نوشته شده توسط : جعفری

ویژگی های فتوکپی رنگی شارپ Sharp mx-7500

فتوکپی رنگی استوک شارپ Sharp mx-7500 در زمانی کم تر از 90 ثانیه گرم شده و آماده به کار می شود. از طرف دیگر برای تهیه اولین کپی تنها 5.1 ثانیه زمان لازم است. لذا شما در کم تر از دو دقیقه می توانید بعد از روشن کردن دستگاه از آن کپی بگیرید.

در صورتی که حافظه دستگاه مناسب باشد می توانید حجم قابل قبولی اطلاعات را روی آن ریخته و در زمان دلخواه از آن ها پرینت یا کپی بگیرید. حافظه داخلی این دستگاه فتوکپی 5 گیگا بایت بوده و می توانید تا یک ترا نیز ارتقا یابد.

فتوکپی رنگی شارپ Sharp mx-7500 می تواند تا 9999 برگه را به طور متوالی کپی بگیرد. بنابراین می توانید این تعداد از برگه را داخل مخزن دستگاه قرار داده تا بتواند به طور متوالی از از اطلاعات مورد نیازتان کپی بگیرید.

نکته بسیار مهم دیگر درباره فتوکپی رنگی استوک شارپ Sharp mx-7500 داشتن قابلیت برنامه ریزی آن است. شما می توانید برنامه های مختلف کپی و پرینت را به دستگاه داده و تعداد کافی برگه را نیز داخل مخزن قرار دهید. این مساله به شما کمک می کند تا مدت ها نگران عملکرد دستگاه کپی نباشید و دستگاه به طور خودکار برنامه داده شده به آن را انجام دهد.

 توان مصرفی از دیگر فاکتورهای مهم هنگام خرید تمامی دستگاه های برقی است که باعث کاهش مصرف انرژی و کاهش هزینه ها می شود. این دستگاه فتوکپی یکی از کم مصرف ترین دستگاه های فتوکپی موجود در بازار است که تنها 3.84 کیلو وات توان مصرف می کند. با استفاده از فتوکپی رنگی Sharp mx-7500 می توانید با کیفیت بالای 600 dpi به خوبی تمامی اسناد و تصاویر مورد نظرتان را کپی کرده یا پرینت بگیرید؛ به طوری که تمامی جزئیات و رنگ ها به خوبی در تصویر قابل مشاهده باشد.

 شرکت کپی ایران یکی از معتبرترین شرکت های وارد کننده دستگاه فتوکپی استوک در ایران است که می توانید مدل های مختلف دستگاه های کپی را با قیمتی بسیار مناسب از آن خریداری نمایید... فتوکپی رنگی استوک شارپ Sharp mx-7500



:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

ویژگی های دستگاه فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا C552

 یکی از اصلی ترین و مهم ترین ویژگی های دستگاه های چاپ، داشتن سرعت بالا است. دستگاه استوک فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا C552 می تواند در هر دقیقه 55 برگه را برای شما کپی کرده و یا پرینت بگیرد. این باعث می شود که شما در طول روز بتوانید تعداد برگه های زیادی را کپی کرده یا پرینت بگیرید. یکی دیگر از ویژگی های مهم دستگاه فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا C552 داشتن کیفیت بالای چاپ در پرینت، اسکن و کپی است که باعث می شود تصاویر و اسناد با دقت و کیفیت مناسب روی برگه ها چاپ شوند. این دستگاه چاپ دارای کیفیت 600 DPI در پرینت و کپی و 300 DPI در اسکن است.

 با استفاده از کونیکا مینولتا C552 می توانید به طور همزمان از هر دو سمت برگه کپی بگیرید .داشتن رابط های ارتباطی متنوع می تواند یکی از مهم ترین ویژگی های دستگاه های فتوکپی باشد که بر سهولت کاربری آن ها تاثیر مستقیم می گذارد. این دستگاه دارای دو پورت USB.1 و USB.2 بوده و قابلیت اتصال به شبکه را نیز داردومی توانید به تمامی سیستم های اداره که به شبکه وصل هستند دسترسی پیدا کرده و فایل های قرار داده شده در شبکه را به راحتی پرینت و یا کپی بگیرید.

فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا C552 دارای قابلیت بزرگ نمایی و کوچک نمایی است ،شما می توانید اسناد و تصاویر بزرگ را کوچک کرده و همه آن را روی یک صفحه پرینت کنید و یا بخشی از تصاویر بزرگ را زوم کرده و فقط آن قسمت را مورد استفاده قرار دهید. دستگاه استوک فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا C552 برای گرم شدن اولیه به کم تر از 60 ثانیه زمان نیاز داشته و در کم تر 4.8 ثانیه می تواند اولین برگه را برای شما کپی یا پرینت بگیرد. می توانید کاغذهای A3 تا A6 را در آن قرار داده و از اسناد مورد نظر خود کپی و پرینت بگیرید.

شما میتوانید این دستگاه رااز فروشگاه کپی ایران با قیمت مناسب خریداری کنید... فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا C552 



:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

ویژگی های فتوکپی استوک کانن

 برخلاف بسیاری دیگر از دستگاه های فتوکپی استوک که تنها قابلیت فتوکپی دارند، دستگاه های فتوکپی کانن در مدل های مختلف به صورت چند منظوره تولید می شوند. یعنی شما می توانید در کنار کپی های رنگی و سیاه و سفید کارهای دیگری مانند پرینت و اسکن نیز با دستگاه انجام دهید. این خرید می تواند برای شما باعث صرفه جویی اقتصادی شده و محیط کاری شما را جمع و جور تر کند.

 از دیگر ویژگی های مدل های مختلف فتوکپی استوک کانن قابلیت کپی گرفتن همزمان از پشت و روی برگه ها است. برخلاف مدل های قدیمی که شما برای گرفتن کپی دو طرفه مجبور بودید دستگاه را متوقف کرده و برگه را با کمک دست جابجا کنید، در این مدل از دستگاه ها نیازی به جابجایی نبوده و دستگاه به طور خودکار و همزمان از هر دو سمت برگه کپی می گیرد.

 کیفیت چاپ نشان دهنده وضوح تصاویر بوده و بر اساس مقیاس DPI سنجیده می شود. هر چه این مقدار بیشتر باشد، کیفیت چاپ بیشتر است. سرعت چاپ نیز براساس تعداد برگه های قابل چاپ در دقیقه معرفی می شود که مساله ای بسیار مهم در دستگاه های فتوکپی است. دستگاه های فتوکپی استوک کانن دارای سرعت و کیفیت قابل قبولی بوده و می توانند در مراکز مختلفی که نیاز به سرعت و کیفیت دارند استفاده شوند.

 در صورتی که دستگاه فتوکپی شما ظرفیت کمی داشته باشد مجبور هستید به طور مداوم آن را پر کنید و سرعت کارتان پایین می آید. فتوکپی استوک کانن در مدل های مختلف دارای ظرفیت های بالا و قابل گسترش بوده که می تواند تعداد قابل قبولی برگه را در خود جای دهد.

این دستگاه ها از حافظه بالایی برخوردارند ومی توانند داده های مختلف را در خود ذخیره کرده تا در زمان مناسب از آن ها کپی یا پرینت بگیرید.

 فروشگاه کپی ایران یکی از معتبرترین و قدیمی ترین شرکت های وارد کننده دستگاه های فتوکپی استوک است که شما می توانید مدل های مختلف  برند کانن را با قیمت مناسب از آن خریداری کنید... فتوکپی استوک کانن...ادامه



:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

ویژگی های فتوکپی رنگی توشیبا

یکی از ویژگی های این دستگاه های فتوکپی استوک چند منظوره بودن آن ها است. علاوه بر فتوکپی رنگی و سیاه و سفید می توانید از دستگاه برای اسکن مدارک مختلف و یا پرینت گرفتن نیز استفاده کنید.

کیفیت دستگاه های فتوکپی بر اساس معیار dpi سنجیده می شود. هرچه این مقدار بیشتر باشد، کیفیت چاپ، پرینت و اسکن نیز بالاتر است. دستگاه های فتوکپی رنگی توشیبا می توانند با کیفیت های بالایی مانند1200  یا 600 دی پی آی تصاویری با کیفیت عالی و با تمامی جزئیات برای شما کپی یا پرینت بگیرند.

سرعت عملکرد دستگاه های چاپ، کپی و پرینت بر اساس تعداد برگه هایی که در هر دقیقه کپی یا پرینت می گیرند بررسی می شود. مدل های مختلف فتوکپی رنگی توشیبا دارای سرعت های مختلف و بالایی مانند 60 برگه در دقیقه هستند.

از ویژگی های پر کاربرد در دستگاه های چاپ کپی گرفتن دو طرفه است. در دستگاه های قدیمی شما مجبور بودید برای کپی گرفتن دو طرفه دستگاه را متوقف کرده و برگه را به صورت دستی جابجا کنید. اما در این مدل دستگاهها بدون نیاز به جابجایی می توانید به طور همزمان هر دو سمت برگه را کپی کرده و سرعت عمل شما را تا دو برابر افزایش دهند.

فتوکپی رنگی توشیبا دارای قابلیت برنامه ریزی بوده و شما میتوانید تا ساعت ها عملکرد دستگاه کپی را به خود دستگاه سپرده و نیازی به کنترل مداوم آن نداشته باشید. می توانید طی یک برنامه مشخص برای تعداد خاصی برگه کپی یا پرینت بگیرید.

سیستم های کامپیوتری در بخش های مختلف اداره می توانند به اطلاعات مشترکی که روی شبکه قرار می گیرند دسترسی داشته باشند. مدل های مختلف دستگاه های فتوکپی رنگی توشیبا قابلیت اتصال به شبکه را دارند. یعنی شما می توانید به راحتی اطلاعاتی که روی کامپیوتر دیگر در اتاقی دیگر قرار دارد را پرینت یا کپی بگیرید.

کپی ایران یکی از معتبرترین و قدیمی ترین وارد کنندگان  است که مدل های مختلف دستگاه های کپی را با قیمت مناسب به خریداران محترم ارائه می دهد... فتوکپی رنگی توشیبا...ادامه



:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

دستگاه فتوکپی توشیبا

 توشیبا از برند های ممتاز جهان در عرصه تولید دستگاه‌ های کپی به شمار می ‌آید. این دستگاه کپی به شما این امکان را می‌ دهد که کارهای خود را با دقت و سرعت بالایی انجام دهید. این محصول همچنین از طراحی آرگونومیک خاصی برخوردار است که به راحتی می‌ تواند در فضای دفتر شما قرار بگیرد.

این نوع دستگاه به طور کلی به دودسته تک کاره چند کاره تقسیم می‌شود. از تفاوت‌ های این دو دستگاه می‌ توان به مواردی از قبیل اندازه، وزن، رنگی بودن یا نبودن، دارا بودن قابلیت اسکن و پرینت اشاره کرد.

فتوکپی توشیبا از قابلیت‌ های فراوانی برخوردار است که از جمله آن ها می توان به مواردی از قبیل معماری همه کاره‌ تک بردی، قابلیت پرینت فلش مموری و انجام اسکن بر روی آن ها، قابلیت ارتباط شبکه، اسکن، پرینت و کپی، مدیریت کاغذهای متنوع، قابلیت انتقال عکس الکتروستاتیک 4 درام توسط کمربند انتقال داخلی و واحد دوبلکس خودکار بدون سینی اشاره کرد.

کار با این نوع دستگاه  بسیار راحت است؛ به طوری که در مدت زمان کوتاهی طرز کار آن را یاد خواهید گرفت. فتوکپی توشیبا از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و می ‌تواند تمام نیازهای شما را بر طرف کند.

یکی از ویژگی ‌های مهم هر دستگاه فتوکپی قابلیت شبکه می ‌باشد. از طرفی انتخاب دستگاهی که قابلیت شبکه داشته باشد دشوار است. باید بدانید که آیا دستگاه مورد نظر در زمان مشخصی قادر به مدیریت چند کار می‌ باشد؟ همچنین راه اندازی شبکه در این دستگاه تا چه حد دشوار است؟ از طرفی به چه مدت زمانی برای راه اندازی شبکه در دستگاه نیاز دارید؟

دستگاه های فتوکپی توشیبا این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده اند که بتوانند در مدت زمان کوتاهی شبکه را راه اندازی کنند. از طرفی مدت زمان کوتاه این راه اندازی موجب صرفه جویی در هزینه و زمان شما خواهد شد. فروشگاه کپی ایران مجموعه ای از با کیفیت ترین دستگاه های فتوکپی توشیبا را برای مشتریان عزیز با قیمتی کاملا مناسب فراهم آورده و رضایت خریداران را تضمین می نماید...فتوکپی توشیبا...ادامه



:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

آیا فتوکپی رنگی جرم محسوب می شود؟

قبل از پاسخ به این سوال باید بدانید که خود برگه کپی شده در  دادگاه و مراکز حقوقی فاقد اعتبار بوده مگر آنکه اصل سند همراه با کپی به دادگاه یا هر مرکز حقوقی دیگر ارائه شود. در غیر این صورت کپی رنگی هیچ سندیت و اعتباری نداشته و نه جرم محسوب می شود و نه یک سند رسمی. بنابراین در این شرایط هیچ گونه جرمی شامل کپی رنگی نخواهد بود.

بعد از آن که متوجه شدیم کپی هر سند در دادگاه و مراکز حقوقی بدون داشتن سند اصلی هیچ گونه اعتباری ندارد، بهتر است که به این سوال نیز پاسخ داده شود که آیا دستکاری در فتوکپی اسناد مانند تغییر تاریخ، تغییر نام ها، تغییر در مساحت و متراژ در مورد اسناد ملکی و غیره نیز جرم محسوب می شود یا خیر؟ در این گونه موارد در صورتی که شاکی اصل سند را در اختیار داشته باشد می تواند از فرد مذکور به عنوان جعل سند شکایت کرده و دادگاه نیز وی را مجرم شناخته و محکوم خواهد کرد. اما در صورتی که شاکی هیچ گونه سند اصلی از فتوکپی رنگی در دست نداشته باشد، شکایت وی راه به جایی نبرده و تغییر در سند فتوکپی شده به عنوان جرم اثبات نمی شود.

آیا در صورت نبودن سند اصلی، مهر کپی برابر اصل در فتوکپی رنگی یا غیر رنگی می تواند اعتبار سند را تایید کند یا خیر؟ در موارد بسیاری مانند تاییدیه های تحصیلی که شما برای ثبت نام در دانشگاه دیگر و یا استخدام در مراکز دولتی و خصوصی ارائه می دهید، ممکن است قابل قبول باشد و دانشگاه و ارگان دولتی مورد نظر سند کپی شده را از شما بپذرید. اما در صورتی که سند را برای مراجع قضایی و مهم تری نیاز داشته باشید اوضاع کمی سخت گیرانه تر است. در این موارد مهرهای رایجی که در بانک ها و ادارات مختلف روی کپی زده می شود فاقد اعتبار بوده و دادگاه فقط مهرهای مراکز خاصی مانند رفتر اسناد رسمی، وکیل رسمی دادگاه و یا دادگستری را می پذیرد.



:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

مزایای دستگاه فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا C450

یکی از مزایای اصلی و قابل توجه این دستگاه پرطرفدار قیمت مناسب آن در عین داشتن کیفیت بالا است. همچنین این دستگاه در رده دستگاه‌های فتوکپی رنگی لیزری  قرار دارد که باعث سرعت بخشیدن به امر چاپ شده است.همچنین به راحتی می‌توانید برگه های مختلف با سایزهای گوناگون  را برای چاپ در آن قرار دهید. با این دستگاه می توانید قسمت‌های مختلفی از یک سند و برگه را بزرگنمایی یا کوچک نمایی کنید.

این نوع دستگاه بدون توقف در چاپ قادر است برگه‌ها را همزمان و به صورت پشت و رو چاپ و پرینت نماید. این محصول به دلیل اتصالات متنوع سرعت کار کپی را چند برابر کرده است. این دستگاه فتوکپی رنگی به راحتی به وسیله پورت LAN به شبکه داخلی اداره وصل می‌شود، که این خصوصیت به طور چشمگیری باعث افزایش سرعت عمل در انجام کارها خواهد شد.از طرفی این مزیت های دستگاه فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا C450 باعث می‌شود تا همکاران که در اتاق‌های نزدیک به هم نیستند به راحتی بتوانند فایل‌های مورد نیاز را از طریق شبکه اینترنتی کپی

از قابلیت‌های این دستگاه سیستم بارگذاری اطلاعات لیزری درام می‌باشد که در افزایش کیفیت این محصول اثر گذار بوده است. این مدل دستگاه دو منظوره می‌باشد. این بدان معنا است که علاوه بر کپی به صورت سیاه و سفید می‌توان برای تهیه کپی رنگی نیز از آن استفاده کرد. C450 علاوه بر  قابلیت کپی،  دارای قابلیت اسکن نیز می‌باشد. بنابراین با خرید دستگاه فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا C450 دیگر نیازی به خرید دیگر دستگاه‌ها جهت اسکن نخواهید داشت. این  مدل دستگاه قابلیت چاپ با کیفیت در کمترین زمان ممکن را دارد. استفاده از آن به نوعی باعث صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌ها خواهد شد. به دلیل اینکه ظرفیت چاپ ماهانه این دستگاه ۱۰۰۰۰۰ برگ می ‌باشد برای کارهای پر حجم بسیار مناسب است.

فروشگاه کپی ایران یکی از فروشگاه‌های بزرگ و معتبر در زمینه دستگاه‌های فتوکپی در کشورمان ایران به شمار می آید. این فروشگاه با تهیه دستگاههای فتوکپی با کیفیت توانسته است رضایت مشتریان راجلب نماید...فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا C450 



:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 22 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

هنگام خرید فتوکپی به چه نکاتی باید توجه کرد؟

قبل از اینکه اقدام به خرید دستگاه فتوکپی کنید بهتر است نیازهای خود را بسنجید. برای مثال در طول روز به چه تعداد کپی نیاز دارید، دستگاه یک کاره باشد یا قابلیت چاپ و اسکن هم به همراه داشته باشد و اینکه به کپی رنگی یا سفید و سیاه نیاز دارید. اگر فقط برای مصارف خانگی نیاز به خرید دستگاه فتوکپی دارید، نیازی نیست بیش از اندازه به فکر قابلیت های متفاوت و پیچیده در دستگاه باشید و می توانید با قیمتی مناسب محصول مورد نظر خود را بیابید. اما چنانچه برای مصارف اداری یا شرکتی به دستگاه نیاز دارید، با توجه به حجم کاری بالا، بهتر است دستگاه از کیفیت و سرعت بالایی برخوردار باشد. بنابراین باید از مشخصات فنی دستگاه آگاهی لازم را داشته باشید.

حداکثر چاپ ماهیانه دستگاه معرف نهایت قدرت دستگاه است. بنابراین برای انجام کار متوالی و سنگین باید از حداکثر چاپ ماهیانه دستگاه مطلع باشید. باید بدانید دستگاه قابلیت چاپ دورو را دارد یا خیر. زیرا در صورت نداشتن این قابلیت، باید اول به ترتیب صفحات فرد را پرینت بگیرید سپس آنها را پشت و رو کنید و صفحات زوج را کپی کنید.

برای مواقعی که چند کاربر به طور همزمان در خواست پرینت دارند، دستگاه به حافظه نیاز دارد تا بتوانند یکی یکی برگه‌ های درخواست شده را پرینت بگیرد. همچنین زمانیکه برگه داخل دستگاه نیست باید دستوری که ارسال شده است تا زمانیکه برگه داخل دستگاه قرار بگیرد درون حافظه نگهداری شود.

تغذیه کننده اتوماتیک کاغذ یا فیدر بسیار اهمیت دارد. اگر دستگاه فیدر نداشته باشد برای کپی باید برگه‌ها را یکی یکی داخل دستگاه قرار دهید. اما فیدر باعث نگهداری برگه‌ها به صورت دسته‌ای خواهد شد. موقع کپی کردن دستگاه فقط کاغذ سفید را ‌برمی‌دارد.

اگر می خواهید دستگاهی خریداری کنید که هم از قیمت مناسبی برخوردار باشد و هم امکانات متنوعی را در اختیار شما قرار دهد، باید خرید خود را از یک فروشگاه معتبر انجام دهید.شرکت کپی ایران کیفیت و قیمت تمامی محصولات خود را به خریداران تضمین می کند...خرید دستگاه فتوکپی...ادامه

 



:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 22 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

قیمت دستگاه فتوکپی رنگی شارپ Sharp mx-4100n

 قیمت دستگاه فتوکپی رنگی شارپ Sharp mx-4100n، با توجه به کاربرد عالی این دستگاه بسیار مناسب است. این دستگاه قابلیت همزمان پرینت، اسکن و فتوکپی رنگی را در اختیار شما قرار داده و شما می توانید در هر لحظه چند کار را به طور همزمان با این دستگاه انجام دهید. ظرفیت بالا، کیفیت و وضوح مناسب، طول عمر بالا از دیگر ویژگی های این دستگاه است. سرعت چاپ در این دستگاه بسیار عالی بوده و می تواند 50 برگه را در هر دقیقه برای شما چاپ کند. از نظر سایز برگه هامحدودیت خاصی ندارید و می توانید برگه های A3 تا A6 را درون دستگاه قرار داده و اسناد مورد نظر خود را کپی یا پرینت بگیرید. این دستگاه فتوکپی رنگی استوک دارای پورت شبکه بوده و به راحتی می توانید اسناد مختلف در کامپیوترهای متصل به شبکه را با آن پرینت بگیرید. کیفیت و وضوح چاپ نیز در این دستگاه فتوکپی رنگی استوک بسیار زیاد بوده و می تواند با کیفیت 1200DPI مدارک شما را پرینت بگیرد. علاوه بر داشتن دکمه های کاربردی این دستگاه دارای یک صفحه نمایش لمسی و بزرگ بوده و کارکردن با دستگاه را بسیار ساده می کند.

ظرفیت هارد این دستگاه نیز عالی بوده و با داشتن حافظه 80 گیگا بایت می تواند تا مدت ها مدارک و اسناد مختلف را در حافظه خود نگه داشته و هر زمان که شما مایل بودید آن ها را چاپ کند یا پرینت بگیرد. این دستگاه علاوه بر قابلیت کپی رنگی به شما امکان کپی سیاه و سفید را داده و شما می توانید با در نظر گرفتن نیاز خود از میان آن ها نوع کپی و پرینت را انتخاب کنید. یکی دیگر از ویژگی هایی که بر قیمت دستگاه فتوکپی رنگی شارپ Sharp mx-4100n موثر است، داشتن قابلیت کپی 999 برگ متوالی است که کاربرد آن را بسیار گسترده و متنوع کرده است. قبل از خرید این دستگاه بهتر است بدانید که ظرفیت سینی آن می تواند تا 5100 برگ نیز افزایش پیدا کرده و می توانید با سرعت عالی از آن استفاده نمایید...فتوکپی رنگی شارپ Sharp mx-4100n



:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

ویژگی‌های دستگاه کپی رنگی کونیکا مینولتا C452

دستگاه کپی رنگی کونیکا مینولتا C452 از مدل های جدید برند کونیکا مینولتا محسوب شده و ویژگی های بارزی دارد. این دستگاه چند منظوره کاربرد های فراوانی دارا می باشد. از ویژگی‌های بارز این دستگاه می‌ توان به سرعت عملکرد بالای آن اشاره کرد.

این مدل قابلیت کپی یا پرینت رنگی 45 برگه در هر دقیقه، پرینت یا کپی سیاه و سفید 45 برگه در هر دقیقه و اسکن 50 برگه و سند در دقیقه را دارا می‌ باشد. بنابراین افرادی که حجم کاری بالایی دارند، می‌توانند با بهره‌گیری از این مدل دستگاه در هر ساعت بیش از چند هزار برگه را کپی، پرینت و اسکن بگیرند.

این مدل دستگاه دارای قابلیت کپی دو طرفه آمی ‌باشد؛ که همین ویژگی باعث افزایش سرعت عملکرد دستگاه شده است. اما دستگاه کپی رنگی کونیکا مینولتا C452 قابلیت همزمان هر دو سمت برگه را  بدون نیاز به جابجایی برگه برای شما فراهم کرده است تا در وقت خود صرفه جویی کرده باشید.

ویژگی مهم دیگر دستگاه قابلیت اتصال مستقیم فلش مموری است. بنابراین با داشتن این محصول برای انتقال اطلاعات دیگر نیازی به کامپیوتر نخواهید داشت. این ویژگی راحتی کار با این دستگاه را چند برابر کرده است.

در صورت انتقال اطلاعات از طریق کامپیوتر خواهید توانست حجیم‌ ترین فایل‌های خود را با سرعت بالا به دستگاه انتقال دهید. زیرا C452 این قابلیت را دارد تا اطلاعات را با سرعت بالا لود کند و آن را از کامپیوتر به دستگاه منتقل نماید. یکی از ویژگی‌های بارز هر دستگاه کپی حافظه آن دستگاه است. دستگاه کپی رنگی کونیکا مینولتا C452 با دارا بودن حافظه 2 گیگابایتی خود قادر است حجم زیادی از اطلاعات را در خود ذخیره کرده و در صورت لزوم دستور چاپ آن ها را صادر کند. این نوع دستگاه برای ادارات و مکان‌ هایی که حجم زیاد کاری دارند بسیار پرکاربرد خواهد بود.

دستگاه کپی رنگی کونیکا مینولتا C452 را می توانید با قیمت بسیار مناسب و خدمات پس از فروش از کپی ایران خریداری کنید...ویژگیهای کپی رنگی کونیکا مینولتا C452...ادامه

 



:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

ویژگی‌های دستگاه کپی رنگی کونیکا مینولتا C452

دستگاه کپی رنگی کونیکا مینولتا C452 از مدل های جدید برند کونیکا مینولتا محسوب شده و ویژگی های بارزی دارد. این دستگاه چند منظوره کاربرد های فراوانی دارا می باشد. از ویژگی‌های بارز این دستگاه می‌ توان به سرعت عملکرد بالای آن اشاره کرد.

این مدل قابلیت کپی یا پرینت رنگی 45 برگه در هر دقیقه، پرینت یا کپی سیاه و سفید 45 برگه در هر دقیقه و اسکن 50 برگه و سند در دقیقه را دارا می‌ باشد. بنابراین افرادی که حجم کاری بالایی دارند، می‌توانند با بهره‌گیری از این مدل دستگاه در هر ساعت بیش از چند هزار برگه را کپی، پرینت و اسکن بگیرند.

این مدل دستگاه دارای قابلیت کپی دو طرفه آمی ‌باشد؛ که همین ویژگی باعث افزایش سرعت عملکرد دستگاه شده است. اما دستگاه کپی رنگی کونیکا مینولتا C452 قابلیت همزمان هر دو سمت برگه را  بدون نیاز به جابجایی برگه برای شما فراهم کرده است تا در وقت خود صرفه جویی کرده باشید.

ویژگی مهم دیگر دستگاه قابلیت اتصال مستقیم فلش مموری است. بنابراین با داشتن این محصول برای انتقال اطلاعات دیگر نیازی به کامپیوتر نخواهید داشت. این ویژگی راحتی کار با این دستگاه را چند برابر کرده است.

در صورت انتقال اطلاعات از طریق کامپیوتر خواهید توانست حجیم‌ ترین فایل‌های خود را با سرعت بالا به دستگاه انتقال دهید. زیرا C452 این قابلیت را دارد تا اطلاعات را با سرعت بالا لود کند و آن را از کامپیوتر به دستگاه منتقل نماید. یکی از ویژگی‌های بارز هر دستگاه کپی حافظه آن دستگاه است. دستگاه کپی رنگی کونیکا مینولتا C452 با دارا بودن حافظه 2 گیگابایتی خود قادر است حجم زیادی از اطلاعات را در خود ذخیره کرده و در صورت لزوم دستور چاپ آن ها را صادر کند. این نوع دستگاه برای ادارات و مکان‌ هایی که حجم زیاد کاری دارند بسیار پرکاربرد خواهد بود.

دستگاه کپی رنگی کونیکا مینولتا C452 را می توانید با قیمت بسیار مناسب و خدمات پس از فروش از کپی ایران خریداری کنید...ویژگیهای کپی رنگی کونیکا مینولتا C452...ادامه

 



:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

ویژگی‌های دستگاه کپی رنگی کونیکا مینولتا C452

دستگاه کپی رنگی کونیکا مینولتا C452 از مدل های جدید برند کونیکا مینولتا محسوب شده و ویژگی های بارزی دارد. این دستگاه چند منظوره کاربرد های فراوانی دارا می باشد. از ویژگی‌های بارز این دستگاه می‌ توان به سرعت عملکرد بالای آن اشاره کرد.

این مدل قابلیت کپی یا پرینت رنگی 45 برگه در هر دقیقه، پرینت یا کپی سیاه و سفید 45 برگه در هر دقیقه و اسکن 50 برگه و سند در دقیقه را دارا می‌ باشد. بنابراین افرادی که حجم کاری بالایی دارند، می‌توانند با بهره‌گیری از این مدل دستگاه در هر ساعت بیش از چند هزار برگه را کپی، پرینت و اسکن بگیرند.

این مدل دستگاه دارای قابلیت کپی دو طرفه آمی ‌باشد؛ که همین ویژگی باعث افزایش سرعت عملکرد دستگاه شده است. اما دستگاه کپی رنگی کونیکا مینولتا C452 قابلیت همزمان هر دو سمت برگه را  بدون نیاز به جابجایی برگه برای شما فراهم کرده است تا در وقت خود صرفه جویی کرده باشید.

ویژگی مهم دیگر دستگاه قابلیت اتصال مستقیم فلش مموری است. بنابراین با داشتن این محصول برای انتقال اطلاعات دیگر نیازی به کامپیوتر نخواهید داشت. این ویژگی راحتی کار با این دستگاه را چند برابر کرده است.

در صورت انتقال اطلاعات از طریق کامپیوتر خواهید توانست حجیم‌ ترین فایل‌های خود را با سرعت بالا به دستگاه انتقال دهید. زیرا C452 این قابلیت را دارد تا اطلاعات را با سرعت بالا لود کند و آن را از کامپیوتر به دستگاه منتقل نماید. یکی از ویژگی‌های بارز هر دستگاه کپی حافظه آن دستگاه است. دستگاه کپی رنگی کونیکا مینولتا C452 با دارا بودن حافظه 2 گیگابایتی خود قادر است حجم زیادی از اطلاعات را در خود ذخیره کرده و در صورت لزوم دستور چاپ آن ها را صادر کند. این نوع دستگاه برای ادارات و مکان‌ هایی که حجم زیاد کاری دارند بسیار پرکاربرد خواهد بود.

دستگاه کپی رنگی کونیکا مینولتا C452 را می توانید با قیمت بسیار مناسب و خدمات پس از فروش از کپی ایران خریداری کنید...ویژگیهای کپی رنگی کونیکا مینولتا C452...ادامه

 



:: بازدید از این مطلب : 201
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

قیمت دستگاه فتوکپی رنگی شارپ

یکی از مهم ترین عوامل در تعیین قیمت دستگاه فتوکپی رنگی شارپ استوک میزان سرعت و کیفیت چاپ آن در پرینت و اسکن است. طبیعی است که هر چه این مقدار بیشتر باشد، قیمت دستگاه بالاتر خواهد رفت. سرعت دستگاه را با توجه به تعداد کپی در هر دقیقه و کیفیت آن را با توجه به فاکتور dpi می سنجند.

عامل بسیار موثر دیگر در تعیین قیمت دستگاه های فتوکپی رنگی استوک شارپ، چند منظوره بودن آن ها است. بسیاری از دستگاه های کپی ساده تنها توانایی کپی کردن اسناد مختلف را داشته و تک کاربرده هستند. اما دستگاه های دیگر علاوه بر انجام فتوکپی کارهای دیگری از جمله اسکن و پرینت را نیز انجام می دهند. بدون شک دستگاهی با کاربری بالا نسبت به یک دستگاه تک کاربردی قیمت بالاتری دارد.

شما هنگام استفاده از دستگاه های کپی نیاز دارید که از سیستم ها و دستگاه های جانبی دیگر مانند لپ تاپ، کامپیوتر، سی دی و یا فلش اطلاعات را اسکن، کپی و یا پرینت کنید. بنابراین تعداد و تنوع پورت های ارتباطی در دستگاه های کپی مساله بسیار مهم و تاثیر گذاری بر قیمت دستگاه های فتوکپی رنگی شارپ یا هر برند دیگری می باشد. بسیاری از دستگاه های فتوکپی علاوه بر داشتن پورت های USB قابلیت اتصال به شبکه را داشته و به شما این امکان را می دهند که به سندی که در کامپیوتر یک بخش و یا ساختمان دیگری است دسترسی داشته و آن را به راحتی پرینت بگیرید.

 هرچه ظرفیت دستگاه کپی بالاتر باشد و بتواند تعداد برگه های بیشتری را در خود جای دهد قیمت بیشتری نیز خواهد داشت.

همانطور که در بالا نیز اشاره شد، دستگاه های استوک فتوکپی شارپ در مدل ها و ویژگی های مختلفی در بازار موجود هستند که هر کدام قیمت متفاوتی نیز دارند. فروشگاه کپی ایران قیمت تمامی محصولات خود را تضمین می کند. شما می تواند با قیمتی مقرون به صرفه محصول خود را خریداری نموده و از صحت و اصل بودن آن اطمینان خاطر داشته باشید…قیمت دستگاه فتوکپی رنگی شارپ...ادامه



:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا c452

به دلیل ساخت قدرتمند و حرفه ای، دستگاه c452 انتخابی مناسب برای افراد و مشاغلی است که دائما با دستگاه فتوکپی سر و کار دارند. بهتر است بدانید که در این نوع مدل ایراداتی که در نسل قبل آن وجود داشته است برطرف گردیده است. همچنین سیستم این دستگاه لیزری رنگی است .از ویژگی‌های بارز این دستگاه این است که قابلیت فتوکپی رنگی را دارا می‌ باشد و امکان پرینت مستقیم توسط فلش برای این نوع دستگاه وجود دارد. این نوع دستگاه از سرعت بسیار بالایی برخوردار است که باعث صرفه جویی در اتلاف وقت خواهد شد. به طوری که قادر است در هر دقیقه 45 برگ را به صورت رنگی کپی و پرینت بگیرد.

همچنین علاوه بر پرینت رنگی فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا c452 قابلیت کپی و پرینت سیاه و سفید را هم دارا است. این مدل دستگاه از قابلیت انتقال فایل از کامپیوتر به دستگاه برخوردار می‌ باشد. این نوع دستگاه قادر است فایل‌ های حجیم را پرینت بگیرد. به علاوه سرعت اسکنر این دستگاه 50 برگ در دقیقه می ‌باشد.

دستگاه c542 به دلیل دارا بودن پورت فلش مموری، در بین مشتریان از محبوبیت خاصی برخوردار می ‌باشد. این بدان معنا است که با این دستگاه می ‌توان با فلش و بدون وجود کامپیوتر محتوا را برای چاپ ارسال کرد.

این نوع دستگاه کارت شبکه نیز دارد و از دقت 600 dpi برخوردار می باشد. عواملی از قبیل کیفیت چاپ فوق العاده و مواد مصرفی ارزان باعث شده است این دستگاه از محبوبیت خاصی برخوردار باشد

یکی از ویژگی های جالب توجه دستگاه فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا c452 قابلیت چاپ بر مقوا 250 گرم از طریق سینی بای پس می باشد و همین امر باعث شده است کاربرد فراوانی پیدا کند.. فروشگاه کپی ایران با سابقه و تجربه فراوان در این زمینه خریدی ارزان و مطمئن را برای شما عزیزان به ارمغان خواهد آورد. همچنین این فروشگاه برای محصولات خود خدمات گارانتی را در نظر گرفته است که امکان خریدی مطمئن را برای مشتریان خود فراهم کرده است... فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا… c452ادامه



:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

 

  • کنسول رنگی و سیستم لیزری بسیار مناسبی دارد .
  • رزولوشن آن به مقدار 600 * 600 است .
  • حداقل کپی های سیاه و سفید ، چهل و پنج برگ در دقیقه می باشد .
  • حداکثر کپی سیاه و سفید ، شصت و پنج برگ در دقیقه می باشد .
  • حداقل کپی رنگی ، چهل و پنج برگ در دقیقه می باشد .
  • حداکثر کپی رنگی ، پنجاه برگ در دقیقه می باشد .
  • سایز های مختلف از کاغذ قابل جاگذاری در این دستگاه هستند . (a3 / a4 / a5 / a6 )
  • کاست دستی و ADF از ویژگی های این مدل است .
  • وزن این دستگاه 221 کیلوگرم می باشد .
  • 879 *650 * 1155 ابعاد طول ، عرض و ارتفاع آن است .
  • اشغال فضای ناچیزی داشته و می تواند در فضا های کوچک نیز مورد استفاده قرار بگیرد .
  • ظرفیت کاغذ 3000 برگی دارد .
  • کاغذ های تا 256 گرم را می تواند ساپورت کند .
  • کپی روی کاغذ گلاسه در این دستگاه امکان پذیر است .
  • مصرف 50 – 60 هرتزی دارد که در کاهش هزینه کمک خواهد کرد .
  • سیستم اینترنت را می توان از طریق این دستگاه بکار گرفت و استفاده نمود .
  • قابلیت عملیات هایی مانند اسکن ، فکس و پرینت در این مدل بسیار با کیفیت و دقیق اتفاق می افتد .

توانایی کپی زدن به صورت دو رو ، از قابلیت های دیگر این دستگاه است

ظرفیت این مخزن بالا بوده و مناسب برای کپی های متعدد و تعداد بالاست .

کپی های رنگی با رقم بالا در این مدل به سادگی و در نهایت کیفیت رنگ اتفاق می افتد .

عمل اسکن در کنار عمل پرینت می توانند هم زمان اتفاق بیفتند و هیچ لطمه ای به سرعت یا کیفیت در زمان فعالیت دوگانه پرینت و اسکن پیش نمی آید .

جزئیات بیشتر در حالت های مختلف زوم این مدل قابل اجرا بوده و همین نکته از امتیاز های مهم این دستگاه است .

 فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا  452...ادامه



:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

قیمت دستگاه فتوکپی رنگی

قیمت دستگاه فتوکپی نسبت به نوع دستگاه و با توجه به کاربرد های آن تعیین می شود . مزایای یک دستگاه به قطعات جانبی که بر روی فتوکپی نسب می گردد تاثیربسزایی دارد . برند های مختلفی از این محصولات در بازار های فروش وجود دارند که هر کدام ویژگی های مخصوصی را دارند

این محصولات در حالت کلی در دو نوع مختلف تولید می شوند . یا به صورت کنسول هستند و یا به صورت رو میزی . مدل کنسول به صورت آزاد و ایستاده بوده و مدل رو میزی برای قرار گرفتن در سطوح مختلف است که بایدزمان نصب و راه اندازی تراز باشند تا آسیبی به آن وارد نشود . در مدل کنسول ، میزی هست که دستگاه برروی میز سوار می شود این میز ها دو مدل هستند یک میز کاست دار و میز ساده . در میزهای کاست دار امکان جای گذاری کاغذ وجود دارد که دستگاه فتوکپی انواع سایزبندی کاغذ را تغذیه می کند ولی در میز ساده به عنوان پایه استفاده می شود.

قیمت دستگاه فتوکپی نسبت به سرعت فتوکپی وپرینت کردن،آپشن های جانبی که برروی دستگاه نصب میگردد ویا برند های متفاوتی که تولید شده اند،متنوع است.همچنین قیمت مواد مصرفی دستگاههای فتوکپی صنعتی نسبت به دستگاههای رومیزی علی رقم کارکرد بیشتر،پایین تر می باشد.

دستگاه فتوکپی سیاه و سفید ویا دستگاه فتوکپی رنگی ، از انواع دستگاه های فتوکپی است . اگر نیاز به چاپ های متعدد رنگی باشد بهترین گزینه دستگاه فتوکپی رنگی  است .این نوع دستگاه در برند های متنوع(ریکو،توشیبا،شارپ،زیراکس،کانن،کونیکامینولتا)تولید شده است که در بین این برندها دستگاه فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا در کشورمان از محبوبیت بیشتری برخوردار است.کپی کردن در گراماژ های(ضخامت کاغذ) مختلف،پرینت زدن با گراماژ های(ضخامت کاغذ) مختلف، امکان کپی زدن بر روی پارچه های مخصوص ( در بعضی از دستگاه ها )، امکان پرینت زدن با کمک فلش به طور مستقیم،ارائه تصاویر با کیفیت بهتر به نسبت دستگاههای فتوکپی قدیمی، امکان چاپ پشت رو ، قابلیت اتصال به شبکه، قابلیت تنظیمات تعریف رنگ مورد نظر، سرعت بالا، اسکنر رنگی وذخیره در کامپیوتر...قیمت فتوکپی رنگی...ادامه



:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

ویژگی های دستگاه فتوکپی شارپ 202

یکی از ویژگی های عالی این دستگاه فتوکپی سرعت و وضوح چاپ و پرینت بسیار عالی آن است. این دستگاه می تواند با سرعت 20 صفحه در دقیقه و با کیفیت 600 DPI تصاویر مختلف را اسکن و کپی کند. از دیگر ویژگی های دستگاه فتوکپی شارپ 202 آن است که می تواند کاغذهای قرار داده شده در آن را بدون برگرداندن آن به صورت دو رو کپی کند. بنابراین هنگام استفاده از این دستگاه نیازی به متوقف کردن دستگاه و برگرداندن کاغذ ندارید و دستگاه به طور خودکار برگه را دو طرفه پرینت و کپی می گیرد. یکی از ویژگی های عالی این دستگاه پشتیبانی از کپی متوالی 999 برگی و بزرگ نمایی 25 تا 400 است.

این دستگاه علاوه بر پرینت و کپی، قابلیت اسکن اسناد مختلف را در فرمت های مختلف JPEG، PDF، TIFF و BMP و با کیفیت بالا دارد.

حافظه بالا در دستگاه های اسکن و کپی باعث سریع تر عمل کردن آن ها می شود. این دستگاه کپی دارای 64 مگا بایت حافظه است که می تواند حجم بالایی از اطلاعات را در خود ذخیره کند. علاوه بر این، حافظه دستگاه می تواند تا 192 مگا بایت افزایش داده شود. ظرفیت سینی برگ در دستگاه فتوکپی شارپ 202، 350 برگ بوده و شما به راحتی می توانید در مراکز با حجم کاری متوسط از آن استفاده کنید. البته سرعت نسبتا بالای این دستگاه کاربری آن را بالا برده و شما می توانید تعداد برگه های بیشتری را پرینت بگیرید. البته جالب است بدانید ظرفیت سینی را می توانید تا 1850 برگ نیز افزایش داده و تا اتلاف وقت به حداقل برسد.

دستگاه فتوکپی استوک کیفیت ساخت بسیار عالی دارد که می توان سال ها با همان کیفیت اولیه از آن استفاده نمود. این دستگاه دارای بنه پلاستیکی با کیفیتی مثال زدنی است که می تواند در برابر ضربه های مختلف مقاومت کرده و تغییری در آن ایجاد نشود. در این دستگاه کپی به راحتی باز شده و هنگام کار نیز شما نیازی ندارید که آن را تمام وقت به وسیله دستتان نگه دارید.

دستگاه فتوکپی شارپ 202...ادامه



:: بازدید از این مطلب : 482
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

 ویژگی های دستگاه فتوکپی رنگی شارپ

بدون شک هرچه ظرفیت دستگاه بیشتر باشد سرعت عمل استفاده از آن نیز بالاتر می رود. تمامی مدل های دستگاه های فتوکپی استوک شارپ علاوه بر داشتن ظرفیت سینی بالا، قابلیت افزایش ظرفیت آن را تا چند هزار برگه نیز در اختیار شما قرار می دهند.

در صورتی که یک مرکز انتشاراتی دارید، علاوه بر کپی، اسکن و پرینت از دیگر کارهایی است که روزانه در محل کار خود انجام می دهید. دستگاه های کپی رنگی شارپ با داشتن قابلیت کپی، اسکن و پرینت می توانند تمام نیازهای کاری شما را برطرف کرده و محیط کاری را مرتب و جمع و جور نگه دارند.

در بسیاری  از مدل های دستگاه فتوکپی رنگی شارپ، امکان اتصال بی سیم به سیستم های مختلف برای شما فراهم شده تا بسیار راحت تر به انجام کارهای خود بپردازید. مدل های دیگر دستگاه های کپی رنگی استوک شارپ به صورت آپشنال و با خرید جداگانه امکان استفاده بی سیم را برای شما فراهم می کنند.

این دستگاه ها را در محیط های اداری، دفاتر مختلف، مدارس و یا مراکز انتشاراتی قرار می دهید که اندازه بزرگ آن ها می تواند ظاهر محیط را بسیار نامرتب و شلوغ کند. اما این دستگاه ها ابعاد و وزن بسیار مناسبی داشته و می توانید آن ها در اتاق های کوچک نیز جای داد.

داشتن کلید ها و صفحه نمایش در تمامی مدل های استوک دستگاه فتوکپی رنگی شارپ، کار کردن با آن را بسیار آسان کرده است. در بعضی از مدل های این دستگاه صفحه نمایش قابلیت تاچ داشته و به راحتی و بدون استفاده از کلید می توانید از دستگاه استفاده نمایید.

مدل های مختلف این مدل از دستگاه های کپی می تواند با کیفیت بسیار بالا مانند 600dpi و یا بیشتر تصاویر را پرینت و کپی کند. یکی دیگر از ویژگی های مدل های مختلف دستگاه فتوکپی رنگی شارپ، سرعت چاپ بالای آن ها مانند 26 برگه در دقیقه است. البته بسیاری از مدل های این دستگاه توانایی استفاده برگه های A3 و A4 را دارند. البته سرعت چاپ A3 کمی پایین تر استدستگاه فتوکپی رنگی شارپ ...ادامه



:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

 

ویژگی های دستگاه فتوکپی رنگی توشیبا

دستگاه های استوک فتوکپی رنگی توشیبا یکی از با کیفیت ترین دستگاه های چاپ موجود در بازار هستند که بدون شک می توانند رضایت خاطر شما را از چاپ به دست آورند. جزئیات، موارد ریز، رنگ ها به صورت کاملا دقیق و واضح به روی کاغذ آورده شده و کیفیتی بسیار عالی خواهد داشت.

مساله مهم دیگر که بیشتر در مراکز چاپ باید به آن توجه کرد تعداد برگ هایی است که می توان در دستگاه قرار داد. طبیعی است که هر چه این مقدار بیشتر باشد، سرعت کار نیز بالاتر خواهد رفت. دستگاه فتوکپی رنگی توشیبا دارای ظرفیت بسیار بالایی است که می توانید از آن ها در شلوغ ترین مراکز چاپ و تکثیر نیز استفاده کنید. اما علاوه بر ظرفیت اولیه بالا، می توانید این ظرفیت ها را تا حد بسیار زیادی مثلا بیش از چند ده هزار برگه نیز بالا برده و با بالاترین سرعت ممکن کار کنید.

مساله مهم دیگر که حتما قبل از خرید دستگاه های فتوکپی استوک باید به آن ها توجه کنید، سازگاری با سیستم عامل های مختلف است. از آن جا که دستگاه های فتوکپی به طور مداوم و روزانه با سیستم های مختلفی مانند کامپیوتر، لپ تاپ و تبلت کار می کنند، سازگاری آن ها با سیستم های عامل مختلف مساله ای بسیار مهم و کاربردی است. دستگاه های فتوکپی رنگی استوک توشیبا این قابلیت را در اختیار شما قرار داده و به راحتی می توانید سیستم های دیجیتالی مختلف را به آن ها وصل کرده و اسناد مورد نظرتان را کپی کرده و یا پرینت بگیرید.

بسیاری از مدل های دستگاه فتوکپی رنگی توشیبا قابلیت برنامه ریزی داشته و شما می توانید یک برنامه مشخص به دستگاه داده و خود مشغول انجام کارهای دیگری شوید. در واقع استفاده از برنامه ریزی در این دستگاه ها دقت و سرعت کار را تا حد بسیار زیادی بالا می برد.

شک نداشته باشید اولین چیزی که در نگاه اول توجه شما را جلب خواهد کرد، ظاهر مدرن و زیبای دستگاه های فتوکپی رنگی توشیبا در مدل های مختلف است…دستگاه فتوپی رنگی توشیبا...ادامه



:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

فتوکپی استوک

 

معمولا در دستگاه‌های کپی، امیج دستگاه را بعد از 50 هزار صفحه، هیتر دستگاه را بعد از 300 هزار صفحه و ترانسفر دستگاه را بعد از 400 هزار صفحه تعویض خواهند کرد. از طرفی دستگاه فتوکپی استوک به صورت دوره ای توسط شرکت سازنده سرویس می‌شود؛ بنابراین قطعات دستگاه باید تقریبا نو باشند.

اگر پشت دستگاه استوک را باز کنید مشاهده خواهید کرد که همه با یک نوع پیچ بسته نشده‌اند. زیرا تعمیرکار بعد از بستن دستگاه ممکن است آن را توسط پیچ‌های مختلف ببندد. کنتور دیجیتالی دستگاه با کنتور مکانیکی آن باید یک نوع باشد.
به یاد داشته باشید که تمیز و سالم بودن هیتر دستگاه نشانه‌ای بر نو بودن دستگاه است.

این که قیمت این نوع دستگاه نسبت به دستگاه نو بسیار ارزان ‌تر است. به طوری بین 20 تا 50 درصد با دستگاه نو اختلاف قیمت دارد. این دستگاه‌ها از لحاظ کیفیت و کارایی با دستگاه نو تفاوتی ندارند. زیرا در حقیقت بسیاری از آن ها استفاده نشده و دست نخورده هستند. بنابراین یک انتخاب بسیار مناسب محسوب می‌شوند.

از دیگر مزایای دستگاه فتوکپی استوک کیفیت آن ها می ‌باشد. این دستگاه‌ ها از کشورهای صنعتی و پیشرفته صادر می ‌شوند و به دلیل پشتیبانی توسط نمایندگان کشور صادر کننده از لحاظ کیفیتی با دستگاه نو تفاوت آنچنانی نخواهند داشت.
هنگام خرید این نوع دستگاه ها پس از مشاهده وضعیت ظاهری و داخلی دستگاه متوجه خواهید شد که از لحاظ وضعیت ظاهری بسیار مشابه دستگاه نو می‌باشند. این بدان معنی است که دستگاه‌ های استوک عاری از هر گونه آلودگی و گرد و غبار و پودر تونر اضافه هستند.

در حال حاضر خرید دستگاه فتوکپی استوک در ایران بسیار رایج است و می تواند پاسخ گوی نیاز های بسیار متنوع مشتریان باشد. وارد کنندگان زیادی در داخل ایران مشغول به کار هستند؛ اما به یاد داشته باشید که همه آن ها نمی توانند خدمات مورد نیاز شما را ارائه دهند. در این میان ایران کپی به کمک تیم حرفه ای خود آماده ارائه آخرین خدمات و با کیفیت ترین محصولات به مشتریان خود می باشد....فتوکپی استوک...ادامه

 



:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

این دستگاه کپی پرکاربرد‌ترین و عمومی‌ترین محصول در بین ماشین های اداری می‌باشد. همچنین به خاطر استفاده فوق العاده بالایی که دارد در بسیاری  از مراکز  و فروشگاه‌ها، مدارس، مراکز تجاری و بانک‌ها یکی از لوازم ضروری و مهم به شمار می‌آید. به جرات می‌توان گفت فتوکپی ریکو یکی از بهترین گزینه های انتخابی کاربران ایرانی برای استفاده های شخصی و اداری به شمار می‌رود. بهتر است بدانید که این دستگاه کپی یک ماشین چند کاره است که علاوه بر کپی از قابلیت اسکن، چاپ دورو و  چاپ  اسناد با رزولوشن   ۶۰۰ Dpi برخوردار می‌باشد

استفاده از این دستگاه دارای قابلیت‌های بسیار زیادی می باشد. که یکی از مهم ترین این قابلیت ها این است که  این دستگاه دارای قسمتی به نام DOSS است که خطر دزدیده شدن اطلاعات را به طور قابل توجهی کاهش می دهد. همچنین دارای دوبلکس خودکار بوده که بر روی عملکرد تصویر تاثیری ندارد. از دیگر قابلیت های این دستگاه می‌توان به صفحه لمسی بزرگ آن اشاره کرد. فتوکپی ریکو دارای سه گزینه اتمام سند متفاوت می‌باشد. همچنین قادر است به صورت متوالی و پی در پی  ۹۹۹ برگ را چاپ نماید.

به علاوه این محصول دارای قابلیت الکترونیک برای ایجاد سند کامل و مرتب سازی چرخش می‌باشد. رزولوشون 600 Dpi با سطح 256 خاکستری  از دیگر قابلیت های پرینتر این دستگاه است. از مهم ترین مزایا پرینتر فتوکپی ریکو می‌توان به ARDF پنجاه ورقه‌ای اختیاری برای تغذیه خودکار اسناد در سرعت موتور اشاره داشت. همچنین دارای قابلیت اسکن سیاه و سفید و پشت و رو زدن جزوه ها می‌باشد. این محصول برای همه ی مراکز و دفاتری که دارای حجم کار تا ۲۰۰۰۰۰ برگ در ماه هستند بسیار مناسب و پرکاربرد است. همچنین مدت زمان لازم برای گرم شدن دستگاه کپی ۱۵ ثانیه می باشد و اولین برگ کپی در عرض ۱۵ ثانیه به راحتی چاپ و ارائه می‌شود.

از دیگر مزایای این دستگاه این است که در صورت بروز مشکلاتی مانند روشن نشدن دستگاه و چاپ نشدن صفحات به راحتی می‌توانید با نمایندگی تعمیرات ریکو تماس برقرار کنید.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 آذر 1398 | نظرات ()