فتوکپی
نوشته شده توسط : جعفری

فتوکپی

فتوکپی یکی از مهم ترین و اصلی ترین وسایل در مراکز کاری مختلف است که در انواع مختلف جوهر افشان و لیزری، اداری و رومیزی مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه باید دارای ویژگی های کاربردی مناسب و قابل قبول برای رفع نیازهای کاری شما باشد.

دستگاه فتوکپی یکی از مهم ترین و کاربردی ترین وسایل مورد استفاده در ادارات، دفاتر فنی مهندسی، مدارس، دانشگاه ها، دفاتر چاپ و نشر و غیره است. این دستگاه دارای فاکتورها و ویژگی های مهمی است که قبل از خرید و انتخاب باید با آن ها آشنا شده و با نیازهای خود در محیط کار مقایسه کنید.

دو فاکتور بسیار مهم در دستگاه های فتوکپی کیفیت و سرعت چاپ می باشد. هر دستگاه چاپ می تواند در هر دقیقه تعدا مشخصی برگه را با کیفیت خاصی چاپ کند. کیفیت چاپ بر اساس تعداد واحدهای سازنده تصویر سنجیده می شود. هرچه تعداد این واحدها بیشتر باشد، کیفیت نسخه های چاپی نیز بیشتر خواهد شد.

کیفیت چاپ در مقادیر مختلف 600، 1200 و 1400 دی پی آی بوده که شما می توانید بر اساس کیفیت مورد نظر خود دستگاه مناسب خود را انتخاب کنید. سرعت چاپ در دستگاه کپی نیز مقادیر مختلفی از حدود 10 تا 100 برگ در دقیقه می باشد.

امکانات جانبی از دیگر ویژگی های دستگاه فتوکپی است که سرعت و کیفیت کار را چندین برابر افزایش می دهد. بسیاری از دستگاه های کپی به شما امکان چاپ دو طرفه را داده و سرعت کار را چندین برابر می کنند. ویژگی ذخیره خودکار ADF به شما این امکان را می دهد که تنها با یک بار استفاده از نسخه اصلی تا چندین برگه را چاپ کنید.

لارج باکسر باعث می شود در صورت نیاز تعداد برگه های قرار داده شده در دستگاه را تا چندین برابر و مقدار ماکسیمم افزایش دهید. سورتر به شما کمک می کند برگه های چاپ شده را به راحتی دسته بندی کرده و مورد استفاده قرار دهیدفینیشر مورد استفاده در بسیاری از دستگاه های کپی به شما این قابلیت را می دهد که بتوانید برگه های چاپ شده را اندازه های...ادامه مطلب درکپی ایران...جهت مشاوره 09148659399





:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: