قیمت ریکو آفیشیو mp2000
نوشته شده توسط : جعفری

قیمت ریکو آفیشیو mp2000

قیمت ریکو آفیشیو mp2000 براساس نوع و ویژگی های دستگاه متفاوت خواهد بود. از این دستگاه کپی براساس ویژگی هایی که دارد در مدارس و شرکت های کوچک استفاده می شود. این مدل دستگاه کپی با توجه به اینکه برند شرکت ریکو می باشد از محبوبیت خاصی در بین مشتریان برخوردار است.

منظور از دستگاه استوک محصولی می باشد که دوره ۳ تا ۵ ساله استفاده آنها در کشور های اروپایی و آمریکایی تمام شده است. شاید بد نباشد بدانید که مدت زمان استفاده از دستگاه کپی با توجه به قوانین موجود در هر کشور تعیین می شود. در کشورهای اروپایی و آمریکایی دستگاه های استوک بعد از گذراندن این دوره باید از رده خارج گردند.

در نهایت دستگاه هایی که از کارکرد کمی برخوردار هستند و می توان آنها را بازسازی کرد به کشورهای آسیایی و جهان سوم ارسال می شوند. یکی از انواع استوک دستگاه استوک بازسازی شده است. منظور از دستگاه استوک بازسازی شده دستگاهی می باشد که بعد از سرویس و کنترل نهایی تمام مواد مصرفی دستگاه با مواد آکبند  تعویض می شود.

از موادی که در دستگاه های استوک تعویض می گردند می توان به تونر، ترانسفر، ایمیجها، هیتر کامل و یونیت درام اشاره کرد. ذکر این موضوع خارج از لطف نیست که کیفیت دستگاه های استوک بازسازی شده و طول عمر آنها نسبت به دستگاه های استوک معمولی بسیار بالاتر می باشد.

این نوع از دستگاه های استوک از کیفیتی مشابه دستگاه های آکبند برخوردار هستند. قیمت ریکو آفیشیو mp2000 از نوع استوک بر اساس کیفیت و شرایط دستگاه مشخص می شود. بنابراین هر چقدر که کارکرد دستگاه کمتر باشد و شرایط بهتری داشته باشد قیمت دستگاه استوک بالاتر خواهد رفت.

بهتر است بدانید که دستگاه استوک با توجه به مدل، مارک و وضعیت آن قیمت های متفاوتی خواهد داشت. منظور از دستگاه آکبند دستگاهی است که نو می باشد و به اصطلاح تاکنون مورد استفاده قرار نگرفته است. این دستگاه ها از قیمت بالاتری برخوردار می باشند. همچنین مدت زمان زیادی از تولید این نوع دستگاه ها نگذشته است. بنابراین در صورتیکه مشکل ..ادامه مطلب درکپی ایران...جهت مشاوره 09148659399





:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: