خرید شارپ mx200
نوشته شده توسط : جعفری

خرید شارپ mx200

خرید شارپ mx200 را می توانید به صورت استوک، بازسازی شده و یا آکبند با قیمت ‌های متفاوت و کیفیت های مختلف تهیه کنید. در صورتی که شما برای خرید دستگاه چاپ مورد نظرتان به دنبال بالاترین کیفیت هستید و محدودیتی در بودجه مالی خود ندارید، دستگاه آکبند می تواند مناسب ترین انتخاب برای شما باشد. دستگاه های استوک و بازسازی شده دستگاه های دست دوم اما با کیفیت قابل قبول بوده و قیمت پایین تری دارند.

یکی از مهم ترین فاکتور ها هنگام خرید و انتخاب هر دستگاه چاپ توجه به فاکتورهای فنی و تناسب آن با نیاز های کاری شما می باشد. مهم ترین فاکتور در انتخاب دستگاه های چاپ سرعت و کیفیت کپی و پرینت است. این دستگاه چاپ می تواند در هر دقیقه 20 برگ را با کیفیت و وضوح 1200 dpi چاپ کند.

کیفیت چاپ این دستگاه یک مقادیر ایده آل و مناسب برای چاپ تمامی فایل ها و اسناد می باشد و سرعت چاپ آن نیز برای حجم های کاری متوسط رو به پایین مناسب است.

این دستگاه چاپ علاوه بر کپی و پرینت قابلیت اسکن نیز داشته و شما می توانید با استفاده از آن فایل های مختلف را در فرمت های مختلف عکس، پی دی اف، آفیس و غیره اسکن بگیرید. حداقل و حداکثر سایز کاغذ مورد استفاده در این دستگاه A3 و A6 بوده و این تنوع در اندازه می ‌تواند کاربری شما را در محل کار تا چندین برابر افزایش دهد.

قابلیت برنامه ریزی و سورت الکترونیکی از دیگر ویژگی‌ های این دستگاه چاپ است که می تواند رضایت شما را از خرید شارپ mx200 به دست آورد. این دستگاه چاپ دارای 32 مگابایت حافظه بوده و برای انتقال اطلاعات می توانید از کابل USB.2  استفاده کنید.

ظرفیت کاغذ های ورودی شارپ در این مدل 300 برگ بوده اما شما در حالت ماکسیمم می توانید آن را تا 550 برگ نیز افزایش دهید.

ویژگی مهم دیگر این دستگاه چاپ قابلیت کپی دو طرفه روی برگه بدون نیاز به جابجا کردن آن می باشد. این ویژگی سرعت و دقت کاری شما را ….ادامه مطلب درکپی ایران...جهت مشاوره 09148659399





:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: