مشخصات فنی فتوکپی سیاه سفید ریکو 1600
نوشته شده توسط : جعفری

مشخصات فنی فتوکپی سیاه سفید ریکو 1600

فتوکپی ریکو 1600 یکی از دستگاه های چاپ از خانواده و برند ریکو است که به صورت رومیزی، با وزن و ابعاد بسیار مناسب مورد استفاده قرار می گیرد. سال ساخت این دستگاه به سال 2010 و در کشورهای چین و مالزی بر می گردد.

این دستگاه چاپ از اسناد و فایل های مختلف به صورت سیاه و سفید پرینت یا کپی گرفته و تنها 10 ثانیه زمان برای آغاز کار نیاز دارد. کاغذ هایی که در دستگاه می توانید قرار دهید از A3 تا A6 متنوع بوده و سینی آن را تا 100 برگ و کاست را تا 250 برگ می توانید پر کنید. حافظه دستگاه نیز نسبت به حجم کاری چاپگر بسیار مناسب است و می تواند تا 16 مگا بایت اطلاعات را در خود ذخیره کرده و سپس اقدام به چاپ کند. فتوکپی ریکو 1600 دارای امکانات اختیاری اتصال به کامپیوتر و ذخیره خودکار ADF است که در صورت نیاز می توانید آن ها را نیز همراه دستگاه خریداری و نصب کنید.

فتوکپی ریکو 1600 تنها 35 کیلوگرم وزن داشته و دارای ابعاد 550*568*420 میلی متر می باشد. این ابعاد برای قرار گرفتن روی میز اداری بسیار مناسب می باشد.

فتوکپی سیاه سفید ریکو 1600 تنها 1.28 وات توان مصرفی داشته و مصرف آن حتی از بسیاری از لامپ های روشنایی نیز کم تر است!

همانطور که می دانید دستگاه های چاپ از دو روش مختلف لیزری و یا جوهر افشان برای چاپ روی کاغذ استفاده می کنند. در صورتی که دستگاه را برای ادارات، مراکز آموزشی و غیره می خواهید تکنولوژی لیزری انتخاب منطقی تری به شمار می رود. این دستگاه ها از طرفی هزینه های نگه داری کم تری داشته و اگر ماه ها نیز مورد استفاده قرار نگیرند تونر آن ها خشک نمی شود. سرعت کپی دستگاه نسبت به دیگر دستگاه های چاپ رومیزی بالا بوده و می تواند در هر دقیقه 17 برگه را برای شما چاپ کند. کیفیت چاپ دستگاه نیز بسیار بالا بوده و تصاویر و فایل های مختلف را با کیفیت 600 DPI چاپ می کند... ادامه مطلب در کپی ایران...جهت مشاوره 09148659399





:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 دی 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: