نوشته شده توسط : جعفری

خرید ریکو آفیشیو 5503

خرید ریکو 5503 یک خرید اقتصادی و به صرفه است. زیرا با یک تیر چند نشان را می زنید. ریکو 5503 یک دستگاه چهار کاره است و با خرید آن شما صاحب یک فتوکپی، اسکنر، پرینتر و دستگاه فکس خواهید شد. ضمن آنکه از امتیازات مثبت این دستگاه نیز برخوردار می شوید. این مدل دستگاه کپی در سال 2015 تولید شده است.

کشورهای سازنده ریکو 5503 چین، ژاپن، فرانسه، آمریکا و مالزی می باشد. تکنولوژی چاپ این مدل دستگاه کپی لیزری است. بنابراین این دستگاه کپی از دقت و سرعت بالایی برخوردار می باشد. کیفیت چاپ این مدل دستگاه کپی بسیار مناسب است. دقت پرینت این مدل دستگاه کپی 600 dpi می باشد. همچنین دقت اسکن آن 1200*1200dpi است.

این مدل دستگاه می تواند 30 برگ را در هر دقیقه کپی رنگی بگیرد. همچنین سرعت کپی تک رنگ این دستگاه کپی 55 برگ در هر دقیقه است. این دستگاه از قابلیت چاپ دورو برخوردار می باشد. بنابراین استفاده از این دستگاه مانع از اتلاف وقت کاربر خواهد شد.

ریکو 5503 را می توانید از طریق USB3, USB2, Ethernet به رایانه متصل کنید. ظرفیت سینی کاغذ این دستگاه کپی 2000 برگ است. نوع کارتریج این دستگاه تونر می باشد. کارکرد کارتریج مشکی این مدل دستگاه کپی 12 هزار برگ است.

خرید ریکو 5503 یک خرید حرفه ای است. زیرا حافظه این دستگاه 20 گیگابایت می باشد. وجود این آپشن به کاربر امکان می دهد اسناد را در هارد ذخیره کرده و بعدا از آن کپی بگیرد. همچنین این دستگاه می تواند اطلاعات و اسناد موجود بر یک فلش مموری را به طور مستقیم چاپ کند.

 از آپشن های اختیاری این مدل دستگاه کپی می توان به سورتر و لارج باکس اشاره کرد. همچنین ریکو 5503 از قابلیت تغذیه خودکار (ADF) برخوردار می باشد. با این دستگاه می توانید عمل اسکن را هم انجام دهید. این دستگاه قادر است در هر دقیقه 55 برگ را اسکن کند. دستگاه می تواند به صورت همزمان پشت رو برگه را اسکن کند.  

اگر به دنبال خرید ریکو 5503 از یک فروشگاه معتبر و خوش نام هستید....ادامه مطلب درکپی ایران...جهت مشاوره 09148659399



:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

قیمت ریکو آفیشیو 6001

یکی از فاکتورهای مهمی که قیمت هر دستگاه کپی را تعیین می کند سرعت چاپ آن است. بی شک تمامی مراکز بر اساس که نیازی که دارند یک ماشین کپی می خرند و هیچکس مایل نیست هزینه اضافی بابت دستگاهی بپردازد که به آن نیاز ندارد و یا اینکه برای ابعاد کاری که دارد مناسب نیست. در مورد ریکو آفیشیو 6001 سرعت آن به اندازی هست که بتوان گفت برای کارهای حرفه ای مناسب است.

این دستگاه در هر دقیقه 60 برگه را به صورت سیاه و سفید کپی یا پرینت می کند. این دستگاه چاپ دورو را به صورت کاملا حرفه ای و عالی انجام داده و دچار مشکل گیر کاغذ نمی شد. ویژگی مهم درباره ریکو آفیشیو اسکنر آن است. این دستگاه قابلیت اسکن رنگی را داشته و در هر دقیقه می تواند بیش از 130 برگ را اسکن کند. اما قضیه به همین جا ختم نمی شود، زیرا این دستگاه دارای دو اسکن زیر و رو می باشد تا بتواند همزمان فایل های دو رویه را اسکن کند.

قیمت ریکو آفیشیو 6001 از عوامل دیگری نیز تاثیر می پذیرد. از جمله پانل لمسی دستگاه که کاربرد آن را بسیار راحت کرده و نیز سرعت بالایی که در لود و پرینت فایل های حجیم دارد. این دستگاه همچنین مجهز به یک رم 1.5 گیگابایتی و هار دیسک 160 گیگابایتی می باشد. از حافظه موقت می توان برای افزایش سرعت چاپ و اسکن استفاده نمود و هارد نیز برای ذخیره و بایگانی اسنادی که بعدا مورد نیاز هستند کارایی دارد.

از دیگر ویژگی های ریکو آفیشیو 6001 می توان به پورت ورودی USB، پورت اتصال به شبکه، قابلیت چاپ مستقیم از روی فلش مموری، قابلیت نصب فینیشر، قابلیت تبدیل به فکس، مصرف برق 1950 وات و وزن 217 کیلوگرم اشاره نمود. همچنین وضوح تصویر در این دستگاه برابر 1200 دی پی آی می باشد.  

اگر بخواهید آپشن های اضافه ای همچون فینیشر، کیت نصب فکس، سورتر و ... را خریداری کنید قطعا قیمت ریکو آفیشیو 6001 دستخوش تغییرات عمده ای خواهد شد.همچنین انتخاب شما برای نو یا آکبند بودن. ...ادامه مطلب درکپی ایران...جهت مشاوره 09148659399



:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

قیمت توشیبا استودیو 180

قیمت توشیبا استودیو 180 تحت تاثیر عوامل مختلفی متغیر می باشد. مدل و پیکربندی دو نمونه از مهمترین عوامل می باشند. مدل به استوک، آکبند یا بازسازی شده بودن دستگاه اشاره دارد. پیکربندی نیز نشان دهنده آپشن های اختیاری اضافه شده به دستگاه می باشند. همچنین منطقه تولید یا اصطلاحا ریجن نیز بر قیمت می تواند تاثیر قابل توجهی بگذارد. یعنی اگر دو دستگاه کاملا یکسان ولی با قیمت های متفاوت دیدید تعجب نکنید!

شما می توانید این دستگاه را در مدل های مختلف آکبند، استوک یا بازسازی شده خریداری کنید. مدل های استوک و بازسازی شده برخلاف دستگاه های آکبند، برای مدتی کار کرده اند. ولی قیمت توشیبا استودیو 180 استوک یا بازسازی شده بسیار ارزان تر است و می توانند شما را در صرفه جویی هزینه ها یاری کنند.

دستگاه های استوک، دستگاه های واگذارشده کم کارکردی هستند که کاربران اروپایی یا آسیای شرقی هرساله به علت عدم برخورداری از خدمات جدید و در نهایت کارایی و سلامت واگذار می کنند. این دستگاه ها مجددا و با نام استوک به فروش می رسند.

برخی از دستگاه های استوک ممکن است تحت تعمیراتی قرار بگیرند و به این ترتیب کارایی آنها بالاتر نیز برود. دستگاه های تحت تعمیر قرار گرفته شده با نام بازسازی شده به فروش می رسند. توجه داشته باشید که این دستگاه ها در نهایت سلامت به سر می برند و همچنین کارایی کاملی را نیز نشان می دهند. تنها به علت همین ویژگی ها حق فروش مجدد دارند.

آپشن های اختیاری سیستم تغذیه خودکار اسناد یا ADF، فینیشر و لارج باکس قابل اضافه شدن به این دستگاه می باشند. آپشن سیستم تغذیه خودکار اسناد وظیفه قرار دادن اوراق خام در دستگاه را برعهده دارد. به این ترتیب دیگر زمان شما به منظور انجام این کار تلف نخواهد شد. آپشن لارج باکس ظرفیت سینی های درون دستگاه را بیشتر می کند. فینیشر نیز صحافی اوراق چاپ و کپی شده را بر عهده دارد. آپشن های اختیاری اگرچه کارایی دستگاه شما را بالاتر می برند ولی بر قیمت توشیبا استودیو 180 تاثیر بسزایی می گذارند. آپشن های اختیاری…ادامه مطلب درکپی ایران...جهت مشاوره 09148659399



:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

قیمت ریکو آفیشیو 9002

قیمت ریکو آفیشیو 9002 می تواند برای خریداران این محصول کاملا توجیه اقتصادی داشته باشد. زیرا از قابلیت های زیادی برخوردار بوده و بازدهی کاری را می تواند افزایش دهید. این ماشین چاپ از تکنولوژی لیزری استفاده کرده و تونر کم مصرفی دارد. همچنین سرعت چاپ بالا آن را برای بسیاری از مراکز مناسب کرده است. می توان با افزودن آپشن های جانبی این دستگاه را ارتقا داده و بهره بیشتری از آن برد.

قیمت ریکو آفیشیو 9002 متاثر از چند کاره بودن آن است. در واقع این دستگاه را می توان 5 در 1 نامید. زیرا با خرید آن صاحب پنج دستگاه متفاوت شده و می توانید در مکان، زمان و هزینه هایتان صرفه جویی کنید. این ماشین چاپ همزمان یک دستگاه فتوکپی، پرینتر، اسکنر، فکس و فایلینگ اسناد می باشد. بنابراین با وجود آن نیازی به دستگاه دیگری نخواهید داشت.

اگرچه ریکو آفیشیو 9002 چاپ و تکثیر را به صورت سیاه و سفید انجام می دهد اما قابلیت اسکن رنگی دارد و با استفاده از آن می توانید فایل هایی با فرمت های مختلف همچون PDF، TIFF، JPEG و ... را با وضوح و شفافیت بالا اسکن کنید. از نظر سرعت چاپ نیز در جایگاهی بالایی قرار دارد. کاربر می تواند در هر دقیقه 90 برگه را با استفاده از آن چاپ یا کپی کند. گفتنی است که ریکو آفیشیو 9002 به صورت متوالی تا 999 برگه را کپی می کند.

قیمت ریکو آفیشیو 9002 نسبت به مدل هایی همچون 7001 بالاتر است. اما این افزایش قیمت تصادفی نیست. زیرا این نسخه از ریکو آفیشیو بهبود یافته و ارتقا یافته مدل 7001 می باشد. وضوح تصاویر خروجی یا همان رزولوشن در این دستگاه برابر 1200 دی پی آی می باشد. این عدد به شما می گوید که اسناد چاپی خواهید داشت که حتی ریزترین نکات نیز در آنها نمایش داده می شود.

اگر یک خریدار بداند که این دستگاه تا چه حد یوزر فرندلی و دوستدار محیط زیست می باشد بی شک با طیب خاطر قیمت ریکو آفیشیو 9002 را پرداخت می کند. استفاده از این دستگاه تقریبا ...ادامه مطلب درکپی ایران...جهت مشاوره 09148659399



:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

قیمت شارپ mx5000

قیمت شارپ mx5000 مانند دیگر دستگاه های دیگر همراه با امکانات جانبی مانند ذخیره خودکار ADF، سورتر، فینیشر و لارج باکسر بیشتر از قیمت آن بدون امکانات جانبی است. شما با توجه به نیازهای کاری خود به این مساله توجه کنید که کدام یک از امکانات فوق برای شما مناسب بوده و سپس اقدام به خرید دستگاه متناسب با شرایط کاری خود کنید.

قیمت شارپ mx5000 مانند هر دستگاه دیگری با توجه به امکانات و فاکتورهایی که در اختیار شما قرار می دهد، در نظر گرفته خواهد شد. در صورتی که شما در محل کار خود نیاز به انجام کارهای پرینت، اسکن و کپی دارید، این دستگاه می تواند تمامی نیازهای شما را برطرف کرده تا شما مجبور به خرید چند دستگاه مجزا و جداگانه نشوید.

نوع چاپ  در این دستگاه رنگی بوده و شما می توانید تصاویر و فایل های مختلفی که جزئیات و رنگ در آن برایتان مهم است را با کمک این دستگاه چاپ کنید. کیفیت و سرعت بالا در این دستگاه چاپ بدون شک آن را به یکی از محبوب ترین دستگاه های چاپ اداری تبدیل کرده است. این دستگاه در هر دقیقه می تواند 50 برگ را با کیفیت 1200 dpi چاپ کند. بنابراین در روزهای کاری شلوغ خود می توانید در هر ساعت تا 3 هزار برگه را نیز کپی یا پرینت بگیرید.

ظرفیت برگه های ورودی قرار داده شده در دستگاه در حالت استاندارد 1100 برگه بوده اما در حالت حداکثر می توانید آن را با 5100 برگه نیز پر کنید. سایز کاغذهای قرار داده شده در دستگاه نیز متنوع بوده و شما می توانید برگه های A3+ تا A5 را در آن قرار داده و از فایل های مورد نظرتان در ابعاد مناسب چاپ بگیرید.

امکانات جانبی مختلف از جمله راه های ارتباطی متنوع، قابلیت ویرایش و ذخیره اسناد، ذخیره خودکار ADF، سورتر و فینیشر، کپی متوالی تا 999 برگ، زمان اولین کپی 4.1 ثانیه از دیگر ویژگی های این دستگاه کپی است که بر کارایی و قیمت شارپ mx5000 تاثیر مستقیم می گذارد.

در صورتی که شما نیز قصد خرید این دستگاه ...ادامه مطلب درکپی ایران...جهت مشاوره 09148659399



:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

 

 

قیمت شارپ mx503

قیمت شارپ mx503 در فروشگاه های آنلاین و حضوری تقریبا یکسان بوده اما تقریبا فروشگاه های اینترنتی دستگاه های خود را با قیمت پایین تری به دست فروشنده می رساند. این دستگاه چاپ یک دستگاه اداری و سه منظوره است که می توان کارهای پرینت، کپی و اسکن را با آن انجام داد.

قبل از اطلاع از قیمت شارپ mx503 بهتر است کمی با ویژگی های فنی این دستگاه چاپ آشنا شده و سپس اقدام به خرید آن کنید. این دستگاه چاپ دارای قابلیت چاپ به صورت سیاه و سفید و با کیفیت 1200 dpi می باشد. این کیفیت چاپ در کنار تکنولوژی چاپ لیزری باعث می شود وضوح تصاویر و متون در نسخه های کپی شده بسیار بالا برود.

سرعت کپی در این دستگاه در مقایسه با دیگر دستگاه های چاپ اداری در رده بالایی قرار گرفته و شما می توانید در دقیقه تا 50 برگه را به وسیله آن چاپ کنید. نوع جوهر به کار رفته در این دستگاه تونر خشک بوده و شما می توانید تا مدت ها از آن برای چاپ استفاده کرده و نیازی به شارژ مجدد پیدا نکنید.

سایز کاغذهای قرار داده شده در دستگاه نیز یکی از مهم ترین فاکتورها در انتخاب و خرید دستگاه های چاپ است. اگر شما از این دستگاه چاپ در مراکز چاپ و نشر یا دفاتر فنی مهندسی استفاده می کنید، نیاز پیدا خواهید کرد که فایل های مختلف را در ابعاد مختلف چاپ کنید. در این دستگاه چاپ می توانید کاغذهای A3 تا A6 را در دستگاه قرار داده و در ابعاد مورد نظرتان روی آن ها چاپ کنید.

زمان گرم شدن اولیه در شارپ mx503 تنها 20 ثانیه بوده و شما برای شروع به کار تاخیر زیادی نخواهید داشت. ویژگی ها و امکانات جانبی دیگر مانند ذخیره و بایگانی اسناد، قابلیت ذخیره خودکار ADF، قابلیت برنامه ریزی، فینیشر و سورتر از دیگر فاکتورهایی است که بر کارایی و قیمت شارپ mx503 تاثیر مستقیم می گذارد.

برای اطلاع از قیمت شارپ mx503 و خرید آن بهتر است چندین فروشگاه حضوری و اینترنتی را مقایسه کرده تا بتوانید بهترین …ادامه مطلب درکپی ایران...جهت مشاوره 09148659399



:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

قیمت ریکو آفیشیو 9001

قیمت ریکو آفیشیو 9001 را در انواع مختلفی که دارد رصد کرده، ویژگی های دستگاه را بشناسید و سپس نسبت به خرید اقدام کنید. دستگاه چاپ ریکو آفیشیو 9001 محصولی جدید از این شرکت است که تمام قابلیت های یک دستگاه حرفه ای را دارد. این وسیله می تواند ابزاری کاربردی برای بسیاری از مراکز همچون دانشگاه ها، مدارس، سازمان ها، دفاتر مهندسی و ... باشد.

اگر چه اندازه را نمی توان عاملی برای تعیین قیمت ریکو آفیشیو در نظر گرفت اما جهت اطلاع باید بدانید که این ماشین کپی دارای ابعاد 790 در 690 در 1165 میلی متر می باشد. وزن آن نیز 217 کیلوگرم می باشد.

زمان گرم شدن دستگاه کمتر از 30 ثانیه است و برای اولین کپی نیاز به 4.2 ثانیه دارد. اسناد را از سایز A6 تا A3 می تواند چاپ کند و ظرفیت کاغذ آن بالغ بر 4300 برگه می باشد.

سرعت چاپ ریکو آفیشیو را می توان یک سرعت حرفه ای در نظر گرفت. زیرا این دستگاه در هر دقیقه قادر است 90 برگه A4 را کپی کند. قابلیت بزرگنمایی بین 25 تا 400 درصد را داراست و از ضوح تصویر بالایی برخوردار می باشد. این ماشین اسناد کپی شده را با رزولوشن 1200 در 1200، اسناد پرینت شده را با رزولوشن 400 در 400 و فایل های اسکن شده را با رزولوشن 600 در 600 ارائه می دهد.

لازم به ذکر است که اسکن این دستگاه رنگی است و به دلیل داشتن دو اسکنر زیر و رو می تواند همزمان از فایل های دورو اسکن بگیرد. البته چاپ و کپی دورو اتوماتیک نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

از دیگر ویژگی های ریکو آفیشیو 9001 می توان به سینی تغذیه خودکار اسکن (ADF )؛ سوییچ تعویض سینی و انتخاب خودکار سینی و قابلیت بزرگنمایی اتوماتیک اشاره نمود. بی شک با وجود این همه فاکتور مثبت قیمت ریکو آفیشیو 9001 کاملا به صرفه می باشد.

ریکو آفیشیو 9001 به یک کارت حافظه با ظرفیت 1.5 گیگابایت مجهز شده است. با وجود این حافظه می توانید چندین سند را یکباره برای دستگاه تعریف....ادامه مطلب درکپی ایران...جهت مشاوره 09148659399



:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

خرید ریکو آفیشیو 9001

خرید ریکو آفیشیو 9001 به فاکتورها و عوامل مختلفی بستگی دارد. از اینرو آشنایی با این فاکتورها و عوامل بهترین روش برای انتخاب صحیح این مدل دستگاه کپی محسوب می شود. ریکو آفیشیو 9001 یک دستگاه چند منظوره  با سیستم کپی دیجیتال می باشد که کاربران را از دستگاه های کپی دیگر بی نیاز می سازد.

یکی عامل های مهم در انتخاب و خرید دستگاه کپی سرعت آن به شمار می آید  که در صورت نیاز باید قبل از خرید و انتخاب دستگاه مورد توجه کاربران قرار گیرد. دستگاه کپی ریکو آفیشیو 9001 قادر است در هر دقیقه 90 برگ را چاپ کند. از اینرو از سرعت مناسبی  و ایده آلی جهت چاپ اسناد  برخوردار می باشد.

از دیگر نکات مهم در انتخاب دستگاه کپی کیفیت و رزولوشن چاپ دستگاه است. از آنجا که معیار کیفیت با واحدی به نام DPI  سنجیده می شود بهتر است دستگاه کپی را انتخاب کنید که از میزان DPI بالایی برخوردار باشد. هرچه کیفیت دستگاه بالا باشد به همان اندازه میزان عملکرد بالایی را خواهد داشت.

دقت کپی در این مدل دستگاه کپی 1200*1200 dpi می باشد. دقت پرینت این دستگاه کپی 400*400 dpi است. همچنین عمل اسکن با دقت 600*600 dpi  انجام می شود. بنابراین این دستگاه می تواند تصاویر را با جزئیات و موارد ریز نمایش دهد.

یکی از عوامل مهم جهت خرید ریکو آفیشیو 9001 نوع دستگاه انتخابی است. با توجه به اینکه این مدل دستگاه کپی در سه مدل استوک، آکبند و بازسازی شده در بازار موجود می باشند. از اینرو از قیمت های متفاوتی برخوردار هستند. در واقع دستگاه های استوک و بازسازی شده دارای قیمت پایین تری نسبت به مدل های نو و آکبند هستند.

بهتر است بدانید که دستگاه های کپی موجود در بازار در دو نوع جوهر افشان و لیزری می باشند. دستگاه های کپی که از تکنولوژی لیزری بهره می برند نسبت به دستگاه های جوهر افشان از دقت و سرعت مناسب تری برخوردار هستند. تکنولوژی چاپ ریکو آفیشیو 9001 لیزری می باشد.

 ریکو آفیشیو 9001 به دلیل بهره گیری از تکنولوژی لیزری قادر است....ادامه مطلب درکپی ایران...جهت مشاوره 09148659399



:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

خرید ریکو آفیشیو 9002

بهتر است بدانید که آشنایی با نکات مهم جهت خرید دستگاه کپی به کاربران کمک می کند تا بتوانند بهترین انتخاب را داشته باشند. از اینرو با برخی نکات جهت خرید ریکو آفیشیو 9002 به صورت مختصر آشنا خواهیم شد.

یکی عامل های مهم در انتخاب و خرید دستگاه کپی سرعت آن به شمار می آید  که در صورت نیاز باید قبل از خرید و انتخاب دستگاه مورد توجه کاربران قرار گیرد. دستگاه کپی ریکو آفیشیو 9002 قادر است در هر دقیقه 90 برگ را چاپ کند. از اینرو از سرعت مناسبی  و ایده آلی جهت چاپ اسناد  برخوردار می باشد.

از دیگر نکات مهم در انتخاب دستگاه کپی کیفیت و رزولوشن چاپ دستگاه است. از آنجا که معیار کیفیت با واحدی به نام DPI  سنجیده می شود بهتر است دستگاه کپی را انتخاب کنید که از میزان DPI بالایی برخوردار باشد. هرچه کیفیت دستگاه بالا باشد به همان اندازه میزان عملکرد بالایی را خواهد داشت.

دقت کپی در این دستگاه کپی 1200 DPI می باشد. بنابراین دستگاه کپی ریکو آفیشیو 9002 می تواند تصاویر را با جزئیات و موارد ریز برای شما نمایش دهد. دستگاه کپی با کیفیت بالا چاپ فوق العاده ای را به شما تحویل خواهد داد.

 یکی از عوامل مهم جهت خرید ریکو آفیشیو 9002 نوع دستگاه انتخابی است. با توجه به اینکه این مدل دستگاه کپی در سه مدل استوک، آکبند و بازسازی شده در بازار موجود می باشند. از اینرو از قیمت های متفاوتی برخوردار هستند. در واقع دستگاه های استوک و بازسازی شده دارای قیمت پایین تری نسبت به مدل های نو و آکبند هستند.

بهتر است بدانید که دستگاه های کپی موجود در بازار در دو نوع جوهر افشان و لیزری می باشند. دستگاه های کپی که از تکنولوژی لیزری بهره می برند نسبت به دستگاه های جوهر افشان از دقت و سرعت مناسب تری برخوردار هستند. تکنولوژی چاپ ریکو آفیشیو 9002 لیزری می باشد.

ریکو آفیشیو 9002 به دلیل بهره گیری از تکنولوژی لیزری قادر است اسناد را با کیفیت چاپ بالا به مشتریان تحویل دهد. خرید ریکو آفیشیو 9002 یک خرید...ادامه مطلب درکپی ایران...جهت مشاوره 09148659399



:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

خرید شارپ MX363

خرید شارپ MX363 به فاکتورها و عوامل مختلفی بستگی دارد. از اینرو آشنایی با این فاکتورها و عوامل بهترین روش برای انتخاب صحیح این مدل دستگاه کپی محسوب می شود. شارپ MX363 یک دستگاه چند منظوره  با کاربری سیاه سفید می باشد که کاربران را از دستگاه های کپی دیگر بی نیاز می سازد.

بهتر است بدانید که آشنایی با نکات مهم جهت خرید دستگاه کپی به کاربران کمک می کند تا بتوانند بهترین انتخاب را داشته باشند. از اینرو با برخی نکات جهت خرید شارپ MX363 به صورت مختصر آشنا خواهیم شد.

یکی عامل های مهم در انتخاب و خرید دستگاه کپی سرعت آن به شمار می آید  که در صورت نیاز باید قبل از خرید و انتخاب دستگاه مورد توجه کاربران قرار گیرد. دستگاه کپی شارپ MX363 قادر است در هر دقیقه 36برگ را چاپ کند. این دستگاه از سرعت مناسبی جهت انجام کارهای روزانه برخوردار است.

از دیگر نکات مهم در انتخاب دستگاه کپی کیفیت و رزولوشن چاپ دستگاه است. از آنجا که معیار کیفیت با واحدی به نام DPI  سنجیده می شود بهتر است دستگاه کپی را انتخاب کنید که از میزان DPI بالایی برخوردار باشد.

هرچه کیفیت دستگاه بالا باشد به همان اندازه میزان عملکرد بالایی را خواهد داشت. دقت کپی در این دستگاه کپی 600 DPI می باشد. بنابراین دستگاه کپی شارپ MX363 می تواند تصاویر را با جزئیات و موارد ریز برای شما نمایش دهد یکی از عوامل مهم جهت خرید شارپ MX363 نوع دستگاه انتخابی است.

 با توجه به اینکه این مدل دستگاه کپی در سه مدل استوک، آکبند و بازسازی شده در بازار موجود می باشند. از اینرو از قیمت های متفاوتی برخوردار هستند. در واقع دستگاه های استوک و بازسازی شده دارای قیمت پایین تری نسبت به مدل های نو و آکبند هستند منظور از سینی بای پس ارائه مسیر کوتاه تر و مستقیم تر است. این ویژگی باعث کاهش مشکل گیرکردن کاغذ در دستگاه خواهد شد. همچنین با این قابلیت قادر خواهید بود از روی سند اصلی به طور مستقیم کپی بگیرید.سینی بای پس قادر به مدیریت 1 الی 100 ...ادامه مطلب درکپی ایران...جهت مشاوره 09148659399



:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

خرید ریکو آفیشیو 8002

خرید ریکو آفیشیو 8002 به عوامل و فاکتورهای مهمی بستگی دارد که شناخت آن ها کمک می کند تا کاربران بهترین نتیجه ممکن را از خرید خود کسب کنند. این مدل دستگاه کپی یک دستگاه چند منظوره می باشد. بنابراین با خرید ریکو آفیشیو 8002 دیگر نیازی به خرید دستگاه های دیگر نخواهید داشت. از طرفی قیمت این مدل دستگاه کپی به دلیل چند منظوره بودن آن بسیار مناسب و ایده آل می باشد.

بهتر است بدانید که راهنمای خرید دستگاه کپی به کاربران کمک می کند تا بتوانند بهترین انتخاب را داشته باشند. در اینجا به نکاتی جهت خرید ریکو آفیشیو 8002 اشاره خواهیم کرد.

در صورتی که دستگاه کپی را جهت انجام امور اداری و مراکز نشر و چاپ می خواهید بهتر است دستگاهی چند منظوره را انتخاب کنید. بنابراین براساس نیاز کاری چند کاره یا تک کاره بودن دستگاه انتخاب می شود. ریکو آفیشیو 8002 یک دستگاه چند کاره می باشد. این مدل دستگاه کپی از قابلیت های مختلفی از قبیل کپی، پرینت، فکس و اسکن برخوردار است.

سرعت یکی دیگر از فاکتورهایی است که در صورت نیاز باید قبل از خرید و انتخاب دستگاه مورد توجه کاربران قرار گیرد. از اینرو باید با توجه به تعداد برگه های چاپ شده در هر ماه و همچنین سرعت تکثیر در دقیقه دستگاه مورد نظر را انتخاب کنید. لازم به ذکر است که این مدل دستگاه کپی قادر است در هر دقیقه 80 برگ را  به صورت سیاه و سفید و رنگی چاپ کند. از اینرو از سرعت مناسبی جهت چاپ اسناد و متون مختلف با  کیفیت مناسب  برخوردار می باشد.

از دیگر نکات مهم و قابل توجه دیگر در انتخاب دستگاه کپی کیفیت و رزولوشن چاپ دستگاه است. از آنجا که معیار کیفیت با واحدی به نام DPI  سنجیده می شود دستگاه کپی را انتخاب کنید که از میزان DPI بالایی برخوردار باشد. هرچه کیفیت دستگاه بالا باشد به همان اندازه میزان عملکرد بالایی را خواهد داشت. این مدل دستگاه کپی قادر است اسناد و متون مختلف را با کیفیت ۶۰۰ دی پی آی  کپی، پرینت و اسکن نمایید.....ادامه مطلب درکپی ایران...جهت مشاوره 09148659399



:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

 

خرید ریکو آفیشیو 7502

خرید ریکو آفیشیو MP7502 به عنوان یک دستگاه چند منظوره چاپ می تواند یک انتخاب مناسب برای دفاتر فنی و مهندسی، مدارس و دانشگاه ها، ادارات مختلف و مراکز چاپ باشد. این دستگاه چهار منظوره بوده و شما می توانید از آن برای فکس، پرینت، اسکن و کپی استفاده کنید.

این دستگاه چاپ، یک دستگاه چند منظوره و اداری بوده که می تواند تقریبا تمامی نیازهای کاری شما را برطرف کند. نوع چاپ در این دستگاه سیاه و سفید بوده و کیفیت آن 1200dpi است. سرعت کپی و پرینت در این دستگاه چاپ بسیار بالا بوده و می تواند در هر دقیقه 75 برگه را چاپ کند. به این صورت شما به راحتی در هر دقیقه می توانید بیش از 400 برگه را چاپ کنید.

سرعت اسکنر این دستگاه در مقایسه با دستگاه های چاپ مشابه نیز بسیار بالا بوده و دستگاه می تواند در دقیقه تا 130 برگ را اسکن کند. فایل اسکن شده را می توانید با فرمت های مختلف به صورت عکس، پی دی اف و یا افیس ذخیره و به صورت مستقیم آن را به مقصد مورد نظرتان فکس کنید. فکس این دستگاه دارای استاندارد 14400 bps بوده و می تواند با سرعت بالا فایل های مختلف را فکس کنید.

سایز کاغذهای قرار داده شده در دستگاه نیز متنوع بوده و شما می توانید کاغذهای مختلف تا سایز حداکثر A3+ قرار داده و فایل مورد نظرتان را کپی کرده یا پرینت بگیرید. قابلیت زوم و کوچک نمایی به شما این امکان را می دهد می توانید فایل های مختلف را تغییر سایز داده و سپس چاپ کنید.

کپی دو طرفه ویژگی دیگر این دستگاه چاپ است که به شما این امکان را می دهد که بدون جابجا کردن دستی برگه به طور همزمان هر دو سمت آن را چاپ کنید.

در صورتی که قصد خرید ریکو آفیشیو MP7502 می توانید آن را همراه با امکانات جانبی مانند فینیشر، سورتر و ذخیره خودکار ADF و یا بدون آن ها تهیه کنید. خرید این دستگاه چاپ و دیگر دستگاه های چاپ را می توانید به صورت آکبند،استوک وبازسازی شده..ادامه مطلب درکپی ایران...جهت مشاوره 09148659399



:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

 

خرید ریکو آفیشیو 6001

خرید ریکو آفیشیو 6001 به فاکتورها و عوامل مختلفی بستگی دارد. از طرفی خرید دستگاه کپی به یکی از جستجوهای اصلی کاربران دستگاه های اداری تبدیل شده است. چرا که دستگاه کپی جزء محبوب ترین و پرکاربردترین ماشین های اداری می باشد. قابلیت های ریکو آفیشیو 6001تقریبا کارگشای همه نیاز های اداری شما است. بسیاری از شرکت ها، دفاتر ارائه دهنده خدمات چاپ و تکثیرات و دفاتر اداری می توانند گردش کار های خود را با این مدل دستگاه کپی همیشه در جریان نگه دارند.

خرید ریکو آفیشیو 6001 در مدل ها ی مختلفی اعم از استوک، آکبند و بازسازی شده امکان پذیر می باشد. بنابراین این مدل دستگاه کپی در سه نوعی که در بالا ذکر کردیم به فروش می رسد. مدل های استوک و بازسازی شده برخلاف آکبند، مقداری کار کرده اند و خدمات را به طور مستقیم از کارخانه سازنده دریافت نمی کنند. اما در مقابل دستگاه های استوک و بازسازی شده از لحاظ قیمت نسبت به دستگاه آکبند ارزان تر هستند.  

نظر به سلامت و کارایی کامل این مدل ها شما می توانید با خرید ریکو آفیشیو 6001 به صورت استوک یا بازسازی شده، در هزینه های خود به مراتب صرفه جویی بیشتری کنید. همچنین شما می توانید با حذف آپشن های غیرضروری هزینه های پرداختی خود را باز هم کاهش دهید.

مورد دیگری که در خرید ریکو آفیشیو 6001 اهمیت دارد، محل تولید و کشور تولیدکننده دستگاه می باشد. این فاکتور در سازگاری و کارایی و هم در قیمت دستگاه تاثیرات متعددی می گذارد.

باید با توجه به نیاز کاری خود و براساس تک کاره  و یا چندکاره  بودن  دستگاه کپی مورد نظر را انتخاب نمایید. در واقع  دستگاه کپی ریکو آفیشیو 6001 یکی از دستگاه های فتوکپی چند منظوره موجود در بازار می باشد. این مدل دستگاه کپی از  قابلیت های متعددی مانند کپی، پرینت و اسکن بوده و از کیفیت و کارایی مناسبی برخوردار می باشد.

سرعت از دیگر عوامل مهم جهت خرید ریکو آفیشیو 6001 به شمار می آید. از اینرو باید با توجه به تعداد برگه های چاپ شده در هرماه وهمچنین...ادامه مطلب درکپی ایران...جهت مشاوره 09148659399



:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 26 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

خرید کانون 2204

خرید کانون 2204 به فاکتورها و عوامل مختلفی بستگی دارد. از اینرو شناخت این عوامل بهترین گزینه جهت انتخاب درست این مدل دستگاه کپی به شمار می آید. این دستگاه کپی با داشتن قابلیت های اسکن، پرینت و کپی کاربران را از دیگر دستگاه ها بی نیاز می سازد.  همچنین کانون 2204 از تکنولوژی چاپ لیزری بهره می برد.

بهتر است بدانید که آشنایی با نکات مهم جهت خرید دستگاه کپی به کاربران کمک می کند تا بتوانند بهترین انتخاب را داشته باشند. از اینرو با برخی نکات جهت خرید کانون 2204  به صورت مختصر آشنا خواهیم شد  یکی از عامل های مهم در انتخاب و خرید دستگاه کپی سرعت آن می باشد  که در صورت نیاز باید قبل از خرید و انتخاب دستگاه مورد توجه کاربران قرار گیرد. از اینرو باید با توجه به سرعت تکثیر در دقیقه و همچنین تعداد برگه های چاپ شده در هر ماه  می توان سرعت دستگاه مورد نظر را بررسی کرد.

 دستگاه کپی کانون 2204  قادر است در هر دقیقه ۲۲ برگ را کپی و پرینت بگیرد. از اینرو از سرعت متوسطی جهت چاپ اسناد  برخوردار می باشد. از دیگر نکات قابل توجه و مهم در خرید دستگاه کپی انتخاب آن براساس تکنولوژی چاپ می باشد. دستگاه های کپی از دو روش لیزری و جوهر افشان جهت چاپ استفاده می کنند. دستگاه های لیزری از کیفیت و دقت بالایی جهت چاپ بهره می برند. از اینرو در صورتی که کیفیت بالای چاپ برای شما اهمیت دارد بهتر است کانون 2204 را انتخاب و خریداری نمایید.

یکی از عوامل مهم دیگر جهت خرید فتوکپی کانون 2204 نوع دستگاه انتخابی می باشد. با توجه به اینکه این مدل دستگاه کپی در سه مدل استوک، آکبند و بازسازی شده در بازار موجود می باشند. از اینرو از قیمت های متفاوتی برخوردار است. در واقع دستگاه های استوک و بازسازی شده دارای قیمت پایین تری نسبت به مدل های نو و آکبند هستند. از اینرو کاربرانی که از لحاظ اقتصادی از نیاز مالی زیادی برخوردار نیستند بهتر است مدل های استوک و بازسازی شده را انتخاب  و خریداری کنند....ادامه مطلب درکپی ایران...جهت مشاوره 09148659399



:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 26 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

قیمت توشیبا 6560

قیمت توشیبا 6560 با توجه به مدل های ( آکبند، بازسازی شده، استوک بودن ) بسیار متفاوت می باشد. در حالت کلی این مدل دستگاه کپی با توجه به کیفیت بالا و چند منظوره بودن از قیمت مناسبی برخوردار است. با استفاده از این دستگاه کپی قادر خواهید به اسناد چاپ شده‌ی خود جلوه و زیبایی خاصی را هدیه کنید. 

در کنار دانستن قیمت توشیبا 6560 بهتر است با مشخصات فنی این مدل دستگاه آشنا شوید تا از خرید خود بهترین نتیجه ممکن را کسب نمایید. با خرید این مدل دستگاه کپی می توانید همه ویژگی های لازم برای انجام کارهای یک محیط اداری را به خوبی دریافت نمایید.

از قابلیت های اصلی این مدل دستگاه کپی گرفتن آن می باشد. با استفاده از این دستگاه می توانید از برگه ها با سایز و جنس های مختلف کپی بگیرید. همچنین سرعت عملکرد دستگاه ۶۵ برگ در دقیقه است. از اینرو از سرعت بالایی جهت چاپ اسناد و متون مختلف برخوردار می باشد.

از دیگر ویژگی های بارز توشیبا 6560 چند منظوره بودن آن است. بنابراین کاربر با استفاده از این دستگاه می تواند کارهای مختلفی را انجام دهد. به طوری که علاوه بر کپی می تواند از اسناد و مدارک خود اسکن یا پرینت هم بگیرد.

یکی دیگر از کارکردهای مهم این مدل دستگاه کپی کیفیت و وضوح چاپ آن می باشد. کاربران با استفاده از این دستگاه کپی قادر خواهند بود اسناد و متون مختلف را با کیفیت های ۱۲۰۰× ۱۲۰۰ دی پی آی  چاپ و تکثیر کنند. در واقع داشتن این ویژگی  و کیفیت بالا به نوعی باعث جان بخشیدن به کارها می شود.

بهتر است بدانید که قیمت توشیبا 6560 می تواند تحت تاثیر فاکتورها و عوامل متعددی قرار گیرد. یکی از این موارد قیمت مواد مصرفی دستگاه می باشد. با توجه به اینکه بیشتر ماشین های اداری مواد مصرفی خود را دارند بهتر است دستگاهی را انتخاب نمایید که مواد مصرفی ارزان تری دارد.

از دیگر عوامل مهم بر روی قیمت توشیبا 6560  مدل های ( استوک، بازسازی شده، آکبند ) ارائه شده آن می باشد. در واقع...ادامه مطلب درکپی ایران...جهت مشاوره 09148659399



:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 26 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

قیمت توشیبا 455

قیمت توشیبا 455 ممکن است تحت عوامل مختلفی دسخوش تغییر شود. عواملی مثل مدل و پیکربندی، کشور و ریجن تولیدکننده و میزان کارکرد مدل های استوک و بازسازی شده می توانند در قیمت توشیبا 455 تاثیر بسیاری بگذارند. از این رو شما می توانید با شناسایی این عوامل، توشیبا 455 را با نازلترین قیمت خریداری کنید.

خرید توشیبا 455 در مدل های آکبند، استوک و بازسازی شده امکان پذیر می باشد. با عرضه مدل های جدیدتر به بازارها، کارخانه های تولید کننده ماشین های اداری، از ارائه خدمات به مدل های قدیمی تر خودداری می کنند. از این رو دارندگان این دستگاه ها در اروپا، انگلستان و آسیای شرقی، در عین کارایی و سلامت کامل دستگاه خود، مجبور به واگذاری این دستگاه ها می شوند.

دستگاه های واگذار شده مجددا و با نام استوک به فروش می رسند. دستگاه های استوک ممکن است تحت تعمیرات یا اصلاحاتی قرار بگیرند که از این رو به آنها نام بازسازی شده تعلق می گیرد. دستگاه های استوک و بازسازی شده برخلاف دستگاه های آکبند، برای مدتی کار کرده اند و خدمات را مستقیما از سازنده خود تحویل نمی گیرند. ولی قیمت به مراتب ارزانتری داشته و می توانند شما را در صرفه جویی هزینه ها یاری کنند.

شما می توانید آپشن های متعددی را به دستگاه خود اضافه کنید. این آپشن ها اختیاری بوده و در صورت تمایل به دستگاه شما اضافه می شوند. سیستم تغذیه خودکار اسناد یا ADF، سورتر و فینیشر و لارج باکس، آپشن های اختیاری توشیبا 455 می باشند. این آپشن های کارایی دستگاه و توان تولیدی شما را تا چندین برابر افزایش می دهند. ولی قیمت جداگانه ای دارند که به صورت مازاد بر قیمت خام دستگاه محاسبه می شود.

سیستم تغذیه خودکار اسناد یا ADF فرآیند قرار دادن کاغذهای خام در ورودی دستگاه ها را کاملا اتوماتیک انجام می دهد. از این رو در وقت شما صرفه جووی خواهد شد. لارج باکس ظرفیت سینی های ورودی را بیشتر می کند. سورتر و فینیشر دستگاه نیز وظیفه صحافی اوراق چاپ یا کپی شده را برعهده دارند  آپشن های اختیاری …ادامه مطلب درکپی ایران...جهت مشاوره 09148659399

 



:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

خرید توشیبا 455

خرید توشیبا 455 در مدل ها و پیکربندی های مختلفی امکان پذیر است. شما می توانید با در نظر داشتن نیاز های اداری خود، مدل و پیکربندی ایده آل خود را انتخاب کنید. به این ترتیب نه تنها دستگاهی مناسب بار کاری خود و با کارایی بیشتر خوایهد داشت، بلکه می توانید در هزینه های نیز صرفه جویی کنید. گزینه های مختلف خرید توشیبا 455 بر روی قیمت آن نیز موثرند.

توشیبا 455 یکی از دستگاه های اداری چندکاره می باشد که قابلیت های بسیار پرکاربردی دارد. سرعت خروجی چاپ و کپی این دستگاه به 45 برگ بر دقیقه می رسد. همچنین از زمان آ»اده به کار شدن 20 ثانیه ای و تهیه اولین کپی 4 ثانیه ای بهره می برد که در مجموع دستگاه سریعی را شکل می دهند. این سرعت راضی کننده در کنار کیفیت بسیارخوب 600*600 dpi تقریبا همه نیازهای اداری را پاسخگو می باشد.

همه قطعات دستگاه قابل تجزیه و زیست تخریب پذیر می باشند. توشیبا 455 از هیچ ماده شیمی سمی استفاده نمی کند و همچنین مواد به کار رفته در قسمت های داخلی هیچگونه نشر شیمیایی ندارند. گواهینامه های Energy Star نیز مصرف بهینه انرژی آن را تایید می کنند. از این رو در مجموع با خرید توشیبا 455 یک دستگاه دوست دار محیط زیست و مقرون به صرفه و اقتصادی را خریداری می کنید.

شما می توانید خرید توشیبا 455 را در هر یکی از مدل های آکبند، استوک و بازسازی شده انجام دهید. مدل های استوک و بازسازی شده برخلاف دستگاه های آکبند، برای مدتی کار کرده اند و همچنین خدمات را به طور مستقیم از کارخانه سازنده خود یعنی توشیبا دریافت نمی کنند. ولی قیمت بسیار ارزانتری داشته و می توانید با خرید این مدل ها در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

اما خوب است بدانید چه ذدستگاه هایی استوک محسوب می شوند. سالیانه دتسگاه ها و ماشین های اداری بسیاری در کشورهای اروپایی یا آسیای شرقی در نهایت سلامت و کارایی واگذار می شوند. علت ماجرا نیز به سودجویی کارخانه های سازنده بر می گردد. این کارخانه ها با عرضه مدل....ادامه مطلب درکپی ایران...جهت مشاوره 09148659399



:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

قیمت توشیبا 756

قیمت توشیبا 756 می تواند تحت فاکتورهای مختلفی تغییر کند. توجه و شناخت این عوامل می تواند شما را در خریداری این دستگاه با بهترین قیمت یاری کند. همواره خریداران به دنبال تعادلی بین قیمت و کیفیت هستند. به این ترتیب که با پرداخت کمترین هزینه ممکن، به هیچ عنوان کیفیت را قربانی نکنند. در ادامه به معرفی برخی از این عوامل خواهیم پرداخت.

توشیبا 756 یک پرینتر چندکاره اداری می باشد. این دستگاه مخصوص کلاس کاری متوسط و سنگین است. قابلیت های توشیبا 756 پاسخگوی نیاز اداری بسیاری از دفاتر اداری یا ارائه دهندگان خدمات چاپ و تکثرات مثل کافی نت ها یا دفاتر انتشارات می باشد.

اصلی ترین مزیت این دستگاه، درست مثل دستگاه های چندکاره دیگر، ارائه همه خدمات اداری از جمله چاپ، کپی، فکس و اسکن به صورت همزمان و می باشد.  درنتیجه مقایسه سطح کارایی دستگاه های چندکاره با دستگاه های تخصصی امکان پذیر نمی باشد. اما مزیت منحصر به فرد مدل 756، ارائه این خدمات با کیفیتی باورنکردنیست.

سرعت توشیبا 756 به 75 برگ بر هر دقیقه می رسد. این سرعت در کنار زمان آماده به کار شدن 20 ثانیه ای و زمان تهیه اولین کپی که 4 ثانیه می باشد، توشیبا 756 را یک دستگاه کاملا سریع ساخته است. با این سرعت می توانید بسیاری از پروژه ها و سفارشات را در حداقل زمان ممکن به انجام برسانید و توان تولیدی خود را بالاتر ببرید. توشیبا 756 برای کپی  و پرینت خود از وضوح 600*600 dpi استفاده می کند.

یکی از عوامل موثر برقیمت توشیبا 756، پیکربندی دستگاه است. شما می تواندید این پرینتر چندکاره را در پیکربندی ها مختلف  و با دارا بودن یا نبودن آپشن های متنوعی خریداری کنید. آپشن های دستگاه اگرچه کارایی شما را تا چندین برابر افزایش می دهند و همچنین سهولت استفاده را به وجود می آورند. ولی هزینه جداگانه ای دارند که به صورت مازاد بر قیمت خام دستگاه محاسبه می شود. همچنین شما می تواند دستگاه خود را سه مدل آ:بند، استوک و بازسازی شده خریداری کنید.این مدل ها همگی در سلامت کامل به سر میبرند ونهایت....ادامه مطلب درکپی ایران...جهت مشاوره 09148659399



:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

خرید توشیبا 311

خرید توشیبا 311 را می توان از فروشگاه معتبر و با سابقه ایی همچون کپی ایران انجام داد. در واقع این مدل دستگاه یکی از دستگاه‌ های کپی چند منظوره و محصولی از برند معتبر و با سابقه توشیبا می باشد. خرید توشیبا 311 به دلیل چند کاره بودن از لحاظ اقتصادی بسیار به صرفه می باشد. از طرفی این مدل دستگاه کپی فضای کمتری از محیط را به خود اختصاص خواهد داد.

بهتر است بدانید که راهنمای خرید دستگاه کپی به کاربران کمک می کند تا بتوانند بهترین انتخاب را داشته باشند. از اینرو با برخی نکات جهت خرید توشیبا 311 به صورت مختصر آشنا خواهیم شد.

یکی از عوامل مهم جهت خرید توشیبا 311 مدل دستگاه است. این دستگاه در سه مدل آکبند، استوک و بازسازی شده در بازار موجود می باشد. در واقع دستگاه های استوک و بازسازی شده به مراتب دارای قیمت پایین تری نسبت به مدل های نو و آکبند هستند.

همچنین باید با توجه به نیاز کاری خود و براساس تک کاره  و یا چندکاره  بودن  دستگاه کپی مورد نظر را انتخاب نمایید. در واقع  دستگاه کپی توشیبا 311 یکی از دستگاه های فتوکپی چند منظوره موجود در بازار می باشد. این مدل دستگاه کپی از  قابلیت های متعددی مانند کپی، پرینت و اسکن بوده و از کیفیت و کارایی مناسبی برخوردار می باشد.

سرعت از دیگر عوامل مهم جهت خرید توشیبا 311 به شمار می آید. از اینرو باید با توجه به تعداد برگه های چاپ شده در هر ماه و همچنین سرعت تکثیر در هر  دقیقه دستگاه مورد نظر را  انتخاب و خریداری کنید.  لازم به ذکر است که سرعت چاپ و کپی این دستگاه کپی معادل 31 برگ در هر دقیقه است. دستگاه از سرعت مناسبی جهت انجام کارهای روزانه برخوردار می باشد.

زمان آماده به کار شدن این مدل دستگاه کپی 240 ثانیه است. همچنین توشیبا 311 می تواند اولین نسخه کپی شده را در زمان 9.5 ثانیه به شما تحویل دهد.

فروشگاه کپی ایران بسیار معتبر بوده و از سابقه طولانی در زمینه فروش لوازم و تجهیزات اداری برخوردار است،....ادامه مطلب درکپی ایران...جهت مشاوره 09148659399



:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

قیمت توشیبا 256

قیمت توشیبا 256 یکی از اصلی ترین عوامل تاثیرگذار در خرید این دستگاه می باشد. قیمت دستگاه های اداری همواره اساسی ترین دغدغه خریداران این دستگاه ها بوده است. ولی با توجه به عوامل تغییردهنده قیمت، می توان دستگاه موردعلاقه خود را با نازلترین قیمت خریداری کرد. همچنین خرید از فروشنده معتبر و مطمئن می تواند در تضمین بهترین قیمت دستگاه های اداری از جمله قیمت توشیبا 256 تاثیر بسیاری داشته باشد.

مهمترین عوامل تاثیرگذار بر قیمت، پیکربندی و مدل دستگاه های اداری می باشد. پیکربندی عبارت است از هرآنچه که شما با خرید دستگاه دریافت می کنید. هنگامی که از پیکربندی صحبت می کنیم، به آپشن های اختیاری دستگاه اشاره داریم. مدل دستگاه نیز دلالت بر آکبند، استوک یا بازسازی شده بودن دستگاه می باشد. خرید توشیبا 256 در هر یکی از این سه مدل و همچنین با هر ترکیب دلخواهی از آپشن های اختیاری امکان پذیر می باشد.

عامل دیگری نیز در قیمت توشیبا 256 اثر دارد و آن ریجن ساخت دستگاه است. گاهی اوقات دستگاه هایی که در کشورهای اروپایی ساخته می شوند و اصطلاحا تحت ریجن اروپا هستند در کارایی و قیمت با سایر ریجن ها متفاوتند.

آپشن های اختیاری توشیبا 256 عبارتند از سیستم تغذیه خودکار اسناد، سورتر، فینیشر و لارج باکس. هر یک از این آپشن ها کارایی دستگاه را به نحوی تغییر داده و ارتقا می دهند. لارج باکس ظرفیت سینی های ورودی دستگاه را بیشتر می کنند. سیستم تغذیه خودکار اسناد یا ADF نیز وظیفه قرار دادن اوراق خام در دستگاه را به صورت خودکار انجام می دهد. به این ترتیب در وقت شما صرفه جویی می شود. سورتر و فینیشر نیز اوراق چاپ یا کپی شده را صحافی می کنند.

اگرچه کارایی و توان تولیدی شما به کمک این آپشن ها ارتقا می یابند ولی هزینه جداگانه ای دارند که به صورت مازاد بر قیمت دستگاه محاسبه می شود می توانید با حذف آپشن های غیرضروری در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

شما می توانید توشیبا 256 را در هر یکی از مدل های استوک، آکبند و بازسازی شده خریداری نمایید. ند...ادامه مطلب درکپی ایران...جهت مشاوره 09148659399



:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

خرید شارپ 201

خرید شارپ 201 به عوامل مختلفی بستگی دارد. آشنایی کاربران با این فاکتورها و عوامل جهت خرید بهترین روش برای انتخابی درست و هوشمندانه محسوب می شود. این مدل دستگاه کپی چند منظوره برای استفاده در محیط‌های اداری و دفاتر فنی بسیار  مناسب و ایده‌آل است.  در واقع انتخاب شارپ ۲۰۱ کاربران را از دستگاه های کپی دیگر بی نیاز می سازد.

بهتر است بدانید که آشنایی با نکات مهم جهت خرید دستگاه کپی به کاربران کمک می کند تا بتوانند بهترین انتخاب را داشته باشند. از اینرو با برخی نکات جهت خرید شارپ 201 به صورت مختصر آشنا خواهیم شد.

یکی از عوامل جهت خرید شارپ 201 مدل دستگاه است. این دستگاه  کپی در سه مدل آکبند، استوک و بازسازی شده به بازار عرضه می شود و در دست کاربران قرار می گیرد. برای کاربرانی که توان مالی زیادی برخوردار نیستند، انتخاب مدل های استوک و بازسازی شده  بهترین گزینه محسوب می شود. در واقع دستگاه های استوک و بازسازی شده به مراتب دارای قیمت پایین تری نسبت به مدل های نو و آکبند هستند.

یکی از فاکتورهای مهم در انتخاب و خرید دستگاه کپی سرعت آن می باشد که در صورت نیاز باید قبل از خرید و انتخاب دستگاه مورد توجه کاربران قرار گیرد. از اینرو باید با توجه به سرعت تکثیر در دقیقه و همچنین تعداد برگه های چاپ شده در هر ماه  می توان سرعت دستگاه مورد نظر را بررسی کرد. این مدل دستگاه کپی قادر است در هر دقیقه ۲۰ برگ را  چاپ کند.  بنابراین از سرعت مناسب و متوسطی جهت چاپ اسناد و متون مختلف برخوردار می باشد.

یکی از فاکتورهای مهم جهت خرید شارپ 201 را ههای ارتباطی آن می باشد. با استفاده از این مدل دستگاه کاربران به راحتی قادرند که به همه دستگاه های دیجیتال مانند لپ تاپ با سیستم های عامل ویندوز و تبلت از طریق USB وصل شده و داده های آن را بخوانند.

همچنین باید با توجه به نیاز کاری خود و براساس چندکاره و تک کاره بودن دستگاه کپی مورد نظر را انتخاب نمایید. در واقع  شارپ 201 یکی....ادامه مطلب درکپی ایران...جهت مشاوره 09148659399



:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

خرید شارپ x180

خرید شارپ x180  را می توان از فروشگاه معتبر و با سابقه ایی همچون کپی ایران انجام داد. در واقع این مدل دستگاه یکی از دستگاه‌ های کپی رنگی چند منظوره و محصولی از برند معتبر و با سابقه شارپ می باشد. همچنین این دستگاه کپی با داشتن قابلیت اسکنر رنگی امکان دیجیتالی کردن سریع انواع اسناد کاغذی را در اختیار کاربران قرار می دهد.

بهتر است بدانید که راهنمای خرید دستگاه کپی به کاربران کمک می کند تا بتوانند بهترین انتخاب را داشته باشند. از اینرو با برخی نکات جهت خرید خرید شارپ x180   به صورت مختصر آشنا خواهیم شد.

یکی از  عوامل مهم جهت خرید شارپ x180  مدل دستگاه است. این دستگاه در سه مدل آکبند، استوک و بازسازی شده در بازار موجود می باشد. در واقع دستگاه های استوک و بازسازی شده به مراتب دارای قیمت پایین تری نسبت به مدل های نو و آکبند هستند.

همچنین باید با توجه به نیاز کاری خود و براساس تک کاره  و یا چندکاره  بودن  دستگاه کپی مورد نظر را انتخاب نمایید. در واقع  شارپ x180  یکی از دستگاه های فتوکپی چند منظوره موجود در بازار می باشد. این مدل دستگاه کپی از  قابلیت های متعددی مانند کپی، پرینت و اسکن بوده و از کیفیت و کارایی مناسبی برخوردار می باشد.

سرعت از دیگر عوامل مهم جهت خرید شارپ   x180 به شمار می آید.  از اینرو باید با توجه به تعداد برگه های چاپ شده در هر ماه و همچنین سرعت تکثیر در هر  دقیقه دستگاه مورد نظر را  انتخاب و خریداری کنید.  لازم به ذکر است که سرعت چاپ و کپی این دستگاه کپی معادل ۱۸ برگ در هر دقیقه است. از اینرو برای انجام کارهای با حجم بالا مناسب نیست.  

همچنین این  مدل دستگاه کپی دارای این  قابلیت است که  به صورت متوالی 999 برگه را چاپ کرده و کاغذ را نیز به صورت خودکار (ASP) انتخاب نماید.

با توجه به اینکه این دستگاه در سه مدل استوک، آکبند و بازسازی شده در بازار موجود و قابل عرضه می باشد، از اینرو نمی توان از هر مرکزی اقدام به خرید...ادامه مطلب درکپی ایران...جهت مشاوره 09148659399



:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

قیمت شارپ mx4501

قیمت شارپ mx4501 در مدل های مختلف بازسازی شده، استوک و آکبند متفاوت است. این دستگاه اداری و چند منظوره بوده و در صورتی که برای محل کار خود دنبال خرید دستگاه کپی، پرینت و اسکن هستید، خرید یک دستگاه چند منظوره می تواند در فضا و هزینه تا حد زیادی صرفه جویی کند.

این دستگاه چاپ از برند شارپ قابلیت چاپ رنگی با کیفیت و سرعت بسیار بالایی داشته و شما می توانید با کمک آن از فایل های خود در هر دقیقه 50 برگ کپی یا پرینت بگیرید. کیفیت 600 dpi این دستگاه در کنار تکنولوژی چاپ لیزری باعث می شود این دستگاه یک انتخاب مناسب برای چاپ متون و اسناد اداری بوده و شما بتوانید جزئیات مورد نظرتان را در چاپ به خوبی مشاهده کنید.

قابلیت های جانبی دیگر که بر قیمت شارپ mx4501 تاثیر مستقیم می گذارد، باعث افزایس سرعت، دقت و کارایی شما خواهد بود. برای مثال قابلیت ذخیره خودکار ADF به شما این امکان را می دهد که تنها با یک بار استفاده از نسخه اصلی چندین بار کپی بگیرید. همچنین سورتر به عنوان یک امکان جانبی به شما کمک می کند که فایل های مختلف را دسته بندی کرده تا دقت و سرعت کارتان چند برابر شود.

ظرفیت استاندارد کاغذ ورودی در این دستگاه که بر قیمت شارپ mx4501 نیز تاثیرگذار است، بسیار بالا و 3100 برگ می باشد. این ظرفیت در مقایسه با دستگاه های مشابه بسیار ایده آل و مناسب است. البته شما در روزهای کاری بسیار پر حجم و شلوغ می توانید از ظرفیت حداکثری 6600 برگ نیز استفاده کنید. در واقع در صورتی که شما حجم کاریتان زیاد باشد، تنها یک بار سینی ورودی را پر کرده و نیازی به پر کردن مداوم آن در حین کار ندارید.

سایز و نوع کاغذهایی که می توانید در این دستگاه قرار دهید نیز مانند دیگر دستگاه های چاپ پیشرفته بسیار متنوع بوده و شما می توانید برگه های مختلف در سایزهای A5 تا A3 را در دستگاه قرار دهید. این ویژگی به شما کمک می کند بتوانید از فایل هایی با جزئیات زیاد...ادامه مطلب درکپی ایران...جهت مشاوره 09148659399



:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

قیمت کانون 2204

قیمت کانون 2204 با توجه به کاربرد و کیفیت بالایی که دارد بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. در حالت کلی این مدل دستگاه کپی با توجه به کیفیت بالا و چند منظوره بودن از قیمت مناسبی برخوردار می باشد. همچنین این دستگاه کپی چند منظوره برای دفاتر فنی، شرکت ها و ادارات یک وسیله مناسب به شمار می آید.

یکی از  فاکتورهای مهم  و موثر بر قیمت این مدل دستگاه کپی  مواد مصرفی آن است. با توجه به اینکه بیشتر ماشین های اداری مواد مصرفی خود را دارند بهتر است دستگاهی را انتخاب و خریداری نمایید که مواد مصرفی ارزان تری دارد. از دیگر عوامل مهم بر روی قیمت کانون 2204 استوک، بازسازی شده و آکبند بودن آن ها می باشد. در واقع دستگاه های استوک و بازسازی شده به مراتب دارای قیمت پایین تری نسبت به مدل های نو و آکبند هستند.

قیمت کانون 2204  در بازه های زمانی مختلف و  همچنین در مراکز مختلف مقادیر متفاوتی را دارد و می تواند تحت تاثیر عوامل گوناگونی قرار گیرد. زیرا امروزه با توجه به شرایط نامناسب اقتصادی و همچنین تغییرات لحظه ای ارز و دلار قیمت این دستگاه های کپی در کنار دیگر کالا ها دچار تغییرات اساسی شده است. با این وجود این مدل دستگاه از قیمت مناسبی برخوردار می باشد.

در کنار دانستن قیمت کانون 2204 بهتر است با مشخصات فنی این مدل دستگاه آشنا شوید تا از خرید خود بهترین نتیجه ممکن را کسب نمایید. با خرید این مدل دستگاه کپی می توانید همه ویژگی های لازم برای انجام کارهای یک محیط اداری را به خوبی دریافت نمایید.

از ویژگی های بارز  و مهم کانون 2204 چند منظوره بودن آن می باشد. بنابراین کاربر با استفاده از این دستگاه می تواند کارهای مختلفی را انجام دهد. به طوری که علاوه بر کپی می تواند از اسناد و مدارک خود اسکن یا پرینت هم بگیرد.

ظرفیت سینی کاغذ یکی دیگر از ویژگی های مهم و  قابل توجه دستگاه های چاپ است. شاید این ویژگی برای کاربران از اهمیت بسیار زیادی برخوردار نباشد، اما در صورت کافی نبودن ظرفیت....ادامه مطلب درکپی ایران...جهت مشاوره 09148659399



:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

خرید توشیبا 256

خرید توشیبا 256 به یکی از جستجوهای اصلی کاربران دستگاه های اداری تبدیل شده است. چرا که این دستگاه یکی از محبوب ترین و پرکاربردترین ماشین های اداری می باشد. قابلیت های این دستگاه تقریبا کارگشای همه نیاز های اداری شما می باشد. بسیاری از شرکت ها، دفاتر ارائه دهنده خدمات چاپ و تکثیرات و دفاتر اداری می توانند گردش کار های خود را با مدل 256 همیشه در جریان نگه دارند.

توشیبا 256 یک دستگاه چندکاره می باشد. از این رو ویژگی های آن را نمی توان به صورت تکی با دستگاه های تخصصی مقایسه کرد. بدیهی است که سرعت پرینترهای چندکاره نسبت به ریسوگراف ها کمتر است. یا کیفیت و وضوح چاپ آنها نسبت به پلاتر ها کمتر می باشد. اما مزیت اصلی دستگاه های مولتی فانکشن یا چندکاره، ارائه همه این خدمات به صورت همزمان می باشد.

با پیچیده تر شدن سفارشات، خریداران دستگاه های اداری تمایل بیشتری به خرید دستگاه های چندکاره پیدا کرده اند. خرید توشیبا 256 و جایگزین کردن این دستگاه به جای چند پرینتر و فتوکپی از چند جهت بهتر است. توشیبا 256 از شما فضای کمتری خواهد گرفت، همچنین اقتصادی تر و مقرون به صرفه تر است.

سرعت چاپ توشیبا 256 به 25 برگ بر هر دقیقه می رسد. و این دستگاه اوراق چاپ و کپی خود را در وضوح 600*600 dpi آماده سازی می کند. شما می تواند با افزودن آپشن های اختیاری، کارایی دستگاه را تا چندین برابر نیز ارتقا دهید. مثلا می توانید با افزودن سیستم تغذیه خودکار اسناد یا ADF، سرعت آماده سازی اوراق خام برای ورودی دستگاه را چندین برابر بیشتر کنید.

خرید توشیبا 256 در مدل ها، پیکربندی ها و تحت تولید ریجن های مختلفی امکان پذیر است. همه این فاکتورها بر خرید شما تاثیر بسیاری می گذارند. دستگاه توشیبا 256 در مدل های آکبند، استوک و بازسازی شده به فروش می رسد. مدل های استوک و بازسازی شده برخلاف آکبند، مقداری کار کرده اند و خدمات را به طور مستقیم از کارخانه سازنده دریافت نمی کنند. ولی از سوی دیگر قیمت بسیار ارزانتری دارند. نظر به …ادامه مطلب درکپی ایران...جهت مشاوره 09148659399



:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

قیمت شارپ X180

قیمت شارپ  X180 با توجه به کاربرد و کیفیتی که دارد بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. در حالت کلی این مدل دستگاه کپی با توجه به کیفیت و چند منظوره بودن از قیمت مناسبی برخوردار می باشد. همچنین این دستگاه کپی چند منظوره  از مواد مصرفی و قطعات یدكی ارزان و فراوانی بهره می برد.

قیمت شارپ  X180در بازه های زمانی مختلف و همچنین در مراکز گوناگون مقادیر متفاوتی دارد و می تواند تحت تاثیر فاکتورهای متعددی قرار گیرد. زیرا امروزه با توجه به شرایط نامناسب اقتصادی و همچنین تغییرات لحظه ای ارز و دلار قیمت این دستگاه های کپی در کنار دیگر کالا ها دچار تغییرات اساسی شده است. با این وجود این مدل دستگاه کپی از قیمت مناسبی برخوردار می باشد.

یکی از  عوامل موثر بر قیمت این مدل دستگاه مواد مصرفی آن است. با توجه به اینکه بیشتر ماشین های اداری مواد مصرفی خود را دارند بهتر است دستگاهی را انتخاب نمایید که مواد مصرفی ارزان تری دارد. از دیگر عوامل مهم بر روی قیمت شارپ  X180 نوع مدل ارائه شده ( استوک، بازسازی شده و آکبند بودن) آن می باشد. در واقع دستگاه های استوک و بازسازی شده به مراتب دارای قیمت پایین تری نسبت به مدل های نو و آکبند هستند.

در کنار دانستن قیمت شارپ  X180 بهتر است با مشخصات فنی این مدل دستگاه به خوبی آشنا شوید تا از خرید خود بهترین نتیجه ممکن را کسب نمایید. با خرید این مدل دستگاه کپی می توانید همه ویژگی های لازم برای انجام کارهای یک محیط اداری  با حجم کاری متوسط را به خوبی دریافت نمایید.

یکی از ویژگی های بارز شارپ  X180چند منظوره بودن آن می باشد. بنابراین کاربر با استفاده از این دستگاه می تواند کارهای مختلفی را انجام دهد. به طوری که علاوه بر کپی می تواند از اسناد و مدارک خود پرینت و اسكنر تمام رنگی در سایز A3  هم بگیرد. همچنین این  مدل دستگاه کپی دارای این  قابلیت است که  به صورت متوالی 999 برگه را چاپ کرده و کاغذ را نیز به صورت خودکار (ASP) انتخاب نماید. این دستگاه...ادامه مطلب درکپی ایران...جهت مشاوره 09148659399



:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

خرید توشیبا 756

خرید توشیبا 756 در مدل ها و به همراه آپشن های مختلف امکان پذیر است. این دستگاه چند کاره، کارایی و راندمان کاری را به سطح کاملا جدیدی برده است. همچنین به منظور پوشش دادن طیف گسترده تری از نیازهای اداری، این دستگاه را در پیکربندی های مختلفی عرضه می کند. ترکیب آپشن ها، پیکربندی دستگاه، مدل و ریجن تولید، همگی عواملی هستند که در خرید شما می توانند نقش مهمی ایفا کنند.

توشیبا 756 یک دستگاه چندکاره پرچمدار می باشد که محبوبیت بسیاری در سرتاسر دنیا دارد. توشیبا استانداردهای دستگاه های چندکاره را با عرضه مدل 756 به بازارها، کاملا تغییر داده است. کیفیت بسیار بالا و سرعت این دستگاه سبب شده است که کاملا قابل مقایسه و رقابت با دستگاه های تخصصی واقع شود.

خرید توشیبا 756 به معنای برخوردار شدن از وضوح 600*600 DPI در کنار سرعت چاپ و کپی 75 برگ بر دقیقه می باشد. این دستگاه کاملا هوشمند می باشد و تنها 3.5 ثانیه زمان صرف آماده به کار شدن می کند. همه این قابلیت ها در کنار کارکرد بسیار زیاد و اقتصادی بودن دستگاه، معنای دیگری پیدا می کند. کارکرد تونر دستگاه تا 73 هزار برگ است. همچنین توشیبا 756 قابلیت کارکرد تا 540هزار برگ در هر ماه را دارد. این اعداد و ارقام علاوه بر مقرون به صرفه و اقتصادی بودن دستگاه، حکایت از مزیت دیگری نیز دارند. خرید توشیبا 756 به منزله خرید عمری یک دستگاه است. چرا که طول عمر و دوام این محصول بسیار بالا بوده و قابلیت کارکرد در کلاس های کاری سنگین و مقیاس های صنعتی را نیز دارا می باشد.

شما می توانید خرید توشیبا 756 را در هر سه مدل آکبند، استوک و بازسازی شده انجام دهید. مدل آکبند مستقیما توسط کارخانه تولید و آماده به کار شده است. هیچ کارکردی نداشته و کاملا نو می باشد. اما مدل های استوک و بازسازی شده برای مدتی کار کرده اند. مدل های استوک به دستگاه هایی گفته می شود که در کشورهای اروپایی یا آسیای شرقی، در عین سلامت و کارایی کامل، به علت عدم ارائه خدمات توسط …ادامه مطلب درکپی ایران...جهت مشاوره 09148659399



:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

 

قیمت شارپ 564

قیمت شارپ 564 می تواند در فروشگاه های آنلاین در مقایسه با فروشگاه های حضوری کمی پایین تر و مناسب تر باشد. در صورتی که این دستگاه چاپ انتخاب شما برای محل کار باشد، می توانید آن را به صورت استوک، آکبند و یا بازسازی شده تهیه کنید. این دستگاه چاپ دارای سه قابلیت اسکن، پرینت و کپی است و شما می توانید با خرید آن به جای سه دستگاه در هزینه و فضای مورد نیاز تا حد زیادی صرفه جویی کنید.

قیمت شارپ 564 همانند هر دستگاه و وسیله دیگر با توجه به کاربردها و ویژگی هایی که دارد سنجیده می شود. شارپ 564 یک دستگاه اداری و چند منظوره است که می توانید تمامی کارهای پرینت، اسکن و کپی خود را با آن انجام دهید. سرعت چاپ این دستگاه بسیار مناسب ادارات شلوغ و پر کار بوده و می تواند در هر دقیقه 55 برگ را چاپ کند.

راه های ارتباطی در این دستگاه چاپ متنوع بوده و شما می توانید از روش های مختلفی مانند وایرلس، کابل شبکه و یا پورت USB به دستگاه های جانبی دیجیتال وصل شده و به تبادل اطلاعات و داده بپردازید. سرعت انتقال در این دستگاه به اندازه ای است که شما هیچ گونه تاخیر و معطلی در کار نخواهید داشت.

کاغذهای مورد استفاده در این دستگاه جاپ نیز متنوع بوده و شما می توانید برگه هایی تا سایز حداکثر A3 را در آن قرار دهید. همچنین ظرفیت سینی ورودی دستگاه تا تعداد 600 برگ قابل افزایش است. بنابراین شما می توانید در روزهای پر کار تنها یک بار سینی را پر کرده و از برگه های داخل آن برای چاپ استفاده کنید.

امکانات جانبی مانند قابلیت ذخیره خودکار ADF، سورتر، فینیشر و یا لارج باکسر در این دستگاه چاپ قابل استفاده بوده و شما می توانید با کمک آن ها سرعت و دقت کار خود را تا چندین برابر افزایش دهید. قیمت شارپ 564 مانند دیگر دستگاه های چاپ همراه با قابلیت های جانبی بیشتر خواهد شد.

با افزایش استفاده از اینترنت و فضای مجازی این روزها روش های سنتی و قدیمی خرید...ادامه مطلب درکپی ایران...جهت مشاوره 09148659399



:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

قیمت شارپ 201

قیمت شارپ 201 با توجه به کاربرد و کیفیتی که دارد بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. از طرفی قیمت این مدل دستگاه با توجه نوع دستگاه و کاربردهای آن و همچنین استوک و آکبند بودن آن متفاوت می باشد. این مدل دستگاه با داشتن قابلیت اسکنر رنگی امکان دیجیتالی کردن سریع انواع اسناد کاغذی را در اختیار کاربران قرار می دهد. همچنین این دستگاه برای استفاده در محیط‌های اداری و دفاتر فنی بسیار  مناسب و ایده‌آل است. 

قبل از آنکه  به دنبال اطلاع از قیمت شارپ 201 باشید  بهتر است با ویژگی ها و قابلیت های مختلف آن شوید. این مدل دستگاه کپی قادر است در هر دقیقه ۲۰ برگ را  چاپ کند.  بنابراین از سرعت مناسب و متوسطی جهت چاپ اسناد و متون مختلف برخوردار می باشد.

یکی از مزیت‌ های مهم و قابل توجه که بر روی قیمت شارپ 201 به طور قابل توجهی تاثیرگذار بوده است راه های ارتباطی آن می باشد. در شارپ 201  کاربران به راحتی قادر هستند که به همه دستگاه های دیجیتال مانند لپ تاپ با سیستم های عامل ویندوز و تبلت از طریق USB وصل شده و داده های آن را بخوانند.

از دیگر خصوصیات و ویژگی های بارز که بر روی قیمت شارپ 201 تاثیرگذار بوده است عملکرد چند منظوره آن می باشد. در واقع  شارپ 201  یکی از دستگاه های فتوکپی چند منظوره موجود در بازار است. همچنین این مدل دستگاه کپی دارای قابلیت های  مختلفی  همچون کپی، پرینت، و اسکن بوده و از کیفیت و کارایی مناسبی برخوردار می باشد. انتخاب و خرید این دستگاه شما را از خرید دستگاه های دیگر بی نیاز می کند. همچنین فضای کمی از محیط کاری شما را اشغال می کند.

لازم به ذکر است که این مدل دستگاه کپی  در میانه‌ رده‌ بندی مدل‌های مختلف قرار گرفته است، با این وجود قابلیت پرینت و اسکن  A3 ارزش دستگاه را  دو برابر ساخته است. از دیگر ویژگی های مهم و قابل توجه شارپ 201  می توان به قابلیت چاپ دو طرفه آن اشاره نمود. با استفاده از این قابلیت به راحتی می توان...ادامه مطلب درکپی ایران...جهت مشاوره 09148659399



:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

قیمت ریکو آفیشیو MP8002

قیمت ریکو آفیشیو MP8002 را نسبت به ویژگی های بارزی که دارد می توان مناسب در نظر گرفت. این دستگاه از سرعت قابل توجهی برخوردار بوده و برای بسیاری مراکز  و اداراتی که نیازمند یک دستگاه کپی سیاه و سفید می باشند پیشنهادی عالی است. از کارایی بالایی برخودار است و امکان افزودن آپشن های اضافه نیز برای آن وجود دارد.

یکی از عوامل مهم و تاثیر گذار بر قیمت ریکو آفیشیو MP8002 سرعت بالای آن است. این دستگاه قادر است در هر دقیقه 80 برگه A4 را به صورت رنگی یا سیاه وسفید چاپ کند. سرعت اسکنر دستگاه از این نیز فراتر رفته زیرا قادر است در هر دقیقه بیش 120 فایل سیاه و سفید و 220 فایل رنگی را اسکن کند. همچنین خروجی اسکنر می تواند با فرمت های مختلفی همچون Tiff، JPEG، PDF، به صورت تک برگ یا چند برگی ذخیره و برای منابع مختلفی همچون ایمیل و سرور FTP ارسال شود.

 برای کپی اولین برگه سیاه و سفید تنها 4.6 ثانیه و برای اولین برگه رنگی نیز 6.2 ثانیه زمان صرف می کند. بنابراین اگر به دنبال دستگاهی سریع با قابلیت انجام حجم کاری بالا هستید می توانید ریکو آفیشیو MP8002 را انتخاب کنید. پرینتر این دستگاه نیز بسیاری از فرمت های مختلف مانند PDF، TIFF، XPS و ... را پشتیبانی می کند.

ابعاد ریکو MP8002 به ترتیب برابر 880، 750 و 1225 میلی متر و وزن آن 241 کیلوگرم می باشد. مصرف برق دستگاه در حالت انجام کار 1441 وات و در حالت آماده به کار 450 وات می باشد. همچنین در زمان sleep این دستگاه تنها 0.68 وات انرژی برق مصرف می کند.

قیمت ریکو آفیشیو MP8002 به نسبت وضوح بالایی که خروجی های آن دارند و نیز ظرفیت بالای کاغذ می تواند توجیه اقتصادی داشته باشد. کپی و پرینت در این دستگاه با رزولوشن 1200 در 4600 دی پی آی انجام می شود و برای اسکن نیز رزولوشن 600 دی پی آی می باشد. دستگاه به صورت استاندارد ظرفیت نگهداری 3700 برگه را دارد اما این مقدار می تواند تا 8100 برگه نیز. …ادامه مطلب درکپی ایران...جهت مشاوره 09148659399



:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

خرید شارپ mx503

خرید شارپ mx503 را می توان از فروشگاه معتبر و با سابقه کپی ایران انجام داد. این مدل دستگاه فتوکپی از جمله دستگاه ‌های کپی چند کاره‌  است.  به جرات می توان گفت این مدل دستگاه فتوکپی یک وسیله مناسب و پرکاربرد برای دفاتر فنی با تعداد کپی کم و متوسط  می باشد. همچنین دارای سرعت لود و پرینت بسیار خوبی است.

قبل از خرید دستگاه های کپی بهتر است با یکسری نکات مهم و ضروری دستگاه آشنا شوید تا به راحتی بتوانید یک دستگاه مناسب را برای محیط کاری خود انتخاب کنید.  یکی از نکات مهم و قابل توجه در خرید دستگاه کپی انتخاب آن براساس تکنولوژی چاپ می باشد. زیرا دستگاه های کپی از دو روش جوهر افشان و  لیزری جهت چاپ اسناد و متون مختلف استفاده می کنند.

از موارد مهم دیگر که باید مورد توجه کاربران قرار گیرد چند منظوره بودن دستگاه می باشد. خرید این نوع دستگاه های کپی چند منظوره بهترین گزینه برای کسانی است که از توان مالی زیادی برخوردار نیستند. از اینرو باید با توجه به محیط کاری خود این دستگاه ها را انتخاب نمایید. در واقع خرید شارپ mx503 بهترین گزینه برای کاربران به شمار می آید.  زیرا علاوه بر اینکه  فضای کمی از محیط مورد نظر را  اشغال می کند، از لحاظ اقتصادی نیز مقرون به صرفه است. همچنین کاربران را از خرید دستگاه های دیگر بی نیاز می سازد.

از دیگر فاکتورهای مهم جهت خرید شارپ mx503 سرعت دستگاه کپی می باشد. لازم به ذکر است که بهترین معیار برای سنجش سرعت یک دستگاه کپی تعداد برگه های چاپ شده در هر دقیقه می باشد. از اینرو شارپ mx503 قادر است ۵۰ برگ A4  را در هر دقیقه به صورت سیاه و سفید کپی و پرینت بگیرد. همچنین سرعت اسکنر این مدل دستگاه کپی ۶۰ برگ در هر دقیقه می باشد. بنابراین از سرعت مناسبی جهت چاپ اسناد و متون مختلف برخوردار است.

حافظه دستگاه از دیگر موارد مهم در انتخاب و خرید دستگاه کپی است. با استفاده از حافظه دستگاه قادر خواهید بود اطلاعات مورد نظر را در …ادامه مطلب در کپی ایران...جهت مشاوره 09148659399



:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 18 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

قیمت توشیبا 311

قیمت توشیبا 311 بر اساس اینکه نو یا استوک باشد متفاوت است. همچنین این قیمت می تواند به خاطر تجهیزات و آپشن های اضافه نیز دستخوش تغییرات شود. برای اطلاع دقیق از قیمت اشکال مختلف این دستگاه می توانید وب سایت فروشگاه های مختلف را بررسی کنید.

قیمت توشیبا 311 به نسبت دستگاه های کپی همرده خود ممکن است بیشتر باشد. علت این امر را می توان در رنگی بودن این دستگاه دانست. با استفاده از این ماشین کپی می توانید انواع اسناد و تصاویر رنگی را به بهترین شکل ممکن کپی بگیرید. همچنین امکان پرینت یا اسکن نیز توسط آن وجود دارد. از لحاظ سرعت چاپ به نسبت وضعیت خوبی دارد و می توان از آن به عنوان ماشین کپی نسبتا سریع نام برد.

مدت زمان لازم برای آنکه توشیبا 311 آماده کار شود حدود 4 دقیقه است که زمان طولانی نیست. همچنین برای چاپ اولین کپی 10 ثانیه وقت می خواهد. این دستگاه در هر دقیقه 31 برگه رنگی یا سیاه و سفید را چاپ می کند. شاید آمار کمی به نظر بیاید اما در عوض این دستگاه اسناد و فایل ها را با وضوح بالایی به چاپ می رساند. رزولوشن کپی و پرینت در توشیبا 311 برابر 9600 در 600 دی پی آی و در اسکن 600 دی پی آی می باشد.

قیمت توشیبا 311 را فاکتورهایی همچون ظرفیت کاغذ و سایز کاغذ مورد استفاده دستگاه نیز تعیین می کند. ظرفیت سینی های این دستگاه برای ذخیره کاغذ برابر 4030 برگه است که مقدار قابل توجهی است و کاربر تا مدت ها نگران اتمام کاغذ نیست. این دستگاه قادر است عملیات چاپ را بر روی برگه هایی با سایز B4 تا A3 انجام دهد. همچنین همچون تمامی دستگاه های کپی همرده خود در هر بار استفاده قادر به چاپ 999 برگه می باشد و قابلیت بزرگنمایی آن بین 25 تا 400 درصد می باشد.

قیمت توشیبا 311 می تواند به خاطر افزودن آپشن های اضافه ای همچون سورتر یا فینیشر تغییر کند. زیرا این آیتم ها باعث ارتقای دستگاه می شوند. همچنین به لطف داشتن هارد دیسک …ادامه مطلب در کپی ایران...جهت مشاوره 09148659399



:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 18 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

قیمت ریکو 5503

قیمت ریکو 5503 به نسبت ویژگی ها و کاربردهای چندگانه ای که دارد بسیار مناسب بوده و خرید آن در مقایسه با خرید سه دستگاه مجزا برای پرینت، اسکن و کپی بسیار مقرون به صرفه است. این دستگاه چاپ به صورت استوک، آکبند و بازسازی شده در بازار موجود بوده و شما می توانید با توجه به بودجه و نیاز خود یکی از آن ها را تهیه کنید.

قبل از آن که به دنبال اطلاع از قیمت ریکو 5503 باشید، در ابتدا بدانید که خرید این دستگاه چاپ چه نیازهایی را در شما برطرف کرده و چه کاربردهایی دارد. این دستگاه چاپ یک دستگاه چند منظوره و اداری بوده و می توانید از آن برای پرینت، کپی و اسکن مدارک و فایل های مختلف استفاده کنید. این دستگاه چاپ اداری دارای سرعت چاپ 55 برگ در دقیقه بوده و می تواند با کیفیت پرینت 1200 dpi و کپی 600 DPI تمامی جزئیات مورد نظر شما در چاپ به تصویر بکشد.

یکی از مهم ترین ویژگی های این دستگاه چاپ، مصرف انرژی بسیار پایین و تکنولوژی های مختلف جهت کاهش توان مصرفی است. در واقع شما با خری این محصول هم در هزینه های خود صرفه جویی کرده و هم به حفظ محیط زیست کمک می کنید. سایز کاغذهای قرار داده شده در این دستگاه همانند دیگر دستگاه های چاپ پیشرفته A3 بوده و شما می توانید برگه های مختلف در سایزهای مختلف را برای چاپ در دستگاه قرار دهید.

در صورتی که حجم کاری شما بالا است می توانید از گزینه کپی متوالی تا 999 برگ در این دستگاه استفاده کرده و سرعت کاری خود را چند برابر کنید. با استفاده از کابل شبکه و پورت USB نیز می توانید با این دستگاه چاپ به انتقال داده به صورت مستقیم و غیر مستقیم پرداخته و فایل های مورد نظرتان را چاپ کنید. کیفیت اسکن در این دستگاه نیز بسیار ایده آل است و شما می توانید از فایل های کاریتان با کیفیت 1200 DPI اسکن بگیرید.

با توجه به تمامی ویژگی های مثبت و پرکاربرد فتوکپی ریکو 5503، بدون شک …ادامه مطلب در کپی ایران...جهت مشاوره 09148659399



:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

 

قیمت ریکو آفیشو MP7502

قیمت ریکو آفیشو MP7502 را سرعت و وضوح تصویر این دستگاه نیز می تواند تعیین کند. زیرا از سرعت و وضوح تصویر مناسبی برخودار بوده و می تواند در هر دقیقه 75 برگه A4 را با رزولوشن 1200 دی پی آی چاپ کند. به علاوه ریکو آفیشو MP7502 یک دستگاه حرفه ای و چند منظوره است و می توان از آن برای پرینت اسناد از کامپیوتر و یا اسکن نیز استفاده نمود. این دستگاه می تواند در هر دقیقه 80 برگه را اسکن کند. آماری که قابل توجه می باشد.

ناگفته نماند این دستگاه از تکنولوژی لیزر برای چاپ استفاده می کند و قابلیت چاپ رنگی را ندارد. طبیعتا این موضوع از قیمت ریکو آفیشو MP7502 می کاهد. اما این به معنای ناکارآمدی این ماشین کپی نیست زیرا بسیاری از مراکز هستند که تنها به یک دستگاه کپی سیاه و سفید چند منظوره نیاز دارند. ریکو آفیشو MP7502 یک حافظه موقت 1.5 گیگابایتی و یک هارد دیسک 160 گیگابایتی دارد. وجود این دو حافظه بهره وری و سرعت دستگاه را افزایش داده و امکان بایگانی اسناد را فراهم می کند.

ریکو آفیشو MP7502 دارای صفحه نمایش LCD رنگی است. برای گرم شدن تنها 25 ثانیه زمان می خواهد. برگه ها را از سایز A5 تا A3 می تواند چاپ کند. دارای پورت های ورودی اترنت، USB و SD card برای اتصال به انواع شبکه یا حافظه های جانبی می باشد. قابلیت چاپ دورو و نیز اسکن دوروی همزمان را دارد. در نهایت اینکه از لحاظ مصرف انرژی برق نیز در موقعیت مناسبی قرار گرفته و توان مصرفی آن 1950 وات می باشد.

دستگاه فتوکپی MP7502 قابلیت نصب لوازم جانبی همچون سورتر، فینیشر، سینی تغذیه خودکار اسکن (ADF) را دارد. بنابراین واضح است که اگر بخواهید تمامی این لوازم جانبی را خریداری کرده و دستگاه را توسعه دهید قیمت ریکو آفیشو MP7502 تغییرات عمده ای خواهد داشت. اما می توان گفت این افزایش قیمت در مقابل بالا رفتن توانایی و سرعت سیستم ارزش پرداخت را دارد .نکته دیگری که بر قیمت ریکو آفیشو MP7502 اثرگذار است نوع دستگاه است. در ایران.....ادامه مطلب در کپی ایران...جهت مشاوره 09148659399



:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

 

خرید توشیبا 355

خرید توشیبا 355 مستلزم توجه به نکاتی است که در صورت رعایت شدن می توانند یک خرید سالم و مفید را برای شما  رقم بزند. توشیبا 355 یک دستگاه چندکاره کامل می باشد که با نام Toshiba e-studio 355 نیز شناخته می شود. این دستگاه فرآیندهای چاپ، کپی، اسکن و فکس را برایتان انجام می دهد. از این رو جایگزین مناسبی برای چند دستگاه جدا می باشد.

 با توشیبا 355 از ویژگی های متعددی بهره مند می شوید که این ویژگی ها سبب محبوبیت بسیار این دستگاه در بین فعالان در صنعت چاپ و تکثیرات شده است. سرعت چاپ و کپی مدل 355 به 35 برگ بر هر دقیقه می رسد که سرعت بسیار خوبی است. اگرچه این سرعت نسبت به چاپگر ها یا فتوکپی های حرفه ای کمتر است. ولی با این سرعت شما می توانید بسیاری از سفارشات و پروژه های کاری اداری خود را سر موعد به اتمام برسانید.

توشیبا 355 از یک سنسور 600*600 dpi به منظور تامین وضوح تصاویر بهره می برد. رزولوشن 600 وضوحی رایج در بین پرینترهاست. همه جزئیات کاملا واضح و نزدیک به تصاویر حقیقی چاپ خواهند شد. همچنین ساز و کارهای نرم افزاری مثل Smoother نیز بر روی این پرینتر چندکاره تعبیه شده اند. این ساز و کارها از بروز خطاهای حین چاپ مثل پخش شدگی رنگ و جوهر جلوگیری می کند.

قیمت یک دستگاه اداری را شاید بتوان مهمترین عامل تاثیرگذاردر خرید آن دانست. خرید توشیبا 355 نیز مثل سایر ماشین های اداری به قیمت آن وابستگی بسیاری دارد. قیمت این دستگاه تحت فاکتورهای مختلفی تغییر می کند. مدل ها و پیکربندی های گوناگون و حتی ریجن تولید دستگاه می تواند روی قیمت آن تاثیر بگذارد.

خرید توشیبا 355 در پیکربندی های مختلفی امکان پذیر می باشد. شما می توانید از بین آپشن های اختیاری، ترکیب متناسب با نیاز اداری خود را انتخاب کنید. آپشن های اختیاری دستگاه در بالاتر بردن راندمان کاری شما تاثیر بسزایی داشته و نقش مهمی ایفا می کنند. البته از سوی دیگر باید توجه داشت که این آپشن ها هزینه ای جداگانه دارند که بصورت …ادامه مطلب در کپی ایران...جهت مشاوره 09148659399



:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

خرید شارپ mx6201

یکی عامل های مهم در انتخاب و خرید دستگاه کپی سرعت آن به شمار می آید  که در صورت نیاز باید قبل از خرید و انتخاب دستگاه مورد توجه کاربران قرار گیرد. دستگاه کپی شارپ mx6201  قادر است در هر دقیقه ۵۰ برگ را  به صورت رنگی چاپ کند. از اینرو از سرعت مناسب و ایده آلی جهت چاپ اسناد  برخوردار می باشد.

از دیگر نکات مهم در انتخاب دستگاه کپی کیفیت و رزولوشن چاپ دستگاه است. از آنجا که معیار کیفیت با واحدی به نام DPI  سنجیده می شود بهتر است دستگاه کپی را انتخاب کنید که از میزان DPI بالایی برخوردار باشد. هرچه کیفیت دستگاه بالا باشد به همان اندازه میزان عملکرد بالایی را خواهد داشت. لازم به ذکر است که این مدل دستگاه کپی قادر است اسناد و متون مختلف  را با کیفیت 600* 600 دی پی آی  کپی و همچنین با کیفیت  600* 600 پرینت  واسکن  نماید.

یکی از عوامل مهم جهت خرید شارپ mx6201 نوع دستگاه انتخابی است. با توجه به اینکه این مدل دستگاه کپی رنگی در سه مدل استوک، آکبند و بازسازی شده در بازار موجود می باشند، از قیمت های متفاوتی برخوردار هستند. در واقع دستگاه های استوک و بازسازی شده دارای قیمت پایین تری نسبت به مدل های نو و آکبند هستند. از اینرو کاربرانی که از لحاظ اقتصادی از نیاز مالی زیادی برخوردار نیستند بهتر است مدل های استوک و بازسازی شده را انتخاب  و خرید کنند.

زمان راه اندازی دستگاه: فاکتورهای دیگری نیز برای دستگاه های کپی تعریف می شود که بر سرعت کار و کیفیت عملکرد آن به طور چشمگیری تاثیر می گذارد. این مدل دستگاه کپی تنها ظرف ۴.۵ ثانیه می تواند از اولین برگه کپی گرفته و تنها به ثانیه برای گرم شدن و آغاز به کار نیاز دارد. از اینرو صاحبان این دستگاه لزومی نمی بینند دستگاه را همیشه روشن نگه دارند تا آماده کپی کردن باشد. این مزیت به نوعی باعث صرفه جویی در مصرف برق دستگاه تا حد زیاد و قابل قبولی خواهد شد.

از دیگر فاکتورهای مهم جهت خرید شارپ mx6201 ...ادامه مطلب در کپی ایران...جهت مشاوره 09148659399



:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

قیمت ریکو آفیشیو 7002

قیمت ریکو آفیشیو 7002 را فاکتور های متعددی تعیین می کنند. ریکو آفیشیو 7002 در انواع آکبند، استوک و بازسازی شده در بازار موجود است و این مورد تاثیر مستقیمی در قیمت دستگاه خواهد گذاشت.

ریکو آفیشیو 7002 یک دستگاه فتوکپی سیاه و سفید است که با تکنولوژی لیزری کار می کند. تکنولوژی لیزری جدید ترین تکنولوژی به کار رفته در دستگاه های فتوکپی است. بنابراین برای خرید دستگاه های لیزری به تبع باید هزینه اولیه بیشتری نسبت به دستگاه های جوهر افشان پرداخت. اما لازم به ذکر است که هزینه های جانبی دستگاه های فتوکپی لیزری به شکل قابل توجهی پایین تر از دستگاه های قدیمی است.

ریکو آفیشیو 7002 قابلیت زوم 25% تا 400% دارد و کاغذ هایی با سایز های متنوعی را پوشش می دهد. به طوری که شما قادر خواهید بود حداقل سایز A5 و حداکثر سایز A3 را در دستگاه قرار دهید. این امر به خصوص در ادارات اهمیت بالایی دارد. زیرا گاها کارمندان مایل به پرینت اطلاعیه های بزرگ و یا چاپ نامه هایی با سایز کوچک هستند. به علاوه این محصول تنها به 4.2 ثانیه زمان برای تحویل اولین کپی نیاز دارد که زمان بسیار کوتاه و مناسبی است.

کیفیت چاپ دستگاه عامل مهمی است که تاثیر مستقیمی در قیمت محصول دارد. دستگاه ریکو 7002 می تواند چاپی با کیفیت 600×600 دی پی آی در اختیار کاربران قرار دهد. گرچه با توجه به مدل های جدیدتر، کیفیت خیلی چشمگیری به شمار نمی رود، اما قابل قبول بوده و کپی های تمیزی به شما تحویل می دهد. خصوصا در کپی های سیاه و سفید حساسیت نسبت به بازه کیفیت پایین تر است. بنابراین کیفیت 800×800 تفاوت خاصی با 600×600 نخواهد داشت.

سرعت کپی و پرینت این دستگاه 70 برگ در دقیقه است که سرعت خوبی برای فتوکپی های اداری به شمار می رود. ریکو 7002 حافظه داخلی برابر 512 مگابایت دارد و می تواند به راحتی فایل های نسبتا بزرگ شما را در خود نگهداری نموده و در زمان مورد نظر چاپ کندقیمت ریکو آفیشیو 7002 در مقابل امکانات مناسبی که به مصرف کننده....ادامه مطلب در کپی ایران...جهت مشاوره 09148659399



:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

خرید توشیبا 6560

خرید توشیبا 6560 در مدل ها و پیکربندی های مختلفی امکان پذیر است توجه داشته باشید که توشیبا 6560 توسط نمایندگی های مختلف توشیبا و تحت مناطق یا ریجن های مختلفی تولید می شود. از این رو حتی دو مدل کاملا یکسان ممکن است به علت تفاوت ریجن با یکدیگر فرق کنند. لذا باید در خرید خود بسیار دقت کنید.

توشیبا 6560 یک پرینتر چندکاره می باشد که جز پرچمداران توشیباست. ویژگی ها و قابلیت های این پرینتر سبب محبوبیت بسیار این مدل در بین خریداران و کارابران دستگاه های اداری شده است. هزینه های استفاده و نگهداری از دستگاه نیز بسیار اندک بوده و از این رو دستگاه کاملا مقرون به صرفه ای می باشد.

سرعت چاپ و کپی دستگاه به 65 برگ بر دقیقه می رسد که سرعت بالایی است. توشیبا 6560 نسبت به میانگین پرینترهای چندکاره بسیار سریع تر عمل می کند و از شما وقت کمتری می گیرد. با چنین سرعتی شما می توانید بسیاری از پروژه ها و سفارشات خود را در زمان کمتری انجام دهید و وقت ارزشمند خود را صرف پیشتر بردن سایر کارها کنید. همه چیز دو برابر سریعتر خواهد بود.

این دستگاه از تکنولوژی پیشگامانه ای بهره می برد که سبب ده یکی از بالاترین وضوح چاپ را در بین پرینترهای موجئود در بازار داشته باشد. وضوح چاپ 600*600 dpi و 1200*1200 dpi به صورت انتخاب، رزولوشن های این دستگاه هستند. این وضوح و دقت چاپ حتی کوچکترین جزئیات را نیز از قلم نمی اندازد و پرینت هایی زنده و چشم نواز را برای شما به تصویر می کشد.

 خرید توشیبا 6560 در دو مدل سیاه و سفید و تمام رنگی امکان پذیر می باشد. مدل های تمام رنگی با پسوند c به نشانه color و به صورت 6560c نشان داده می شوند. شما می توانید در صورت نیاز به چاپ و کپی های رنگی، مددل 6560c را خریداری کنید. پرینت رنگی به صورت لیزری بوده و با ذوب کارتریج صورت می پذیرد. از این رو نسبت به پلاتر ها مواد مصرفی ارزانتری برای شما به دنبال دارد. با خرید توشیبا 6560...ادامه مطلب در کپی ایران...جهت مشاوره 09148659399



:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

قیمت شارپ mx 2700

قیمت شارپ mx 2700 با توجه به استوک و یا بازسازی بودن آن متفاوت است. این دستگاه محصول 2013 ژاپن می باشد. بنابراین نوع آکبند آن دیگر در بازار موجود نبوده و تنها به صورت استوک و بازسازی شده به فروش می رسد. پس هنگام خرید این دستگاه گول فروشندگانی که ادعا می کنند دستگاه را به صورت آکبند به فروش می رسانند نخورید.

جالب است بدانید که دستگاه های استوک و بازسازی شده نیز انواع مختلفی دارند و همین امر باعث می شود در قیمت با یکدیگر متفاوت باشند. برای مثال انواع استوک ممکن است در دو نوع درجه یک و دو موجود باشند. معمولا انواع استوک بازسازی شده نسبت به نوع استوک از قیمت بالاتری برخوردار هستند. زیرا سرویس مجدد شده اند.

شارپ 2700 مناسب مصارف اداری و دفتری است. این محصول 4 کاره بوده و گنجایش مناسبی دارد. به طوری که قادر است در حالت فول آپشن 5500 برگه را در خود جای دهد. با این که شارپ 2700 یک فتوکپی رنگی است، برای صرفه جویی در هزینه ها می تواند در صورت نیاز تنها به صورت سیاه و سفید چاپ کند.

قیمت شارپ mx 2700 با توجه به ویژگی های مناسب محصول، کاملا مقرون به صرفه است. دارا بودن 1 گیگابایت حافظه داخلی، سرعت قابل قبول، کیفیت 600 دی پی آی و توان ماهانه 30 هزار برگه این محصول را به دستگاهی مطلوب برای ادارات و دفاتر کاری تبدیل کرده که می تواند نیاز های متنوع کاربران را برطرف نماید. تکنولوژی به کار رفته در این محصول از نوع لیزری است. همان طوری که احتمالا می دانید، تکنولوژی لیزری نسبت به تکنولوژی جوهرافشان که در گذشته رایج بوده، امتیازات فراوانی دارد.

نکته جالب توجه در این دستگاه این است که ست اولیه دستگاه قادر است تا 15 هزار برگه را چاپ و تکثیر نماید. شما می توانید کاغذ هایی با سایز های متنوع اعم از B4، A5، A4 و A3 در این دستگاه قرار داده و روی آن ها چاپ نمایید. این محصول قابلیت افزودن اختیاری سورتر و لارج باکس را نیز دارا می باشد. …ادامه مطلب در کپی ایران...جهت مشاوره 09148659399



:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

خرید شارپ mx 2700

خرید شارپ mx 2700 انتخابی به صرفه و کارآمد برای محیط های اداری به شمار می رود. این دستگاه فتوکپی رنگی علاوه بر کپی می تواند کار های دیگری همچون اسکن و پرینت نیز انجام دهد. در نتیجه به طور قطع خرید شارپ mx 2700 به جای خرید سه دستگاه مختلف از لحاظ اقتصادی به صرفه تر خواهد بود.

این دستگاه را معمولا برای مصارف اداری و دفتری استفاده می کنند. زیرا طراحی ظاهری آن به شکلی است که گنجایش کار هایی با حجم بالا را داشته باشد. این دستگاه با داشتن سرعت کپی 27 برگ A4 در دقیقه و کیفیت 600 دی پی آی می تواند به راحتی نیاز های گوناگون دفتری و کاری شما را پوشش دهد. علاوه بر این کیفیت بدنه فوق العاده و تکنولوژی لیزری به کار رفته در دستگاه تا سال ها همانند روز اول کار می کند.

سینی این دستگاه ظرفیت 5500 برگ کاغذ را دارا می باشد. همچنین می توان توان کاری ماهانه 30 هزار برگ را از این دستگاه انتظار داشت. جالب است بدانید که علاوه بر سه قابلیت کپی، پرینت و اسکن، می توان به صورت اختیاری امکان فکس نیز به دستگاه افزود. این امر خرید شارپ mx 2700 را به انتخابی اقتصادی و مناسب برای کار های با حجم بالا تبدیل می کند.

در هنگام خرید دستگاه هایی از این دست، توجه به هزینه مواد مصرفی دستگاه اهمیت بالایی دارد. زیرا این هزینه های مصرفی گاها آنقدر زیاد می شوند که حتی ادامه استفاده از دستگاه مربوطه مقرون به صرفه نخواهد بود. و نه تنها از لحاظ مالی به نفع کسب و کار نیست، بلکه خرج آن از سود آن بیشتر خواهد بود.

این هزینه های جانبی شامل سرویس و تعمیر دستگاه و یا هزینه های مربوط به مواد مصرفی دستگاه می شوند. به تبع دستگاه های شرکت های صاحب نام و معتبری همچون شارپ، از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار هستند و همین امر هزینه تعمیر و سرویس دستگاه را به شکل قابل توجهی کاهش می دهد. اما از سوی دیگر باید به مواد مصرفی محصول، که من جمله....ادامه مطلب در کپی ایران...جهت مشاوره 09148659399



:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 ارديبهشت 1399 | نظرات ()