های اداری است. شرکت توشیبا یکی از شرکت های مطرح در زمینه ساخت دستگاه های چاپ و نشر می باشد. انواع دستگاه های فتوکپی توشیبا با طراحی های جدید و خلاقانه در بازار موجود و مورد استفاده بسیاری از شرکت های معتبر قرار می گیرد. برای بهتر و حرفه ای دیده شدن همواره می توانید به برند toshiba اعتماد و تکیه کنید.

دستگاه های فتوکپی توشیبا فاکتور سرعت و کیفیت را با هم داشته و در هر زمینه ای جوابگوی نیاز کاربران هستند. از مصارف خانگی گرفته تا شرکت های عظیم همه و همه می توانند از توشیبا استفاده کنند. دستگاه های فتوکپی توشیبا استودیو و دیگر مدل ها به خوبی توانسته اند جای خود را در هر کسب و کاری باز کرده و باعث افزایش راندمان کاری شوند.

دستگاه کپی توشیبا با توجه به کارایی و دوام بالایی که دارد می تواند مورد استفاده مراکزی همچون چاپخانه ها، مدارس، شرکت های فنی و مهندسی و ... قرار بگیرد. برخی از دستگاه های فتوکپی توشیبا چند منظوره بوده و در زمینه های مختلف نیاز کاربران را برطرف می سازند. اما برخی دیگر نیز تک منظوره هستند. بنابراین دست کاربران برای انتخاب مدلی که به آن احتیاج دارند کاملا باز است.  

حتما می خواهید بدانید منظور از چند منظوره چیست. در واقع دستگاه فتوکپی توشیبا یا به بیان بهتر بیشتر مدل های آن تنها یک فتوکپی نیستند. بلکه از آنها به عنوان یک پرینتر، اسکنر و حتی فکس نیز می توان استفاده نمود. فکس یک آپشن اختیاری است که در بسیاری از محصولات توشیبا گنجانده شده است.

یوزر فرندلی بودن و سازگاری با محیط زیست از ویژگی های بارز دستگاه فتوکپی توشیبا می باشد. کار با دستگاه های فتوکپی توشیبا بسیارساده است. بیشتر مدل های اداری مجهز به صفحه نمایش LCD بوده و از این طریق یک راهنمای کامل و قابل فهم در اختیار کاربر قرار می دهند.

دستگاه های کپی توشیبا در اندازه های مختلف و به منظور کاربری خانگی و اداری ساخته می شوند. تمامی مدل ها به فراخور حجم کاری که برای آن ساخته شده.....ادامه مطلب درکپی ایران...جهت مشاوره 09148659399



:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

 

فتوکپی طولی

فتوکپی طول دستگاهی پرکاربرد در ادارات مراکز چاپ و تکثیر دانشگاه ها و مدارس به شمار می آید. شاید بد نباشد بدانید که در فتوکپی طولی به جای استفاده از کاغذ های با ابعاد مختلف از رول کاغذ استفاده می شود. بنابراین تنها تفاوت این نوع دستگاه با سایر دستگاه های فتوکپی در این نوع کاغذ ورودی به دستگاه می باشد. در فتو کپی طولی کاغذ در قالب های رول پیوسته  وارد دستگاه می شود.

دستگاه فتوکپی طولی دستگاهی مناسب برای مراکزی است که کاغذها را در قالب ‌های رول وارد دستگاه می کند. این موضوع خارج از لطف نیست که تفاوت دستگاه کپی طولی با سایر دستگاه های فتوکپی فقط در نوع کاغذ ورودی است. از اینرو از این مدل دستگاه می توان در چاپ و تکثیر اسناد و متون مختلف، فکس، پرینت و اسکن آن ها استفاده نمود. کاربر با استفاده از این نوع دستگاه فتوکپی می توانند نیازهای کاری خود را  به بهترین شکل برطرف سازد.  

برخی از دستگاه ها فتوکپی طول چند کاره می باشند به این صورت کاربر علاوه بر کپی می‌تواند عمل اسکن، پرینت و  فکس را هم با دستگاه انجام دهد.  به جرأت می توان گفت که کارایی دستگاه های فتوکپی طولی چند کاره بسیار بیشتر از دستگاه فتوکپی تک کاره است. از اینرو کاربر با توجه به نیازی که دارد می تواند نوع دستگاه فتوکپی طولی چند کاره و یا تک کاره را برای محیط کاری خود انتخاب نماید.

استفاده از دستگاه فتوکپی طولی در دانشگاه ها، مدارس، مراکز چاپ و تکثیر، ادارات و سازمان ها بسیار پر کاربرد و قابل استفاده است. با خرید این مدل دستگاه کاربر می تواند نیازهای کاری خود را به بهترین شکل برطرف سازد. همچنین سرعت و کیفیت چاپ در انواع مختلف دستگاه فتوکپی طولی متفاوت می باشد. چنانچه سرعت و کیفیت بالا مدنظر شما است می توانید انواعی از این نوع دستگاه را که سرعت و کیفیت چاپ در آن ها بالا می باشد را انتخاب کنید.

خرید دستگاه فتوکپی طولی به یک سری عواملی بستگی دارد. فتوکپی طولی معمولا به سه صورت مختلف استوک، بازسازی شده و....ادامه مطلب درکپی ایران...جهت مشاوره 09148659399



:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

فتوکپی تکثیر

فتوکپی تکثیر از جمله وسایل پرکاربرد در ادارات، مدارس، دانشگاه ها، مراکز چاپ و تکثیر می‌باشد. انواع مختلفی از فتوکپی تکثیر در بازار موجود است. کاربر با توجه به نیاز و بودجه ای که دارد می تواند از میان دستگاه های مختلف فتوکپی تکثیر مناسب خود را انتخاب نماید. همچنین کاربر با توجه به فضایی که در اختیار دارد می‌تواند دستگاه فتوکپی تکثیر خود را به صورت رومیزی و یا ایستاده، چند کاره و تک کاره انتخاب نمایند.

دستگاه کپی تکثیر با توجه به اینکه برای چه کاری ساخته شده است کارآیی و عملکرد متفاوتی پیدا می کند. بنابراین هر دستگاه کپی تکثیر ویژگی ها و فاکتور های مخصوص به خود را دارد. توصیه می کنیم قبل از خرید دستگاه کپی تکثیر با مشخصات ویژگی های آشنا شوید.

شاید بد نباشد بدانید که دو ویژگی بسیار مهم دستگاه کپی تکثیر از قبیل کیفیت و سرعت چاپ برای اکثر کاربران بسیار اهمیت دارد. سرعت دستگاه کپی تکثیر بر اساس تعداد برگه های چاپ شده در هر دقیقه محاسبه می شود. همچنین کیفیت چاپ دستگاه بر اساس dpi سنجیده خواهد شد. هرچه مقدار دی پی آی دستگاه بیشتر باشد کیفیت چاپ دستگاه هم بیشتر می شود.

میانگین سرعت دستگاه کپی و تکثیر بین ۱۰ الی ۱۰۰ برگ در هر دقیقه است. بنابراین کاربر بر اساس نیاز کاری خود که نوع دستگاه را انتخاب می کند. همچنین کیفیت چاپ دستگاه در مقدارهای مختلف 1200، 600 و 1400 dpi است.

ذکر این موضوع خارج از لطف نیست که سایر ویژگی های دستگاه می تواند سرعت و کیفیت چاپ دستگاه کپی تکثیر را افزایش دهد. برای مثال قابلیت ذخیره خودکار ADF این امکان را برای کاربر فراهم می کند که تنها با یک بار استفاده از نسخه اصلی بتواند چندین برگ را با کیفیت یکسان چاپ کند.

ویژگی های دیگری از قبیل  لارجر باکس باعث افزایش تعداد برگه های قرار داده شده در دستگاه خواهد شد.از طرفی هر چقدر سازگاری دستگاه کپی تکثیر با سیستم های عامل مختلف بیشتر باشد کارایی و عملکرد دستگاه بیشتر خواهد شد. خرید دستگاه کپی تکثیر بر اساس نوع دستگاه و ویژگی‌هایی که....ادامه مطلب درکپی ایران...جهت مشاوره 09148659399



:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

فتوکپی

فتوکپی یکی از مهم ترین و اصلی ترین وسایل در مراکز کاری مختلف است که در انواع مختلف جوهر افشان و لیزری، اداری و رومیزی مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه باید دارای ویژگی های کاربردی مناسب و قابل قبول برای رفع نیازهای کاری شما باشد.

دستگاه فتوکپی یکی از مهم ترین و کاربردی ترین وسایل مورد استفاده در ادارات، دفاتر فنی مهندسی، مدارس، دانشگاه ها، دفاتر چاپ و نشر و غیره است. این دستگاه دارای فاکتورها و ویژگی های مهمی است که قبل از خرید و انتخاب باید با آن ها آشنا شده و با نیازهای خود در محیط کار مقایسه کنید.

دو فاکتور بسیار مهم در دستگاه های فتوکپی کیفیت و سرعت چاپ می باشد. هر دستگاه چاپ می تواند در هر دقیقه تعدا مشخصی برگه را با کیفیت خاصی چاپ کند. کیفیت چاپ بر اساس تعداد واحدهای سازنده تصویر سنجیده می شود. هرچه تعداد این واحدها بیشتر باشد، کیفیت نسخه های چاپی نیز بیشتر خواهد شد.

کیفیت چاپ در مقادیر مختلف 600، 1200 و 1400 دی پی آی بوده که شما می توانید بر اساس کیفیت مورد نظر خود دستگاه مناسب خود را انتخاب کنید. سرعت چاپ در دستگاه کپی نیز مقادیر مختلفی از حدود 10 تا 100 برگ در دقیقه می باشد.

امکانات جانبی از دیگر ویژگی های دستگاه فتوکپی است که سرعت و کیفیت کار را چندین برابر افزایش می دهد. بسیاری از دستگاه های کپی به شما امکان چاپ دو طرفه را داده و سرعت کار را چندین برابر می کنند. ویژگی ذخیره خودکار ADF به شما این امکان را می دهد که تنها با یک بار استفاده از نسخه اصلی تا چندین برگه را چاپ کنید.

لارج باکسر باعث می شود در صورت نیاز تعداد برگه های قرار داده شده در دستگاه را تا چندین برابر و مقدار ماکسیمم افزایش دهید. سورتر به شما کمک می کند برگه های چاپ شده را به راحتی دسته بندی کرده و مورد استفاده قرار دهیدفینیشر مورد استفاده در بسیاری از دستگاه های کپی به شما این قابلیت را می دهد که بتوانید برگه های چاپ شده را اندازه های...ادامه مطلب درکپی ایران...جهت مشاوره 09148659399



:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

خرید زیراکس wc5755

خرید زیراکس wc5755 با داشتن قابلیت چاپ روزانه تا 8 هزار برگه می تواند یک انتخاب بسیار مناسب و کاربردی برای مراکز چاپ و نشر و دفاتر مهندسی با حجم کاری بالا می باشد. این دستگاه چاپ به دلیل داشتن استحکام و مقاومت بالا به دستگاه hard working مشهور می باشد. بنابراین با خرید این دستگاه می توانید تا سال ها از آن استفاده کنید.

کاربری ویژه این دستگاه کپی است اما پرینتر و اسکنر نیز قابلیت اتصال به دستگاه را داشته و شما می توانید به جای خرید سه دستگاه و پرداخت هزینه زیاد، یک دستگاه چاپ را با سه قابلیت خریداری کنید.

کیفیت چاپ در این دستگاه زیراکس 1200 dpi می باشد. این میزان دقت و وضوح در کنار تکنولوژی چاپ لیزری، مقداری بسیار مناسب و قابل قبول برای دستگاه های زیراکس می باشد.

قابلیت چاپ مستقیم و چاپ دو طرفه از دیگر ویژگی های این زیراکس است که سرعت و دقت شما حین کار را تا چندین برابر افزایش می دهد.

ظرفیت سینی زیراکس wc5755، 4500 برگ می باشد. این ظرفیت با توجه به توان و حجم کاری دستگاه مناسب و قابل قبول است. شما می توانید در این دستگاه چاپ برگه های مختلف در سایزهای A3 تا A5 قرار داده و فایل های مختلف را در ابعاد مختلف چاپ کنید.

در صورتی که توان کاری ماهیانه شما به طور میانگین زیاد است، خرید زیراکس wc5755 بدون شک می تواند یک انتخاب مناسب برای شما به شمار رود. با استفاده از این دستگاه می توانید به طور میانگین در هر ماه حدود سی هزار برگه چاپ کنید.

راه های ارتباطی در این دستگاه زیراکس نیز متنوع است. شما می توانید برای انتقال فایل از پورت USB.2 و یا کابل شبکه استفاده کنید. در هر دو راه ارتباطی سرعت انتقال بسیار بالا بوده و شما در زمان بسیار کوتاهی می توانید فایل های مورد نظرتان را انتقال دهید.

حافظه این دستگاه 320 گیگا بایت می باشد، این میزان حافظه به شما امکان انتقال و ذخیره فایل های بسیار سنگین و حجیم را نیز خواهد داد.

برای خرید زیراکس wc5755 …ادامه مطلب درکپی ایران...جهت مشاوره 09148659399



:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

خرید زیراکس wc5645

خرید زیراکس wc5645 را می توانید از فروشگاه های لوازم اداری به صورت حضوری یا آنلاین انجام دهید.سال ساخت این دستگاه به سال 2013 و در کشور مالزی و چین باز می گردد. این دستگاه با داشتن ویژگی هایی از جمله سرعت و کیفیت بالا می تواند یک انتخاب مناسب و ایده آل برای دفاتر کاری شما باشد.

این دستگاه چاپ را یک دستگاه چند منظوره است که می توانید از آن برای کارهای چاپ، اسکن و یا فکس استفاده کنید. شما می توانید فایل های مختلف را در فرمت های مورد نظرتان اسکن و ذخیره کرده و به صورت مستقیم به مقصد های خود ارسال و فکس کنید. در واقع خرید زیراکس wc5645 شما را از خرید 4 دستگاه جداگانه بی نیاز می کند.

سرعت و کیفیت را می توان جز اصلی ترین و مهم ترین ویژگی ها و فاکتورهای دستگاه چاپ دانست. با خرید این زیراکس می توانید در هر دقیقه  45 برگه با با کیفیت بسیار بالای 1200 dpi چاپ کنید. این مقدار کیفیت برای دستگاه های زیراکس مقداری بسیار ایده آل بوده و می تواند تمامی جزئیات مورد نظر شما را در چاپ به نمایش بگذارد.

کاربری بسیار ساده با سیستم های عامل مختلف و امنیت مثال زدنی از مهم ترین فاکتورهای این دستگاه است که شما را به خرید آن راغب می کند. این دستگاه زیراکس با تمامی سیستم های عامل سازگار بوده و با داشتن قابلیت رمز ورود امکان استفاده را تنها به افراد خاص می دهد.

برای انتقال اطلاعات و فایل های مورد نظر خود می توانید از دو راه ارتباطی USB و یا کابل شبکه یا LAN استفاده کنید. پورت شبکه به شما این امکان را می دهد که با سرعت بسیار بالا و بدون نیاز به ارتباط مستقیم به انتقال فایل های مورد نظر خود بپردازید.

با خرید زیراکس wc5645 می توانید از قابلیت های جانبی ذخیره خودکار ADF، سورتر، لارج باکسر و فینیشر نیز استفاده کرده و کاربری، دقت و سرعت کار خود را افزایش دهید.

قابلیت چاپ دوبلکس و یا چاپ دو طرفه در این دستگاه نیز به شما کمک… ادامه مطلب درکپی ایران...جهت مشاوره 09148659399



:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

خرید ریکو آفیشیو mp4500

خرید ریکو آفیشیو mp4500 همچون دستگاه های هم خانواده مثل mp4000 و mp4002 یکی از انتخاب های محتمل دارندگان کسب و کارهای متوسط و دفاتر انتشارات با بار کاری معمولی می باشد. ریکو با تلفیق مهندسی درجه یک و طراحی هنرمندانه اقدام به تولید چند سری پرینتر چندکاره مطابق با برترین استاندارد ها کرده است. ریکو آفیشیو mp4500 نیز یکی از این دستگاه ها می باشد.

اما پیش از خریداری این محصول، توجه شما را به چند نکته جلب می کنیم. رعایت و در نظر داشتن این نکات می تواند در خرید ریکو آفیشیو mp4500 به شما کمک شایانی بکند.

سری mp4500 از سری پرینترهای چندکاره بسیار پرطرفدار در سرتاسر جهان و در هر طیف کاری می باشد. از این رو ریکو این مدل را تحت ساخت ریجن ها و مناطق مختلف، و همچنین در پیکربندی های مختلفی به فروش می رساند. در نتیجه از متفاوت بودن چند دستگاه ریکو mp4500 با یکدیگر تعجب نکنید. انتخاب مدل و پیکربندی متناسب با کاربری شما نیز می تواند به شما نهایت راندمان کاری را هدیه دهد.

به عنوان مثال، ریجن ساخت چند دستگاه ممکن است با یکدیگر تفاوت داشته باشد. این تفاوت هم در بحت کاربری و راندمان کاری دستگاه موثر است و هم در قیمت آن. خرید ریکو آفیشیو mp4500 باید متناسب با منطقه جغرافیایی صورت بگیرد. مثلا دستگاه های ساخت آمریکا ممکن است به خوبی در کشورهای اروپایی کار نکنند، چرا که منابع تغذیه الکتریکی متفاوتی دارند و درنتیجه استفاده از یک مبدل جریان و ولتاژ ممکن است افت کارایی از خود نشان دهند.

شما می توانید خرید ریکو آفیشیو mp4500 را به سادگی چند کلیک یا یک تماس تلفنی، از فروشگاه معتبر کپی ایران انجام دهید. پس از انتخاب مدل مطلوب خود نیز کافیست سفارش خود را ثبت و پس از پرداخت هزینه، نهایی کنید. اما پیش از نهایی کردن سفارش، شما می توانید آپشن های اختیاری را به دستگاه خود اضافه کنید.

هنگام خرید ریکو آفیشیو mp4500 شما امکان انتخاب ترکیب ایده آل خود را از بین انواع آپشن های اختیاری دارید. آپشن های این دستگاه عبارتند از سورتر....ادامه مطلب درکپی ایران...جهت مشاوره 09148659399



:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

خرید ریکو آفیشیو mp4000

خرید ریکو آفیشیو mp4000 در مدل ها و با پیکربندی های مختلفی امکان پذیر است. این دستگاه یکی از پراستفاده ترین و محبوب ترین ماشین های اداری چندکاره می باشد. از این رو شرکت سازنده یعنی ریکو آفیشیو، این دستگاه را تحت ساخت کشورهای مختلف و با مدل های متنوعی به بازار عرضه می کند تا mp4000 را پاسخگوی نیاز هر کسب و کار و هر طیفی از امور بسازد.

لازم به ذکر است که هر مدل و سری ساختی، ویژگی های مخصوص به خود را دارد. همچنین امکان اضافه کردن آپشن های اختیاری هنگام ثبت سفارش نیز وجود دارد. ولی همه این عوامل همانطور که در خرید ریکو آفیشیو mp4000 موثرند، در قیمت آن نیز تاثیر قابل توجهی دارند. از این رو توصیه می شود با بررسی نیازهای اداری و نوع کاربری خود، مدل ایده آل خود را انتخاب کنید. به این ترتیب هم نهایت سازگاری و کارایی دستگاه انتظار خواهد رفت و هم مناسب بودن به لحاظ قیمت و بودجه.

شما می توانید ثبت سفارش و خرید ریکو آفیشیو mp4000 را در سه مدل آکبند، استوک و بازسازی شده انجام دهید. دستگاه های آکبندی که در کشورهای اروپایی یا آسیای شرقی به فروش می رسند و بعد از مدتی در عین سلامت و کارایی کامل واگذار می شوند، مجددا و با نام استوک به فروش می رسند.

دستگاه های استوک برخلاف دستگاه های آکبند، برای مدتی کار کرده اند و خدمات را مستقیما از سازنده دریافت نخواهند کرد. ولی کیفیت و کارایی کامل (که در برخی موارد این سطح سلامت با برچسبی درجه بندی می شود) داشته و از سوی دیگر قیمت بسیار ارزانتری دارند. دستگاه های آکبند ممکن است تحت تغییرات یا تعمیراتی قرار بگیرند تا سازگاری خود را با کشور مقصد افزایش دهند. این دستگاه ها با نام بازسازی شده به فروش می رسد.

خرید از یک فروشگاه مطمئن می تواند خاطر شما را از بهینه بودن قیمت پرداختی آسوده کند. فروشگاه کپی ایران عرضه کننده انواع دستگاه های اداری، در مدل ها و پیکربندی های مختلف می باشد و به منظور خرید ریکو آفیشیو mp4000..... ادامه مطلب درکپی ایران...جهت مشاوره 09148659399



:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

قیمت توشیبا 206

قیمت توشیبا 206 در انتخاب بسیاری از خریداران تاثیر ویژه ای دارد. قیمت دستگاه های اداری و یافتن مدل و فروشنده ای با ارزانترین قیمت همواره یکی از چالش های اصلی فرآیند خرید این دستگاه ها بوده است. شناخت عوامل موثر بر قیمت می تواند کمک شایانی در انتخاب مدل مناسب به ما بکند.

تفاوت قیمت دستگاه های اداری عمدتا ناشی از عواملی است که کیفیت و کارایی دستگاه ها را تحت شعاع قرار داده است. ولی برخی از مواقع نیز دستگاه هایی کاملا یکسان و مشابه در کارایی، قیمت های متفاوت دارند. علت این امر استاندارد های شخصی فروشندگان این دستگاه هاست. پیشنهاد می شود با خرید از فروشنگدان معتبر و مطمئنی مثل کپی ایران خاطر خود را از صحیح بودن قیمت و سلامت دستگاه خود آسوده نگه دارید.

توشیبا 206 یک دستگاه چندکاره مخصوص کلاس کاری سبک می باشد. این دستگاه را می توان یکی از پایه ای ترین مدل های توشیبا دانست. اگر با پروژه های سبک و کم حجمی سر و کار دارید و به دنبال یک پرینتر جمع و جور هستید، این دستگاه را به شما توصیه می کنیم. کنار گذاشتن بسیاری از آپشن ها و قابلیت های غیرضروری سبب کاهش قابل توجه قیمت این دستگاه شده اند. از این رو توشیبا 206 برای مصارف خانگی و ادارات کوچک نیز بسیار عالی می باشد.

امروزه بسیاری از خریداران دستگاه های اداری و پرینترها، تمایل به خرید دستگاه های ساده تر دارند. پرینترهای پرچمدار یا میان رده معمولا ویژگی های متعددی دارند که برای بسیاری از کسب و کارها اصلا کاربردی نیستند. اندازه کوچک، کارایی راضی کننده و سادگی از مزایای اصلی این دستگاه هستند. قیمت توشیبا 206 نیز به علت اقتصادی بودن و ارزان بودن از ویژگی های مهم این دستگاه به شمار می رود.

در کنار قیمت و اندازه ایده آل، کیفیت و کارایی این پرینتر نیز کاملا راضی کننده است. سرعت چاپ و کپی 20 برگ بر هر دقیقه در کنار رزولوشن 600*600 dpi کیفیتی است که در کارآمد بودن آن هیچ شکی نیست. همچنین کاربری و استفاده از دستگاه نیز بسیار ساده است.... ادامه مطلب درکپی ایران...جهت مشاوره 09148659399



:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

 

قیمت شارپ 4110

قیمت شارپ 4110 با توجه به در نظر گرفتن برخی نکات می تواند تعدیل شود. عوامل تاثیرگذار بر قیمت دستگاه ها و ماشین های اداری چند مورد محدود هستند. شما با شناسایی این عوامل و رعایت کردن برخی نکات، می توانید یک خرید ایده آل و ارزان قیمت از شارپ 4110 داشته باشید.

اما پیشتر توجه داشته باشید که چند دستگاه مختلف از یک مدل نیز ممکن است تفاوت قیمتی داشته باشند. درواقع نه تنها مدل های مختلف ممکن است تحت تفاوت های قیمتی قرار بگیرند، بلکه دستگاه های مختلف یک مدل که پیکربندی ها و سری ساخت های مختلفی دارند نیز ممکن است قیمت متفاوتی داشته باشند.

آپشن های اختیاری به منظور بالاتر بردن کارایی و تکمیل دستگاه های اداری طراحی شده اند. انواع مختلفی از آپشن های اختیاری برای شارپ 4110 موجود می باشند. این آپشن ها شامل سورتر، فینیشر، لارج باکس و سیستم تغذیه خوکار اسناد می  شوند. هر یک از آپشپ ها، کارایی قسمتی خاصی از دستگاه را افزایش می دهند و می توانند دستگاه شما را به یک انتشارات کامل بدل کنند. ولی قیمت های جداگانه ای دارند که به صورت مازاد بر قیمت شارپ 4110 خام محاسبه می شود.

شما می توانید آپشن های اختیاری را حین خرید شارپ 4110، به آن اضافه کنید. اما توصیه می شود قبل از خرید آپشن ها، نگاهی منطقی به کسب و کار و نوع کاربری خود از این دستگاه داشته باشید. سپس با انتخاب آپشن های ضروری و لازم و از سوی دیگر با حذف آپشن های غیرضروری، هم کارایی دستگاه خود را تا حد ایده آل و مطلوب بالا ببرید و هم در قیمت شارپ 4110 صرفه جویی کنید.

شارپ 4110 در مدل های مختلف آکبند، استوک و بازسازی شده به فروش می رسد. مدل های آکبند و استوک به علت اینکه برای مدتی کار کرده اند و همچنین خدماتی را مستقیما از سازنده خود دریافت نمی کنند، قیمت بسیار کمتری دارند. دستگاه های استوک درواقع دستگاه های آکبندی بوده اند که پس از کار کردن برای مدت محدودی، واگذار شده اند. این دستگاه در صورت سلامت و....ادامه مطلب درکپی ایران...جهت مشاوره 09148659399



:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

قیمت شارپ 623

قیمت شارپ 623 را می توان یکی از مزیت های مهم این دستگاه دانست. شما می توانید با پرداخت یک هزینه متوسط، دستگاهی متناسب با نیازهای کلاس کاری سنگین خریداری کنید. این مدل پرینترچندکاره شارپ را یم توان یکی از اقتصادی ترین دستگاه های موجود در بازار معرفی کرد. اما باز هم می توان با توجه به چند نکته، در همین قیمت اقتصادی نیز صرف جویی هایی را به عمل آورد.

شارپ 623 یک دستگاه عامه پسند در بین دستگاه های اداری چندکاره می باشد. این دستگاه علاوه بر قیمت مناسب و اقتصادی، ویژگی های متعددی دیگری نیز دارد که سبب محبوبیت روز افزون این مدل شده اند. سرعت بالا، کیفیت راضی کننده و جمع و جور بودن از ویژگی های مهم این دستگاه هستند. همچنین کاربری و استفاده کردن از شارپ 623 بسیار راحت و کارآمد می باشد.

روی قسمت فوقانی دستگاه یک پنل لمسی با صفحه نمایش تمام رنگی تعبیه شده است. شما به کمک این پنل می توانید کارهای بسیاری در دستگاه را راه اندازی کنید. همچنین امکان تنظیم گردش کارهای دلخواه و مطابق با نیازهای اداری شما نیز وجود دارد. به این ترتیب و به کمک سیستم قدرتمند دستگاه، شما می توانید طیف گسترده ای از امور اداری خود را به راحتی انجام دهید.

شارپ 623 خود به همراه ساز و کارها و قابلیت های سخت و افزاری و نرم افزاری متعددی ساخته می شود. این قابلیت ها سبب بالا رفتن حداکثری کیفیت و کارایی دستگاه می شوند. در واقع شما با خریداری انی مدل یک استودیو کامل که قادر به انجام طیف گسترده ای از امور اداری است دریافت خواهید کرد. اما به منظور اضافه کردن قابلیت های دیگری مثل صحافی به کمک سورتر یا فینیشر یا سیستم تغذیه خودکار اسناد ADF، شما می توانید از آپشن های اختیاری استفاده کنید.

باید توجه داشت که آپشن های اختیاری در کنار بالا بردن کارایی معایبی نیز دارند. به عنوان مثال فضای بزرگتری را اشغال می کنند. همچنین این آپشن ها هزینه های جداگانه ای دارند و قیمت شارپ 623 را افزایش می دهند. از این رو توصیه میشود....ادامه مطلب درکپی ایران...جهت مشاوره 09148659399



:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

قیمت ریکو آفیشیو mp4000

قیمت ریکو آفیشیو mp4000 با توجه به کارایی بالایی که دارد نسبتا مناسب می باشد. این مدل دستگاه کپی جهت استفاده در آموزشگاه ها، دفاتر و مدارس وسیله ای بسیار مناسب و پرکاربرد محسوب می شود.

قبل از اطلاع از قیمت ریکو آفیشیو  mp4000بهتر است با خصوصیات و قابلیت های آن آشنا شوید تا به راحتی بتوانید یک دستگاه مناسب را برای محیط کاری خود انتخاب کنید. یکی از نکات مهم و قابل توجه در انتخاب و خرید دستگاه کپی انتخاب آن براساس تکنولوژی چاپ است. زیرا دستگاه های کپی از دو روش جوهر افشان و  لیزری جهت چاپ اسناد و متون مختلف استفاده می کنند. از اینرو بد نیست بدانید که ریکو آفیشیو mp4000 از تکنولوژی چاپ لیزری بهره می برد.

از دیگر فاکتورهای مهم جهت انتخاب این مدل دستگاه سرعت آن است. در واقع بهترین معیار برای سنجش سرعت یک دستگاه کپی تعداد برگه های چاپ شده آن در هر دقیقه می باشد. از اینرو ریکو آفیشیو  mp4000 می توانددر هر دقیقه ۵۰ برگ را  به صورت سیاه و سفید کپی و پرینت بگیرد. این سرعت چاپ می تواند روند انجام کارهای چاپ و تکثیر را تا حد قابل توجهی سرعت بخشد.

از دیگر قابلیت های مهم این مدل دستگاه که بر روی قیمت آن به طور چشمگیری تاثیرگذار بوده چند منظوره بودن آن است. در واقع این دستگاه کپی چند منظوره بهترین انتخاب برای افرادی به شمار می آید که از توان مالی زیادی برخوردار نیستند.

یکی دیگر از کارکردهای مهم این دستگاه کپی کیفیت و وضوح چاپ آن می باشد. کاربران با استفاده از این دستگاه کپی قادر خواهند بود اسناد و متون مختلف را با کیفیت های 600 * 600  دی پی آی چاپ و تکثیر کنند. در واقع داشتن این ویژگی  و کیفیت مناسب به نوعی باعث جان بخشیدن به کارها می شود.

بهتر است بدانید که قیمت ریکو آفیشیو mp4000 به عوامل و فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. در واقع داشتن آپشن های اختیاری و قابلیت های مختلفی همچون سیاه و سفید و یا رنگی بودن، قابلیت چاپ دورو، کارایی دستگاه کپی، سرعت کپی، …ادامه مطلب درکپی ایران...جهت مشاوره 09148659399



:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 16 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

 

قیمت ریکو آفیشیو mp 6002

قیمت ریکو آفیشیو mp 6002 با توجه به کارایی آن بسیار مناسب می باشد. از این مدل دستگاه کپی با توجه به امکانات و ویژگی هایی که دارد در دفاتر فنی و مراکز آموزشی استفاده می شود. شاید بد نباشد بدانید که انتخاب و خرید دستگاه کپی با کیفیت مناسب و قیمت ارزان یک انتخاب ایده آل محسوب می شود. توصیه می کنیم قبل از خرید هر نوع دستگاه کپی با ویژگی ها و مشخصات آن آشنایی لازم را پیدا کنید.

بهتر است بدانید که نوع کاربری دستگاه کپی ریکو آفیشیو mp 6002 سیاه و سفید  و لیزری می باشد. ذکر این موضوع خارج از لطف نیست که دستگاه های لیزری نسبت به دستگاه های جوهر افشان از دقت و سرعت بالاتری برخوردار هستند. چنانچه کیفیت چاپ برای شما اهمیت دارد توصیه ما به شما این است که این مدل دستگاه کپی را خریداری کنید.

 زیرا دقت کپی در این دستگاه کپی ۱۲۰۰ dpi می باشد. با خرید این دستگاه می توانید از چاپی عمیق و زنده بهره مند شوید. همچنین این مدل دستگاه کپی قادر است در هر دقیقه ۶۰  برگ را برای شما چاپ کند. بنابراین سرعت دستگاه برای انجام کارهای روزانه بسیار مناسب می باشد.

شاید بد نباشد بدانید که یکی از عوامل موثر بر قیمت ریکو آفیشیو mp 6002 امکانات اختیاری آن است. با اضافه و یا حذف امکانات اختیاری دستگاه می توانید قیمت آن را کاهش یا افزایش دهید. از امکانات اختیاری این دستگاه کپی می توان به اتصال به کامپیوتر، سورتر، فینیشر و قابلیت تغذیه خودکار ADFاشاره کرد.

بنابراین در صورت نیاز می توانید هر کدام از این امکانات اختیاری را به دستگاه اضافه کنید. به عبارتی این قابلیت باعث افزایش کارایی دستگاه شده است. دستگاه کپی ریکو آفیشیو mp 6002 در انواع مختلفی اعم از استوک، بازسازی شده و آکبند در بازار موجود می باشد.

قیمت ریکو آفیشیو mp 6002 در نوع استوک و بازسازی شده نسبت به نوع آکبند ارزان تر است. هر کدام از انواع دستگاه کپی مشخصات و ویژگی های مخصوص به خود را دارد.چنانچه قصد خرید دستگاه کپی استوک...ادامه مطلب درکپی ایران...جهت مشاوره 09148659399



:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 16 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

قیمت ریکو 9003

قیمت ریکو 9003 یکی از اصلی ترین چالش های پیش روی خریداران این دستگاه حرفه ای می باشد. پرینترهای بالارده و پرچمداری مثل 9003 که عموما کاربردهای حرفه ای- صنعتی دارند، در قیمت های مختلفی به فروش می رسند. این دستگاه ها امکان به فروش رسیدن در مدل های آکبند، استوک و بازسازی شده، به انضمام آپشن های اختیاری و در پیکر بندی های گوناگون و همچنین تحت ساخت ریجن های مختلف را دارند. هر یک از حالت های ذکر شده قیمت متفاوتی دارند.

انتخاب دستگاه ایده آل از نظر مدل و پیکربندی علاوه بر به ارمغان آوردن نهایت سازگاری با کسب و کار و نوع کاربری شما، سبب صرفه جویی در هزینه ها نیز می شود. در ادامه به معرفی عوامل تاثیرگذار بر قیمت و نحوه اثرگذاری آنها بر قیمت ریکو 9003 خواهیم پرداخت.

ریکو 9003 یک پرینتر چندکاره حرفه ای می باشد. ویژگی ها و قابلیت های متعدد این پرینتر سبب شده است که شما امکان به کارگیری این دستگاه حتی برای انجام سنگین ترین و پیچیده ترین پروژه ها را نیز داشته باشید. سرعت ریکو 9003 به چاپ و کپی 90 برگ بر هر دقیقه می رسد که برای انجام طیف گسترده ای از پروژه ها کاملا کافیست. این سرعت در کنار زمان آماده به کار شدن و تهیه اولین کپی پایین، در مجموعه از ریکو 9003 یک دستگاه کلاس سریع می سازد.

ریکو 9003 مجهز به قابلیت ها و ساز و کارهای سخت افزاری و نرم افزاری متعددی می باشد. به این ترتیب کیفیت و کارایی دستگاه به نهایت خود می رسد. همچنین شما می توانید با افزودن آپشن های اختیاری، کارایی دستگاه خود را بالاتر نیز ببرید. اما توجه داشته باشید که آپشن های اختیاری هزینه های جداگانه ای دارند که مشمول قیمت دستگاه خام نمی شوند. حضور این آپشن ها بر قیمت ریکو 9003 اثر بسیاری دارد.

شما می توانید این دستگاه را در مدل های مختلف آکبند، استوک و بازسازی شده خریداری نمایید. هر یکی از انواع ذکر شده در قیمت ریکو 9003 تاثیرگذارند. مدل های مختلف، امکان خرید این دستگاه در هربودجه ای... ادامه مطلب درکپی ایران...جهت مشاوره 09148659399



:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 16 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

قیمت ریکوآفیشیو MP3500

قیمت ریکوآفیشیو MP3500 در حالت های مختلف متفاوت می باشد. حتما با خود می گویید چطور ممکن است یک دستگاه کپی چند قیمت متفاوت داشته باشد؟ علت این امر برمی گردد به آکبند یا کارکرده بودن دستگاه. زیرا بسیاری از دستگاه های کپی موجود در ایران استوک بوده و قبلا در کشورهای دیگر کم و بیش مورد استفاده قرار گرفته و طبیعتا بر اساس درجه تمیز بودن قیمت متفاوتی نیز دارد.

 

دستگاه ریکو آفیشیو MP3500 در گروه دستگاه های چند کاره قرار دارد. یعنی هم فتوکپی است، هم پرینتر و هم اسکن. MP3500 در صورت تمایل کاربر، با افزودن یک کیت می تواند به یک دستگاه فکس پرسرعت نیز تبدیل شده و از چندین لحاظ کاربر را بی نیاز کند. MP3500 در ردیف دستگاه های اداری و ایستاده قرار داشته و ابعاد آن برابر 670 در 650 در 720 میلی متر و وزن آن کمتر از 79 کیلوگرم محاسبه شده است.

قیمت ریکوآفیشیو MP3500 به نسبت کارایی بالای این دستگاه کاملا مناسب است. ضمن آنکه قطعات و هزینه نگهداری آن نیز به نسبت پایین است. این دستگاه بسیار یوزرفرندلی است و یک صفحه نمایش LCD با ابعاد مناسب در تمامی کارها همچون یک راهنمای عالی پیش روی شماست.

 این دستگاه قادر است در هر دقیقه 35 برگه را کپی یا پرینت کرده و برای کارهای با حجم متوسط توصیه می گردد. البته MP3500 در مراکزی که حجم کاری بالا دارند می تواند به عنوان دستگاه کمکی مورد استفاده قرار گیرد. زمان گرم شدن اولیه آن نیز 15 ثانیه بیشتر طول نمی کشد و در حالت آماده به کار تنها 1.32 کیلووات انرژی مصرف می کند.

برای خریداران بی شک قیمت ریکوآفیشیو MP3500 در درجه اهمیت بالایی قرار دارد اما ویژگی های فنی از قیمت مهم تر است. این دستگاه 384 مگابایت حافظه موقت داخلی و 40 گیگابایت حافظه هارد دارد. این حافظه ها نقش موثری در روان شدن کارها دارند. برگه هایی با سایز A6 تا A3 را با MP3500 آن هم با رزولوشن 600 دی پی آی می توان چاپ نمود. ظرفیت کاغذ آن 3550 برگه است که رقم چشمگیری به...ادامه مطلب درکپی ایران...جهت مشاوره 09148659399



:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

قیمت زیراکس wc5755

قیمت زیراکس wc5755 با توجه به اینکه از کیفیت بالایی بهره می برد بسیار مقرون به صرفه است. این مدل دستگاه کپی از جمله دستگاه های کپی لیزری بوده که در بین کاربران به سختکار مشهور می باشد.

در کنار دانستن قیمت زیراکس wc5755 بهتر است با مشخصات فنی این مدل دستگاه آشنا شوید تا از خرید خود بهترین نتیجه ممکن را کسب نمایید. با توجه به این که دستگاه کپی زیراکس در مدل های مختلف در بازار موجود می باشند، از اینرو آشنایی با مشخصات محصول و توجه به ویژگی ها و قابلیت های آن تاثیر مستقیمی در استفاده بهینه از آن خواهد داشت.

یکی از فاکتورهای مهم در انتخاب و خرید دستگاه کپی سرعت آن می باشد که در صورت نیاز باید قبل از خرید مورد توجه کاربران قرار گیرد. از اینرو با توجه به سرعت تکثیر در هر دقیقه و همچنین تعداد برگه های چاپ شده در هر ماه می توان سرعت دستگاه مورد نظر را بررسی کرد. دستگاه کپی زیراکس wc5755  قادر است در هر دقیقه ۵۵ برگ را با کیفیت بالایی کپی و پرینت بگیرد. از اینرو این مدل دستگاه کپی از سرعت بالایی جهت چاپ اسناد برخوردار است.

ویژگی مهم دیگر دستگاه کپی زیراکس wc5755 داشتن قابلیت ذخیره خودکار (ADF) است. داشتن این قابلیت به نوعی باعث سرعت بخشیدن به کارها می شود. زیرا این قابلیت موجب می شود کاربران برای چاپ مکرر نیاز به نسخه اصلی نداشته باشند، به دلیل اینکه دستگاه به طور خودکار نسخه اصلی را در حافظه خود ذخیره کرده و برای چاپ مجدد برگه ها از آن استفاده می کند.

 ظرفیت سینی کاغذ نیز  یکی دیگر از خصوصیات مهم دستگاه های چاپ به شمار می آید. این مدل دستگاه کپی  از ظرفیت ۴۵۰۰۰ برگ برخوردار است. همچنین توان کار ماهانه آن معادل ۳۰۰۰۰ برگ می باشد.

یکی از  فاکتورهای مهم و موثر بر قیمت زیراکس wc5755 استوک، بازسازی شده و آکبند بودن آن ها می باشد. در واقع دستگاه های استوک و بازسازی شده به مراتب دارای قیمت پایین تری نسبت به مدل های نو و آکبند هستند. یکی از عوامل...ادامه مطلب درکپی ایران...جهت مشاوره 09148659399



:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

قیمت ریکو آفیشیو mp4500

قیمت ریکو آفیشیو mp4500 با توجه به اینکه از نظر امکانات و کارایی پیشرفته می باشد بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. این مدل دستگاه کپی که از سری جدید دستگاه های کپی به شمار می آید در رده کلاس کاری متوسط قرار دارد.

آگاهی و اطلاع از مشخصات فنی دستگاه کپی ریکو آفیشیو mp4500 بهترین گزینه جهت انتخابی درست و معقول به شمار می آید. یکی از قابلیت های مهم و قابل توجه این مدل دستگاه کپی کیفیت مطابق با بالاترین استانداردها است. به گونه ای که کیفیت کپی های خروجی آن کاملا نزدیک به اسناد و متون اصلی می باشد. بد نیست بدانید که ریکو آفیشیو mp4500 از کیفیت ۱۲۰۰ دی پی آی جهت چاپ اسناد و متون مختلف بهره می برد.

همچنین سرعت خروجی این دستگاه کپی به طور میانگین ۴۵ برگ در هر دقیقه است. از اینرو از سرعت راضی کننده ای جهت انجام کارهای چاپ و تکثیر برخوردار می باشد. خالی از لطف نیست بدانید که زمان آماده سازی نخستین کپی از عوامل و فاکتورهایی به شمار می آید که برای کسب و کارهای کوچک اهمیت بسیار دارد. زمان تهیه اولین کپی برای ریکو آفیشیو mp4500 چیزی در حدود ۱۵ ثانیه می باشد که به طور کلی زمان مناسبی محسوب می شود.

یکی از ویژگی های مهم دیگر این مدل دستگاه فتوکپی که بر روی قیمت ریکو آفیشیو mp4500 تاثیر مستقیم و قابل توجهی را  دارد، تعداد و تنوع راه های ارتباطی است که برای دستگاه کپی در نظر گرفته شده است. لازم به ذکر است که راه های ارتباطی در این مدل دستگاه کپی کارت شبکه و  پورت USB است. بنابراین به راحتی می توانید به دستگاه های جانبی دیجیتال وصل شده و به تبادل اطلاعات و داده بپردازید.

یکی از مزایای دیگر دستگاه های کپی که با قیمت ریکو آفیشیو mp4500 رابطه مستقیمی دارد عملکرد چند منظوره آن است. این دستگاه کپی قادر است اسناد و متون مختلف را با بهترین کیفیت کپی، پرینت و اسکن نماید. از  اینرو انتخاب و خرید این دستگاه کپی می توان در هزینه ها صرفه جویی کرد....ادامه مطلب درکپی ایران...جهت مشاوره 09148659399



:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

قیمت ریکو آفیشیو mp2000

قیمت ریکو آفیشیو mp2000 براساس نوع و ویژگی های دستگاه متفاوت خواهد بود. از این دستگاه کپی براساس ویژگی هایی که دارد در مدارس و شرکت های کوچک استفاده می شود. این مدل دستگاه کپی با توجه به اینکه برند شرکت ریکو می باشد از محبوبیت خاصی در بین مشتریان برخوردار است.

منظور از دستگاه استوک محصولی می باشد که دوره ۳ تا ۵ ساله استفاده آنها در کشور های اروپایی و آمریکایی تمام شده است. شاید بد نباشد بدانید که مدت زمان استفاده از دستگاه کپی با توجه به قوانین موجود در هر کشور تعیین می شود. در کشورهای اروپایی و آمریکایی دستگاه های استوک بعد از گذراندن این دوره باید از رده خارج گردند.

در نهایت دستگاه هایی که از کارکرد کمی برخوردار هستند و می توان آنها را بازسازی کرد به کشورهای آسیایی و جهان سوم ارسال می شوند. یکی از انواع استوک دستگاه استوک بازسازی شده است. منظور از دستگاه استوک بازسازی شده دستگاهی می باشد که بعد از سرویس و کنترل نهایی تمام مواد مصرفی دستگاه با مواد آکبند  تعویض می شود.

از موادی که در دستگاه های استوک تعویض می گردند می توان به تونر، ترانسفر، ایمیجها، هیتر کامل و یونیت درام اشاره کرد. ذکر این موضوع خارج از لطف نیست که کیفیت دستگاه های استوک بازسازی شده و طول عمر آنها نسبت به دستگاه های استوک معمولی بسیار بالاتر می باشد.

این نوع از دستگاه های استوک از کیفیتی مشابه دستگاه های آکبند برخوردار هستند. قیمت ریکو آفیشیو mp2000 از نوع استوک بر اساس کیفیت و شرایط دستگاه مشخص می شود. بنابراین هر چقدر که کارکرد دستگاه کمتر باشد و شرایط بهتری داشته باشد قیمت دستگاه استوک بالاتر خواهد رفت.

بهتر است بدانید که دستگاه استوک با توجه به مدل، مارک و وضعیت آن قیمت های متفاوتی خواهد داشت. منظور از دستگاه آکبند دستگاهی است که نو می باشد و به اصطلاح تاکنون مورد استفاده قرار نگرفته است. این دستگاه ها از قیمت بالاتری برخوردار می باشند. همچنین مدت زمان زیادی از تولید این نوع دستگاه ها نگذشته است. بنابراین در صورتیکه مشکل ..ادامه مطلب درکپی ایران...جهت مشاوره 09148659399



:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

قیمت فتوکپی رومیزی ریکو آفیشیو mp2500

قیمت فتوکپی رومیزی ریکو آفیشیو mp2500 با توجه به ابعاد مناسب و کارایی بالای آن بسیار مناسب می باشد. این دستگاه کپی یک دستگاه چند کاره برند ریکو است. به جرات می توان گفت انتخاب این دستگاه یک انتخاب ایده آل و به صرفه محسوب می شود. قبل از اینکه بخواهید دستگاهی را خریداری کنید بهتر است با ویژگی ها و کارایی آن آشنا شوید. در اینجا قصد داریم ویژگی ها و مشخصات دستگاه را به صورت تخصصی تر برای شما بازگو کنیم.

از ویژگی های بارز این مدل دستگاه کپی چند کاره بودن آن می باشد. البته ابعاد کوچکتری نسبت به مدل های ایستاده دارد. فتوکپی رومیزی ریکو آفیشیو mp2500 جزء کلاس کاری متوسط به شمار می آید. اما این دستگاه به دلیل چند کاره بودن کارایی بسیار بالایی دارد.

کیفیت و رزولوشن در این مدل دستگاه کپی بسیار مناسب است. کیفیت کپی در این دستگاه معادل  ۱۲۰۰ دی پی آی می باشد. همچنین کیفیت اسکن و پرینت آن ۶۰۰ دی پی آی است. چنانچه کیفیت چاپ برای شما بسیار اهمیت دارد توصیه می کنیم فتوکپی رومیزی ریکو آفیشیو mp2500 را خریداری نمایید.

یکی دیگر از ویژگی های بارز این مدل دستگاه کپی این است که در مدت زمان بسیار کوتاهی یعنی کمتر از یک دقیقه اولین کپی را به شما تحویل می دهد. نخستین کپی سیاه و سفید توسط این دستگاه در مدت زمان 6.7 ثانیه آماده می شود.

بهتر است بدانید که این دستگاه می تواند در هر دقیقه ۲۰ برگ را کپی بگیرد. با اینکه سرعت دستگاه بسیار بالا نیست اما جهت انجام کارهای معمولی راضی کننده خواهد بود. ذکر این موضوع خارج از لطف نیست که با خرید این دستگاه کپی نیازی به خرید چند دستگاه به صورت جداگانه نخواهید داشت.

یکی از ویژگی های قابل توجه دستگاه فتوکپی رومیزی ریکو آفیشیو mp2500 رومیزی بودن آن می باشد. بنابراین دستگاه از ابعاد مناسب و جمع و جوری برخوردار است. این دستگاه فضای بسیار کمی از محیط را به خود اختصاص می دهد.

قیمت فتوکپی رومیزی ریکو آفیشیو mp2500 با توجه به نوع و کارایی......ادامه مطلب درکپی ایران...جهت مشاوره 09148659399



:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

قیمت زیراکس wc5645

قیمت زیراکس wc5645 با توجه به کاربرد و کیفیتی بالایی که دارد بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. این مدل دستگاه کپی به دلیل سرعت بالایی که دارد جهت استفاده در دفاتر فنی و ادارات شلوغ بسیار مناسب و پرکاربرد می باشد. همچنین این مدل دستگاه زیراکس برای حجم کاری بالا طراحی و ساخته شده است.

این دستگاه زیراکس از قابلیت های بسیار زیادی برخوردار می باشد. به طوری که توانسته است طرفداران بسیاری را در سراسر دنیا به خود اختصاص دهد. یکی از خصوصیات بارز این مدل دستگاه کپی که باعث شده است مورد توجه عده زیادی از کاربران قرار گیرد قدرت بالا و سخت کار بودن آن می باشد.

همچنین از دیگر قابلیت های زیراکس wc5645 سرعت مناسب آن است. به طوری که در هر دقیقه قادر است ۵۵ برگ را چاپ و تکثیر نماید. همچنین این مدل دستگاه کپی قادر است در طول روز 8000 برگ و ماهانه 30000  برگ را با کیفیت بالایی کپی کند.

ظرفیت سینی کاغذ یکی دیگر از ویژگی های دستگاه های کپی به شمار می آید. در صورت عدم تناسب سینی دستگاه کپی با حجم کاری و همچنین کافی نبودن ظرفیت آن به طور جدی با مشکل مواجه خواهید شد. خالی از لطف نیست بدانید که ظرفیت سینی این  مدل دستگاه کپی معادل ۴۵۰۰۰ برگ می باشد. از اینرو می توان گفت که از ظرفیت بالایی برخوردار است.

برخورداری از کیفیت بالا از دیگر عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت زیراکس wc5645 به شمار می آید. این مدل دستگاه کپی از کیفیت بسیار بالایی جهت چاپ اسناد و متون مختلف برخوردار است. به طوری که قادر است اسناد مختلف را با کیفیت  1200 dpi چاپ نماید.

قیمت زیراکس  wc5645در مراکز  و فروشگاه های گوناگون و همچنین بازه های زمانی مختلف مقادیر متفاوتی دارد و تحت تاثیر عامل های متعددی قرار می گیرد. یکی از  عوامل موثر بر قیمت این مدل دستگاه مواد مصرفی آن است. با توجه به اینکه بیشتر ماشین های اداری مواد مصرفی خود را دارند بهتر است دستگاهی را انتخاب نمایید که مواد مصرفی ارزان تری دارد. قیمت زیراکس  wc5645..ادامه مطلب درکپی ایران...جهت مشاوره 09148659399



:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

خرید ریکو آفیشیو MP6002

در اندیشه خرید ریکوآفیشیو MP6002 هستید؟ آیا با ویژگی های این دستگاه فتوکپی آشنایی چندانی ندارید؟ میزان کارکرد و سرعت آن را نمی دانید؟ پس حتما با ادامه این مطلب همراه باشید. اما پیش از توضیح ویژگی های این محصول ریکو ذکر این توضیح ضرورری است که این دستگاه فتوکپی دارای تکنولوژی چاپ لیزری است و چاپ را به صورت سیاه و سفید انجام می دهد. برای اطلاعات بیشتر ادامه مطلب را از دست ندهید.

دستگاه های کپی در دو کلاس رومیزی و ایستاده تولید می شوند. دستگاه های رومیزی حجم و طبیعتا بازدهی کمتری داشته و بیشتر برای مصارف خانگی یا حجم کارهای پایین مناسبند در حالی که دسگاه های ایستاده و اداری فضای بیشتری اشغال کرده و البته سرعت کاری بالاتری نیز دارند. ریکوآفیشیو MP6002 جز دسته دوم بوده و ابعاد آن 690 در 799 در 1171 و وزن آن 214 کیلوگرم است.

ریکو MP6002 در دسته کپی های چند منظوره قرار می گیرد. اگر مرکز شما به گونه ای است که روزانه کمتر از 1000 برگ کپی یا پرینت دارید خرید ریکوآفیشیو MP6002 به طور کامل کار شما را راه می اندازد. با استفاده از این دستگاه می توانید هزینه های خود را کاهش داده و همزمان یک فوکپی، پرینتر و اسکنر داشته باشید.

خرید ریکوآفیشیو MP6002 از هر نظر برای مراکز و موسسات مختلف به صرفه می باشد. زیرا این دستگاه چاپ قادر است در هر دقیقه 60 برگه را کپی یا پرینت کند. این تعداد در مورد اسکن نیز صادق است. ضمن اینکه اسکن رنگی نیز از دیگر قابلیت های آن به شمار می رود. این ماشین چاپ در حالت پرینت از وضوح  1200 دی پی آی و برای اسکن و کپی از رزولوشن 600 در 600 دی پی آی برخوردار است.

با استفاده از اسکنر پیشرفته ریکوآفیشیو MP6002 می توانید کارهایتان را سرعت و بهبود ببخشید. برای امنیت بیشتر فایل های اسکن شده قابلیت ذخیره با فرمت PDF را دارند. برای به حداقل رساندن خطای چاپ می توانید به هنگام پرینت پیش نمایش فایل هایی با فرمت های JPEG، PDF و TIFF را بر روی....ادامه مطلب درکپی ایران...جهت مشاوره 09148659399



:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

قیمت توشیبا استودیو 182

قیمت توشیبا استودیو 182 با توجه به اینکه دستگاهی چند کاره می باشد بسیار مناسب است. با این دستگاه می توانید عمل پرینت، اسکن و فکس را تا سایز  A3 انجام دهید. سرعت این دستگاه ۱۸ برگ در هر دقیقه است. بنابراین استفاده از این دستگاه در محیط های اداری کوچک و با تیراژ متوسط چاپ بسیار کاربرد دارد. قبل از خرید هر مدل دستگاه کپی باید با ویژگی‌ها و مشخصات آن آشنا شوید.

رزولوشن کپی این دستگاه بسیار مناسب و 600*2400 دی پی آی است. با خرید این دستگاه کپی می توانید از چاپی عمیق و زنده بهره مند شوید. یکی از ویژگی هایی که باعث افزایش محبوبیت این مدل دستگاه کپی شده است در یک چشم بر هم زدن یعنی ۲۵ ثانیه شروع به کار می کند. همچنین این دستگاه قادر خواهد بود اولین کپی را در مدت زمان 7.6 ثانیه به شما تحویل دهد.

تونر کارتریج این مدل دستگاه کپی ۶۷۰ گرم تونر ظرفیت دارد. این بدان معنا است که با هر بار شارژ تونر کارتریج می توانید ۱۵ هزار برگ را چاپ کنید. این امر سبب شده است دستگاه از لحاظ اقتصادی بسیار به صرفه باشد. شاید بد نباشد بدانید که امکان چاپ دوروی خودکار و متصل شدن به شبکه از ویژگی های بسیار مهم و پر کاربرد این دستگاه کپی به شمار می آید.

این دستگاه از حافظه 112 مگابایت برخوردار است. با این ویژگی می توانید فایل مورد نظر را در دستگاه ذخیره و در زمان مناسب چاپ کنید. از طرفی با خرید این دستگاه چند کاره دیگر احتیاجی به خرید چندین دستگاه به صورت جداگانه نخواهید داشت. چنانچه به دنبال دستگاه کپی با قیمت مناسب و امکانات عالی و با حجم کاری متوسط هستید ما به شما توشیبا استودیو 182 را توصیه می کنیم.

همچنین با این دستگاه کپی می توانید ۹۹۹ برگ را به صورت متوالی کپی بگیرید. این موضوع خارج از لطف نیست که اضافه یا حذف آپشن های اختیاری بر قیمت توشیبا استودیو 182 بسیار تاثیرگذار است. از امکانات اختیاری این مدل دستگاه کپی می توان به قابلیت تغذیه خودکارADF  اشاره....ادامه مطلب درکپی ایران...جهت مشاوره 09148659399



:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

 

قیمت ریسوگراف MZ790

قیمت ریسوگراف MZ790 همچون تمامی دستگاه های کپی دیگر از عوامل متعددی تاثیر می پذیرد. این دستگاه فتوکپی همچون دیگر دستگاه ها در سه شکل آکبند، استوک و بازسازی شده در بازار عرضه می شود. قطعا نمونه آکبند قیمت بیشتری داشته و دو مورد دیگر هرچه دستگاه تمیزتر باشد بهای بیشتری نیز دارد. اما ویژگی های دستگاه نیز نقش مهمی در تعیین قیمت دارند، پس با ما باشید تا مشخصات MZ790 را بشناسید.

ریسوگراف MZ790 مشابه دیگر دستگاه های این برند برای چاپ با تیراژ بالا مناسب است. این دستگاه ساختاری کاملا مهندسی شده داشته و قابلیت چاپ دو رنگ را دارد. برای چاپخانه هایی که روزانه تیراژ بالای کاری داشته و یا مراکزی که نیازمند یک دستگاه فتوکپی پرسرعت و با دوام هستند MZ790 می تواند یک پیشنهاد عالی باشد.

پیش از بررسی قیمت ریسوگراف MZ790 خوب است بدانید که این دستگاه کپی برای گرم شدن و شروع به کار تنها 20 ثانیه زمان لازم دارد. از نظر مصرف انرژی در رده مناسبی قرار دارد و با ولتاژ شهری 220 یا 240 به خوبی کار می کند. فرکانس مورد نیاز دستگاه 50 تا 60 هرتز و شدت جریان آن نیز باید 1.3 آمپر باشد.

ریسوگراف ها در ابتدا در ژاپن ساخته شدند. هدف از ساخت این دستگاه ها بالا بردن بازدهی و بهره وری شغلی بود. اکثر این دستگاه های فتوکپی سرعت چاپی بالاتر از 100 برگه را دارند و MZ790 نیز از این قاعده پیروی می کند. در واقع با استفاده از آن می توانید بین 60 تا 150 برگه را چاپ و تکثیر کنید. سرعتی حیرت انگیز با MZ790 در انتظار شماست زیرا با استفاده از آن قادر خواهید بود 1000 برگه را در کمتر از 7 دقیقه چاپ کنید.

قیمت ریسوگراف MZ790 تنها به خاطر سرعت بالای چاپ آن نیست بلکه کیفیت کار نیز در آن به خوبی در نظر گرفته شده است. وضوح تصاویر در این ماشین چاپ معادل 600 دی پی آی است و سیستم مسترگیری آن نیز به صورت دیجیتال عمل می کند . این مقدار یک رزولوشن نرمال محسوب شده و نتیجه آن چاپی...ادامه مطلب درکپی ایران...جهت مشاوره 09148659399



:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

خرید فتوکپی رومیزی ریکوآفیشیو MP2500

با خرید فتوکپی رومیزی ریکو آفیشیو MP2500 از مزایای داشتن یک دستگاه چندمنظوره برخوردار خواهید شد. این ماشین کپی همزمان سه دستگاه مختلف را در خود جای داده است. با استفاده از این دستگاه می توانید اسناد، اوراق و مدارک مورد نیاز خود را کپی کنید، از فایل های مورد نظر در سیستم کامپیوتر پرینت بگیرید و یا اسناد و تصایر مورد نظرتان را اسکن کنید.  

دستگاه فتوکپی ریکو آفیشیو MP2500 ابعاد بزرگی ندارد و به صورت رومیزی مورد استفاده قرار می گیرد. از این رو فضای زیادی اشغال نکرده و در شرکت ها ، مدارس و یا مراکزی که محیط کوچکی دارند بسیار کارآمد می باشد. لازم به ذکر است که این دستگاه سرعت خیلی بالایی ندارد و برای مراکزی مناسب است که کارهای روزمره زیادی ندارند.

اگر نسبت به خرید فتوکپی رومیزی ریکو آفیشیو MP2500 اقدام نمایید یک دستگاه کپی لیزری خواهید داشت که با آن می توانید انواع برگه های B4، A5، A4 و A3 را چاپ یا کپی کنید. چاپ دورو در این دستگاه یک آپشن اختیاری است و در صورت تمایل می توانید با ارتقای MP2500 از قابلیت چاپ دوروی اتوماتیک برخوردار شوید. رزولوشن چاپ در این دستگاه فتوکپی برابر 1200 دی پی آی است و اسناد با کیفیتی مثال زدنی چاپ می شوند.

نوع کارتریج MP2500 تونر کارتریج بوده و کارکرد آن 15 هزار برگه  و توان کارکرد ماهانه آن 30 هزار برگه برآورد شده است. یعنی تونر کارتریج بعد از چاپ این تعداد فراوان نیاز به شارژ یا تعویض دارد. درباره سرعت این دستگاه نیز باید بگوییم که قادر است در هر دقیقه 25 برگه را کپی، پرینت و یا اسکن کند. شاید سرعت دستگاه خیلی زیاد نباشد اما کیفیت بالای چاپ می تواند این موضوع را پوشش دهد. سینی آن نیز 1000 برگه طرفیت دارد.

با خرید فتوکپی رومیزی ریکوآفیشیو MP2500 می توانید آپشن های اضافی را به دستگاه افزوده و آن را ارتقا ببخشید. این آپشن ها شامل اسکن به فایل، سورتر، برد پرینتر، لارج باکس، ADF و ... می باشد. سورتر به صورت اتوماتیک اسناد را مرتب کرده و به.....ادامه مطلب درکپی ایران...جهت مشاوره 09148659399



:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

خرید ریکو آفیشیو mp3500

آشنایی با مشخصات و قابلیت های دستگاه کپی به کاربران کمک می کند تا بتوانند بهترین انتخاب را داشته باشند. از اینرو خالی از لطف نیست با برخی نکات مهم جهت خرید ریکو آفیشیو mp3500  به صورت مختصر آشنا شوید.

یکی از عوامل مهم جهت خرید ریکو آفیشیو mp3500  سرعت آن به شمار می آید. از اینرو باید با توجه به تعداد برگه های چاپ شده در هر ماه و همچنین سرعت تکثیر در هر دقیقه دستگاه مورد نظر را انتخاب و خریداری کنید. بهتر است بدانید که سرعت کپی این مدل دستگاه کپی برابر با ۳۵ برگ در هر دقیقه است. از اینرو برای انجام کارهای با حجم متوسط مناسب و پرکاربرد می باشد. در حالت کلی این دستگاه کپی برای دفاتر فنی با حجم کار حداکثر 150000 برگ در ماه بهترین گزینه پیشنهادی به شمار می آید.

از دیگر نکات مهم جهت خرید ریکو آفیشیو mp3500  این است که با توجه به نیاز کاری خود و همچنین براساس تک کاره و یا چندکاره  بودن آن را انتخاب نمایید. در واقع این دستگاه یکی از دستگاه های کپی چند منظوره موجود در بازار می باشد، که از قابلیت کپی، پرینت، فکس و اسکن برخوردار است. این دستگاه کپی قادر است اسناد و متون مختلف را با کیفیت 1200 dpi چاپ و پرینت بگیرد.

از دیگر عوامل مهم جهت خریداین مدل دستگاه کپی  راه های ارتباطی آن است. با استفاده از این مدل دستگاه کپی به راحتی می توانید به همه دستگاه های دیجیتال از طریق USB وصل شده و داده های آن را بخوانید.

یکی دیگر از فاکتورهای مهم جهت خرید ریکو آفیشیو mp3500  مدل ارائه شده آن است. این دستگاه کپی در سه مدل آکبند، استوک و بازسازی شده در بازار موجود و قابل عرضه می باشد. بهتر است بدانید که دستگاه های استوک و بازسازی شده به مراتب از  قیمت پایین تری نسبت به مدل های نو و آکبند برخوردار هستند ریکو آفیشیو mp3500 یکی از دستگاه های کپی با کیفیت بوده که از نظر امکانات و کارایی بسیار پیشرفته می باشد. با توجه به اینکه این دستگاه....ادامه مطلب درکپی ایران...جهت مشاوره 09148659399



:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

خرید ریکو آفیشیو MP2000

خرید ریکو آفیشیو MP2000 برای ادارات و مراکزی که حجم کاری بالایی نداشته و به دنبال یک دستگاه فتوکپی مناسب هستند توصیه می شود. این دستگاه از سرعت چاپ متوسطی برخوردار است اما در عین حال چاپ و تکثیر اسناد را با وضوح کامل و درجه یک انجام می دهد. لازم به ذکر است که MP2000 یک دستگاه فتوکپی سیاه و سفید بوده و قابلیت چاپ رنگی ندارد.  

ریکو آفیشیو MP2000 در کلاس دستگاه های کپی ایستاده و اداری قرار دارد. این ماشین کپی را می توان دستگاهی چند منظوره نامید. زیرا می توانید با استفاده از فرآیندهای کپی، پرینت و یا اسکن را انجام دهید. پس با خرید ریکوآفیشیو MP2000 از خرید سه دستگاه مجزا معاف شده و می توانید در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

همانطور که گفته شد سرعت ریکوآفیشیو MP2000 برای مراکز و موسساتی مناسب است که حجم کاری بالایی ندارند و سرعت زیاد نقشی در سیستم کاری آنها ندارد. زیرا این دستگاه فتوکپی در هر دقیقه 20 برگه آچار را تکثیر می کند. البته این مقدار هم آمار کمی به شمار نمی رود و کیفیت چاپ نیز بسیار مهم است. در مورد پرینتر و اسکنر نیز سرعت چاپ همان 20 برگ در هر دقیقه است.  

اگر به هنگام خرید ریکوآفیشیو MP2000 اطلاعات فیزیکی آن نیز برایتان مهم است پس لازم است که بدانید ابعاد این محصول برابر 23.1 در 22.4 در 22 اینچ می باشد. وزن این دستگاه نیز 47 کیلوگرم است. ظرفیت استاندارد کاغذ در آن 500 برگه است که در دو سینی 250 برگی قرار می گیرند. همچنین مجهز به سینی ByPass نیز می باشد.

درست است که ریکوآفیشیو MP2000 برای کارهای حجیم کارایی ندارد اما کیفیت چاپ بالا می تواند این نقص را جبران کند. ضمن آنکه این دستگاه برای بسیاری از مراکز ایده آل است زیرا در مجموع نیاز به دستگاهی پر سرعت ندارند. رزولوشن چاپ در سه حالت کپی، پرینت و اسکن در این دستگاه 600 در 600 دی پی آی است که نشان از وضوح بالای خروجی دارد. محدوده بزرگنمایی آن نیز از 50 تا 200 درصد است.

…ادامه مطلب درکپی ایران...جهت مشاوره 09148659399



:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

خرید توشیبا استودیو 182

با خرید توشیبا استودیو 182 یک دستگاه چاپ رومیزی درجه یک را بدست خواهید آورد. این ماشین کپی امکانات مناسبی برای شما فراهم کرده و تا حد زیادی می تواند نیازهای مراکز و ادارات کوچک را برآورده سازد. این دستگاه رومیزی تنها یک ماشین کپی نیست بلکه یک پرینتر و اسکنر نیز می باشد. حتی در صورت تمایل می توانید آن را به یک فکس تبدیل کنید. پس آنطور که پیداست با یک دستگاه کوچک اما چندمنظوره مواجه هستیم.

خرید توشیبا استودیو 182 برای مراکزی که نیاز به یک دستگاه با سرعت بالا و حجم کاری زیاد دارند مناسب به نظر نمی رسد. اما مراکزی که نیاز به یک دستگاه با سرعت متوسط و کیفیت ایده آل دارند می توانند آن را با خیالی آسوده انتخاب کنند. این دستگاه 32 کیلوگرم وزن دارد و طول، عرض و ارتفاع آن به ترتیب 600، 659 و 463 میلی متر می باشد. بنابراین حمل راحتی داشته و فضای زیادی روی میز اشغال نمی کند.

با وجود رومیزی بودن این دستگاه قابلیت چاپ بر روی برگه A3 را نیز دارد. حتی می توان از آن در شبکه های اداری استفاده نمود. بنابراین می توان از توشیبا 182 به عنوان دستگاهی ارزشمند نام برد. این ماشین کپی در هر دقیقه قادر است 18 برگه A4 و 11 برگه A3 را با وضوحی مناسب چاپ کند. یک سینی نگهداری کاغذ نیز دارد که 250 برگه را در خود جای می دهد. سینی ByPass دستگاه نیز 100 برگه گنجایش دارد.

تکنولوژی چاپ در توشیبا استودیو 182 لیزری و سیاه وسفید است و از تونر کارتریج بهره می برد. با هر بار شارژ این تونر کاربر قادر است 15000 برگه را کپی یا پرینت بگیرد. این آمار بهینه حاکی از اقتصادی بودن این دستگاه کوچک شرکت توشیبا است.   

خرید توشیبا استودیو 182 امکانات بالقوه ای را نصیب کاربر می کند. در این دستگاه چندمنظوره رزولوشن در حالت کپی، پرینت و اسکن 600 در 600 دی پی آی است و حتی قابلیت پرینت یا اسکن از شبکه و اینترنت آن هم با وضوح 2400 در 600 دی پی آی. …ادامه مطلب درکپی ایران...جهت مشاوره 09148659399



:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

خرید شارپ mx4110

خرید شارپ mx4110 می تواند یکی از بهترین و مناسب ترین انتخاب ها برای محیط کاری شما باشد. این دستگاه چاپ دارای ویژگی های کاربردی بسیاری از جمله چاپ دو طرفه، قابلیت ذخیره خودکار، قابلیت نصب فینیشر و سورتر، سرعت و کیفیت چاپ بالا و غیره است که می تواند نیازهای کاری شما را به بهترین شکل ممکن برطرف کند.

همانطور که در بالا اشاره شد این دستگاه چاپ دارای ویژگی های کاربردی بسیاری است که می تواند سرعت و دقت شما را تا چندین برابر افزایش داده و رضایت صد در صدی خریداران خود را به دست آورد.

ویژگی های جانبی این دستگاه از جمله قابلیت ذخیره خودکار، قابلیت سورت اتوماتیک و قابلیت نصب فینیشر به شما این امکان می دهد که سرعت انجام کارهای خود را افزایش داده و چندین کار را با هم انجام دهید.

پردازنده به کار رفته در این دستگاه چاپ 1 گیگابایتی بوده که سرعت پرینت را تا 5 برابر افزایش داده است. از طرف دیگر هارد 80 گیگابایتی این دستگاه می ‌تواند حجیم ترین و سنگین ترین فایل ها را در خود ذخیره و دسته بندی کند.

سرعت کپی در این مدل از برند شارپ 41 برگ در دقیقه بوده و کیفیت چاپ نیز 1200 dpi می باشد. اگر شما برای محیط کاری خود دنبال یک دستگاه چاپ با قابلیت کپی و چاپ دو طرف هستید، خرید شارپ mx4110 با داشتن این ویژگی می تواند یک انتخاب مناسب برای شما باشد.

از طرف دیگر دستگاه چاپ خود را می توانید از طریق شبکه و یا کابل USB  به دستگاه های جانبی دیگر متصل کرده و با سرعت بالا به انتقال اطلاعات بپردازید. در این مدل از دستگاه چاپ برند شارپ 4 کاست تغذیه کاغذ با ظرفیت 500 برگه وجود دارد. بنابراین شما در ماکسیمم توان کاری خود می توانید دو هزار برگ را در دستگاه قرار داده و از آنها برای چاپ استفاده کنید.

پنل رنگی، قابلیت چاپ بر روی کاغذ های مختلف با وزن 60 تا 250 گرم، قابلیت چاپ مستقیم از دیگر ویژگی ‌های کاربردی این دستگاه است که می ‌تواند رضایت خاطر....ادامه مطلب درکپی ایران...جهت مشاوره 09148659399



:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

خرید شارپ mx200

خرید شارپ mx200 را می توانید به صورت استوک، بازسازی شده و یا آکبند با قیمت ‌های متفاوت و کیفیت های مختلف تهیه کنید. در صورتی که شما برای خرید دستگاه چاپ مورد نظرتان به دنبال بالاترین کیفیت هستید و محدودیتی در بودجه مالی خود ندارید، دستگاه آکبند می تواند مناسب ترین انتخاب برای شما باشد. دستگاه های استوک و بازسازی شده دستگاه های دست دوم اما با کیفیت قابل قبول بوده و قیمت پایین تری دارند.

یکی از مهم ترین فاکتور ها هنگام خرید و انتخاب هر دستگاه چاپ توجه به فاکتورهای فنی و تناسب آن با نیاز های کاری شما می باشد. مهم ترین فاکتور در انتخاب دستگاه های چاپ سرعت و کیفیت کپی و پرینت است. این دستگاه چاپ می تواند در هر دقیقه 20 برگ را با کیفیت و وضوح 1200 dpi چاپ کند.

کیفیت چاپ این دستگاه یک مقادیر ایده آل و مناسب برای چاپ تمامی فایل ها و اسناد می باشد و سرعت چاپ آن نیز برای حجم های کاری متوسط رو به پایین مناسب است.

این دستگاه چاپ علاوه بر کپی و پرینت قابلیت اسکن نیز داشته و شما می توانید با استفاده از آن فایل های مختلف را در فرمت های مختلف عکس، پی دی اف، آفیس و غیره اسکن بگیرید. حداقل و حداکثر سایز کاغذ مورد استفاده در این دستگاه A3 و A6 بوده و این تنوع در اندازه می ‌تواند کاربری شما را در محل کار تا چندین برابر افزایش دهد.

قابلیت برنامه ریزی و سورت الکترونیکی از دیگر ویژگی‌ های این دستگاه چاپ است که می تواند رضایت شما را از خرید شارپ mx200 به دست آورد. این دستگاه چاپ دارای 32 مگابایت حافظه بوده و برای انتقال اطلاعات می توانید از کابل USB.2  استفاده کنید.

ظرفیت کاغذ های ورودی شارپ در این مدل 300 برگ بوده اما شما در حالت ماکسیمم می توانید آن را تا 550 برگ نیز افزایش دهید.

ویژگی مهم دیگر این دستگاه چاپ قابلیت کپی دو طرفه روی برگه بدون نیاز به جابجا کردن آن می باشد. این ویژگی سرعت و دقت کاری شما را ….ادامه مطلب درکپی ایران...جهت مشاوره 09148659399



:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

قیمت ریکو mp4503

قیمت ریکو mp4503 را می توان یکی از مهم ترین عوامل موثر در خرید آن دانست. خریداران دستگاه های اداری در برخی موارد به قیمت بیشترین توجه را نشان می دهند. چرا که هزینه های راه اندازی یک کسب و کار چاپ و تکثیرات معمولا اهمیت بسیار زیادی دارد.

قیمت دستگاه های اداری از مدلی به مدل دیگر، و حتی در بین دو دستگاه با مدل های یکسان، از یکی به دیگری فرق می کند. علت این تفاوت معمولا بابت تفاوت در تعداد و نوع آپشن های اختیاری، یا مدل و ریجن ساخت دستگاه می باشد. شما می توانید با دانستن نحوه اثر گذاری عوامل مختلف بر قیمت این دستگاه ها، دستگاه مطلوب خود را با قیمتی ایده آل خریداری نمایید.

ریکو mp4503 یک دستگاه چندکاره مخصوص کلاس کاری متوسط و حتی سنگین می باشد. دستگاهی که توان تولیدی و کارایی شما را به سطح کاملا جدیدی می برد. مدل mp4503 و همخانواده های آن گروهی از پرینترهای چندکاره هستند که با نیاز مارکت ها و دفاتراداری به خوبی آشنایی دارند. درواقع به همین علت در بین انواع مختلف ماشین های اداری و پرینترهای چندکاره محبوبیت این چنینی دارند.

پیکربندی و اندازه ریکو mp4503 در حدود 587*685*983 میلی متر و وزن آن نیز تقریبا یکصد کیلوگرم است. ابعادی که برای یک دستگاه چندکاره مناسب و معقول است.

 این سری از پرینترهای چندکاره ریکو سرعت بالایی دارند. سرعت پرینت این مدل به 45 برگ بر هر دقیقه می رسد. که این سرعت برای انجام بسیاری از پروژه ها و سفارشات در حداقل زمان کاملا کافی می باشد. همچنین این دستگاه زمان آماده به کار شدن بالایی نیز دارد. تنها 6.2 ثانیه طول می کشد تا دستگاه از حالت Sleep، آماده به کار شود. و بعد از آن تنها 4 ثانیه صرف آماده سازی اولین کپی می کند.

ریکو mp4503 یک دستگاه چندکاره رنگی-سیاه و سفید می باشد که همراه خود دریایی از قابلیت ها و امکانات مفید را دارد. این امکانات می توانند توان تولیدی شما در به حداکثر برسانند. در عین حال تجربه کاری لذت بخش و اتوماتیک را به اپراتور. …ادامه مطلب درکپی ایران...جهت مشاوره 09148659399



:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

 

 

قیمت ریکو mp6501

قیمت ریکو mp6501 یکی از نقاط مثبت این دستگاه می باشد. خرید چنین دستگاه ی در این کلاس کاری، با این بودجه در مدل های کمتری امکان پذیر می باشد. شما می تاونید با پرداخت یک هزینه کاملا اقتصادی و مقرون به صرفه، صاحب یک پرینتر چندکاره حرفه ای متناسب با کلاس کاری متوسط و حتی سنگین شوید.

به منظور پرداخت بهترین قیمت برای خریداری این دستگاه، خوب است که عوامل موثر بر قیمت را بشناسید. برخی از این عوامل در کنار تغییر قیمت، تغییر کیفیت و کارایی را نیز به دنبال دارند. شما می توانید با شناخت این عوامل، از آنها دوری کنید تا از نهایت کارایی دستگاه بهره مند شوید.

ریکو mp6501 یک دستگاه چندکاره ساخت ریکو آفیشیو می باشد این دستگاه کارهای چاپ، کپی، اسکن و فکس را برای شما انجام می دهد. سرعت خروجی چاپ و کپی این دستگاه به 65 برگ بر هر دقیقه می رسد و همچنین از زمان آماده به کار شدن کمی نیز برخوردار است. به طور کلی این دستگاه سرعت راضی کننده ای دارد که برای انجام بسیاری از پروژه ها و سفارشات کاملا کافی می باشد.

همچنین با استفاده از مدل mp6501 شما قادر به ایجاد و اجرای گردش کارهای دلخواه نیز خواهید بود. به این ترتیب شما می توانید پیچیده ترین امور اداری را نیز به لطف یکپارچگی کم نظیر این دستگاه و به راحتی هر چه تمامتر انجام دهید.

همراه این دستگاه آپشن های اختیاری متعددی ارائه می شوند. شما می توانید از بین این آپشن ها ترکیب دلخواه و مورد نیاز خود را هنگام ثبت سفارش و خریداری محصول، به دستگاه خود اضافه کنید. آ|شن های اختیرای هر کدام به نحوی کارایی دستگاه شما را بالا می برند. اما باید توجه داشت که هزینه جداگانه ای دارند. درواقع شما می توانید با انتخاب آپشن های روری و حذف دیگر آپشن ها، همزمان با بالاتر بردن کارایی دستگاه، در هزینه ها و قیمت ریکو mp6501 نیز صرفه جویی کنید.

ریکو mp6501 در مدل های مختلف تولید و به بازار عرضه می شود. همچنین این دستگاه در حالت های مختلف آکبند.....ادامه مطلب درکپی ایران...جهت مشاوره 09148659399



:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

خرید شارپ mx623

خرید شارپ mx623 را مانند بقیه دستگاه های کپی می توانید از فروشگاه های آنلاین و یا حضوری خریداری کنید. با توجه به آن که شما برای خرید این دستگاه چاپ هزینه نسبتاً بالایی پرداخت خواهد کرد، حتما هنگام خرید از اصل و سالم بودن دستگاه مطمئن شوید و آن را همراه با گارانتی و ضمانت نامه خریداری کنید.

قبل از خرید شارپ mx623 بهتر است با ویژگی ها و مشخصات این دستگاه آشنا شوید. این دستگاه چاپ یک دستگاه اداری و چند منظوره است که شما می توانید از آن برای پرینت، کپی، اسکن و فکس مدارک مختلف استفاده کنید.

با استفاده از این دستگاه چاپ می توانید اسناد مختلف را به صورت رنگی و یا سیاه و سفید کپی بگیرید. سرعت بالای چاپ یکی از ویژگی‌ های کاربردی این دستگاه است که شما می توانید آن را برای مرکز چاپ و نشر پرکار و شلوغ خود انتخاب کنید. این دستگاه می تواند در هر دقیقه 65 را به صورت رنگی و سیاه و سفید چاپ کند.

کیفیت چاپ این دستگاه نیز مقدار 1200 dpi می باشد این مقدار در کنار تکنولوژی چاپ لیزری به شما این امکان را می دهد که تصاویر کاملا واضح و با کیفیت در چاپ داشته باشید.

امکانات جانبی مانند فینیشر،  سورتر و ذخیره خودکار از دیگر ویژگی ‌های این دستگاه است که می تواند رضایت شما را از خرید به دست آورد.  با استفاده از سورتر می توانید اسناد ذخیره شده را دسته بندی کنید،  با استفاده از فینیشر می توانید برگه ها را در ابعاد مناسب برای جزوات و یا کتابچه ها چاپ بگیرید و با استفاده از ذخیره خودکار می‌توانید از یک برگ بارها برای کپی استفاده کنید.

با استفاده از USB می‌توانید به دستگاه دیجیتال جانبی مختلفی مانند لپ تاپ، تبلت و یا حتی تلفن همراه وصل شده و فایل های مختلف با فرمت های مختلف را دریافت کنید. یکی دیگر از ویژگی های مهم این دستگاه چاپ سازگاری آن با سیستم های عامل مختلف مانند ویندوز، ویستا، مک و غیره است .برای خرید شارپ mx623 می توانید به سایت این فروشگاه...ادامه مطلب درکپی ایران...جهت مشاوره 09148659399



:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

قیمت ریکو mp3003

قیمت ریکو mp3003 همواره به عنوان یکی از نقاط مثبت خرید این دستگاه محسوب می شود. خرید یک دستگاه با کیفیت در این کلاس کاری و با امکانات متعددی که ارائه می دهد معمولا مستلزم پرداخت هزینه بالایی می باشد. اما قیمت این دستگاه بسیار مناسب بوده و از این رو از دستگاه های اقتصادی به شمار می رود.

مدل mp3003 یک پرینتر چندکاره ساخت ریکو می باشد که کارهای چاپ، کپی، اسکن و فکس را انجام می دهد. دستگاه های چندکاره به علت جمع و جور بودن و ارائه همه خدمات به صورت یکجا، طرفداران بسیاری پیدا کرده اند. این دستگاه ماهیت چندکاره بودن را با قابلیت های متعددی آمیخته است و درنهایت نیز مهندسی ماهرانه و طراحی هنرمندانه ریکو را چاشنی کار کرده است.

ریکو mp3003 در عین چندکاره بودن، در کارهای تخصصی کیفیت خود را حفظ کرده است. این دستگاه سریع، قدرتمند و حرفه ای می باشد و از یکپارچگی قابل توجهی برخوردار است. سرعت خروجی چاپ و کپی دستگاه به 30 برگ بر هر دقیقه می رسد که برای انجام بسیاری از امور کافیست. این سرعت در ترکیب با کیفیت راضی کننده 600*600 dpi و امکان تنظیم گردش کارهای دلخواه، پاسخگوی طیف گسترده ای از نیاز های یک دفتر انتشارات و امور اداری می باشد.

ریکو mp3003 در مدل های مختلفی ساخته و به بازار عرضه می شود. این دستگاه در مدل های سیاه و سفید و رنگی تولید می شود. مدل های رنگی با پسوند c و به شکل 3003c متمایز می شوند. مدل های رنگی به علت چندکاره و همچنین جمع و جور بودن طرفداران بسیاری پیدا کرده اند.

همچنین همه این مدل ها در انواع مختلف آکبند، استوک و بازسازی شده به فروش می رسند. مدل های استوک و بازسازی شده برخلاف دستگاه های آکبند برای مدتی کار کرده اند ولی از همان کیفیت و سلامت برخوردار می باشند. با این تفاوت که قیمت بسیار کمتری دارند. مدل های بازسازی شده تحت تعمیرات و اصلاحاتی قرار گرفته تا سازگاری بالاتری داشته باشند و از این رو ممکن است ویژگی های آنها دسخوش تغییر شده باشد...ادامه مطلب درکپی ایران...جهت مشاوره 09148659399



:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 9 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

خرید کانون ir7086

خرید کانون ir7086 با توجه به ویژگی های کاربردی و دو منظوره بودن پرینت و کپی می تواند گزینه مناسبی برای دفاتر فنی مهندسی، مدارس و آموزشگاه ها و ادارات مختلف باشد. این دستگاه چاپ سرعت کپی بسیار بالایی داشته و به شما کمک می کند که حتی در شلوغ ترین روزهای کاری خود نیز به حجم کاری بالای خود برسید.

این دستگاه چاپ دارای دو قابلیت کپی و پرینت بوده و با توجه به صرفه جویی در فضای مورد استفاده و هزینه خرید کانون ir7086 بدون شک از خرید همزمان دو دستگاه مجزا بهتر می باشد. یکی از بارزترین ویژگی های این دستگاه سرعت چاپ بسیار بالای آن است. شما می توانید در هر دقیقه به کمک آن 70 برگ را پرینت و یا کپی بگیرید.

کیفیت چاپ این دستگاه لیزری 600 dpi بوده و این مقدار با توجه به چاپ لیزری می تواند تمامی جزئیات را در نسخه های چاپی به خصوص چاپ متون به نمایش بگذارد.

میزان نگه داری تعداد کاغذ نیز در این دستگاه بسیار مناسب بوده و شما می توانید در ابتدای کار بیش از 7600 برگه را در دستگاه قرار داده و از برگه ها در ابعاد A3 تا A5 کپی یا پرینت بگیرید.

قابلیت بزرگ نمایی و کوچک نمایی، توانایی چاپ دو طرفه و کپی متوالی تا 999 برگ سه ویژگی بسیار مهم در این دستگاه چاپ می باشد که کاربری و سرعت استفاده از آن را بسیار افزایش داده است.

برای ارتباط با این دستگاه چاپ و انتقال اطلاعات می توانید از پورت پر سرعت USB.3 استفاده کرده و حتی فایل های سنگین و پر حجم را با سرعت بالا انتقال دهید. از طرف دیگر حافظه داخلی 1 گیگا بایتی این دستگاه کپی به شما این امکان را می دهد که فایل های بسیاری را در صورت نیاز در دستگاه ذخیره کرده و از آن ها استفاده کنید.

بعد از خرید کانون ir7086 برای استفاده باید 6 دقیقه منتظر گرم شدن دستگاه مانده و بعد از تنها 3 ثانیه اولین کپی خود را تحویل بگیرید....ادامه مطلب درکپی ایران...جهت مشاوره 09148659399



:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 9 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

قیمت شارپ mx364

قیمت شارپ mx364 تحت تاثیر عوامل مختلفی می باشد و ممکن است از یک دستگاه به دستگاه دیگر تغییر کند. قیمت و هزینه پرداختی همواره یکی از مهمترین نکاتی است که در خرید یک ماشین اداری باید به آن توجه داشت. واقعیت این است که می توانیم کیفیت را گران نخریم.  شناسایی این عوامل و نحوه اثرگذاری آنها بر قیمت دستگاه می تواند یک خرید ایده آل را برای شما رقم بزند.

پیکربندی و مدل دستگاه دو عوامل با بیشترین تاثیر بر روی قیمت شارپ mx364 و هر دستگاه اداری دیگری هستند. شما می توانید با انتخاب مناسب ترین مدل و ترکیب کارآمد ترین آپشن های اختیاری علاوه بر دریافت نهایت کارایی، در هزینه های خود نیز بیشتری نصرفه جویی را کنید.

شارپ mx364 یک دستگاه چندکاره اداری ساخت شارپ می باشد. این دستگاه چند کاره، اموری از جمله چاپ، کپی، فکس و اسکن را برای شما انجام می دهد. این دستگاه قابلیت های متعدد سخت افزاری و نرم افزاری را به همراه خود دارد تا توان تولیدی و راندمان کاری شما را به حداکثر برساند. ساز و کارهایی مثل SharpOPA نیز بر روی این مدل تعبیه شده اند.

شارپ mx364 یک دستگاه چندکاره سیاه و سفید می باشد. این دستگاه از یک سیستم سیاه و سفید کننده 256 بیتی استفاده می کنند. به این ترتیب کیفیت اوراق چاپ و کپی شده کاملا بالا و چشم نواز می باشد. همچنین ساز و کارهای امنیتی متعددی نیز به منظور تامین نهایت امنیت داده های شما طراحی و راه اندازی شده اند.

همراه شارپ mx364 شما می توانید آپشن های اختیاری متعددی را نیز سفارش دهید. این آپشن های اختیاری کارایی و توان تولیدی شما را تا چندین برابر افزایش می دهند. ولی هر کدام قیمت جداگانه ای دارند که به صورت مازاد بر قیمت خام دستگاه محاسبه می شود.

در نتیجه شما می توانید با انتخاب یک ترکیب معقولانه و ایده آل از بین آپشن های اختیاری، نه تنها توان تولیدی و کارایی خود را بالاتر ببرید، بلکه در هزینه های پرداختی خود نیز صرفه جویی کنید چرا که استفاده از این...ادامه مطلب در کپی ایران...جهت مشاوره 09148659399



:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 9 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

قیمت کانون ir7086

قیمت کنون ir7086 همچون قیمت دستگاه های اداری، همواره عامل بسیار مهم و تاثیرگذاری در خرید و انتخاب این دستگاه می باشد. خریداران همواره به دنبال قیمت مناسبتر هستند و از این رو انتخاب های گرانتر را به راحتی رد می کنند. قیمت این دستگاه تحت عوامل مختلفی ممکن است دچار تغییر شود. شناخت عوامل موثر بر قیمت کانون ir7086 می تواند در انتخاب دستگاه مناسب محل کار شما کمک شایانی کند.

کانون ir7086 یک پرینتر لیزری قدرتمند و مخصوص کلاس کاری سنگین می باشد. بار کاری زیاد و گردش کارهای پیچیده ادارات و دفاتر انتشارات بزرگ به کمک این دستگاه به راحتی در جریان خواهند بود. سرعت خروجی 70 برگ بر هر دقیقه در ترکیب با قابلیت های متعددی مثل اسکن و پرینت دو طرفه همزمان، نهایت سرعت و کارایی را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

کیفیت اوراق چاپ شده بسیار بالا می باشد و این دستگاه قابلیت چاپ با رزولوشن حداکثری 1200*1200 dpi را نیز داراست. دستگاه های imagerunner کانون همواره به عنوان پرچمداران صنایع چاپ و تکثیرات شناخته شده اند و ir7086 نیز از این قاعده مستثنی نیست.

این دستگاه ها به علت محبوبیت بالا و کارایی خوبی که به نمایش گذاشته اند، در سرتاسر دنیا طرفداران بسیاری دارند. از این رو این مدل نیز به عنوان یکی از مدل های خانواده imagerunner در مناطق مختلف دنیا و تحت ریجن های مختلفی تولید و به بازار عرضه می شود. ریجن های مختلف ساخت می توانند بر روی قیمت کانون ir7086 موثر باشند. به عنوان مثال دستگاه آمریکایی با دستگاه مالزیایی در قیمت متفاوت هستند.

همچنین این دستگاه در مدل های مختلف آکبند، استوک و بازسازی شده به فروش می رسد. فروشگاه کپی ایران، عرضه کننده انواع مدل های کانون ir7086 در پیکربندی های مختلف می باشد. شما می توانید با خرید از فروشنده معتبر و مطمئنی مثل کپی ایران، در عین اطمینان خاطر از سلامت و کارایی دستگاه، از قیمتی که پرداخت می کنید نیز آسوده خاطر و رضایت مند باشید.

پیکربندی دستگاه یکی از عوامل مهم و تاثیر گذار در قیمت دستگاه های اداری می باشد...ادامه مطلب در کپی ایران...جهت مشاوره 09148659399



:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 خرداد 1399 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 33 صفحه بعد